Het ziet er idd wel goed uit, ik zou alleen het hokje waar de links in staan 2 tinten donkerder maken!quote:Op maandag 29 maart 2004 11:55 schreef Vampier het volgende:
ok... het heeft even geduurd maar er is weer een update van mijn home-page
http://www.vampier.net/new/PHP maakt Javascript aan Javascript wordt geparsed CSS zorgt voor positionering e.d ben er wel tevreden over tot nu toe
Thanks... voor nu bedtijd 2:23 lokale tijdquote:Op maandag 29 maart 2004 12:12 schreef STFU het volgende:
[..]
Het ziet er idd wel goed uit, ik zou alleen het hokje waar de links in staan 2 tinten donkerder maken!
But it looks cool!
Helemaal mee eens: tables zijn de hoeksteen vd samenleving!!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:53 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
ging over dat gezeur van css..
dat tables oud zijn enz..
pff
tables
Waarom zijn ze dan de hoekstenen van de samenleving?quote:Op maandag 29 maart 2004 12:25 schreef HarryMT het volgende:
[..]
Helemaal mee eens: tables zijn de hoeksteen vd samenleving!!
Ja tuurlijk heb ik die zelf gemaakt. Hoezo?quote:Op maandag 29 maart 2004 00:53 schreef Ultrawuft het volgende:
[..]
Heb je de forumsoftware zelf gemaakt?
Zo nee, dan is dit niet de plek om je site te laten showen.
Tabellen zijn alles dan oud, ze zijn echter niet voor layout doeleinden.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:53 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
[..]
ging over dat gezeur van css..
dat tables oud zijn enz..
pff
tables
Wat tips:quote:Op maandag 29 maart 2004 16:32 schreef almarrr het volgende:
Voor school ben ik met een kleine website over finding nemo bezig
http://bonbon.mine.nu/nm/
Iemand tips over hoe de site beter te vullen/layout? Bedankt
quote:Op maandag 29 maart 2004 17:04 schreef michelz het volgende:
www.forum-sunday.tk
Vinden jullie mijn nieuwe forum goed werken?
heb het een beetje aangepast.
en je mag ook wel een berichtje achterlaten
quote:Powered by phpBB 2.0.7 © 2001, 2002 phpBB Group
dat is phpbb alleen heb je de copyright weggehaalt wat dus verboden is!!!quote:Op maandag 29 maart 2004 00:23 schreef Champy2004 het volgende:
Heb nu mijn eigen autoforum "EuroCarsForum". Opgericht en online gebracht op 24 maart 2004 @ 00:01
Je kan hier terecht voor Straat Auto's/Snelheids Duivels/Formule 1 / Tuning etc etc.
Dus kom aub is kijken en zeg wat je ervan vindt!!
www.eurocarsforum.nl
heeyquote:Op maandag 29 maart 2004 20:09 schreef lesley het volgende:
ik plaats deze post een tweede keer omdat hij zo te zien een beetje vergeten is, ik hoop dat jullie er iets mee doen:
iemand iets te melden over de mijne? www.stommekoe.nl en dan vooral over het ontwerp en de inhoud, dat het maar met frontpage is gemaakt wee ik ook wel, maar daar gaat het niet om.wel had ik graag jullie mening over:
het idee
de lay-out (belangrijkste)
de inhoud
de snelheid
PHPbb in perl...tuurlijkquote:Op maandag 29 maart 2004 20:19 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
dat is phpbb alleen heb je de copyright weggehaalt wat dus verboden is!!!
Ik vind het niks.quote:Op maandag 29 maart 2004 20:09 schreef lesley het volgende:
ik plaats deze post een tweede keer omdat hij zo te zien een beetje vergeten is, ik hoop dat jullie er iets mee doen:
iemand iets te melden over de mijne? www.stommekoe.nl en dan vooral over het ontwerp en de inhoud, dat het maar met frontpage is gemaakt wee ik ook wel, maar daar gaat het niet om.wel had ik graag jullie mening over:
het idee
de lay-out (belangrijkste)
de inhoud
de snelheid
hmmmzz dat heeft hij heel veel geript van phpbb want het lijkt er sprekend op! Hij heft niet zelf wat orgineels bij toegevoegd!quote:Op maandag 29 maart 2004 20:48 schreef slindenau het volgende:
[..]
PHPbb in perl...tuurlijk
marlin is de vader van nemo niet martin!quote:Op maandag 29 maart 2004 16:32 schreef almarrr het volgende:
Voor school ben ik met een kleine website over finding nemo bezig
http://bonbon.mine.nu/nm/
Iemand tips over hoe de site beter te vullen/layout? Bedankt
...en Nemo is een Anemoonvis. In het engels noemen ze dit een Clownfish, maar dat wil niet zeggen dat je dat kan vertalen met "Clownvis". Ook al deden ze dat in de film ook geloof ikquote:Op maandag 29 maart 2004 21:15 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
marlin is de vader van nemo niet martin!
toch??
Snelheid: Geen problemen hierquote:Op maandag 29 maart 2004 20:09 schreef lesley het volgende:
www.stommekoe.nl
Het lettertype wat je ziet op die site is het default lettertype van je browser (omdat hij dat niet aangeeft op de site), als je die niet mooi vindt, waarom verander je dat niet?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 07:46 schreef dscx het volgende:
[..]
- Lettertype ben 'k niet echt kapot van... (Doe mij maar Verdana/Tahoma.. leest lekkerder)
aan deze en de voorgaande reactie sheb ik wel wat,quote:Op dinsdag 30 maart 2004 07:46 schreef dscx het volgende:
heleboel tekst
Gemak "zucht" dient de menschquote:Op dinsdag 30 maart 2004 08:54 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het lettertype wat je ziet op die site is het default lettertype van je browser (omdat hij dat niet aangeeft op de site), als je die niet mooi vindt, waarom verander je dat niet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |