SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geheel mee eens.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:55 schreef planethugo het volgende:
is dit het enige Deadwood topic?
Zo ja, schande dat er zo weinig belangstelling is voor dit HBO juweeltje!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:32 schreef Copycat het volgende:
Ja, kutkick enzo.
Maar nadat ik vorige week bij een vriend de eerste twee afleveringen zag, ben ik helemaal hooked on Deadwood. Meteen de hele serie aangeschaft en inmiddels ergens in seizoen twee bezig.
Wat een topserie!
Alleen moet ik nu wat meer op mijn taalgebruik gaan letten, want ik wil opeens mensen vriendelijk voor cocksucker of cunt uitmaken.
Het wordt nu op Belgie uitgezonden, seizoen in, afl. 9 voor as vrijdag. Ik ben zelf pas bij aflevering twee, maar ben al erg enthousiast. Gelukkig nog drie seizoenen in het vooruitzicht.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:32 schreef Copycat het volgende:
Ja, kutkick enzo.
Dat geplande vierde seizoen in de vorm van een aantal lange tvfilms is zeker nooit van de grond gekomen?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:38 schreef NoCigar het volgende:
Het wordt nu op Belgie uitgezonden, seizoen in, afl. 9 voor as vrijdag. Ik ben zelf pas bij aflevering twee, maar ben al erg enthousiast. Gelukkig nog drie seizoenen in het vooruitzicht.
Ik zie het helaas niet meer gebeuren.quote:As of this posting (April 9, 2007), HBO and David Milch have agreed to make 2 2-hour movies (to be aired on HBO) that will complete the arc of the series and wrap up the characters' stories.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |