abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2004 @ 07:29:14 #301
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_18034335
Ik begin zowaar toch nog enig respect voor Reinier en Clarinca te krijgen

Je kan veel over Reinier zeggen maar hij zet zich wel 100% in om te winnen, wat ook de doelstelling van het programma is!
Hij woont niet in Wassenaar omdat hij het fatalisme heeft omarmt

Plus een groep is niet compleet zonder een "pispaaltje"

Enne.... die Clarinca is helemaal niet zo dom als ik dacht dat ze was, ze is eigenlijk best oke en wees Reinier wel even mooi terecht
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  maandag 29 maart 2004 @ 07:34:16 #302
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_18034346
quote:
Op zondag 28 maart 2004 21:51 schreef Scope het volgende:

Mijn hypothese is dus dat er standaard minimaal één cameraman meerijdt tijdens het liften etc, en voor de sfeer wat opnames maakt in de huizen, maar daarna weer teruggaat naar de meerijdende busjes. En ik denk dat ze in die busjes ook wel iets van russischsprekende beveilingsmensen hebben voor als er wat misgaat....
En iemand van de overheid, dus een (ex?)agent die de functie van beveiligingman mag uitvoeren en/of er voor zorgt dat men geen problemen krijgt met corrupte politie.
Dat is in Rusland redelijk standaard en al helemaal buiten de metropool van Moskou, dit programma is immers ook gemaakt met medewerking van het Min van Toerisme van Rusland en die laten echt niet de deelnemers verkrachten/kidnappen en alle apparatuur stelen...

Opzich wel een gerust idee want zoals Lotte en Sanne daar zo stonden met die korte truitjes en die skinheads langs kwamen, je moet er niet aan denken dat ze helemaal alleen zouden zijn
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')