Ik wou daar graag nog iets aan toevoegen...quote:Op donderdag 8 april 2004 22:55 schreef ELTino het volgende:
[..]
Belachelijk
Dit kopje moet gewoon even. Een paar dingen waren nogal absurd en zorgen voor een gigantische glimlach op mijn gezicht.
- Wat doen in godsnaam tutorials op je site? Wil je dat je potentiële opdrachtgevers zelf aan de slag gaan? Of dat ze jouw magere studiemateriaal zien
- Misc. Ik ben benieuwd wat daar staat. Geen enkel mens zal weten wat daar komt te staan. Wees duidelijk en stop sommige van die dingen in je portfolio (zie volgende punt). Een soort tweede portfolio met sites die nooit zullen worden afgemaakt...
- Twee eigen sites in je portfolio! Als dat niet dik is. Ik weet dat je ergens een begin moet maken, maar begin dan met sites voor anderen en maak daarna pas een site voor jezelf. Dan heb je tenminste iets om te laten zien. Haal trouwens v3.2 snel offline, want die is nog slechter (qua inhoud helemaal) dan de huidige
- yourpixel@hotmail.com. Je hebt niet eens de moeite genomen om een nieuwe e-mailadres hiervoor aan te maken. Staat heel professioneel, zo'n hotmailadres.
- Het contactformulier lijkt me het belangrijkste van de pagina. Eerst verstop je het en moet je eerst op een onzichtbare link (zelfde kleur als tekst) klikken en dan krijg een pop-up. Vul het in en je moet met je eigen e-mailclient het formulier versturen. Shame on you!
- Je maakt sites voor IE 5.5 met een resolutie van 1024x768 met javascript enabled. Je sluit dan respectievelijk 40%, 10% en 6% uit. Als je de stats van thecounter.com erbij pakt, dan zal je zien dat deze getallen kloppen en je dus een grote groep bezoekers benadeelt.
Conclusie
Ga je eens bezighouden met alles om webdevelopment heen. Kijk eens hoe andere sites van collega's eruit zien. Ga php of asp leren! Probeer ook eens iets te lezen over user-centered vormgeven (zoek maar met goegel), lees eens iets over informatiearchitectuur. Laat je teksten controleren door iemand die verstand heeft van schrijven. Wat je nu produceert is gewoon ondermaats.
Maar dan kan ik de leuke reacties niet meer lezenquote:Op donderdag 8 april 2004 23:03 schreef yootje het volgende:
[..]
En wacht nog even met het laten checken tot versie 10.3.
Wat ik er vooral over kan vertellen is dat de teksten uiterst slecht geschreven zijn, je bent niet consequent en het komt niet professioneel over.quote:Op donderdag 8 april 2004 12:54 schreef Doagere het volgende:
Weer wat nieuws gemaakt, heb nu wel zeker een goeie portfolio enzo. Nu heb ik in ieder geval wat te vertellen..![]()
Link:
http://members.home.nl/gandale/index.htm / www.yourpixel.tk
Wat vinden jullie van v4.3?
de balk is zelfgemaakt, alleen et plaatje van de handjes is "geleend en bewerkt"quote:Op woensdag 7 april 2004 23:36 schreef Chirma het volgende:
[..]
Het verschil is dat jij waarschijnlijk alleen de balk gejat hebt en ik een template heb bewerkt dus weinig zelf heb gedaan. Dat van jou is veel beter, maar ik vind het een beetje zonde van mijn tijd om helemaal zelf iets te maken dat nooit zo mooi kan worden
misschien moet je de poep eens uit je ogen halen, just a thought.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:00 schreef Doagere het volgende:
Tis een personal portfolio, en dit is dus gebrekkig design?
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik keek even op webdesign.pagina.nl en daar zie ik niet veel sites met een layout als deze, dus zeker wel orgineel.![]()
Waarom is v3.2 ineens slecht? :S
Moehahaha. Personal portfolio? Waarom heb je het dan telkens over ons en wij?quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:00 schreef Doagere het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik keek even op webdesign.pagina.nl en daar zie ik niet veel sites met een layout als deze, dus zeker wel orgineel.![]()
Hey waarom ga je niet in op mijn reactie?quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:00 schreef Doagere het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
omdat het waar is?quote:hoe kom je aan dat plaatje links??? en hoe kom je aan die BG rechts??
allebei geripped!
Dat heeft-ie nietquote:Op zondag 11 april 2004 11:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Misschien dat het geflame even kan stoppen? Doagere heeft nu vast wel door dat hij zich voorlopig beter even op de achtergrond kan houden.
Prima site! Heerlijk simpel, mooie kleuren, header is goed. Wat puntjes:quote:Ehm, maar waar het om ging is dat ik even een probeerseltje hier kwam posten..
http://nerdonielso.mine.nu/~kees/
Gaat niet om de content, maar gewoon even om hoe het eruit ziet. Poll werkt dus bijvoorbeeld ook niet. Ik weet dat het niet heel geweldig is, maar ben toch wel benieuwd naar de reacties.
Ohja, met bijbehorende stats, zelf geschreven in GD librarys.
Das niet zo'n gek idee inderdaad, eens proberen.quote:Op zondag 11 april 2004 11:37 schreef yootje het volgende:
[..]
Prima site! Heerlijk simpel, mooie kleuren, header is goed. Wat puntjes:
Dat designed by NoffeL kan mooier, misschien grijs?
Tja, daar dacht ik ook al aan. Eigenlijk moet je die kleur weer ergens terugvinden, maar das nog niet zo makkelijk. Blauw op blauw is niks en uit die banner wat halen wordt heel erg licht, door dat effect. Maar ik sta natuurlijk open voor suggesties.quote:De hover bij de links in een andere kleur?
Das mooi.quote:verder heb ik eigenlijk niks te melden
Je stats-script: ziet er ook mooi uit
http://members.home.nl/frankwlf/27maart/IMG_1246.jpgquote:Op vrijdag 26 maart 2004 17:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
we zijn een zeer gevarieerde groep en ja we houden meer van een 'breezah gehalte' dan boerelompheid
Nee het is niet waar, het is een layout die door veel meer site's gebruikt wordt, ik zal ze niet alemaal op gaan zoeken, hier een voorbeeldje: http://www.rasterized.org/rasterIndex.phpquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:42 schreef STFU het volgende:
[..]
Hey waarom ga je niet in op mijn reactie?
[..]
omdat het waar is?
Ik heb even de site van jou gekeken en ben er van overtuigd dat dit NIET jouw werk is, voor beeld deze afbeelding staat op jouw site en is gejat werk van een brazilliaans designer.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:00 schreef Doagere het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Halleluja TellSell?quote:Op zondag 11 april 2004 13:09 schreef Dwork het volgende:
ooit was ik ook zo maar dankzij eltino heb ik het licht gezien
Ik vond de oude beterquote:Op zondag 11 april 2004 15:01 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Hm, heb nog even een andere versie gemaakt. Is dat een verbetering ten opzichte van deze, of niet?
En daarom kijk ik nu niet meer naar je werk, sorry...quote:Op zondag 11 april 2004 13:09 schreef Dwork het volgende:
[..]
Helaas je valt door de mand, ooit was ik ook zo maar dankzij eltino heb ik het licht gezien, en zijn mijn designs uniek omdat ik ze nu zelf maak.
-Een beetje jammer die horizontale scrollbar;quote:Op zondag 11 april 2004 21:18 schreef BlueDragon het volgende:
http://www.bluedragon.nl is mijn huidige site. Ik ben wat gaan spelen met photoshop en ben icm met frontpage XP tot dit resultaat gekomen: http://www.bluedragon.nl/newsite/
Vuur maar af het commentaar!
quote:-Een beetje jammer die horizontale scrollbar;
zal ik over nadenkenquote:-Ik zou een groter lettertye nemen bij kopteksten, <h1> - <h6> bijvoorbeeld;
okayquote:-Een antirechtsklikscript is nergens voor nodig, tenzij je site n00b moet uitstralen (dat doet ie verder niet) ;
De makkelijkste manier is zorgen dat de pagina past, maar er is ook wel wat CSS voor.quote:Op zondag 11 april 2004 21:41 schreef BlueDragon het volgende:
[..]
working on it! (kan ik alleen de horizontale scrollbar uitschakelen???)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |