Je schijnt er een hoop verschillende oefeningen mee te kunnen doen. Waarschijnlijk niks voor de echte fitness bikkels maar misschien wel voor types zoals ik die net even een tikkeltje strakker willen worden. Ik zie zoiets toch wat meer zitten dan die abtronicsen enzo. En als je hem niet te zwaar instelt en dan een muziekje erbij, dat moet toch vol te houden zijn?
Is het wat? Zijn er Fok!ers die hier ervaring mee hebben?
p.s. op deze foto ziet het er wat gammmel uit
quote:Kan het erg slecht zien, hij doet het namelijk niet!
Op dinsdag 24 juli 2001 12:16 schreef Aernout het volgende:
p.s. op deze foto ziet het er wat gammmel uit
Ik zit zelf nog op mijn bestelde abtronic te wachten. Het geld is inmiddels een aantal weken geleden al afgeschreven, dus lang zal het niet meer duren.
volgens mij is alles dat door telsel word verkocht troep.
quote:Bij ons hebben ze wel iets wat er op lijkt, maar nooit precies hetzelfde en het komt al helemaal niet bij Telsell vandaan
Op dinsdag 24 juli 2001 12:34 schreef Doopey het volgende:
Volgens mij is 't wel een redelijk product.
Maar als 't zo'n wonderapparaat is, waarom hebben ze ze dan niet op sportscholen.
quote:zit jij op zo'n sportschool met alleen krachttraining?
Op dinsdag 24 juli 2001 12:40 schreef Ultralaser het volgende:
Omdat ze ten eerste op sportscholen vaak krachttraining doen en dit daar niet goed voor is en op sportscholen train je volgens een schema eerste dag Borst en Triceps tweede dag rug en biceps want als je alles traint is het een uitputting slag voor je lichaam en het wordt er niet "groter" door.
Het werkt alleen goed voor de bovenlichaam. Onderlichaam heeft er nauwelijks of zelfs helemaal geen baat bij.
Maar vooral voor borstspieren is dat ding wel zeer effectief. Je blijft een constante spanning in je spieren houden, ITT pushups e.d.
Als je met je hoofd naar beneden op dat ding ligt en biceps curls doet, bewerk je je biceps beter dan ooit tevoren (maar je krijgt wel snel hoofdpijn van de extra bloed in je kop)
Het uitzetten kost helaas veel te veel tijd. En uitgezet neemt het ook veel plaats in bezit.
quote:Als je goed leest staat er ook VAAK
Op dinsdag 24 juli 2001 12:44 schreef TheGoldenGirl het volgende:[..]
zit jij op zo'n sportschool met alleen krachttraining?
Ik ken er in ieder geval geeneen....
quote:En onderlichaam is inclusief buik neem ik aan?
Op dinsdag 24 juli 2001 12:52 schreef athlonkmf het volgende:
Het werkt alleen goed voor de bovenlichaam. Onderlichaam heeft er nauwelijks of zelfs helemaal geen baat bij.
quote:Nu wel!
Op dinsdag 24 juli 2001 12:18 schreef poep het volgende:[..]
Kan het erg slecht zien, hij doet het namelijk niet!
lijkt idd erg gammel. Tis net alsof je er zo van af valt wanneer je te hard traint! Lijkt me niks, kun je niet eens fanatiek trainen!
quote:Je kan wel je buikspieren meenemen tijdens het trainen van je pecs, maar effect is miniem.
Op dinsdag 24 juli 2001 14:44 schreef Aernout het volgende:[..]
En onderlichaam is inclusief buik neem ik aan?
Ik moet zeggen dat die van Kettler het uitstekend doet. Je kunt echt veel oefeningen erop doen (meer dan op de totalgym) en ook benen kun je best fatsoenlijk trainen door een extra roller + kabel op de kettler.
Voor schouders is ie top, triceps en biceps gaan prima, borst gaat ook wel goed (maar niet super vergeleken met fitnesscenter), en buikspieren zijn ook ok, hoewel ik die meestal nog gewoon op de grond doe.
Al met al kan ik hem zeker aanraden....:)
quote:Ja inderdaat voor mij hetzelfde
Op dinsdag 24 juli 2001 19:52 schreef Xortes het volgende:
Ja, op TellSell weten ze het prima te verkopen, maar het ding zelf ziet er nogal gammel uit... hoe duur is ie? Als ik jou was zou ik gewoon een abbonement bij de fitnessschool nemen, daar hebben ze alle apparaten die waarschijnlijk bijna elke spier in je lichaam kunnen trainenAls je 1 a 2x in de week traint is het niet zo duur en wordt je alleen maar wat strakker. Bovendien kun je dat samen met een vriend/vriendin doen wat de motivatie vergroot.
Tegenwoordig 299. Leve de euroquote:Op woensdag 8 augustus 2001 13:01 schreef TheGoldenGirl het volgende:
Bij de Makro kost ie f427,-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |