juist kletz, snel kaarten gaan bestellen dus.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:29 schreef Kletz het volgende:
hoe vaker ik em luister hoe beter hij wordt en ik ga er zeker heen in tivoli daar kan je donder op zeggen.. damn wat een band.. ben alleen bang dat et live me tegen gaat vallen en ik weet niet hoe die nieuwe zanger de nummers van alive or just breathing neer gaat zetten maar dat merken we snel genoeg denk ik
Idd heb ik ook, daarom luister ik liever iets als Hatebreedquote:Op woensdag 14 april 2004 12:20 schreef SilentRimmer het volgende:
Killswitch engage is op zich wel aardig, vindt alleen die nichten heavy metal stem ernstig. Als de kerel netjes de mon dhouden is het goed aan te horen. En dan heb ik het over het album alive or just breating.
RAR is geniaal (Y)quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:01 schreef uSeFuLiDiOt het volgende:
Deze gasten komen ook op Rock am Ring, met Chimaira... Verder: Machinehead, Anthrax, Motorhead... Ik wil ze zeker zien met de nieuwe zanger. Jesse Leech heeft een zeer vette plaat met ze afgeleverd, maar deze man is zangtechnisch gezien beter en een beul van een vent. Ik denk dat ik onze Oosterburen maar eens met een bezoekje ga vereren...
Ik heb een clip gezien, waar ze met de nieuwe zanger een nummer van alive or just breathing spelen.... maar ja ik ga lekker naar die show toe want KSE is en blijft toch 1 van mijn beste bands. En ik luister bijna nu alleen maa die nieuwe van ze.. en damn wat is dat een goeie plaat met veel metal en trash er in.... wat heb ik zin in tivoli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 19 april 2004 23:05 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
uuhm zouden ze eigenlijk wel nummers van alive or just breathing spelen..
geen idee eigenlijk..
net als drowning pool hebben ze andere zanger..en met nieuwe zanger nieuw album afgeleverd...
zouden ze dan ook ouwere nummers spelen?
nogmaals: de band is meer dan alleen de zanger.quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:51 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
tsja...denk dat ut bij drowning pool anders ligt..daar viel de band bijna uitelkaar toen de zanger overleed
maar hoop zelf ook dat KSE wat nummers speelt van A oj B.
Kan niet anders zeggen dat ik et er alleen maar mee eens ben.... hij doet et wel anders dan jesse, maar hij doet et ook zo mooi op zijn manier en dat vind ik super... AOJB en TEOH zijn beide super hoewel er op de laatste plaat wel meer trash is wat ik dus niet erg vindquote:Op woensdag 21 april 2004 10:13 schreef StrikeAnywhere het volgende:
Hoe vet ik Jesse als zanger vondt en sceptisch was over Howard, ben ik na een paar weken luisteren van the end of the heartache toch wel positief verrast over de zang van Howard.
Hij doet in mijn ogen niet onder voor Jesse
maar de zanger is wel hét geluid van de band... een gitarist of drummer kan je makkelijker vervangen dan een zanger...dus zo vanzelfsprekend is ut allemaal niet hoor..quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:39 schreef Tokus het volgende:
[..]
nogmaals: de band is meer dan alleen de zanger.
ik ben met je eens dat een zanger minder makkelijk te vervangen is dan bv de drummer, maar om dan ook gelijk maar al het oude materiaal niet meer te spelen slaat nergens op.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:34 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
[..]
maar de zanger is wel hét geluid van de band... een gitarist of drummer kan je makkelijker vervangen dan een zanger...dus zo vanzelfsprekend is ut allemaal niet hoor..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |