zal eruit zien dan als ze in de 5 zittenquote:Op maandag 22 maart 2004 10:01 schreef hutry het volgende:
hun hand zit vast aan de versnellingspook, dus vanaf de 3 worden ze vanzelf steeds meer naar het midden van de auto getrokken?
quote:Op maandag 22 maart 2004 10:01 schreef hutry het volgende:
hun hand zit vast aan de versnellingspook, dus vanaf de 3 worden ze vanzelf steeds meer naar het midden van de auto getrokken?
Is het niet zo dat de stoel zover naar achter staat, dat de arm volledig gestrekt is als de hand op 12 uur hangt. En ja dan komt de schouder natuurlijk ook op die hoogte en zit je automatisch scheefquote:Op maandag 22 maart 2004 09:59 schreef Visie het volgende:
LoL dat valt mij ook op ja! Vaak 1 hand middenboven op het stuur (12 uur dus) en dan leunen ze naar rechts.... kweet de 8terliggende gedacht ook nog nie helemaal!
groeit je rug scheefquote:Op maandag 22 maart 2004 10:12 schreef Bastard het volgende:
Ik zit ook vaak scheef in de auto.. maar heb geen golf, en nu![]()
zekers chill! Je zit recht voor de ventilator roostertjes!!quote:Op maandag 22 maart 2004 10:17 schreef Dikkiedik_2003 het volgende:
lol dit heb ik me ook zovaak afgevraagd, tis trouwens niet alleen met golf rijders, maar tis wel dezelfde leeftijdsgroep. Its all about the looks, is toch chill man zo zitten.
Hahaha, ja, het ziet eruit als Karate Kid terwijl hij auto's aan het poetsen isquote:Op maandag 22 maart 2004 10:23 schreef Aventura het volgende:
Het zijn trouwens dezelfde types die met 1 vlakke hand sturen. Oh wat irriteer ik me eraan als ik dat zie.
quote:Op maandag 22 maart 2004 10:19 schreef Visie het volgende:
[..]
zekers chill! Je zit recht voor de ventilator roostertjes!!
Onze auto (geen golf) heeft pas iets, die heeft DRAAIBARE roostertjes en t leuke is, die kunnen niet alleen naar links en rechts nee, maar zelfs naar boven en beneden.quote:Op maandag 22 maart 2004 10:19 schreef Visie het volgende:
[..]
zekers chill! Je zit recht voor de ventilator roostertjes!!
M.a.w., een potentiële Golf-rijder is intiem met de instructeur?quote:Op maandag 22 maart 2004 13:22 schreef Poppetjuh het volgende:
Volgens mij waren ze tijdens de rijles vrij 'intiem' met de instucteur en is dat blijven hangen.
Behoorlijk vooroordeelbevestigend.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:21 schreef tuut84 het volgende:
ik ben ook een vw golf 2 rijder. ik zit ook altijd scheef. ik heb ook altijd de versnellings pook vast.
maar dat scheef zitten doe je automatisch. ik heb de muziek wel altijd hard aan staan maar dat vind ik zelf mooi. ik zet de muziek nie keihard veur een ander. door kei harde muziek krijg je wel een ander rijgedrag.
Dat klopt.quote:door kei harde muziek krijg je wel een ander rijgedrag
Dat komt omdat de meeste Golfrijders stumpers zijn.quote:Op maandag 22 maart 2004 09:49 schreef thumper het volgende:
... in de leeftijd 18-30 jaar voornamelijk scheef in hun stoel?
Worden deze zittingen speciaal zo gemaakt, of lijden de meeste van deze automobilisten aan een ernstige rugafwijking?
Ik heb het zelf weleens geprobeerd in mijn eigen auto (geen VW), en het zit werkelijk voor geen meter! Blijkbaar zit er in een Golf geen lendensteun, want die zit behoorlijk in de weg, als je scheef in je stoel gaat zitten. Sterker nog, ik KAN alleen maar netjes in het midden zitten, vanwege die lendensteunen, dus ik vraag me af hoe Golf-rijders het doen...
quote:Op maandag 22 maart 2004 10:16 schreef trance40 het volgende:
Het is de kunst om de mensen achter je te laten denken dat je op de andere stoel zit
Zag laatst iemand in een Honda CRX.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:41 schreef maxso het volgende:
Dat zijn van die JOHNIES die in een VW willen opvallen net als die Honda CRX drivers die denken dat ze in een Honda NSX rijden(die ik in mijn bezit heb)![]()
![]()
die man had zuurstof te kort. hahaquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:52 schreef classpc het volgende:
[..]
Zag laatst iemand in een Honda CRX.
Maar die had het tegenovergestelde. Die zat helemaal naar links.
Hij had trouwens de hoofdsteunen van de stoelen af gehaald dus ik kon goed zien hoe raar die gast in z'n auto zat. Hij had ook de ramen open.
Whehehe, dat valt mij ook altijd zo op.quote:Op maandag 22 maart 2004 09:49 schreef thumper het volgende:
... in de leeftijd 18-30 jaar voornamelijk scheef in hun stoel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |