Van ConQuestador weet ik het niet, maar ik woon in ieder geval in België.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:14 schreef search64 het volgende:
Nazitten.....? Kom je uit Belgie, of is dit ook echt een woord dat in Nederland gebruikt wordt..... voor... whatever.......
Welke fetish bedoel je?quote:Op zondag 21 maart 2004 20:15 schreef Pectos het volgende:
Een fetish van je dus, dat dacht ik al toen ik de topic las.
Wat is nazitten........quote:Op zondag 21 maart 2004 20:16 schreef Limsdealer het volgende:
[..]
Van ConQuestador weet ik het niet, maar ik woon in ieder geval in België.
Gebruik de woordenboek.quote:Wat is nazitten..........
dat je van dikke meiden houdt...quote:Op zondag 21 maart 2004 20:16 schreef Limsdealer het volgende:
[..]
Welke fetish bedoel je?
Die hobbezakkige trui over de te dikke reet hoeft niet meteen te zeggen dat ze problemen hebben met te dik zijn, moet je dan als je wat, eh, forser bent rond gaan lopen in allerlei strakke outfits?quote:Op zondag 21 maart 2004 20:36 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Ik ken er eigenlijk niet 1. Over het algemeen zegt men het niet zo erg te vinden, maar trekt dan wel een hobbezakkige trui over de te dikke reet, dus ik geloof ze niet zo. En als ik zelf te dik ben (hetgeen op het moment weer zo is) dan komt er altijd weer een moment dat ik er zo van walg dat ik drastisch ga lijnen tot ik weer acceptabel voor mezelf ben.
Als je echt lekker in je vel zit en tevreden bent met hoe je eruit ziet dan trek je dus wel een strak naveltruitje aan in plaats van een jutezak, snap je. Verder zal het mij persoonlijk een zorg zijn wat iedereen draagt.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:39 schreef search64 het volgende:
Heb je liever dat ze een strak naveltruitje aantrekken.... ik iig niet.....
Ik wel. Ik zou wel eens een dikke meid in schaarse kleding willen zien.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:39 schreef search64 het volgende:
Heb je liever dat ze een strak naveltruitje aantrekken.... ik iig niet.....
Bedoel jij met "een patatje" een pak frieten of een aardappel?quote:Op zondag 21 maart 2004 21:17 schreef PeterRabbit het volgende:
Hmm lastig dit. Er is een tijd geweest dat ik me echt verschrikkelijk stoorde aan mn gewicht, zelfs zo ver dat ik er echt alles (ja, álles) aan deed om gewicht te verliezen. Ik ben het me (gelukkig) op tijd gaan beseffen dat ik er niemand mee hielp.
Vooralsnog heb ik er geen problemen meer mee, natuurlijk kunnen dr wel een paar kilootjes af, ik let er alleen echt niet meer op. Mocht ik afvallen, dan zou ik echt niet weten hoe het komt. Ik eet gewoon wat ik lekker vind, of het nou rauwkost is of een patatje, net zo graag waar ik trek in heb. En net zoals Skaai zegt, het zou handiger zijn met kleding, maar dat is dan ook alles. Ik zit gewoon weer lekker in mn vel en ik merk gewoon dat ik daardoor ook aantrekkelijker ben geworden voor het andere geslacht. Dus ook voor dat zou ik het voor geen goud meer willen.
Ik zou echt absoluut niet een maatje 36 willen hebben, ik ben wie ik ben, m'n bouw hoort bij mij. Dus eigenlijk, ja ik ben tevreden met m'n overgewicht.
Heb je wel overgewicht (volgens de medische defenitie), of ben je gewoon niet superslank?quote:Op zondag 21 maart 2004 21:28 schreef PeterRabbit het volgende:
Ik eet sowieso niet veel, hou ook niet echt van zoetigheid, dus eigenlijk heel vreemd als je dan gaat bedenken dat ik overgewicht heb.
Zit in schaal 25-30 van BMI, ik kom uit op 26. Is dus overgewichtquote:Op zondag 21 maart 2004 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heb je wel overgewicht (volgens de medische defenitie), of ben je gewoon niet superslank?
Voor mannen zelfs nog meer dan voor vrouwen. Het schijnt dat het typisch mannelijke "appeltype" van overgewicht aanzienlijk schadelijker is voor de gezondheid dan het vrouwelijke "peertype".quote:Op zondag 21 maart 2004 22:11 schreef Naamah het volgende:
overgewicht is ook slecht voor je gezondheid, dat zal bij veel mensen ook een rol spelen, daarbij voelen veel vrouwen zich lekkerder met wat minder gewicht, niet alleen qua uiterlijk, maar ook actiever en gezonder enzow. Maargoed, dat geld net zo hard voor mannen.
quote:Op zondag 21 maart 2004 23:22 schreef Limsdealer het volgende:
[..]
Voor mannen zelfs nog meer dan voor vrouwen. Het schijnt dat het typisch mannelijke "appeltype" van overgewicht aanzienlijk schadelijker is voor de gezondheid dan het vrouwelijke "peertype".
omdat ik mezelf accepteer zoals ik ben en aan mannelijke aandacht geen gebrek dus er zullen vast meer mensen zijn die me accepteren zoals ik er nu uitzie...quote:Op maandag 22 maart 2004 00:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe kun je blij zijn met jezelf als niemand je accepteert zoals je bent
ik had het over mezelf.quote:Op maandag 22 maart 2004 00:09 schreef Inu het volgende:
[..]
omdat ik mezelf accepteer zoals ik ben en aan mannelijke aandacht geen gebrek dus er zullen vast meer mensen zijn die me accepteren zoals ik er nu uitzie...
Misschien moet je eens goed rondkijken op dit forum over hoe er over dikke vrouwen gedacht wordt en hoe ze worden bespot. Als je dat hebt gelezen, kun je misschien begrijpen dat ik geen zin heb een foto te plaatsen.quote:Op maandag 22 maart 2004 01:39 schreef Limsdealer het volgende:
Hmmm, ik zie dat erg weinig meiden die hier posten een of meer foto's van zich in hun profiel staan hebben... Waarom willen ze zich tonen?? Storen ze zich daar zooooooooo verschrikkelijk aan dat ze niet slank zijn?
Wat zij zegt. Er zijn genoeg voorbeelden van topics over dikke vrouwen die gelardeerd zijn met vele kotssmiley'squote:Op maandag 22 maart 2004 07:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien moet je eens goed rondkijken op dit forum over hoe er over dikke vrouwen gedacht wordt en hoe ze worden bespot. Als je dat hebt gelezen, kun je misschien begrijpen dat ik geen zin heb een foto te plaatsen.
ik heb meerdere foto's gehadquote:Op maandag 22 maart 2004 01:39 schreef Limsdealer het volgende:
Hmmm, ik zie dat erg weinig meiden die hier posten een of meer foto's van zich in hun profiel staan hebben... Waarom willen ze zich tonen?? Storen ze zich daar zooooooooo verschrikkelijk aan dat ze niet slank zijn?
Er zijn ook genoeg users die het geen reet boeit of je wat dikker bent dan anderen. Enne.. Als je gewoon foto's van jezelf in je fotoboek plaatst zullen ze daar toch geen kotssmiley's neer komen zettenquote:Op maandag 22 maart 2004 11:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Er zijn genoeg voorbeelden van topics over dikke vrouwen die gelardeerd zijn met vele kotssmiley'sEn topics in B&H over dikke/mollige vrouwen staan vol met vrouwen met maximaal maatje 38. Dat is dan al dik. Op Fok.
zie mijn vorige post.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg users die het geen reet boeit of je wat dikker bent dan anderen. Enne.. Als je gewoon foto's van jezelf in je fotoboek plaatst zullen ze daar toch geen kotssmiley's neer komen zetten?
Ik heb gehoord van mensen van wel. Er zijn users die het misschien niets boeit, maar ik hou iets teveel van mezelf om me om een aantal kilo te zwaar met kotssmilies te laten bekogelenquote:Op maandag 22 maart 2004 11:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg users die het geen reet boeit of je wat dikker bent dan anderen. Enne.. Als je gewoon foto's van jezelf in je fotoboek plaatst zullen ze daar toch geen kotssmiley's neer komen zetten?
Naief hoor.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ehh, ja, ik zag het.... Dat is wel vrij lullig ja...quote:Op maandag 22 maart 2004 11:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zie mijn vorige post.
nouja, gemiddeld houdt natuurlijk niet perse 'mooi' inquote:Op maandag 22 maart 2004 11:32 schreef marchien het volgende:
Op zich heb ik een heel klein beetje overgewicht, maar ik vind mezelf wel te zwaar. Meestal kan ik daar prima mee leven en heb ik daar geen last van. Ik eet toch al niet idioot veel, het is puur omdat ik niet genoeg beweeg!
meestal heb ik hier geen moeite mee, maar heb je wel eens bikinis gepast?
Ik ben in ieder geval blij dat geen enkele fokker mij ooit in bikini heeft gezien!
De gemiddelde maat in nederland is 42!!!!!!
Waarom vindt FOK! 38 dan al te zwaar????
wishfull thinking???quote:Op maandag 22 maart 2004 11:33 schreef Oblivion het volgende:
MAGER is uit! En mag van mij UIT blijven ook!![]()
wete je wat het isquote:Op maandag 22 maart 2004 11:33 schreef Oblivion het volgende:
2 Broers en een vader die helemaal uit hun pan gaan van Rubens vrouwen... VLEES!!TIETEN!!
![]()
En ook alle drie mollige vrouwen hebben en hebben gehad. (maat 42 tot 44)
Kwam ik aan met maatje 34/36![]()
Nu ben ik 36/38 en dat is NIET dik!![]()
Zijn ze helemaal belazerd!
In het foto topic zijn toch ook wat vollere meiden?
Daar wordt volgens mij best wel positief op gereageerd...door de mannen althans...![]()
MAGER is uit! En mag van mij UIT blijven ook!![]()
gemiddeld is niet perse mooi nee, maar het is wel de simpele realiteit!quote:Op maandag 22 maart 2004 11:33 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
nouja, gemiddeld houdt natuurlijk niet perse 'mooi' in
verder zijn hier voornamelijk jongeren, en die zijn toch gemiddeld slanker dan ouderen
Dat is dus gewoon ronduit "kut"...quote:Op maandag 22 maart 2004 11:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb meerdere foto's gehad
ik steek mijn mening niet bepaald onder stoelen of banken, veel mensen kunnen daar niet tegen.
wat doen ze?
profiel bekijken, foto's bekijken, en mij persoonlijk compleet de grond intrappen en nog verder.
of ongevraagd foto's van mij op het forum plaatsen en afzeiken. meerdere keren gebeurd.
er staan nu wel wat foto's , maar niet waar ik geheel opsta.
ik kijk wel uit.
Heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wete je wat het is
het maakt mij niet uit of mager in uit of half om half is.
het gaat mij erom dat mensen met een [of 5] maatjes meer gewoon geaccepteerd worden zoals ze zijn.
zonder afkeurende blikken, gezeik om je gewicht, 'joh zou je niet eens afvallen' , of je gewoon voor van alles en nog wat uitmaken als je langsloopt
er zijn wel mannen die het leuk vinden, dat weet ik ook wel.
maar het niet geaccepteerd worden vind ik eigenlijk nog het ergste.
Dat valt mij ook altijd op, ook op het zwembad trouwens, daar zie je ook maar relatief weinig mensen die dik zijn.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:37 schreef marchien het volgende:
Joongeren zijn inderdaad vaak ietsje slanker dan ouderen, maar dat scheelt niet heeel veel hoor! Alleen zie je die wat dikkere jongeren niet zoveel in het uitgaansleven.
Als ik op school rond kijk, lopen er heel wat mensjes met maat 40/42 rond, maar als ik uitga en dan rondkijk, zie ik er nog al wat minder.
mij maakt het gene reet uit of iemand maatje 38 of 50 heeft.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon ronduit "kut"...
En zeer laag, zegt meer over diegene die een zwakpunt moeten zoeken...![]()
Kan me voostellen dat je niks meer plaatst, maar zo blijft het utopia dat 34/36 plat en mager wel okay is. Terwijl het er helemaal niet toe mag doen.
quote:Op maandag 22 maart 2004 11:49 schreef Oblivion het volgende:
Zou eigenlijk helemaal niet in me opkomen om zoiets tegen iemand te gebruiken.
Hmmzzz heeft misschien wel met de opvoeding te maken....
Maar ontopic, ben dus nu wat voller, heb er wat moeite mee gehad, maar naast me neergelegd.![]()
En volgens meerdere mensen zie ik er nu wat gezonder uit.![]()
Dat is op zich niet zo vreemd, als je er wel heen gaat als molliger persoon, neem dan een groooote handdoek mee om om je heen te slaan of je wordt verdacht veel aangestaart!quote:Op maandag 22 maart 2004 11:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat valt mij ook altijd op, ook op het zwembad trouwens, daar zie je ook maar relatief weinig mensen die dik zijn.
Dit soort uitspraken ben ik op fok al wel een aantal keren tegengekomen. Mensen die riepen dat dikke mensen eigenlijk gewoon niet in het openbaar moesten verschijnen om de dag van de slanke mensen niet te verpesten (en niet in het onzinforum). Ook mag je als dikker iemand niet op straat eten. Ik zat een keer op een terrasje een broodje te eten met een vriendin toen er een aantal jongens langskwam die gewoon hardop zeiden dat mensen met zo'n kont niet zoveel moeten eten. Ik had geen zin meer in dat broodje. En zo heel erg dik ben ik niet eens.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:51 schreef marchien het volgende:
Soms heb ik gewoon het gevoel dat sommige mensen die daar een molliger persoon zien zoiets hebben van: WAAR haal jij het lef vandaan om met je dikke reet in het zwembad te zitten!
Ik heb wel het idee dat mensen vaak veel te para zijn als het op aankijken aankomt. Mensen kijken nou eenmaal naar elkaar, dat maakt deel uit van het communicatieproces. Als je onzeker bent over je uiterlijk ga je daar meteen maar de conclusie uit trekken dat ze je aankijken omdat ze je lelijk vinden.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar heel af en toe denk ik wel van nou, kijk me eens niet zo aan ofzo
quote:Op maandag 22 maart 2004 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken ben ik op fok al wel een aantal keren tegengekomen. Mensen die riepen dat dikke mensen eigenlijk gewoon niet in het openbaar moesten verschijnen om de dag van de slanke mensen niet te verpesten (en niet in het onzinforum). Ook mag je als dikker iemand niet op straat eten. Ik zat een keer op een terrasje een broodje te eten met een vriendin toen er een aantal jongens langskwam die gewoon hardop zeiden dat mensen met zo'n kont niet zoveel moeten eten. Ik had geen zin meer in dat broodje. En zo heel erg dik ben ik niet eens.
er zijn wel bepaalde manieren van aankijken waarvan je denkt: dat is NIET vriendelijk en WEL afkeurend! en helemaal als ze dan ook nog geen fluisterenquote:Op maandag 22 maart 2004 12:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat mensen vaak veel te para zijn als het op aankijken aankomt. Mensen kijken nou eenmaal naar elkaar, dat maakt deel uit van het communicatieproces. Als je onzeker bent over je uiterlijk ga je daar meteen maar de conclusie uit trekken dat ze je aankijken omdat ze je lelijk vinden.
Ik moet wel toegeven dat als ik een inmens persoon zie zitten, ongeneerd een patatje, frikandelletje, en een bal en een en een en een, toch wel de gedachte krijg.....Of zij/hij dat beter niet kan doen....quote:Op maandag 22 maart 2004 11:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken ben ik op fok al wel een aantal keren tegengekomen. Mensen die riepen dat dikke mensen eigenlijk gewoon niet in het openbaar moesten verschijnen om de dag van de slanke mensen niet te verpesten (en niet in het onzinforum). Ook mag je als dikker iemand niet op straat eten. Ik zat een keer op een terrasje een broodje te eten met een vriendin toen er een aantal jongens langskwam die gewoon hardop zeiden dat mensen met zo'n kont niet zoveel moeten eten. Ik had geen zin meer in dat broodje. En zo heel erg dik ben ik niet eens.
Ik durf het ook niet zo goed dus!quote:Op maandag 22 maart 2004 12:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik durf eigenlijk niet zo goed patatjes of magnums (die ik gelukkig toch niet lust) op straat te eten. Heb dan echt het gevoel dat iedereen ineens afkeurend kijkt. Enne, als je iets te dik bent ga je natuurlijk niet in leggings lopen. Dat is wel heel erg fout. Eigenlijk moet niemand in leggings lopen![]()
kom je vanavond computerspelletje spelen?![]()
![]()
Omdat dikke meiden ook vaak walgen van zichzelf of iemand zoeken die nog dikker is dan zijzelf en daarop af gaan geven, zij is dikker dan ik dus lelijk. Raar, maar zo werken vrouwenquote:Op maandag 22 maart 2004 11:32 schreef marchien het volgende:
De gemiddelde maat in nederland is 42!!!!!!
Waarom vindt FOK! 38 dan al te zwaar????
Vind ik wel een beetje dubbel....quote:Op maandag 22 maart 2004 12:11 schreef marchien het volgende:
Ik durf het ook niet zo goed dus!en inderdaad: leggngs moeten verboden worden, vooral roze en groene!
![]()
Hmmmmmm.... heel goed puntjequote:Op maandag 22 maart 2004 12:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat dikke meiden ook vaak walgen van zichzelf of iemand zoeken die nog dikker is dan zijzelf en daarop af gaan geven, zij is dikker dan ik dus lelijk. Raar, maar zo werken vrouwen
bij leggings maakt de maat niet uit, die zijn ook niet mooi bij maatje 34, terwijl niemand er een maatje 34 op aan kijkt als die een patatje eet op straat!quote:Op maandag 22 maart 2004 12:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Vind ik wel een beetje dubbel....
Je moet op straat kunnen eten, maar je mag niet aantrekken wat mensen zelf leuk vinden?
Ik geef toe, vind het niet aantrekkelijk staan, maar ja wie zijn wij?
Precies!! Maar toch moet ik ook wel zeggen dat ik (94 kilo) toch wel even raar zat te kijken toen mijn 150 kilo wegende vriendin in de efteling achtereenvolgens: een frikandel met, grote bak popcorn, een flesje dubbelfriss, een grote zak friet met, een magnum en nog een bak popcorn wegwerkte. Toen dacht ook ik: meid, dat kan je beter niet doen. Maar als ik zo nu en dan eens zin heb ik een frietje, eet ik hem met smaak op, ook in de stad. Al heb ik wel de mazzel niet zo dik te ogen, anders was er vast meer commentaar gekomen!quote:Op maandag 22 maart 2004 12:09 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat als ik een inmens persoon zie zitten, ongeneerd een patatje, frikandelletje, en een bal en een en een en een, toch wel de gedachte krijg.....Of zij/hij dat beter niet kan doen....
Maar uitspreken? Ga nog liever dood!
En ja, we zijn allemaal mens en op zijn tijd wil ook ik wel een ongeneerd een patatje naar binnen schuiven...![]()
Ja dat heb ik ook... en dan denk ik van ja wat zal die en die er wel niet van denken dat ik dat zo eet. misschien is dat wel helemaal niet zo... maar toch denk je dat. En ik denk dat niemand echt tevreden is met overgewicht. iedereen wil toch maatje 36.quote:Op maandag 22 maart 2004 12:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik durf eigenlijk niet zo goed patatjes of magnums (die ik gelukkig toch niet lust) op straat te eten. Heb dan echt het gevoel dat iedereen ineens afkeurend kijkt. Enne, als je iets te dik bent ga je natuurlijk niet in leggings lopen. Dat is wel heel erg fout. Eigenlijk moet niemand in leggings lopen![]()
kom je vanavond computerspelletje spelen?![]()
![]()
Ook wel... mijn beste vriendinnetje heeft helemaal nergens vlees aan zitten en amper borsten, en die krijgt dan te horen dat ze eens door moet vreten om een beetje kont te krijgenquote:Op maandag 22 maart 2004 12:15 schreef marchien het volgende:
[..]
bij leggings maakt de maat niet uit, die zijn ook niet mooi bij maatje 34, terwijl niemand er een maatje 34 op aan kijkt als die een patatje eet op straat!
ik geef toe, dat van die legging is wel wat subjectief!![]()
dat is logisch, maar dat is ook je vriendin. Jij kan haar daar (bij een goede relatie) ook wel subtiel op wijzen, maar dat zou ik dan NA een leuk dagje doen en niet TIJDENSquote:Op maandag 22 maart 2004 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Precies!! Maar toch moet ik ook wel zeggen dat ik (94 kilo) toch wel even raar zat te kijken toen mijn 150 kilo wegende vriendin in de efteling achtereenvolgens: een frikandel met, grote bak popcorn, een flesje dubbelfriss, een grote zak friet met, een magnum en nog een bak popcorn wegwerkte. Toen dacht ook ik: meid, dat kan je beter niet doen.
Dat kan bij haar dus nietquote:Op maandag 22 maart 2004 12:26 schreef marchien het volgende:
dat is logisch, maar dat is ook je vriendin. Jij kan haar daar (bij een goede relatie) ook wel subtiel op wijzen, maar dat zou ik dan NA een leuk dagje doen en niet TIJDENS![]()
oei.... dat is wel link dan. Vermoedelijk ligt het nogal ehm... gevoelig!quote:Op maandag 22 maart 2004 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat kan bij haar dus niet... zij is ooit drie weken boos op haar moeder geweest toen die zei dat ze 'wat zwaarder dan gemiddeld' was. Nee, die heeft echt de Eiffeltoren voor haar kop wat dat aan gaat. Het is dus ook haar zaak, ik kan daar helaas niets aan doen.
geeft je wel meer kansen: WIJ zijn te dik, zullen WIJ gaan lijnen? Ook nog goed voor jezelfquote:Op maandag 22 maart 2004 12:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind ook dat ik mijn mond dicht moet houden. Ik ben zelf ook te zwaar, dus wie ben ik om een ander terecht te wijzen?
halloquote:Op maandag 22 maart 2004 12:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat mensen vaak veel te para zijn als het op aankijken aankomt. Mensen kijken nou eenmaal naar elkaar, dat maakt deel uit van het communicatieproces. Als je onzeker bent over je uiterlijk ga je daar meteen maar de conclusie uit trekken dat ze je aankijken omdat ze je lelijk vinden.
Ik zit niet voor niets bij de dieetclub, ik ben al bijna tien kilo kwijtquote:Op maandag 22 maart 2004 12:47 schreef marchien het volgende:
[..]
geeft je wel meer kansen: WIJ zijn te dik, zullen WIJ gaan lijnen? Ook nog goed voor jezelf
![]()
mijn mamma is zelluf ook te dik!quote:Op maandag 22 maart 2004 12:46 schreef Pandorah het volgende:
marchien: ik ken dat van ouders die lopen te zeuren over je gewicht. Niet mijn moeder maar mijn vader zei altijd tegen mij dat ik te dik was (wat wil je met een moeder die toen nog maatje 34/36 had), ook toen had ik geloof ik nog niet eens overgewicht. Ik ben toen een keer heel erg tegen hem uitgevallen dat ie niet zo moet zeiken en mij niet moet vergelijken met mijn te magere moeder. Daarna heb ik hem ook nooit meer daarover gehoord. Maar helaas zeggen ze nu ook niets over het feit dat ik 10 kilo ben afgevallen.
Wat doe jij dan? Staar je terug? Of zeg je: Hork op?quote:Op maandag 22 maart 2004 12:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar als ze langer dan 5 minuten naar me staren met een bek van jezus wat ben jij lelijk dan denk ik dat ze even moeten ophorken
niksquote:Op maandag 22 maart 2004 12:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? Staar je terug? Of zeg je: Hork op?
quote:Op maandag 22 maart 2004 12:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
niks
dan denk ik doe niet zo triest en negeer ik ze
ik kan me er wel druk over gaan zitten maken maar dan heb ik alleen mezelf ermeequote:Op maandag 22 maart 2004 13:01 schreef Oblivion het volgende:
[..]
![]()
Kijk, dat vind ik dan wel triest. Dan ben je echt alle realiteitszin kwijt. 150 kilo is ook niet zomaar "een maatje meer", dan ben je gewoon moddervet... Misschien dat iemand haar toch eens goed de waarheid moet vertellen, anders zal ze zeker niet veranderen, en ja, als je 150 kilo weegt is dat toch wel noodzakelijk (tenzij je graag op je 40e aan een hartaanval bezwijkt).quote:Op maandag 22 maart 2004 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat kan bij haar dus niet... zij is ooit drie weken boos op haar moeder geweest toen die zei dat ze 'wat zwaarder dan gemiddeld' was. Nee, die heeft echt de Eiffeltoren voor haar kop wat dat aan gaat. Het is dus ook haar zaak, ik kan daar helaas niets aan doen.
jawel, ik maak me er wel druk overquote:Op maandag 22 maart 2004 13:06 schreef Oblivion het volgende:
Jezelf er druk overmaken, doe je toch wel...![]()
Ik weet niet of ik mijn mond zou dichthouden, ben snel met het bekkie...![]()
dat vind ik dus wel jammer.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Getver, word helemaal down van zo'n topic als dit.
Kamp zelf ook al sinds m'n jeugd met overgewicht en bijbehorende moeder die er maar over bleef beginnen voorbeeldje: nieuwe bh gekocht, cupmaat groter, reactie moeder: "je wordt gewoon veel te dik"![]()
In aug 2002 begonnen met lijnen, 15 kg afgevallen, had maat 38.. helemaal blij. Maar door omstandigheden, veel stress weer aardig wat daarvan teruggekomen.
Nu weer begonnen en vanavond ga ik voor t eerst in 4 maand weer zwemmen, baantjes trekken. Maar ik durf bijna niet, bang voor de blikken en de reacties. Schaam me dood en dat terwijl ik nu net rond maat 42 zit...
Bah!
Zien ze het misschien een keer in HOE laag het niveau wel niet is...quote:Op maandag 22 maart 2004 13:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jawel, ik maak me er wel druk over
maar niet dat ik 3uur lang ga zitten kniezen omdat iemand lelijk tegen mij doet.
ik zal ze gewoon negeren. soms een valse blik terugwerpen.
maar wat het mondje betreft, daar ben ik zeker niet op gevallen, het is meer zo van ach, laat ik me maar niet verlagen tot jouw niveau
Hulde! Als afvallen is wat je wilt!quote:Op maandag 22 maart 2004 12:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit niet voor niets bij de dieetclub, ik ben al bijna tien kilo kwijt
Ik vind het ook heerlijk, maar ik durf gewoon niet omdat ik me rot schaam voor mezelf en m'n lijf. Maar er moet gewoon ernstig weer eens wat aan gebeuren! Dus ben vandaag weer begonnen met dieet. Probeer te leven op bakje yoghurt met een appeltje erdoor, 1 boterhammetje en een klein beetje avondeten. Dat werkt meestal wel!quote:Op maandag 22 maart 2004 13:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat vind ik dus wel jammer.
bang zijn.
en je hebt maat 42.
dan denk ik ja waarom.
ik snap het wel, ik zit vaak in hetzelfde schuitje. en ik ben echt wel groter dan maat 42
maar het is toch van de zotte dat je bang moet zijn om te gaan zwemmen. mijn vriendin was ook zo.
die heb ik na veel morren over de streep getrokken, en ze vind het heerlijk om te gaan zwemmen.
werkt inderdaad en zodra je 1 hapje meer eet, zit het er weer aan, is niet ideaal dus.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Probeer te leven op bakje yoghurt met een appeltje erdoor, 1 boterhammetje en een klein beetje avondeten. Dat werkt meestal wel!
Luister: Ik ben wel altijd zo'n dunne spriet geweest, en heb me altijd laten gek maken door magazines en shit!quote:Op maandag 22 maart 2004 13:37 schreef marchien het volgende:
ik laat me wel gek maken door tijdschriften en dergelijke
Heel vermoeiend, weet dat het onzin is maar toch...
hmm.. ik had hier dan ook nog niet gereageerd, maar ik heb wel foto's in mijn boek staan.quote:Op maandag 22 maart 2004 01:39 schreef Limsdealer het volgende:
ben dus geen sprietquote:Op maandag 22 maart 2004 13:43 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Luister: Ik ben wel altijd zo'n dunne spriet geweest, en heb me altijd laten gek maken door magazines en shit!
Het is niet gezond meer, het voorbeeld van de standaard vrouw.![]()
Nee, wilde je laten zien, dat niet alleen de wat rondere vrouwen onder ons last hebben van het gek maken van het "voorbeeld" vrouw.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:45 schreef marchien het volgende:
ben dus geen sprietmaar het is idd een stom ideaalbeeld.
Om maar een voorbeeldje te noemen: ik ben in de zomer altijd: rood/wit/rood/wit/rood/wit
En NOOIT van dat mooie bruin
aan het eind van de zomer kan je BIJNA het verschil zien tussen mijn armen en mijn buik!quote:Op maandag 22 maart 2004 13:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, wilde je laten zien, dat niet alleen de wat rondere vrouwen onder ons last hebben van het gek maken van het "voorbeeld" vrouw.
Heeft mijn moeder dat rood/wit/rood/wit, beter is het de zon te vermijden en je toch getint laten worden door alles waar de zon op weerkaatst!
Je zal moeten wachten tot je flink wat ouder bent, want dan komt je pigment naar boven...![]()
Maar is wel heel vervelend.
Wat een geweldig mooie foto's! (vooral die bij het kasteel)quote:Op maandag 22 maart 2004 13:44 schreef IJzercookie het volgende:
hmm.. ik had hier dan ook nog niet gereageerd, maar ik heb wel foto's in mijn boek staan.
Ik vind het niet fijn om dik te zijn, maar ik accepteer het wel. Ik weet dat ik er op dit moment weinig aan kan doen omdat mijn gezondheid niet mee werkt.
En aan de andere kant is het wel weer mijn handelsmerk!!!
(dusseh..limsdealer, ga maar gauw kijken! Klik anders op het huisje, daar staan er nog veeeeeeeeeel meer)
Dankje!quote:Op maandag 22 maart 2004 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een geweldig mooie foto's! (vooral die bij het kasteel)![]()
Kijk, zo zou ik ook wel trots met mijn lijf op foto's willen staan, maar ik heb altijd het gevoel dat je eerder als een soort curiositeit wordt gezien dan als serieus model.
had ik ook altijdquote:Op maandag 22 maart 2004 13:45 schreef marchien het volgende:
[..]
-
Om maar een voorbeeldje te noemen: ik ben in de zomer altijd: rood/wit/rood/wit/rood/wit
wat een mooie foto's !quote:Op maandag 22 maart 2004 14:09 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
Dankje!
Nou nee hoor, ze zien me niet als curiositeit, maar wel anders dan standaard. Dat is juist ook weer een motivatie om er wat moois van te maken!
Ik heb nog steeds geen gebrek aan fotografen hoor! Al zou ik soms wel eens een commerciele opdracht willen doen, alleen daar is nog niet echt markt voor helaas.
Vandaar dat het ook niet handig is om zo af te vallen. Dieeten werkt niet. Dat is jezelf uithongeren en daarna weer net zo ongezond worden als voorheen. Hoe vaker je jojo'd, hoe moeilijker het wordt. Zoek een manier die je wel vol kunt houden. De rest van je leven. Je hele leven schommelen tussen uithongeren en aankomen is niet gezond. Op een gezonde manier afvallen gaat minder snel, maar het kan wel.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:38 schreef marchien het volgende:
[..]
werkt inderdaad en zodra je 1 hapje meer eet, zit het er weer aan, is niet ideaal dus.
In het zwembad waar ik regelmatig mijn baantjes trek zijn vrouwen met (een paar) maatjes meer eerder regel dan uitzondering. Ze onvangen dan ook alleen afkeurende blikken als ze niet door hebben dat ze de baan voor snelle zwemmers blokkeren, maar die zijn niet afkeurender dan bij de maatjes 36 die dat doen.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:04 schreef martinuhhh het volgende:
Ik ga eigenlijk niet zo snel naar het zwembad, ook uit schaamte
ik bedoel maarquote:Op maandag 22 maart 2004 16:18 schreef Scorp[AM] het volgende:
wordt verliefd op missymirjam!!
i dont think that happens a lot
Luister eens, dat is haar keuze. Ik heb het weleens geprobeerd ter sprake te brengen, maar ze wil niet. Waar een wil is, is een weg, en mijn steun, maar zij heeft mij duidelijk laten weten dat ze blij is met hoe ze is. Ik ga niet elk gesprekje verpesten door over haar gewicht te beginnen. Echt niet. Mocht ze ooit mijn steun willen, dan ben ik er voor haar. Ik ga me niet opdringen.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik dan wel triest. Dan ben je echt alle realiteitszin kwijt. 150 kilo is ook niet zomaar "een maatje meer", dan ben je gewoon moddervet... Misschien dat iemand haar toch eens goed de waarheid moet vertellen, anders zal ze zeker niet veranderen, en ja, als je 150 kilo weegt is dat toch wel noodzakelijk (tenzij je graag op je 40e aan een hartaanval bezwijkt).
Dank jequote:Op maandag 22 maart 2004 13:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hulde! Als afvallen is wat je wilt!![]()
Wilde hem toch even quoten!![]()
Dat vind ik dan ook niet helemaal eerlijk. Ook met een maatje 40 kun je je niet lekker in je vel voelen. Ik denk dat je dat wel moet respecteren. Waar ik niet tegen kan is als een maatje 34 een vetricheltje (of is het huid?) pakt met de mededeling: zie mij eens dik zijn. Daar heb ik dan wel weer een hekel aanquote:Op maandag 22 maart 2004 17:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
altijd erg frustrerend als ik mensen hoor klagen terwijl ze maatje 40 hebben ofzo
Ik denk het niet eens! Het is zo!quote:Op maandag 22 maart 2004 17:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dank je
Waarbij ik wel even een ding wil benadrukken: ik doe het voor mij... niet voor mijn moeder die me zelfs in maatje 36 te dik vond, niet voor mijn vriendje die toch wel van me houdt, niet vanwege de mening van anderen. Ik doe het omdat ik het wil. Ik denk dat dat het aller- allerbeste uitgangspunt is!!
met die heupen ben ik ook blijquote:Op maandag 22 maart 2004 17:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Verder klaag ik niet! Ben blij dat ik voller ben geworden, wat meer "vrouw".
Ik heb boobies...en heupen... 30 jaar op gewacht...
Uiteraard is het haar eigen keuze en verantwoordelijkheid, maar uit hoe jij de situatie beschrijft meen ik op te maken dat ze gewoon keihard in ontkenning zit en niet wil horen dat ze erg dik is. Zolang ze niet geconfronteerd wordt met het feit dat ze dat wel is (ik bedoel maar, 150 kiloquote:Op maandag 22 maart 2004 17:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Luister eens, dat is haar keuze. Ik heb het weleens geprobeerd ter sprake te brengen, maar ze wil niet. Waar een wil is, is een weg, en mijn steun, maar zij heeft mij duidelijk laten weten dat ze blij is met hoe ze is. Ik ga niet elk gesprekje verpesten door over haar gewicht te beginnen. Echt niet. Mocht ze ooit mijn steun willen, dan ben ik er voor haar. Ik ga me niet opdringen.
Wat dacht jij dan? Ik héb er wat van gezegd, maar zij heeft mij verzocht het onderwerp niet meer aan te snijden. Iemand kan pas afvallen als ze dat zelf wil, niet als ik haar dwing. Ik heb haar laten weten dat ze voor steun altijd bij me terechtkan, meer kan ik niet doen. Uit eigen ervaring weet ik dat als mensen doorzeiken, je je alleen nog maar meer kut voelt en nog een zak chips opentrektquote:Op maandag 22 maart 2004 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar maak jij je dan nooit zorgen over haar gezondheid? Als een vriend/vriendin van mij zo dik zou worden zou ik er toch wel eens wat van gaan zeggen, of ze dat nou leuk vinden of niet...
Dat is een fabeltje, maar dat weet je denk ik zelf ook welquote:Op maandag 22 maart 2004 17:25 schreef Inu het volgende:
[..]
met die heupen ben ik ook blijdoet kinderen krijgen minder pijn
Tja, ik zou eerst een tijdje doorzeiken en daarna zou ik het ook opgeven, maar laat zo iemand dan nooit bij mij aankomen met zielige verhalen over hoe dikke mensen het toch zo zwaar hebben, dan verzoek ik hun ook om dat onderwerp niet meer aan te snijden...quote:Op maandag 22 maart 2004 17:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Ik héb er wat van gezegd, maar zij heeft mij verzocht het onderwerp niet meer aan te snijden. Iemand kan pas afvallen als ze dat zelf wil, niet als ik haar dwing. Ik heb haar laten weten dat ze voor steun altijd bij me terechtkan, meer kan ik niet doen. Uit eigen ervaring weet ik dat als mensen doorzeiken, je je alleen nog maar meer kut voelt en nog een zak chips opentrekt
Dat doet ze ook niet. In haar eigen ogen is ze namelijk dun, weet je nog?quote:Op maandag 22 maart 2004 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, ik zou eerst een tijdje doorzeiken en daarna zou ik het ook opgeven, maar laat zo iemand dan nooit bij mij aankomen met zielige verhalen over hoe dikke mensen het toch zo zwaar hebben, dan verzoek ik hun ook om dat onderwerp niet meer aan te snijden...
quote:Op maandag 22 maart 2004 17:25 schreef Inu het volgende:
jawel, je hebt helemaal gelijk hoor.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook niet helemaal eerlijk. Ook met een maatje 40 kun je je niet lekker in je vel voelen. Ik denk dat je dat wel moet respecteren. Waar ik niet tegen kan is als een maatje 34 een vetricheltje (of is het huid?) pakt met de mededeling: zie mij eens dik zijn. Daar heb ik dan wel weer een hekel aan
Tuurlijk, das ook weer waarquote:Op maandag 22 maart 2004 18:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jawel, je hebt helemaal gelijk hoor.
maar als ik daar met mijn maat 50 sta en iemand met maat 40 zegt tegen me ja jeetje wat ben ik dik
dan denk ik altijd ja en ik dan
snappie?
maar het is allebei erg hoor, je hoort me ook niet zeggen dat die mensen geen recht van klagen hebben.
Dan moeten ze er bij mij vanzelf uitglijdenquote:Op maandag 22 maart 2004 17:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik word weleens uitgescholden voor poepchinees terwijl ik helemaal niet Chinees ben. Zo irritant is datquote:Op maandag 22 maart 2004 18:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Een keer uitgescholden en toen aangeboden om die jongen eigenhandig te castreren... als ik hem nu tegenkom, is het 'goedenmiddag, mevrouw'
Nergens voor nodig hoor om jaloers te zijn! Zo bijzonder is het nu ook weer niet.quote:Op maandag 22 maart 2004 14:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat een mooie foto's !
*jaloers is*
edit: hoe ben je zo in die foto wereld terechtgekomen?
Ja, maar wat in mijn geval irritant is, is dat ik écht dik ben. Daarom raakt het me toch iets meerquote:Op maandag 22 maart 2004 19:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik word weleens uitgescholden voor poepchinees terwijl ik helemaal niet Chinees ben. Zo irritant is dat.
Singapore?quote:Op maandag 22 maart 2004 19:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik word weleens uitgescholden voor poepchinees terwijl ik helemaal niet Chinees ben. Zo irritant is dat.
Schelden is echt een teken van zwakte.
Als zij al mollig is, wat ben ik danquote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:13 schreef ****_******** het volgende:
[..]
Die bal had je beter in een andere richting kunnen terugkaatsen
Ik vind Alice trouwens te mollig om knap bevonden te worden.
Oh dat kom ik zo vaak tegen! Dan schelden ze in topics bepaalde beroemdheden uit voor mollig of vet mormel. Dat zijn dan in mijn ogen behoorlijk slanke vrouwen...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Als zij al mollig is, wat ben ik dan
ik vind dat zo ergquote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Doet me denken aan de veeeeeel te dikke vriendin van mijn moeder die zich in leggingen propt, weet ook niet waarom ik daar nu aan moet denken
Als ik dat doe krijg ik dus WEL rolletjes! Anders kon dan misschien wel, maar daardoor doe ik dat dus NIETquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:15 schreef Eswald het volgende:
Mijn vriendin zit ook behoorlijk met haar gewicht en het feit dat ze wat dikker is..maar gelukkig voor haar vind ik het niet erg, ik vind haar een mooi figuur hebben, maar ff op als reactie op het feit dat er geen leuke kleding te krijgen is, mijn vriendin krijgt het toch steeds voor elkaar om me met iets leuks te verassen..enne wat dikker met een naveltruitje is helemaal niet erg, zolang er maar niks over de broek rolt...kwestie van de juist kleding
hema heeft soms wel eens leuke modelletjes in de wat groetere matenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:46 schreef marchien het volgende:
[..]
Als ik dat doe krijg ik dus WEL rolletjes! Anders kon dan misschien wel, maar daardoor doe ik dat dus NIET
1 van mijn problemen is dat er nooit mooie beha's zijn in mijn maat, alleen maar van die onderstenende OMA-dingen
En mijn beha maat valt nog best mee(80 DD)
Je kan tegenwoordig bij de hunkemoller ook al leuker krijgen in de grote maten.. ik ietsie groter kan tegenwoordig ook alle kleurtjes kopen en zitten netjesquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:46 schreef marchien het volgende:
[..]
1 van mijn problemen is dat er nooit mooie beha's zijn in mijn maat, alleen maar van die onderstenende OMA-dingen
Ikke ook drom ook in dieet groepjequote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik wil trouwens benadrukken dat ik niet behoor tot de groep die de TS noemt, ik heb dus wél problemen met mijn gewicht. Die hebben voornamelijk met mijzelf en mijn gezondheid te maken, niet met wat anderen van me denken.
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:31 schreef jolene het volgende:
[..]
Ikke ook drom ook in dieet groepje
lingerie met grote cupmaat is duur, je zit zo rond de 70 euro voor een bh maar daar staat weer tegenover dat de kwaliteit heel goed is.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:50 schreef miss_dynastie het volgende:
En de prijzen?
dat heb ik gewoon nietquote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:45 schreef hopseflops het volgende:
[..]
lingerie met grote cupmaat is duur, je zit zo rond de 70 euro voor een bh maar daar staat weer tegenover dat de kwaliteit heel goed is.
*proest, verslikt, hapt naar adem*quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:45 schreef hopseflops het volgende:
[..]
lingerie met grote cupmaat is duur, je zit zo rond de 70 euro voor een bh maar daar staat weer tegenover dat de kwaliteit heel goed is.
meestal is er juist positieve discriminatie hoor want kleding kost in alle maten hetzelfde (geloof ik) en grotere mensen krijgen dus meer voor hetzelfdequote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:04 schreef marchien het volgende:
[..]
dat heb ik gewoon niet
Ik ga een klacht indienen wegens kleding-kosten-discriminatie-van-dikkere-mensen
Ja, maar BEHA's in mijn maat zijn inderdaad altijd idioot duurquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:16 schreef Hurby het volgende:
[..]
meestal is er juist positieve discriminatie hoor want kleding kost in alle maten hetzelfde (geloof ik) en grotere mensen krijgen dus meer voor hetzelfde![]()
lingerie niet...mensen met een grote cupmaat (ik dus nietquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:16 schreef Hurby het volgende:
[..]
meestal is er juist positieve discriminatie hoor want kleding kost in alle maten hetzelfde (geloof ik) en grotere mensen krijgen dus meer voor hetzelfde![]()
Hema heeft ook grotere maten hoor..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:46 schreef marchien het volgende:
[..]
Als ik dat doe krijg ik dus WEL rolletjes! Anders kon dan misschien wel, maar daardoor doe ik dat dus NIET
je moet ook niet kijken tussen de kleurige setjes die daar leuk hangen te zijn. daar pas ik ook bijna nooit inquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:36 schreef hopseflops het volgende:
Ik weet niet wat verstaan wordt onder grote maten hier hoor....
Maar bij de hema kom je niet verder dan D en ik ken genoeg meiden die groter hebben en dus echt geen bh's bij de hema kunnen kopen.
Als je grote borsten hebt moet je wel een goede bh hebben wil niet alles gaan hangen en last van je rug krijgen
dat kan natuurlijk altijdquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:46 schreef hopseflops het volgende:
ok dat is dan persoonsgebonden hoe de bh's van de hema zitten
Ik niet...quote:Op zondag 21 maart 2004 20:46 schreef Limsdealer het volgende:
[..]
Ik wel. Ik zou wel eens een dikke meid in schaarse kleding willen zien.![]()
![]()
Uhm dat word ongeveer het halve topic gezegd, en ik zeg dus niet dat ik alle dikke meiden boeren zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:18 schreef marchien het volgende:
[quote]Op dinsdag 23 maart 2004 20:02 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Ik niet...
Ik heb geen problemen met dikkere meiden zolang ze dus maar niet van die boeren zijn..![]()
Dat ze geen probleem met hunzelf zouden hebben kan ik wel begrijpen, ze moeten er toch mee leven...
[/quote
DAT had je hier nu niet moeten zeggen. "Ik heb geen problemen met dikkere meiden" nee, zou er nog bij moeten komen. En de meeste dikkere meiden zijn NIET boerig!
Even zwaaien naar mijn plaatsgenotequote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:50 schreef hopseflops het volgende:
ik kocht ze altijd bij een speciaalzaak in Leerdam maar nu ik verhuisd ben in veenendaal
ik heb ook een borstverkleinig gehad dus ik ben niet meer gebonden aan hele dure bh's maar het is wel fijn als het goed zit. Koop ze nu meestal bij livera
En hoe komt dat? Omdat op Fok! nou niet echt de meest volwassen mensen rondhangen. Er zitten gelukkig wel een aantal logisch denkende mensen tussen die respect hebben voor anderen, anders was ik hier al lang weggeweest.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:20 schreef Isabeau het volgende:
Wat zij zegt. Er zijn genoeg voorbeelden van topics over dikke vrouwen die gelardeerd zijn met vele kotssmiley'sEn topics in B&H over dikke/mollige vrouwen staan vol met vrouwen met maximaal maatje 38. Dat is dan al dik. Op Fok.
Fok! is net de echte wereld. Er lopen volwassenen, minder volwassenen, meelopers, en alle andere categorieën die in de samenleving voorkomen, rond. Tegen die mensen lopen wij dus ook in de echte wereld aan, dat is niet alleen Fok!quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:32 schreef Flamey het volgende:
[..]
En hoe komt dat? Omdat op Fok! nou niet echt de meest volwassen mensen rondhangen. Er zitten gelukkig wel een aantal logisch denkende mensen tussen die respect hebben voor anderen, anders was ik hier al lang weggeweest.
Het is gewoon jammer dat er niet meer slimme rationeel denkende mensen zijn en teveel dom meeloopvolk die roepen wat anderen ook roepen...
Maar ik ga een beetje off-topic dus hou ik me even in.
Wat heb ik toch een hekel aan domme onwetende mensen...bleergh
ik ken nu wel zo'n beetje in elke winkel kleren kopen maar ik vind dat ze niet bij maat 44 of 46 op moeten houden nee iedere winkel gewoon doorgaan tot maat 50 of weet ik veel tot welke maat.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh dat kom ik zo vaak tegen! Dan schelden ze in topics bepaalde beroemdheden uit voor mollig of vet mormel. Dat zijn dan in mijn ogen behoorlijk slanke vrouwen...
Ik zie trouwens dat veel vrouwen hun gewicht niet het grootste probleem zien, maar is het een groter probleem dat er domweg geen leuke kleren te koop zijn. En dat is ook zo! De "Grote Maten Winkeltjes" grossieren in oubollige en absoluut lelijke kleren (van die "kijk mij eens dik zijn kleding") . Is dat geen gat in de markt? Een winkelketen met leuke, moderne en jonge kleding voor grotere maten (vanaf 40 of zo).
Ik weet het, ik vind dan ook dat er te veel domme onwetende mensen in onze samenleving leven...quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Fok! is net de echte wereld. Er lopen volwassenen, minder volwassenen, meelopers, en alle andere categorieën die in de samenleving voorkomen, rond. Tegen die mensen lopen wij dus ook in de echte wereld aan, dat is niet alleen Fok!
Ja, mollige meissies zijn vaak erg aardig en gezellig.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:31 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Uhm dat word ongeveer het halve topic gezegd, en ik zeg dus niet dat ik alle dikke meiden boeren zijn.
Meestal zijn ze juist heel aardig...![]()
En ik heb zowieso een hekel aan boeren meisjes of ze nou wat dikker zijn of dun...
Mij is dat verband tussen mollig en gezellig eigenlijk nooit opgevallen, als ik er over nadenk ken ik eigenlijk meer mollige meiden die helemaal niet gezellig zijn dan wel...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:48 schreef Limsdealer het volgende:
[..]
Ja, mollige meissies zijn vaak erg aardig en gezellig.
Niet vaker of minder vaak dan dunne of dikke meisjes, volgens mijquote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:48 schreef Limsdealer het volgende:
[..]
Ja, mollige meissies zijn vaak erg aardig en gezellig.
Daarom begin ik er ook niet aan, liever wat dikker dan.quote:Op maandag 22 maart 2004 16:41 schreef Inu het volgende:
Ik ben liever wat molliger dan m'n hele leven te hoeven lijnen...
Jij moet het wel heel moeilijk hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:32 schreef Flamey het volgende:
En hoe komt dat? Omdat op Fok! nou niet echt de meest volwassen mensen rondhangen. Er zitten gelukkig wel een aantal logisch denkende mensen tussen die respect hebben voor anderen, anders was ik hier al lang weggeweest.
Het is gewoon jammer dat er niet meer slimme rationeel denkende mensen zijn en teveel dom meeloopvolk die roepen wat anderen ook roepen...
Maar ik ga een beetje off-topic dus hou ik me even in.
Wat heb ik toch een hekel aan domme onwetende mensen...bleergh
Yep, ik kan het blijven zeggen (dat doe ik dan ook): het gaat om de verhoudingen. Zolang alles goed in verhouding is zullen mannen je op het eerste gezicht een stuk aantrekkelijker vinden. Let wel, op het eerste gezicht.... Je aantrekkelijkheid staat of valt niet met je uiterlijk. Maar als je er op uit bent om een avondje te "scoren", tja, dan is het wel handig als je lijf er lekker uit ziet, bij mannen is dat overigens precies hetzelfde verhaal.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:41 schreef nozem het volgende:
Dikke vrouwen, en daarmee bedoel ik dan ook maten boven de 46, vinden maar heeeeel weinig mannen aantrekkelijk. Vaak mogen kont en borsten ook flink zijn maar wordt een dikke pens bij vrouwen als onaantrekkelijk beschouwd, en dat is ook wel logisch, het gaat om de vrouwelijke vormen, zolang die goed naar voren komen zullen de meeste mannen dat als aantrekkelijk beschouwen.
Ben jij aan het mailen geweest?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:04 schreef marchien het volgende:
dat heb ik gewoon niet
Ik ga een klacht indienen wegens kleding-kosten-discriminatie-van-dikkere-mensen
Vrouwen krijgen vrijwel nooit een dikke pens, het zijn dikke mannen die een pens krijgen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:41 schreef nozem het volgende:
Dikke vrouwen, en daarmee bedoel ik dan ook maten boven de 46, vinden maar heeeeel weinig mannen aantrekkelijk. Vaak mogen kont en borsten ook flink zijn maar wordt een dikke pens bij vrouwen als onaantrekkelijk beschouwd, en dat is ook wel logisch, het gaat om de vrouwelijke vormen, zolang die goed naar voren komen zullen de meeste mannen dat als aantrekkelijk beschouwen. Er zijn ook heel weinig mannen die op hoekige, jongensachtige vrouwen vallen, misschien nog wel minder dan mannen die op moddervette vrouwen vallen.
Ach ja, je leert er mee levenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:32 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Jij moet het wel heel moeilijk hebben.
Wat dat aan gaat ben ik dus blij dat ik niet zo makkelijk te scoren benquote:Op zaterdag 27 maart 2004 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar als je er op uit bent om een avondje te "scoren", tja, dan is het wel handig als je lijf er lekker uit ziet, bij mannen is dat overigens precies hetzelfde verhaal.
neuh, nog niet gemaildquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ben jij aan het mailen geweest?![]()
In de Neckermann staan en grote maten, en dezelfde prijs.
Hele leuke basis kleding!![]()
Volgens mij doen dikkere meiden wel minder vaak moeilijk over eten en is het daarom gezelliger om met ze te gaan eten of stappen. Het is leuker dan met zo'n sla en spa figuur die er mischien wat slanker uit ziet.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Niet vaker of minder vaak dan dunne of dikke meisjes, volgens mij
Ok maar dat was waarschijnlijk omdat je je er op dat moment niet goed bij voelde. Ik bedoelde dus de meiden uit de topictitelquote:Op maandag 29 maart 2004 15:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee hoor. Sommige dikke mensen (waaronder ikzelf een tijdje) eten juist liever niet in het openbaar.
Oh die. Maar daar ken ik er maar een paar van en die verkeren in staat van ontkenning. Ook niet gezond, dusquote:Op maandag 29 maart 2004 15:18 schreef Hurby het volgende:
[..]
Ok maar dat was waarschijnlijk omdat je je er op dat moment niet goed bij voelde. Ik bedoelde dus de meiden uit de topictitel![]()
Ik bedoelde hier met dik dus niet zwaar overgewicht maar gewoon dik (weet ook niet hoe ik het anders moet verwoorden)quote:Op maandag 29 maart 2004 15:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh die. Maar daar ken ik er maar een paar van en die verkeren in staat van ontkenning. Ook niet gezond, dus
Mooi!!quote:Op maandag 22 maart 2004 13:44 schreef IJzercookie het volgende:
[..]
hmm.. ik had hier dan ook nog niet gereageerd, maar ik heb wel foto's in mijn boek staan.
Ik vind het niet fijn om dik te zijn, maar ik accepteer het wel. Ik weet dat ik er op dit moment weinig aan kan doen omdat mijn gezondheid niet mee werkt.
En aan de andere kant is het wel weer mijn handelsmerk!!!
(dusseh..limsdealer, ga maar gauw kijken! Klik anders op het huisje, daar staan er nog veeeeeeeeeel meer)
Lekker wijf!!!quote:Op donderdag 29 april 2004 17:54 schreef fratsman het volgende:
Uit een ander topic:
[afbeelding]
Leuk koppie wel...
Ik heb maat 48quote:Op donderdag 29 april 2004 16:46 schreef Limsdealer het volgende:
[..]
Mooi!!![]()
Trouwens, zo dik ben jij nu toch ook weer niet, dat zie je toch op die foto's? Ik snap dan niet waarom meiden dat altijd zo erg vinden als ze niet superslank zijn.
komt door je huid, kun je vrij weinig aan doen. ik ben trouwens altijd een melkfles, en pas wel op voor teveel zon, anders wordt ik ook zo rood....quote:Op maandag 22 maart 2004 13:45 schreef marchien het volgende:
[..]
ben dus geen sprietmaar het is idd een stom ideaalbeeld.
150 kilo?!?quote:Op maandag 22 maart 2004 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Precies!! Maar toch moet ik ook wel zeggen dat ik (94 kilo) toch wel even raar zat te kijken toen mijn 150 kilo wegende vriendin in de efteling achtereenvolgens: een frikandel met, grote bak popcorn, een flesje dubbelfriss, een grote zak friet met, een magnum en nog een bak popcorn wegwerkte. Toen dacht ook ik: meid, dat kan je beter niet doen. Maar als ik zo nu en dan eens zin heb ik een frietje, eet ik hem met smaak op, ook in de stad. Al heb ik wel de mazzel niet zo dik te ogen, anders was er vast meer commentaar gekomen!
Zalig zijn daarom ook de armen van geest, nietwaar?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:32 schreef Henk_Glimlach het volgende:
[..]
Jij moet het wel heel moeilijk hebben.
dat is ook veelquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:12 schreef Limsdealer het volgende:
[..]
150 kilo?!?Amaai, dat is toch echt wel verschrikkelijk veel!! En hoe oud is die vriendin? En wat is haar lengte?
Nee, 150 kilo zal die wel niet wegen. Ik denk ergens tussen de 100 en de 120. Iemand van 150 kilo, die ziet er haast niet meer als een mens uit. Moest een klein kind zo iemand zien, zou hij aan zijn mama of papa vragen: "Mama/papa, is dat een mens of een olifant?"quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:50 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
dat is ook veel![]()
maar de dame op de foto hierboven zit ook wel tegen dat gewicht hoor
en dat vond je wel geil
* Limsdealer houd ook wel van een b-tje vet
Dat met dat gewicht is denk ik niet helemaal waar. Ik ken meiden die rond de 150 kilo wegen (die nu overigens wel wat aan hun gewicht doen), maar die zijn niet echt 'onmenselijk' dik ofzo. Het ligt maar net aan je lengte en je postuur. Ik heb er zelf altijd minder zwaar uitgezien blijkbaar, want mensen schatten me altijd op een lager gewicht. Dit was een foto van toen ik 108 kilo was (ben er nu 10 afgevallen)quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:00 schreef Limsdealer het volgende:
[..]
Nee, 150 kilo zal die wel niet wegen. Ik denk ergens tussen de 100 en de 120. Iemand van 150 kilo, die ziet er haast niet meer als een mens uit. Moest een klein kind zo iemand zien, zou hij aan zijn mama of papa vragen: "Mama/papa, is dat een mens of een olifant?"
Volgens mij kun je ook niet zo dik worden alleen maar door teveel te eten en te weinig te bewegen. Om zó dik te worden moet je volgens mij een of andere ziekte hebben.
23, net zo lang als ik, ongeveer 1.70 schat ik.quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:12 schreef Limsdealer het volgende:
[..]
150 kilo?!?Amaai, dat is toch echt wel verschrikkelijk veel!! En hoe oud is die vriendin? En wat is haar lengte?
Je bent ook wel behoorlijk lang zo te zien.quote:Op woensdag 19 mei 2004 16:27 schreef octopussy het volgende:
[..]
Dat met dat gewicht is denk ik niet helemaal waar. Ik ken meiden die rond de 150 kilo wegen (die nu overigens wel wat aan hun gewicht doen), maar die zijn niet echt 'onmenselijk' dik ofzo. Het ligt maar net aan je lengte en je postuur. Ik heb er zelf altijd minder zwaar uitgezien blijkbaar, want mensen schatten me altijd op een lager gewicht. Dit was een foto van toen ik 108 kilo was (ben er nu 10 afgevallen)
[afbeelding]
Met 150 kilo had ik er denk ik ook uitgezien als die meid van hierboven...
Je komt vast nooit in dat soort campingartikel winkeltjes hèquote:Op woensdag 19 mei 2004 16:10 schreef Netsplitter het volgende:
Er zit in rotterdam tegenwoordig een kledingwinkel voor de echte vrouwen onder jullie...
Dus niet die bonestaken...
Kan alleen ff niet meer op de naam komen...
Je moet maar zo denken, des te meer vrouw heb je om van te houden als man zijnde...
(doe ik ook..)
Toch vreemd dat de markt daar niet meer op inspeelt, er moet toch behoorlijk wat te verdienen zijn met hippe kleding voor de, eh, grotere maten...quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:09 schreef Isabeau het volgende:
idd, MissyMirjaM mijn ervaring precies!!
Ik wil ook het liefst een beetje aparte, alternatieve kleding en dat verkopen ze (lijkt het) alleen een maatje XXS
klopt.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:09 schreef Isabeau het volgende:
idd, MissyMirjaM mijn ervaring precies!!
Ik wil ook het liefst een beetje aparte, alternatieve kleding en dat verkopen ze (lijkt het) alleen een maatje XXS
Toevallig wel!!!!!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je komt vast nooit in dat soort campingartikel winkeltjes hè
Boutique's (want zo heten ze altijd) voor grote maten verkopen saaie, degelijke en zei ik al saaie? kleding.
Ik hou niet zo van bruin en alleen zwart. Of model tent. Of laagjes kleding (wie dat ooit verzonnen heeft voor dikke mensen).
gave kleding heb je aanquote:Op donderdag 20 mei 2004 10:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik hèb wel alternatieve kleding, maar da's lang zoeken geweest. Die paarse jurk is een gothicjurk en staat prima, past ook prima (rekbare stof)
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 10:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
gave kleding heb je aan
Wie niet hequote:Op maandag 24 mei 2004 11:29 schreef IJzercookie het volgende:
haha, zit jij ook al op Fok!
Ojee en daar sta ik niet al te charmant opquote:Op maandag 24 mei 2004 11:32 schreef IJzercookie het volgende:
De wereld is klein! Ik was al zo verrast dat ik Djurre op Fok tegen kwam!
TIs wel grappig want ik weet ook hoe jij er uit ziet! Dankzij het MSNNEN met Djurre
Maareh.. ik ga een beetje offtopic zo
Ik heb zonet een emailbericht naar je gestuurd met daarin een foto van mijn beeldscherm. Normaal zou je het nu moeten kunnen zien.quote:Op maandag 24 mei 2004 11:25 schreef IJzercookie het volgende:
screendump maak je met alt + printscreen en dan openen in paint en opslaan
Foto is ook oke!
Ow das minderquote:Op maandag 24 mei 2004 11:43 schreef IJzercookie het volgende:
ah zo doe ik het ook! Maar ik val niet zo snel af omdat ik al een tijdje "ziek" ben en daardoor dus veel minder beweeg. Ben de laatste tijd dan ook al veel aangekomen helaas
Ik kan mijn mail alleen thuis ophalen, maar ik ga zo naar huis (binnen 1 uurtje) dus dan ga ik gelijk ff kijken!quote:Op maandag 24 mei 2004 11:42 schreef Limsdealer het volgende:
[..]
Ik heb zonet een emailbericht naar je gestuurd met daarin een foto van mijn beeldscherm. Normaal zou je het nu moeten kunnen zien.
Dat is toch mooi of heb ik het nu verkeerdquote:Op maandag 24 mei 2004 12:06 schreef MartinusMagnus het volgende:
Ik las laatst dat er in de wereld inmiddels minder mensen honger lijden dan er te dik zijn... wat een welvaart, wat een welvaart![]()
Hij bedoelt meer honger lijden?? geloof ikquote:Op maandag 24 mei 2004 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is toch mooi of heb ik het nu verkeerd
Nee, er zijn in de wereld meer dikke mensen dan hongerige mensen. Das toch fijn? Niet iedereen die dik is, is 100 kilo te zwaar, er zijn ook mensen maar een paar kilo te dik en die worden ook in de lijsten meegenomen. Ik ben zelf liever te dik dan dat ik honger heb en ik ga liever dood aan te dik zijn, dan aan uithongering.quote:Op maandag 24 mei 2004 12:28 schreef jolene het volgende:
[..]
Hij bedoelt meer honger lijden?? geloof ik
En dan pak je gelijk het probleem van de overbevolking aanquote:Op maandag 24 mei 2004 13:32 schreef MartinusMagnus het volgende:
-Edit-
Na het uitgaan bij iemand thuis nog wat drinken met z´n allenquote:Op zondag 21 maart 2004 20:22 schreef search64 het volgende:
[..]
Wat is nazitten........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |