mollie
quote:Welke malaise?
Op dinsdag 24 juli 2001 15:24 schreef speknek het volgende:
Als we ooit nog eens uit de malaise komen dan..
quote:Misschien toch een politiek forum?
Op dinsdag 24 juli 2001 15:26 schreef Doc het volgende:
Dit is niet zo zeer AN&M, maar past ook niet in General Chat. Ik laat 'm voorlopig even hier...
quote:Van de nieuwe economie
Op dinsdag 24 juli 2001 15:27 schreef links234 het volgende:
Welke malaise?
quote:Ow, dat komt wel goed hoor. Daar is niet zo veel mee aan de hand. Een beetje slecht boekhouden en prioriteiten stellen (duur kantoor huren terwijl je geen inkomen hebt, porsches leasen en dat opschrijven als goodwill, met het hele bedrijf naar ibiza vliegen etc.) en in het algemeen gewoon slecht zaken doen.
Op dinsdag 24 juli 2001 15:28 schreef speknek het volgende:[..]
Van de nieuwe economie
tja het gaat op het moment idd wat minder. veel winstwaarschuwingen ,instortende technologiesector etc.
poldermodel was leuk maar ik ben het met speknek eens dat je de de veranderingen in de economie niet eeuwig tegen kan houden. het is gewoon logisch dat een land als nl zich op andere markten gaat richten dan dat het nu doet.
voor doc : excuses het is een mispost die eigenlijk een reply op het g8 topic had ,moeten worden. nogmaals excuses
mollie
quote:Dat het wat minder gaat, OK.
Op dinsdag 24 juli 2001 15:35 schreef mollie het volgende:
malaise JA![]()
tja het gaat op het moment idd wat minder. veel winstwaarschuwingen ,instortende technologiesector etc.
poldermodel was leuk maar ik ben het met speknek eens dat je de de veranderingen in de economie niet eeuwig tegen kan houden. het is gewoon logisch dat een land als nl zich op andere markten gaat richten dan dat het nu doet.
mollie
Maar malaise zou ik het niet willen noemen.
edit: waarom doet die smiley het eigenlijk niet? Soms wel, soms niet..Gek
En je mag niet slowchatten, want het is een ANM topic
quote:Ik stem voor, waar zullen we het over hebben?
Op woensdag 25 juli 2001 01:12 schreef Roache_ het volgende:
Cosma-Shiva, zin in een slowchat? 't Schijnt zomaar te mogen! En we kunnen het blijkbaar over alles hebben!!;)edit: waarom doet die smiley het eigenlijk niet? Soms wel, soms niet..Gek
Wat een prachtige vorm heeft een vraagteken toch. Doeltreffend in haar eenvoud doch mysterieus door haar tweeledige verschijningsvorm...
edit, Cosma-Shiva, ziehier je slowchatonderwerp waar je-wee je gebeente!- niet over verder mag slowchatten, want voor je het weet hebben we een slotje te pakken!
(Kijk, zo is het bijna slowchatten, maar ik reageer gewoon snel!)
quote:Volgende post Roache?
Op woensdag 25 juli 2001 01:20 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Nee idd als het niet mag dan moeten we maar gewoon on-topic blijven, Spekmek kun je ons even bij-briefen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |