quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:37 schreef Leshy het volgende:
- In Opera 7 is het main content-block een pixel of 3 te breed, waardoor deze aan de rechterkant niet netjes aansluit. Ook de header-graphic is iets te breed en steekt uit het ontwerp aan de rechterkant.
Ik haat copyright notices... (Hmm.. ik zie lettergrootte 16px in de nabije toekomstquote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:37 schreef Leshy het volgende:
- De 'Copyright' tekst aan de onderkant is dermate klein dat het lettertype onleesbaar wordt.
Die's leuk trouwens, probeerde eerder al met padding-bottom in CSS de links beter te alignen.. Ach, 's ook weer leuk speelmateriaal...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:37 schreef Leshy het volgende:
- De menu-links staan niet echt netjes verticaal gecentreerd ten opzichte van de background-image, mogelijk dat een iets kleiner lettertype hier ook scheelt.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 01:37 schreef Leshy het volgende:
- Waarom nog tables?
Met tables hou je het niet lichter hoor. En ook met DIV's kun je een backgroundpic instellenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 07:25 schreef dscx het volgende:
Tja... 'k probeer 't geheel zo licht mogelijk te houden, (de eerste en laatste 72px van o.a. de balkjes zijn aparte plaatjes. Alles ertussen bestaat uit 1px brede plaatjes) met tabelletjes vin 'k het altijd heel makkelijk werken... Dat, en ik kan me geen alternatief bedenken eigenlijk...
Met tables hou je het niet lichter, met een background i.p.v. een plaatje over de volledige breedte erin wel... da's wat ik bedoelde namelijk...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:08 schreef sop het volgende:
Met tables hou je het niet lichter hoor. En ook met DIV's kun je een backgroundpic instellen
Je had deze al een keer gepost in 2003, en als ik me goed ka herinneren is er vrij weinig veranderd naar mijn mening.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:16 schreef cerror het volgende:
cerror punt tk
Alles eigen php....
en istwat?
document.getElementById('frameid').document.write() toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:08 schreef STFU het volgende:
effe een vraagje tussendoor en het is zonde om een nieuw topic daarvoor te openen en waarschijnlijk rolt het antwoord hierin dit topic binnen.
ik wil in een iframe schrijven mbv (javascript) document.write("");
Hoe kan ik een "target" meegeven aan de schrijfaktie?
zodat de waarde binnen document.write in het iframe wordt geschreven?
Nee helaas niet, dat is exact hetzelfde effect als gewoon document.write, want hij schrijft het in een nieuwe pagina.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:44 schreef Roönaän het volgende:
[..]
document.getElementById('frameid').document.write() toch?
De site loopt telkens bij mij vast!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:37 schreef ViPeRII het volgende:
@ DCSX --> MouseOver doet het nu, mouse down is nog niet het juiste kleurtje, maar had ff weinig tijd
Wat vind de rest hier van www.tijdloos.net ? Nog op en/of aanmerkingen?
Hij loopt vast op dat active-X element van jouquote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:08 schreef ViPeRII het volgende:
Site loopt vast? Op welke pagina? Mouse over heb ik even vlug aangepast, zal er een andere kleur van maken.
Hoezo vind je het niet zo veel?
Waarvoor heb je dat er uberhaubt in staan?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:42 schreef ViPeRII het volgende:
Lolz Merlin. Okayz.. ik ga er naar kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |