Inderdaad.. en die sherry trut aan zn zijde vind ik ook matig. Wel cool dat ie zo met zn vrachtwagen de berg afscheurdequote:Op zondag 21 maart 2004 21:58 schreef marciemarcs het volgende:
reinier![]()
![]()
Omdat ze nergens komen met die vrolijke koppen van ze.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:56 schreef Takje het volgende:
Maar die twee broertjes zie je bijna nooit in beeld of let ik niet goed op ofzo?
Jij ook weer hier?quote:Op zondag 21 maart 2004 21:49 schreef Hakkert het volgende:
en terecht!
haha ja en dat ging nog best lompquote:Op zondag 21 maart 2004 22:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad.. en die sherry trut aan zn zijde vind ik ook matig. Wel cool dat ie zo met zn vrachtwagen de berg afscheurde
Ja inderdaad!!! Gewoon dikke guns op de achterbank bij die gastenquote:Op zondag 21 maart 2004 22:01 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat stukje met die maffia dudes met die gun was ook stoer
Reinier gaat over lijken.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:00 schreef Lucille het volgende:
De volgende aflevering beloofd leuk te worden, zelfs de groep keert zich tegen Reinier en Clarinca.
Ja precies, die is niet voor niks zo succesvolquote:Op zondag 21 maart 2004 22:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Reinier gaat over lijken.
ik denk dat ze van tevoren niet verteld is dat het door Rusland was.. anders zouden ze zich idd wel voorbereid hebben!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:23 schreef RaPT het volgende:
Wat me trouwens ook opvalt is dat de meeste deelnemers zich helemaal NIET hebben voorbereid... Het is toch logisch dat je probeert wat basis-Russisch te leren als je weet dat je aan zoiets meedoet? Het zal je kansen waarschijnlijk aanzienlijk vergroten...
quote:Op zondag 21 maart 2004 21:57 schreef Swykva het volgende:
Hele spel is niet echt origineel hoor... Dit is er elk jaar wel een keer op. Maar nu met die tussenronde, das wel anders idd.
Ik ook, puur genieten tvquote:Op zondag 21 maart 2004 21:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben echt fan van dit programma. Echt supergaaf is het.
Je wist bij de inschrijving dat het van moskou naar peking zou zijn. Een collega van me had zich ook ingeschreven.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:28 schreef Naamah het volgende:
[..]
ik denk dat ze van tevoren niet verteld is dat het door Rusland was.. anders zouden ze zich idd wel voorbereid hebben!
hmm.. maar dan zouden ze toch wel allemaal een wat&hoe in het russisch bij zich hebben?quote:Op zondag 21 maart 2004 22:32 schreef RaPT het volgende:
Reply of Naamah dus...
Nee... in de eerste aflevering zei een van die Vlaamse teams dat ze een aantal Russische woorden hadden geleerd van een of andere vriendin ofzo. Of ze hebben gewoon heel goed gegokt
Meer asociaal, egoïstisch en dom.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:33 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij is echt brutaal![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |