We hebben net zo veel gezien als jij hoor!quote:Op zondag 28 maart 2004 22:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Wie heeft er trouwens meegekregen waarom in dat ene dorp 70% van de bevolking vrouw was? Dat vond ik nogal mysterieus
ze zullen wel in die busjes slapen..quote:Op zondag 28 maart 2004 21:55 schreef mbn het volgende:
Oh, nu ben ik gewoonweg verslingert. Eerste aflevering vond ik tegenvallen, maar deze was werkelijk geweldig.
Volgens mij slapen de cameramensen overigens niet ook bij die mensen. Vaak eindigen de beelden als de schemering inslaat.
Nee, je vraagt het.quote:Op zondag 28 maart 2004 22:08 schreef GSEmma het volgende:
IK ZEG HET NOGMAALS:
WAAR BLIJFT DE FANSITE VAN DE ZUSJES???
.
Begin er alvast maar aan, maar niet in CAPS dat leest zo lulligquote:Op zondag 28 maart 2004 22:08 schreef GSEmma het volgende:
IK ZEG HET NOGMAALS:
.
Volgens mij zien ze dat nu pas thuis op de buis.quote:Op zondag 28 maart 2004 22:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Zou het nog tot een moment komen dat Clarinca in huilen uitbarst omdat zij en Reinier door alle andere deelnemers uitgekotst worden?
Ik geloof dat ze het wel in de gaten kregen op een gegeven moment, ze worden behoorlijk genegeerd door de restquote:Op zondag 28 maart 2004 22:13 schreef static het volgende:
[..]
Volgens mij zien ze dat nu pas thuis op de buis.
Hier:quote:Op zondag 28 maart 2004 22:08 schreef GSEmma het volgende:
IK ZEG HET NOGMAALS:
quote:Op zondag 28 maart 2004 22:13 schreef Dinus het volgende:
[..]
Begin er alvast maar aan, maar niet in CAPS dat leest zo lullig![]()
quote:Op zondag 28 maart 2004 22:23 schreef Tristessa het volgende:
Ik vond het stuk waar Hans en Rani bij die Russen waren erg mooi. Die vrouw moest zelfs huilen toen ze weer weg moesten. Echt geweldig.
Ja. Die vrouw was een schat. Eindelijk, na 2 niet leuke pogingen-tot-logeren, een mooi adres voor die twee.quote:Op zondag 28 maart 2004 22:23 schreef Tristessa het volgende:
Ik vond het stuk waar Hans en Rani bij die Russen waren erg mooi. Die vrouw moest zelfs huilen toen ze weer weg moesten. Echt geweldig.
en Sanne & lotte dan?quote:Op zondag 28 maart 2004 23:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zoooo'n leuk programma!
Hans & Rani en Jeske & Elias mogen van mij wel in de finale komen.
Die zijn gewoonquote:Op zondag 28 maart 2004 23:11 schreef Svensational het volgende:
en Sanne & lotte dan?
Ja, ik ook, was wel zo symphatiek geweest naar de russische bewoners toe, en ze lagen toch ver genoeg voor (al wisten ze dat zelf natuurlijk niet)quote:Op zondag 28 maart 2004 23:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja. Die vrouw was een schat. Eindelijk, na 2 niet leuke pogingen-tot-logeren, een mooi adres voor die twee.
Als ik hun was geweest had ik denk ik toch nog frietjes gegeten, maar ja, van de andere kant...
Ja, volgens mij om de twee weken ja. Dan ddurt het idd nog een tijdje.quote:Op zondag 28 maart 2004 23:13 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die zijn gewoon.
.
Maar gaat er nu om de 2 weken een koppel uit? Dan gaat PE nog lang duren..
Mooi zo! Hoe langer hoe beterquote:Op zondag 28 maart 2004 23:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, volgens mij om de twee weken ja. Dan ddurt het idd nog een tijdje.
Volgens mij interesseert het hem niet eens echt, wat de rest van hem denkt.quote:Op zondag 28 maart 2004 22:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze het wel in de gaten kregen op een gegeven moment, ze worden behoorlijk genegeerd door de rest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |