'Monchou in nieuwe verpakking!
Nu NOG makkelijker te openen!'
Goed, ik ben cynisch over dat 'nog makkelijker' want zo gemakkelijk ging dat al niet, maar goed, makkelijker te openen is dus beter.
MAAR WAAR HEBBEN DIE RANDDEBIELEN DIE STICKER GEPLAKT???
Precies, over de dichtgevouwen flapjes aan de kant waar je het open moet maken. Kon ik G&*%$#@&$^#&&@*@V.&#()@%^%!@$##&#D! NOG meer en langer staan te kutten om die kloterverpakking te openen.
Inmiddels dus die verpakking zolang in mijn pollen gehad dat die -toch al niet harde- roomkaas meer moest worden uitgesmeerd over de sla, dan dat ik er blokjes van kon maken.
Wat ZIJN dat voor marketingmutsen met chronische carrièremoeheid
Zo, dat lucht op...
V.
quote:...die smaken anders...
Op dinsdag 24 juli 2001 13:24 schreef spaceben het volgende:
gebruik dan ook gewoon feta-blokjes...
V.
Dat soort gedrag zie je vaak genoeg, gewoon een kwestie van niet nadenken.
Succes nog met die salade!
quote:* Loedertje heeft ooit, zonder na te denken, een hele week stickertjes geplakt op muntdropverpakkingen van de Klene
Op dinsdag 24 juli 2001 15:52 schreef El_Tonio het volgende:Dat soort gedrag zie je vaak genoeg, gewoon een kwestie van niet nadenken.
Je kunt toch niet spreken van onnadenkend gedrag als je dat soort werkzaamheden doet?
Tis gewoon K-werk en ik heb respect voor mensen die dat jaren volhouden, ik kan het niet iig.
quote:Ja, maar jij bent vast goedkoper dan het uurloon van een robot
Op dinsdag 24 juli 2001 17:28 schreef Loedertje het volgende:[..]
* Loedertje heeft ooit, zonder na te denken, een hele week stickertjes geplakt op muntdropverpakkingen van de Klene
V.
quote:Ik dacht dat dat een nog smeerbaarderder versie was...
Op dinsdag 24 juli 2001 17:40 schreef bixister het volgende:
de 200 grams verpakking is een kuipje. très agréable.
Niet dus?
V.
quote:NIETUS
Op dinsdag 24 juli 2001 17:46 schreef Catootje het volgende:
Monchou is ook gwoon buutengwoon vies!!!!!!
V.
quote:*gruwelt*
Op dinsdag 24 juli 2001 17:48 schreef Verbal het volgende:[..]
NIETUS
V.
quote:Edit 1: oops, daar gaat m'n journalistieke carrière
MAN AFGEVOERD NA POGING OPENEN PAKJE MONCHOU KAAS.Van onze verslaggevers - Afgelopen week is een man afgevoerd van zijn woning door de lokale GGD in een wambuis voor behandeling in het psychiatrisch verzorgingstehuis 'Het Lammetje'.
De hele buurt schrok op van het lawaai dat van V.'s woning afkomstig kwam. V. was, na navraag van buurtgenoten, bezig met het openen van een pakje Monchou. Toen dat niet lukte, werd hij ziedend en al tierend sloopte zijn hele keuken met allerhande voorwerpen die hij maar kon vinden. Het werd een ravage. Het pakje zelf bleef ongeopend.
Bij het afvoeren ijlde hij de woorden: 'Nieuwe verpakking my ass!', 'Makkelijk te openen? Ik stop het gvd in je reet!' en 'Kapot moet ie, kapot!!! Muahahahahaha!!! Aaaaah!'.
De behandelend arts, Dr. K. Aaskopf, zegt over de toestand van de patiënt: 'Hij heeft veel rust nodig en krijgt kalmeringsprikken toegediend. Pillen spuugt hij weer uit. Om zijn genezingsproces te versnellen laten we hem elke dag 10 uur lang een herhaling zien van het instructiefilmpje: 'Hoe open je de nieuwe Monchou-verpakking in 10 makelijke stappen'. Hij verzet zich er nogal tegen, dat is natuurlijk. Maar daar hebben we de wat zwaarder gedoseerde kalmeringszetpillen voor. Ik denk dat hij na een maand of 3 weer de oude is en dat is een voorzichtige schatting. Om weer te mogen koken duurt helaas wat langer, maar daarover durf ik geen indicatie te geven.
De buurt haalt weer opgelucht adem nu ze tijdelijk verlost zijn van V. en zien goede hoop dat hun buurman weer volledig zal herstellen.
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Crouton op 25-07-2001 01:57]
hoor 't de herstellende V al helemaal neurien: "ik ben zo blij, zo blij, dat m'n lid van voren zit en niet opzij."
quote:Toen?
Op dinsdag 24 juli 2001 17:32 schreef Verbal het volgende:[..]
Ja, maar jij bent vast goedkoper dan het uurloon van een robot
V.
quote:LOL
Op dinsdag 24 juli 2001 18:03 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
oops, daar gaat m'n journalistieke carrière
V.
quote:Alleen dit vond ik zeer
Op dinsdag 24 juli 2001 18:03 schreef Dr_Crouton het volgende:Bij het afvoeren ijlde hij de woorden: 'Nieuwe verpakking my ass!', 'Makkelijk te openen? Ik stop het gvd in je reet!' en 'Kapot moet ie, kapot!!! Muahahahahaha!!! Aaaaah!'.
zag het helemaal voor me, Jack Nicholson say: CHEESE
de rest was crap, meer dialogen erin stoppen!
quote:Sorry, ik had nog geen alcohol op.
Op woensdag 25 juli 2001 00:50 schreef Priscella het volgende:[..]
Alleen dit vond ik zeer
zag het helemaal voor me, Jack Nicholson say: CHEESE
de rest was crap, meer dialogen erin stoppen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |