quote:Op maandag 22 maart 2004 13:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
schijtstudenten
Niet in een trein, je hebt je maar te gedragen..quote:Op maandag 22 maart 2004 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoewel je natuurlijk gelijk hebt, heb je jezelf nooit enigzins luidruchtig gedragen waardoor je anderen tot overlast was?
Jij was het niet, toch..quote:Op maandag 22 maart 2004 13:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ook van jou.
Of je leest de openingspost nog een keer goed,quote:Op maandag 22 maart 2004 13:36 schreef Adfundum het volgende:
Dat was het AFTBINDT
(Actiefront tegen bellen in de trein)
quote:Op maandag 22 maart 2004 13:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Naja. ik weet niet of ze echt gay waren, maar godverdomme wat een achterlijke randmongolen wonen hier zeg.
Van die brallende, om 13.00 uur bierdrinkende, niet uit de randstad komende achterlijke schijtstudenten.. Ik kon niet eens ff rustig bellen omdat die idioten echt aan het schreeuwen waren. In de trein nota bene.. Waarom, vraag ik je. Doe normaal.. En NEE, ik ga niet ergens anders zitten, ze moeten hun scheur maar gewoon houden. De dood voor dat soort mensen,.
*klaagt*
Overlast is overlast, of je dat nou in de trein doet of midden in de nacht lallend op straat...quote:Op maandag 22 maart 2004 13:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet in een trein, je hebt je maar te gedragen..
Nee, ik ben niet gay.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jij was het niet, toch...
Bellen in de treinquote:Op maandag 22 maart 2004 13:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Naja. ik weet niet of ze echt gay waren, maar godverdomme wat een achterlijke randmongolen wonen hier zeg.
Van die brallende, om 13.00 uur bierdrinkende, niet uit de randstad komende achterlijke schijtstudenten.. Ik kon niet eens ff rustig bellen omdat die idioten echt aan het schreeuwen waren. In de trein nota bene.. Waarom, vraag ik je. Doe normaal.. En NEE, ik ga niet ergens anders zitten, ze moeten hun scheur maar gewoon houden. De dood voor dat soort mensen,.
*klaagt*
Hey Daggla.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:37 schreef babba het volgende:
[..]
![]()
Goh, selectief quoten is je niet vreemd he?quote:Op maandag 22 maart 2004 13:37 schreef babba het volgende:
[..]
![]()
JA DAT KON DUS NIET.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:38 schreef HaJee het volgende:
[..]
Bellen in de trein![]()
![]()
![]()
Gedaan, en nu?quote:Op maandag 22 maart 2004 13:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Of je leest de openingspost nog een keer goed,.
Zat mvdlubbe weer eens in een trein?quote:Op maandag 22 maart 2004 13:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
*klaagt*
Cursusje begrijpend lezen dan maar?quote:Op maandag 22 maart 2004 13:39 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Gedaan, en nu?![]()
Ja, zullen we hem samen doen?quote:Op maandag 22 maart 2004 13:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Cursusje begrijpend lezen dan maar?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |