Is niet echt redelijk Maastricht en omstreken.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:50 schreef Naamah het volgende:
Vision in Arnhem
Ruig, daar hebben ze het actie figuur van Angus Young nog!quote:Op zondag 21 maart 2004 22:20 schreef Djaser het volgende:
http://shop.nuclearblast.de/index.php
Die zijn meestal goedkoper dan de Large, hebben wat AC/DC spul maar volgens mij geen Nirvana en Hendrix spul.
Heuj!quote:Op maandag 22 maart 2004 08:17 schreef Spellbinder het volgende:
Hey maan, check ff op de hoek hoenderstraat/kesselskade. Ik kan me ook vergissen hoor, maar je kan ff gaan kijken, is relatief klein winkeltje...
En The run to the hills single ook nogquote:Op maandag 22 maart 2004 07:59 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ruig, daar hebben ze het actie figuur van Angus Young nog!
Bedankt!
anders geef je geld aan je ouders, dan betal ze met hun creditcardquote:Op maandag 22 maart 2004 08:05 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Voor Hendrix spul kan ik btw naar www.authentichendrix.com gaan, maar ik weet niet hoe ik daar kan betalen. Ik heb namelijk geen credit card.
nee, behalve als de helft wat je besteld niet leverbaar is... gebeurt me verdomme iedere keer!quote:Op zondag 21 maart 2004 21:48 schreef hutry het volgende:
large is niet echt duur...
De Large zijn grote oplichters. Die prijzen voor cd's zijn veelste hoog! Verder is er ook veel te vinden op www.nlstore.nlquote:Op maandag 22 maart 2004 15:57 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
nee, behalve als de helft wat je besteld niet leverbaar is... gebeurt me verdomme iedere keer!![]()
betaal je weer 8 euro verzendkosten voor 1 cd ofzo![]()
zet het gerust niet in je boekje als je het toch niet hebt![]()
Soms wel maar meestal is het even duur als bij een normale zelfstandige platenboer. FRS en Musicstore naaien je er op cd prijzen er pas bij.quote:Op maandag 22 maart 2004 15:58 schreef OphiOn het volgende:
[..]
De Large zijn grote oplichters. Die prijzen voor cd's zijn veelste hoog! Verder is er ook veel te vinden op www.nlstore.nl
Alleen m'n ouwe heer heeft een credit card en hij is daar te lullig voor, moet ie eerst helemaal weten of het wel veilig is enzo. Kan ik weken wachten!quote:Op maandag 22 maart 2004 15:46 schreef capibar het volgende:
[..]
anders geef je geld aan je ouders, dan betal ze met hun creditcard
Ik wil er geen CD's kopen, alleen bandjunk.quote:Op maandag 22 maart 2004 15:58 schreef OphiOn het volgende:
[..]
De Large zijn grote oplichters. Die prijzen voor cd's zijn veelste hoog! Verder is er ook veel te vinden op www.nlstore.nl
Nope, op de site staat meestal meer dan in de catalogus.quote:Op maandag 22 maart 2004 08:26 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Staat alles wat op de site van large staat ook in de gids? (en vice versa?)
Ten eerste: Tegenwoordig is zo´n 90% van de artikelen op voorraad, dankzij een grote verandering wat betreft het magazijn;quote:Op maandag 22 maart 2004 15:57 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
nee, behalve als de helft wat je besteld niet leverbaar is... gebeurt me verdomme iedere keer!![]()
betaal je weer 8 euro verzendkosten voor 1 cd ofzo![]()
zet het gerust niet in je boekje als je het toch niet hebt![]()
Dan doet de Large toch wat verkeerd want er zijn mailorders die goedkoper en sneller zijn. En de meeste cd's zijn gewoon te hoog geprijst echt absurd is dat. Nou koop ik eigenlijk alleen nog maar extreme metal wat Large verder ook niet verkoopt. In die tijd dat ik nog wat kocht bij Large hadden ze bijna niets op voorraad, zo kan ik ook een winkel beginnen. Maar ik begrijp dat dat nu geschiedenis is.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:36 schreef Children_of_Bodom het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat men geen enkel benul heeft van hoe het nou werkt bij een postorderbedrijf als Large. Helaas wekt dat onbegrip en krijgt men opmerkingen toegespeeld die geheel ten onrechte zijn. Ik moet toegeven: 4 jaar geleden baalde ik ook als ik het eerste deel van een bestelling kreeg en moest wachten op het tweede deel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |