idd the filth and the fury, die is al een jaartje op dvd uitquote:Op zondag 21 maart 2004 21:36 schreef tong80 het volgende:
Is ook een film van. Misschien al wel op DVD.
Ik vind het wel goed te pompen eigenlijk. Net als Di-rect overigens.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:18 schreef XpieterX het volgende:
je kan net zo goed geen album kopen. Sex pistols is gewoon een bij elkaar gezet zooitje om poen te verdienen (de mangers igg) je kan het vergelijken met wat Di-rect nu is....
Typische cd die nog wel eens erg low-budget te verkrijgen is. Heb de mijne ook voor een paar euro gekocht, met daarbij een extra b-sides cd.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:41 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik wil er gewoon een CD van hebben. Ik ga dan binnenkort maar langs Free Record Shop. Daar kost ie 9.99 en bij Van Leest 19.49!![]()
Dus mag je geen album van ze kopen???quote:Op maandag 22 maart 2004 12:18 schreef XpieterX het volgende:
je kan net zo goed geen album kopen. Sex pistols is gewoon een bij elkaar gezet zooitje om poen te verdienen (de mangers igg) je kan het vergelijken met wat Di-rect nu is....
de sex pistols zijn niet bij elkaar gezet , het waren al vrienden van elkaar die gewoon een band hebben opgericht, Sid Vicious kwam er pas later bij , dat was hun grootste fan.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:18 schreef XpieterX het volgende:
Ballen, ook wel bekend als kloten.quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:04 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wat zijn bollocks?
Oow.quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:10 schreef Jimmy het volgende:
[..]
Ballen, ook wel bekend als kloten.
In deze context misschien beter te vertalen als:quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:11 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Oow.
Laat die kloten nou maar, hier is de Sex Pistols.
Ooow!quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:09 schreef MuadDib het volgende:
[..]
In deze context misschien beter te vertalen als:
Laat die klootzakken maar, hier zijn de Sex Pistols
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |