Laten we er één maken!!!!!!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:42 schreef HarigeKerel het volgende:
Zijn er al fanpagina's met bv foto's (Lotte&Sanne) net zoals bij van die Idols figuren enzo?
![]()
Wie is Lotte en wie is Sanne?quote:Op zondag 21 maart 2004 22:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Lotte is dus wel veeeel leuker dan Sanne he..
Die is idd leukerquote:Op zondag 21 maart 2004 23:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja.
Dat zei ik dus in het vorige topic al inderdaad. Hoe kunnen ze zo dom zijn? Vooral die tweelingbroers zijn echt te onbenullig voor woorden. Kennen nog niet eens de meest elementaire begrippen in het Russisch...heel vaag!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:23 schreef RaPT het volgende:
Wat me trouwens ook opvalt is dat de meeste deelnemers zich helemaal NIET hebben voorbereid... Het is toch logisch dat je probeert wat basis-Russisch te leren als je weet dat je aan zoiets meedoet? Het zal je kansen waarschijnlijk aanzienlijk vergroten...
huilliequote:Op maandag 22 maart 2004 10:02 schreef Cybart het volgende:
KLACHT OVER TOPIC TITEL
bedankt voor de spoiler
ik mopet de aflevering vanavond nog zien
hoezo niet? moeten de mensen de reguliere uitzending maar kijken :Squote:Op maandag 22 maart 2004 12:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat die topictitel weinig te raden overlaat enzo. Volgende keer maar niet meer doen.
Ja daag.. moeten we rekening houden met de mensen die het per ongeluk hebben gemist zeker. Die mogen blij zijn dat er uberhaupt een herhaling van is.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat die topictitel weinig te raden overlaat enzo. Volgende keer maar niet meer doen.
Kun je het niet even (tijdelijk) veranderen?quote:Op maandag 22 maart 2004 12:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dan kun je net zo goed in de topictitel van de Titanic zetten datquote:Op maandag 22 maart 2004 12:31 schreef Bastard het volgende:
Ja daag.. moeten we rekening houden met de mensen die het per ongeluk hebben gemist zeker. Die mogen blij zijn dat er uberhaupt een herhaling van is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb het niet per ongeluk gemistquote:Op maandag 22 maart 2004 12:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja daag.. moeten we rekening houden met de mensen die het per ongeluk hebben gemist zeker. Die mogen blij zijn dat er uberhaupt een herhaling van is.
quote:Op maandag 22 maart 2004 12:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed in de topictitel van de Titanic zetten datJa whatever, ik ga een beetje een discussie aan over topictitels zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The truth was in here.
Dat zei die gast inderdaad die achter het stuur zat. De politie auto's konden die snelheid niet halen.quote:Op maandag 22 maart 2004 02:40 schreef Hertog_Martin het volgende:
was ook grappig:
(ze rijden 190)
- is er hier geen politie
die rijden niet zo![]()
politie rijdt zeker in oude lada's met een top van 120
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |