Ik heb ooit ook zoiets gehoord over broccoli, je moest dan veel rauwe broccoli als salade eten en de gezwellen verdwenen ook.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:31 schreef Miwe het volgende:
Dit ene 'wonder' is nog niet echt wetenschappelijk bewijs dat het echt zo is, er zijn op het Chinese platteland waarschijnlijk wel meer dingen nauwelijks verkrijgbaar, ik heb nog nooit gehoord van een kankergezwel wat verschrompelde en verdween, enz.
mkayquote:Op zondag 21 maart 2004 22:33 schreef gtotep het volgende:
[..]
Ik heb ooit ook zoiets gehoord over broccoli, je moest dan veel rauwe broccoli als salade eten en de gezwellen verdwenen ook.
hehe, en weer andere mensen geloven dat bidden tot hun almachtige "fantasie" (god voor ontwetenden) helptquote:Op zondag 21 maart 2004 22:35 schreef Miwe het volgende:
[..]
mkay
In Afrika geloven ze dat als je aids hebt je het met een maagd moet doen en dat het dan over gaat.
Nee joh, naakt piano spelen en gras eten.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:33 schreef gtotep het volgende:
[..]
Ik heb ooit ook zoiets gehoord over broccoli, je moest dan veel rauwe broccoli als salade eten en de gezwellen verdwenen ook.
Sterk bewijs dat melk borstkanker veroorzaakt.quote:Ze zwoor alle melkproducten af en constateerde een opvallende verandering. Het kanker gezwel in haar nek begon te jeuken, werd zachter en verschrompelde uiteindelijk. Vervolgens kreeg ze in de afgelopen tien jaar nog vijf keer borstkanker, maar is nu genezen verklaard.
Mooi, broccoli is heerlijk.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:38 schreef flipm0 het volgende:
Broccoli geneest kanker niet, maar kan de kans op kanker wel verkleinen. In broccoli zitten namelijk veel antioxidanten, welke kanker helpen voorkomen. Voor meer info kijk je hier:
http://www.herb.demon.nl/antioxydanten.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |