abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 april 2004 @ 23:10:15 #226
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_18288318
quote:
Op donderdag 8 april 2004 22:55 schreef ELTino het volgende:

[..]

Belachelijk
Dit kopje moet gewoon even. Een paar dingen waren nogal absurd en zorgen voor een gigantische glimlach op mijn gezicht.

- Wat doen in godsnaam tutorials op je site? Wil je dat je potentiële opdrachtgevers zelf aan de slag gaan? Of dat ze jouw magere studiemateriaal zien
- Misc. Ik ben benieuwd wat daar staat. Geen enkel mens zal weten wat daar komt te staan. Wees duidelijk en stop sommige van die dingen in je portfolio (zie volgende punt). Een soort tweede portfolio met sites die nooit zullen worden afgemaakt...
- Twee eigen sites in je portfolio! Als dat niet dik is. Ik weet dat je ergens een begin moet maken, maar begin dan met sites voor anderen en maak daarna pas een site voor jezelf. Dan heb je tenminste iets om te laten zien. Haal trouwens v3.2 snel offline, want die is nog slechter (qua inhoud helemaal) dan de huidige
- yourpixel@hotmail.com. Je hebt niet eens de moeite genomen om een nieuwe e-mailadres hiervoor aan te maken. Staat heel professioneel, zo'n hotmailadres.
- Het contactformulier lijkt me het belangrijkste van de pagina. Eerst verstop je het en moet je eerst op een onzichtbare link (zelfde kleur als tekst) klikken en dan krijg een pop-up. Vul het in en je moet met je eigen e-mailclient het formulier versturen. Shame on you!
- Je maakt sites voor IE 5.5 met een resolutie van 1024x768 met javascript enabled. Je sluit dan respectievelijk 40%, 10% en 6% uit. Als je de stats van thecounter.com erbij pakt, dan zal je zien dat deze getallen kloppen en je dus een grote groep bezoekers benadeelt.

Conclusie
Ga je eens bezighouden met alles om webdevelopment heen. Kijk eens hoe andere sites van collega's eruit zien. Ga php of asp leren! Probeer ook eens iets te lezen over user-centered vormgeven (zoek maar met goegel), lees eens iets over informatiearchitectuur. Laat je teksten controleren door iemand die verstand heeft van schrijven. Wat je nu produceert is gewoon ondermaats.
Ik wou daar graag nog iets aan toevoegen...

MAAK JE EIGEN MATERIAAL
Hank Evans: Well fuck my ozone.
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
  vrijdag 9 april 2004 @ 12:22:57 #227
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_18296884
quote:
Op donderdag 8 april 2004 23:03 schreef yootje het volgende:

[..]

En wacht nog even met het laten checken tot versie 10.3.
Maar dan kan ik de leuke reacties niet meer lezen
  vrijdag 9 april 2004 @ 12:33:47 #228
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_18297220
quote:
Op donderdag 8 april 2004 12:54 schreef Doagere het volgende:
Weer wat nieuws gemaakt, heb nu wel zeker een goeie portfolio enzo. Nu heb ik in ieder geval wat te vertellen..

Link:

http://members.home.nl/gandale/index.htm / www.yourpixel.tk

Wat vinden jullie van v4.3?
Wat ik er vooral over kan vertellen is dat de teksten uiterst slecht geschreven zijn, je bent niet consequent en het komt niet professioneel over.
Hier is al commentaar over geweest, maar ik zeg het nog maar een keer. De hele "sfeer" van de pagina komt trouwens ook niet goed over.
Het geheel komt niet professioneel over en je stelt de toekomstige klant niet gerust, dat jij de beste keus voor hem bent.

Waarom heb je in godsnaam je nickname erbij staan en je pc specs? Als of de klant dat ook maar iets kan schelen.

De "sfeer" van je pagina straalt iets negatiefs en amateuristisch uit. Alsof je een scholier bent, wat in de avonduren een boek "webdesign voor dummy's" heeft gelezen.
Je design is niet echt slecht trouwens, daar kan ik best wel mee leven, maar de content is beneden niveau.
pi_18299448
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:36 schreef Chirma het volgende:

[..]

Het verschil is dat jij waarschijnlijk alleen de balk gejat hebt en ik een template heb bewerkt dus weinig zelf heb gedaan. Dat van jou is veel beter, maar ik vind het een beetje zonde van mijn tijd om helemaal zelf iets te maken dat nooit zo mooi kan worden
de balk is zelfgemaakt, alleen et plaatje van de handjes is "geleend en bewerkt"

en tijd heb ik idd op et moment nogal te veel .....
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_18299461
Tis een personal portfolio, en dit is dus gebrekkig design?

Ik keek even op webdesign.pagina.nl en daar zie ik niet veel sites met een layout als deze, dus zeker wel orgineel.

Waarom is v3.2 ineens slecht? :S
  vrijdag 9 april 2004 @ 14:19:07 #231
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_18299939
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 14:00 schreef Doagere het volgende:

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik keek even op webdesign.pagina.nl en daar zie ik niet veel sites met een layout als deze, dus zeker wel orgineel.

misschien moet je de poep eens uit je ogen halen, just a thought.
- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
pi_18300764
quote:

[afbeelding]
[afbeelding]

Moehahaha. Personal portfolio? Waarom heb je het dan telkens over ons en wij?

Dat je wat leuke dingetjes in photoshop kan maken betekent niet dat je een volwaardige developer bent. Je hebt geen verstand van techniek, scripting, gebruiksvriendelijkheid, ondernemersschap, 'het wereldje' en de commercie. Leuk dat je een website kan maken in photoshop, maar van alles eromheen heb je geen kaas gegeten. Misleid je potentiële opdrachtgevers niet zo door te doen alsof je die kennis wél in huis hebt, want je kan het gewoon niet!

Zucht...
  zaterdag 10 april 2004 @ 02:42:49 #233
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_18314847
quote:

[afbeelding]
[afbeelding]

Hey waarom ga je niet in op mijn reactie?
quote:
hoe kom je aan dat plaatje links??? en hoe kom je aan die BG rechts??

allebei geripped!
omdat het waar is?
Hank Evans: Well fuck my ozone.
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
pi_18340877
Misschien dat het geflame even kan stoppen? Doagere heeft nu vast wel door dat hij zich voorlopig beter even op de achtergrond kan houden.

Ehm, maar waar het om ging is dat ik even een probeerseltje hier kwam posten. .

http://nerdonielso.mine.nu/~kees/

Gaat niet om de content, maar gewoon even om hoe het eruit ziet. Poll werkt dus bijvoorbeeld ook niet. Ik weet dat het niet heel geweldig is, maar ben toch wel benieuwd naar de reacties.

Ohja, met bijbehorende stats, zelf geschreven in GD librarys.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_18341178
quote:
Op zondag 11 april 2004 11:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Misschien dat het geflame even kan stoppen? Doagere heeft nu vast wel door dat hij zich voorlopig beter even op de achtergrond kan houden.
Dat heeft-ie niet
quote:
Ehm, maar waar het om ging is dat ik even een probeerseltje hier kwam posten. .

http://nerdonielso.mine.nu/~kees/

Gaat niet om de content, maar gewoon even om hoe het eruit ziet. Poll werkt dus bijvoorbeeld ook niet. Ik weet dat het niet heel geweldig is, maar ben toch wel benieuwd naar de reacties.

Ohja, met bijbehorende stats, zelf geschreven in GD librarys.
Prima site! Heerlijk simpel, mooie kleuren, header is goed. Wat puntjes:

Dat designed by NoffeL kan mooier, misschien grijs?
De hover bij de links in een andere kleur?

verder heb ik eigenlijk niks te melden

Je stats-script: ziet er ook mooi uit
pi_18341386
quote:
Op zondag 11 april 2004 11:37 schreef yootje het volgende:

[..]

Prima site! Heerlijk simpel, mooie kleuren, header is goed. Wat puntjes:

Dat designed by NoffeL kan mooier, misschien grijs?
Das niet zo'n gek idee inderdaad, eens proberen.
quote:
De hover bij de links in een andere kleur?
Tja, daar dacht ik ook al aan. Eigenlijk moet je die kleur weer ergens terugvinden, maar das nog niet zo makkelijk. Blauw op blauw is niks en uit die banner wat halen wordt heel erg licht, door dat effect. Maar ik sta natuurlijk open voor suggesties.
quote:
verder heb ik eigenlijk niks te melden

Je stats-script: ziet er ook mooi uit
Das mooi.
- Beverly Sills
  zondag 11 april 2004 @ 12:00:23 #237
60743 capetonian
Gezocht:lekker wijf!
pi_18341534
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 17:54 schreef Apekoek het volgende:

[..]

we zijn een zeer gevarieerde groep en ja we houden meer van een 'breezah gehalte' dan boerelompheid
http://members.home.nl/frankwlf/27maart/IMG_1246.jpg

Boerelompheid ?
www.p166.com <- Hobby
pers.p166.com <- Personal
pi_18341545
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 02:42 schreef STFU het volgende:

[..]

Hey waarom ga je niet in op mijn reactie?
[..]

omdat het waar is?
Nee het is niet waar, het is een layout die door veel meer site's gebruikt wordt, ik zal ze niet alemaal op gaan zoeken, hier een voorbeeldje: http://www.rasterized.org/rasterIndex.php
  zondag 11 april 2004 @ 12:20:56 #239
14806 CrashOne
100% compliant
pi_18341956
Dus gejat
pi_18342322
quote:
Op zondag 11 april 2004 12:20 schreef CrashOne het volgende:
Dus gejat
Lezen.
  zondag 11 april 2004 @ 13:09:41 #241
59049 Dwork
Ik ben niet lelijk..!
pi_18343011
quote:

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik heb even de site van jou gekeken en ben er van overtuigd dat dit NIET jouw werk is, voor beeld deze afbeelding staat op jouw site en is gejat werk van een brazilliaans designer. de url is http://www.sodabrasil.com.br

Helaas je valt door de mand, ooit was ik ook zo maar dankzij eltino heb ik het licht gezien, en zijn mijn designs uniek omdat ik ze nu zelf maak.
www.ukkienet.com Mijn zoontje's website.
www.aquadrome.net Mijn aquarium.
Gratis onzichbare webstatistieken fujindesign.com/stats
  zondag 11 april 2004 @ 13:17:29 #242
59049 Dwork
Ik ben niet lelijk..!
pi_18343191
Ik wilde ook nog even zeggen dat mijn aquasite een nieuwe url heeft, inplaats van een subje van mijn zoontjes site, http://ukkienet.com/aqua/ is het nu een volwaardige site met url. www.aquadrome.net

[ Bericht 4% gewijzigd door Dwork op 11-04-2004 14:56:07 ]
www.ukkienet.com Mijn zoontje's website.
www.aquadrome.net Mijn aquarium.
Gratis onzichbare webstatistieken fujindesign.com/stats
  zondag 11 april 2004 @ 14:07:43 #243
84046 dscx
Bite me...
pi_18344497
quote:
Op zondag 11 april 2004 13:09 schreef Dwork het volgende:
ooit was ik ook zo maar dankzij eltino heb ik het licht gezien
Halleluja TellSell?

Maarreeee... Alle stokheid op een gekje, 't is natuurlijk al not-done om een design dat niet van jezelf is te laten checken, 't is eigenlijk nog een stukje erger om versie 1-x aan te bieden zonder zelf een sitecheck te doen...

(Of snel een paar regels te schrijven over een andere site en in dezelfde- of volgende post je eigen site aan te bieden...)

DSCX
pi_18345800
Hm, heb nog even een andere versie gemaakt. Is dat een verbetering ten opzichte van deze, of niet?
- Beverly Sills
pi_18345828
quote:
Op zondag 11 april 2004 15:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hm, heb nog even een andere versie gemaakt. Is dat een verbetering ten opzichte van deze, of niet?
Ik vond de oude beter
  zondag 11 april 2004 @ 19:29:59 #246
14806 CrashOne
100% compliant
pi_18351421
quote:
Op zondag 11 april 2004 13:09 schreef Dwork het volgende:

[..]

Helaas je valt door de mand, ooit was ik ook zo maar dankzij eltino heb ik het licht gezien, en zijn mijn designs uniek omdat ik ze nu zelf maak.
En daarom kijk ik nu niet meer naar je werk, sorry...
pi_18353950
http://www.bluedragon.nl is mijn huidige site. Ik ben wat gaan spelen met photoshop en ben icm met frontpage XP tot dit resultaat gekomen: http://www.bluedragon.nl/newsite/

Vuur maar af het commentaar!
╚╝www.bluedragon.nl ╚╝
  zondag 11 april 2004 @ 21:31:43 #248
46794 Berkery
Fat bastard
pi_18354208
quote:
Op zondag 11 april 2004 21:18 schreef BlueDragon het volgende:
http://www.bluedragon.nl is mijn huidige site. Ik ben wat gaan spelen met photoshop en ben icm met frontpage XP tot dit resultaat gekomen: http://www.bluedragon.nl/newsite/

Vuur maar af het commentaar!
-Een beetje jammer die horizontale scrollbar;
-Ik zou een groter lettertye nemen bij kopteksten, <h1> - <h6> bijvoorbeeld;
-Een antirechtsklikscript is nergens voor nodig, tenzij je site n00b moet uitstralen (dat doet ie verder niet) ;
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_18354426
quote:
-Een beetje jammer die horizontale scrollbar;

working on it! (kan ik alleen de horizontale scrollbar uitschakelen???)
quote:
-Ik zou een groter lettertye nemen bij kopteksten, <h1> - <h6> bijvoorbeeld;
zal ik over nadenken
quote:
-Een antirechtsklikscript is nergens voor nodig, tenzij je site n00b moet uitstralen (dat doet ie verder niet) ;
okay

[ Bericht 15% gewijzigd door BlueDragon op 11-04-2004 21:45:10 (nog een vraagje ;)) ]
╚╝www.bluedragon.nl ╚╝
  zondag 11 april 2004 @ 21:59:06 #250
46794 Berkery
Fat bastard
pi_18354838
quote:
Op zondag 11 april 2004 21:41 schreef BlueDragon het volgende:

[..]

working on it! (kan ik alleen de horizontale scrollbar uitschakelen???)
De makkelijkste manier is zorgen dat de pagina past, maar er is ook wel wat CSS voor.

body{
overflow-x : hidden;
}

(is wel IE-only)
No Dukes of Hazzard in the classroom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')