abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17872268
Ik heb al eens een topic geopend over zware meiden. Het is echter meestal wel zo dat dikke dames helemaal niet zwaar willen zijn, ze storen zich er enorm aan en zouden er enorm veel voorover hebben om slank te zijn. Ik vraag me nu eigenlijk af, zijn er mollige meissies die daar wel tevreden mee zijn?
Al zegt IEDEREEN dat iets zo of zo is, toch kan het fout zijn. Vóór Galileo Galilei zei iedereen: de zon draait rond de aarde. Tegenwoordig weten we wel beter. En iedereen verklaarde hem gek, oerdom, enz. Toch had hij gelijk.
  zondag 21 maart 2004 @ 20:09:50 #2
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_17872366
tevreden weet ik niet, trots weet ik al helemaal niet.

Ik ken echter wel een aantal meiden die zich er niet aan storen. Dan hebben we bij het nazitten een zak chips, en dan zegt ze nog even heel leuk, ach die chips kunnen ook wel, een dikke kont heb ik toch al.
pi_17872453
Ja, dat lijkt me wel, zo'n lekker dikke meid die zonder schaamte vanalles naar binnen werkt zoals chips, snoep etc.
Al zegt IEDEREEN dat iets zo of zo is, toch kan het fout zijn. Vóór Galileo Galilei zei iedereen: de zon draait rond de aarde. Tegenwoordig weten we wel beter. En iedereen verklaarde hem gek, oerdom, enz. Toch had hij gelijk.
  zondag 21 maart 2004 @ 20:14:45 #4
24054 search64
Avec le grande
pi_17872479
Nazitten.....? Kom je uit Belgie, of is dit ook echt een woord dat in Nederland gebruikt wordt..... voor... whatever.......
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  zondag 21 maart 2004 @ 20:15:25 #5
86634 Pectos
mind wide open
pi_17872495
Een fetish van je dus, dat dacht ik al toen ik de topic las.
Despair and Deception, Love's ugly little twins
pi_17872512
quote:
Op zondag 21 maart 2004 20:14 schreef search64 het volgende:
Nazitten.....? Kom je uit Belgie, of is dit ook echt een woord dat in Nederland gebruikt wordt..... voor... whatever.......
Van ConQuestador weet ik het niet, maar ik woon in ieder geval in België.
pi_17872527
quote:
Op zondag 21 maart 2004 20:15 schreef Pectos het volgende:
Een fetish van je dus, dat dacht ik al toen ik de topic las.
Welke fetish bedoel je?
  zondag 21 maart 2004 @ 20:19:02 #8
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_17872580
ik weet alleen dat ik er niks van mot hebben
  zondag 21 maart 2004 @ 20:22:26 #9
24054 search64
Avec le grande
pi_17872675
quote:
Op zondag 21 maart 2004 20:16 schreef Limsdealer het volgende:

[..]

Van ConQuestador weet ik het niet, maar ik woon in ieder geval in België.
Wat is nazitten........
pi_17872701
Laatst las ik nog ergens dat "gewichtsverlies" voor vrouwen hoog staat op de lijst van gelukkig makende factoren... Ik denk dat de meeste meiden die te dik zijn toch liever wat slanker zouden zijn, maar misschien is het handig als de dames zelf hun mening komen geven (wat ik overigens niet snel zie gebeuren)...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_17872711
quote:
Wat is nazitten..........
Gebruik de woordenboek.

[ Bericht 57% gewijzigd door Limsdealer op 21-03-2004 20:33:10 ]
  zondag 21 maart 2004 @ 20:24:17 #12
24054 search64
Avec le grande
pi_17872723
"het" woordenboek
  zondag 21 maart 2004 @ 20:27:35 #13
86634 Pectos
mind wide open
pi_17872815
na·zit·ten (ov.ww.)
1 (iem.) achtervolgen => achternazitten
2 dwingen tot grotere activiteit

Despair and Deception, Love's ugly little twins
  zondag 21 maart 2004 @ 20:29:28 #14
24054 search64
Avec le grande
pi_17872877
Goed, dan weten we nog niks.
  zondag 21 maart 2004 @ 20:35:08 #15
59761 Salmonella
Wat niet weet, dat weet niet
pi_17873050
Ik ben zelf niet bepaald dun.. Er zou best wat af mogen, graag zelfs, maar ik ga er niet voor lijnen om dan weer 3 keer zoveel aan te komen.
Er zijn momenten waarop het echt niet leuk is, nml als je met andere meiden/vrouwen iets gaat doen, zoals winkelen, of naar het strand.. Dan kan ik soms toch wel een beetje jaloers worden..
Maar 90 % van de tijd ben ik heel gelukkig met hoe ik eruitzie.
Heb ook niks te klagen qua aandacht van mannen of dat mensen me anders behandelen ofzo..
Dus ja, ik vind het wel goed zo
I want that one!
  zondag 21 maart 2004 @ 20:36:11 #16
43360 Tjingtjangtjong
zingt de hoge c
pi_17873073
Ik ken er eigenlijk niet 1. Over het algemeen zegt men het niet zo erg te vinden, maar trekt dan wel een hobbezakkige trui over de te dikke reet, dus ik geloof ze niet zo. En als ik zelf te dik ben (hetgeen op het moment weer zo is) dan komt er altijd weer een moment dat ik er zo van walg dat ik drastisch ga lijnen tot ik weer acceptabel voor mezelf ben.
en haalt het maar net!
  zondag 21 maart 2004 @ 20:39:15 #17
24054 search64
Avec le grande
pi_17873166
Heb je liever dat ze een strak naveltruitje aantrekken.... ik iig niet.....
pi_17873398
quote:
Op zondag 21 maart 2004 20:16 schreef Limsdealer het volgende:

[..]

Welke fetish bedoel je?
dat je van dikke meiden houdt...
pi_17873410
quote:
Op zondag 21 maart 2004 20:36 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Ik ken er eigenlijk niet 1. Over het algemeen zegt men het niet zo erg te vinden, maar trekt dan wel een hobbezakkige trui over de te dikke reet, dus ik geloof ze niet zo. En als ik zelf te dik ben (hetgeen op het moment weer zo is) dan komt er altijd weer een moment dat ik er zo van walg dat ik drastisch ga lijnen tot ik weer acceptabel voor mezelf ben.
Die hobbezakkige trui over de te dikke reet hoeft niet meteen te zeggen dat ze problemen hebben met te dik zijn, moet je dan als je wat, eh, forser bent rond gaan lopen in allerlei strakke outfits?

Maar je hebt wel gelijk denk ik, ik ken ook geen één vrouw die niet liever slank(er) zou willen zijn...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_17873412
Dikke meiden moeten zich wel schamen: dat maakt de maatschappij ze wel heel erg duidelijk. En anders is het wel duidelijk dat ze niet normaal zijn omdat er geen leuke kleren te koop zijn in grote maten (vnl. hobbezak-mode). Daarbij is op Fok regelmatig te lezen hoe wal-ge-lijk het wel niet is om dik te zijn. En op tv is het ook al algemeen geaccepteerd dat je dikke mensen belachelijk maakt. Kijk je daar dan eenmaal allemaal doorheen dan is het je (huis)arts wel die je op de gezondheidsrisico's wijst.

Het is vrijwel onmogelijk om tevreden te zijn met je overgewicht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 21 maart 2004 @ 20:46:35 #21
43360 Tjingtjangtjong
zingt de hoge c
pi_17873414
quote:
Op zondag 21 maart 2004 20:39 schreef search64 het volgende:
Als je echt lekker in je vel zit en tevreden bent met hoe je eruit ziet dan trek je dus wel een strak naveltruitje aan in plaats van een jutezak, snap je. Verder zal het mij persoonlijk een zorg zijn wat iedereen draagt.
en haalt het maar net!
pi_17873417
quote:
Op zondag 21 maart 2004 20:39 schreef search64 het volgende:
Ik wel. Ik zou wel eens een dikke meid in schaarse kleding willen zien.
  zondag 21 maart 2004 @ 20:47:42 #23
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_17873464
"tevreden" met hun gewicht zullen ze misschien niet zijn.
Maar accepteren is ook een manier van "geen probleem ermee hebben"...

Ik ken zat meisjes die wat dikker zijn maar die daar gewoon aanleg voor hebben en dus hebben geaccepteerd dat ze nooit "dun" zullen zijn.
Tevreden zijn ze er meestal niet mee maar ze hebben het geaccepteerd en kunnen er prima mee leven.

Je kunt er ook prima gelukkig mee worden als je niet perfect bent....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  † In Memoriam † zondag 21 maart 2004 @ 20:48:05 #24
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_17873478
Ik heb wel en geen problemen met mijn gewicht. Een paar maatjes kleiner zou ik fijn vinden, aangezien ik dan wat leukere kleding kan kopen. Verder boeit t me dan ook niet echt, aangezien ik me verder wel goed voel.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zondag 21 maart 2004 @ 21:17:49 #25
53359 PeterRabbit
moraalridster
pi_17874319
Hmm lastig dit. Er is een tijd geweest dat ik me echt verschrikkelijk stoorde aan mn gewicht, zelfs zo ver dat ik er echt alles (ja, álles) aan deed om gewicht te verliezen. Ik ben het me (gelukkig) op tijd gaan beseffen dat ik er niemand mee hielp.
Vooralsnog heb ik er geen problemen meer mee, natuurlijk kunnen dr wel een paar kilootjes af, ik let er alleen echt niet meer op. Mocht ik afvallen, dan zou ik echt niet weten hoe het komt. Ik eet gewoon wat ik lekker vind, of het nou rauwkost is of een patatje, net zo graag waar ik trek in heb. En net zoals Skaai zegt, het zou handiger zijn met kleding, maar dat is dan ook alles. Ik zit gewoon weer lekker in mn vel en ik merk gewoon dat ik daardoor ook aantrekkelijker ben geworden voor het andere geslacht. Dus ook voor dat zou ik het voor geen goud meer willen.

Ik zou echt absoluut niet een maatje 36 willen hebben, ik ben wie ik ben, m'n bouw hoort bij mij. Dus eigenlijk, ja ik ben tevreden met m'n overgewicht.
Op maandag 28 februari 2005 22:35 schreef MUUS het volgende:
Incrowd is slecht.
pi_17874468
Dun zijn is ook niet alles
pi_17874476
quote:
Op zondag 21 maart 2004 21:17 schreef PeterRabbit het volgende:
Hmm lastig dit. Er is een tijd geweest dat ik me echt verschrikkelijk stoorde aan mn gewicht, zelfs zo ver dat ik er echt alles (ja, álles) aan deed om gewicht te verliezen. Ik ben het me (gelukkig) op tijd gaan beseffen dat ik er niemand mee hielp.
Vooralsnog heb ik er geen problemen meer mee, natuurlijk kunnen dr wel een paar kilootjes af, ik let er alleen echt niet meer op. Mocht ik afvallen, dan zou ik echt niet weten hoe het komt. Ik eet gewoon wat ik lekker vind, of het nou rauwkost is of een patatje, net zo graag waar ik trek in heb. En net zoals Skaai zegt, het zou handiger zijn met kleding, maar dat is dan ook alles. Ik zit gewoon weer lekker in mn vel en ik merk gewoon dat ik daardoor ook aantrekkelijker ben geworden voor het andere geslacht. Dus ook voor dat zou ik het voor geen goud meer willen.

Ik zou echt absoluut niet een maatje 36 willen hebben, ik ben wie ik ben, m'n bouw hoort bij mij. Dus eigenlijk, ja ik ben tevreden met m'n overgewicht.
Bedoel jij met "een patatje" een pak frieten of een aardappel?
pi_17874545
tikje breed naar GC
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  zondag 21 maart 2004 @ 21:28:13 #29
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_17874608
GC?

Dit is toch echt eerder een LIF topic dan hoor
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 21 maart 2004 @ 21:28:24 #30
53359 PeterRabbit
moraalridster
pi_17874613
euhmzz gewoon eentje van de Bram of de Mac.. Wat wel zo is, ik eet niet veel, aan een kinderpatatje heb ik genoeg, ik zit heel snel vol (en nee, dat is niet omdat ik er problemen mee heb)
Ik eet sowieso niet veel, hou ook niet echt van zoetigheid, dus eigenlijk heel vreemd als je dan gaat bedenken dat ik overgewicht heb.
Incrowd is slecht.
pi_17874950
quote:
Op zondag 21 maart 2004 21:28 schreef PeterRabbit het volgende:
Ik eet sowieso niet veel, hou ook niet echt van zoetigheid, dus eigenlijk heel vreemd als je dan gaat bedenken dat ik overgewicht heb.
Heb je wel overgewicht (volgens de medische defenitie), of ben je gewoon niet superslank?
  zondag 21 maart 2004 @ 22:06:33 #32
53359 PeterRabbit
moraalridster
pi_17875619
quote:
Op zondag 21 maart 2004 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Heb je wel overgewicht (volgens de medische defenitie), of ben je gewoon niet superslank?
Zit in schaal 25-30 van BMI, ik kom uit op 26. Is dus overgewicht

[ Bericht 17% gewijzigd door PeterRabbit op 21-03-2004 22:11:00 (BMI berekend) ]
Incrowd is slecht.
pi_17875732
overgewicht is ook slecht voor je gezondheid, dat zal bij veel mensen ook een rol spelen, daarbij voelen veel vrouwen zich lekkerder met wat minder gewicht, niet alleen qua uiterlijk, maar ook actiever en gezonder enzow. Maargoed, dat geld net zo hard voor mannen.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  zondag 21 maart 2004 @ 22:19:35 #34
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_17875976
Ik ben heel mijn leven al mollig tot te zwaar en ben 1x slank geweest,maar ik heb me nooit gelukkiger gevoeld als ik lichter woog of ongelukkiger als ik zwaarder woog.Toen ik nog puber was had ik er vaak problemen mee,nu heb ik het al lang geaccepteerd dat ik nooit geen maatje 36 zal hebben,vind het prima .Kan niet zeggen dat ik er tevreden mee ben maargoed (bijna)iedereen heeft wel iets wat ie liever anders ziet,merk dat meiden die juist wel maatje 36 hebben vaak meer zeuren/klagen dan ikzelf,dat snap ik al helemaal niet en blijkbaar is het dus nooit goed!
I don't care.....
pi_17877728
quote:
Op zondag 21 maart 2004 22:11 schreef Naamah het volgende:
overgewicht is ook slecht voor je gezondheid, dat zal bij veel mensen ook een rol spelen, daarbij voelen veel vrouwen zich lekkerder met wat minder gewicht, niet alleen qua uiterlijk, maar ook actiever en gezonder enzow. Maargoed, dat geld net zo hard voor mannen.
Voor mannen zelfs nog meer dan voor vrouwen. Het schijnt dat het typisch mannelijke "appeltype" van overgewicht aanzienlijk schadelijker is voor de gezondheid dan het vrouwelijke "peertype".
pi_17877839
quote:
Op zondag 21 maart 2004 23:22 schreef Limsdealer het volgende:

[..]

Voor mannen zelfs nog meer dan voor vrouwen. Het schijnt dat het typisch mannelijke "appeltype" van overgewicht aanzienlijk schadelijker is voor de gezondheid dan het vrouwelijke "peertype".
aangezien vet bij mannen rond de organen wordt opgeslagen? of begrijp ik het nou even niet meer.
pi_17878723
Nou, ik ben niet te dik, maar ben wel aan de mollige kant en ik stoor me hier niet aan....Ik vind m'n kont juist heel erg mooi En mn vriend ook. Ik had het er laatst over met een vriendin van me en zij is wel kleiner dan ik, maar hetzelfde figuur en zij is er niet blij mee en ik weet ook dat mijn vriendinnen zich doodongelukkig zouden voelen als ze eruit zouden zien als ik. Maar ik ben nu eenmaal zo en dat heb ik geaccepteerd en zie de mooie kanten ervan. Natuurlijk trek ik geen kort buiktruitje aan, want ik heb gewoon een buikje, maar een lage broek en een gewoon truitje doe ik zo, vind ik wel schattig soms Ook schaam ik me niet in een bikini, want veel jongens houden nu eenmaal van een stevige kont en stevige dijen en die heb ik. Wel jammer met kleren kopen dat ik voor mn bovenbenen een grote maat nodig heb en voor mn buik een normale. Ik loop altijd met riemen en mn broeken opgefrot bij mn buik, maar jah...Lijnen is niks voor mij, want ik heb geen problemen met mn uiterlijk, dus ben ik niet gedreven om veel af te gaan vallen... Ik ben btw 180 lang en weeg 79 kilo. Ik ben niet degene met gewichtsproblemen, dat is de maatschappij en dat is jammer voor ze, maar ik heb mezelf geaccepteerd zoals ik ben en dat zouden zij ook maar eens moeten doen...
pi_17878777
hoe kun je blij zijn met jezelf als niemand je accepteert zoals je bent

ik ben mijn hele leven al te zwaar.
als er wat is zullen mensen eerst mijn gewicht eens flink de grond intrappen.
naar de buitenwereld doe ik alsof het me n9ks doet
maar van binnen doet het me echt zeer
ik zit er altijd mee en erger me vaak aan mezelf.
ik accepteer mezelf zeker niet zoals ik ben.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_17878837
maargoed ik zeik er verder trouwens nooit over tegen anderen.
ik ga liever in mijn eigen sop gaarkoken, ik bedoel niemand kan er tenslotte wat aan doen dat ik overgewicht heb.

je hebt vaak van die meiden die altijd lopen te zeiken dat ze te dik zijn [en vaak veel zijn slanker dan ik ] en dan denk van nou doe eens niet zo triest. alsof wij er wat aan kunnen doen..
pi_17878853
quote:
Op maandag 22 maart 2004 00:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe kun je blij zijn met jezelf als niemand je accepteert zoals je bent
omdat ik mezelf accepteer zoals ik ben en aan mannelijke aandacht geen gebrek dus er zullen vast meer mensen zijn die me accepteren zoals ik er nu uitzie...
pi_17878869
quote:
Op maandag 22 maart 2004 00:09 schreef Inu het volgende:

[..]

omdat ik mezelf accepteer zoals ik ben en aan mannelijke aandacht geen gebrek dus er zullen vast meer mensen zijn die me accepteren zoals ik er nu uitzie...
ik had het over mezelf.
pi_17879936
Hmmm, ik zie dat erg weinig meiden die hier posten een of meer foto's van zich in hun profiel staan hebben... Waarom willen ze zich tonen?? Storen ze zich daar zooooooooo verschrikkelijk aan dat ze niet slank zijn?
  maandag 22 maart 2004 @ 01:42:58 #43
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_17879965
Als mensen zichzelf accepteren zoals ze zijn, moeten ze zich ook toepasselijk kleden.

Dus nee, geen dikke mensen in navelruitjes en strakke kleding. Bah, bah, bah.
Ik ga naar huis.
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2004 @ 07:52:30 #44
43556 miss_dynastie
pi_17880912
quote:
Op maandag 22 maart 2004 01:39 schreef Limsdealer het volgende:
Hmmm, ik zie dat erg weinig meiden die hier posten een of meer foto's van zich in hun profiel staan hebben... Waarom willen ze zich tonen?? Storen ze zich daar zooooooooo verschrikkelijk aan dat ze niet slank zijn?
Misschien moet je eens goed rondkijken op dit forum over hoe er over dikke vrouwen gedacht wordt en hoe ze worden bespot. Als je dat hebt gelezen, kun je misschien begrijpen dat ik geen zin heb een foto te plaatsen.
pi_17883192
quote:
Op maandag 22 maart 2004 07:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien moet je eens goed rondkijken op dit forum over hoe er over dikke vrouwen gedacht wordt en hoe ze worden bespot. Als je dat hebt gelezen, kun je misschien begrijpen dat ik geen zin heb een foto te plaatsen.
Wat zij zegt. Er zijn genoeg voorbeelden van topics over dikke vrouwen die gelardeerd zijn met vele kotssmiley's En topics in B&H over dikke/mollige vrouwen staan vol met vrouwen met maximaal maatje 38. Dat is dan al dik. Op Fok.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_17883277
quote:
ik heb meerdere foto's gehad
ik steek mijn mening niet bepaald onder stoelen of banken, veel mensen kunnen daar niet tegen.
wat doen ze?
profiel bekijken, foto's bekijken, en mij persoonlijk compleet de grond intrappen en nog verder.
of ongevraagd foto's van mij op het forum plaatsen en afzeiken. meerdere keren gebeurd.
er staan nu wel wat foto's , maar niet waar ik geheel opsta.
ik kijk wel uit.

want hoezeer mensen ook lief kunnen zeggen ach kind schelden doet toch geen zeer
ze zouden godverdomme eens moeten weten

en daarbij bijkomend denkt het gros: ach dat kind is dik, die moet ik niet, vieze slettebak, enz. enz.
ze leren eerst mij maar eens kennen, en dan mogen ze daarna wel hun conclusies trekken.
pi_17883313
quote:
Op maandag 22 maart 2004 11:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat zij zegt. Er zijn genoeg voorbeelden van topics over dikke vrouwen die gelardeerd zijn met vele kotssmiley's En topics in B&H over dikke/mollige vrouwen staan vol met vrouwen met maximaal maatje 38. Dat is dan al dik. Op Fok.
Er zijn ook genoeg users die het geen reet boeit of je wat dikker bent dan anderen. Enne.. Als je gewoon foto's van jezelf in je fotoboek plaatst zullen ze daar toch geen kotssmiley's neer komen zetten ?
pi_17883357
quote:
Op maandag 22 maart 2004 11:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg users die het geen reet boeit of je wat dikker bent dan anderen. Enne.. Als je gewoon foto's van jezelf in je fotoboek plaatst zullen ze daar toch geen kotssmiley's neer komen zetten ?
zie mijn vorige post.
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2004 @ 11:29:31 #49
43556 miss_dynastie
pi_17883388
quote:

[..]

Ik heb gehoord van mensen van wel. Er zijn users die het misschien niets boeit, maar ik hou iets teveel van mezelf om me om een aantal kilo te zwaar met kotssmilies te laten bekogelen
pi_17883407
quote:

[..]

Naief hoor.
pi_17883424
quote:
Op maandag 22 maart 2004 11:28 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

zie mijn vorige post.
Ehh, ja, ik zag het.... Dat is wel vrij lullig ja...
  maandag 22 maart 2004 @ 11:32:21 #52
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_17883442
Op zich heb ik een heel klein beetje overgewicht, maar ik vind mezelf wel te zwaar. Meestal kan ik daar prima mee leven en heb ik daar geen last van. Ik eet toch al niet idioot veel, het is puur omdat ik niet genoeg beweeg!

meestal heb ik hier geen moeite mee, maar heb je wel eens bikinis gepast?
Ik ben in ieder geval blij dat geen enkele fokker mij ooit in bikini heeft gezien!

De gemiddelde maat in nederland is 42!!!!!!
Waarom vindt FOK! 38 dan al te zwaar????
Carpe diem
pi_17883464
2 Broers en een vader die helemaal uit hun pan gaan van Rubens vrouwen... VLEES!! TIETEN!!
En ook alle drie mollige vrouwen hebben en hebben gehad. (maat 42 tot 44)

Kwam ik aan met maatje 34/36
Nu ben ik 36/38 en dat is NIET dik!
Zijn ze helemaal belazerd!

In het foto topic zijn toch ook wat vollere meiden?
Daar wordt volgens mij best wel positief op gereageerd...door de mannen althans...

MAGER is uit! En mag van mij UIT blijven ook!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_17883473
quote:
Op maandag 22 maart 2004 11:32 schreef marchien het volgende:
Op zich heb ik een heel klein beetje overgewicht, maar ik vind mezelf wel te zwaar. Meestal kan ik daar prima mee leven en heb ik daar geen last van. Ik eet toch al niet idioot veel, het is puur omdat ik niet genoeg beweeg!

meestal heb ik hier geen moeite mee, maar heb je wel eens bikinis gepast?
Ik ben in ieder geval blij dat geen enkele fokker mij ooit in bikini heeft gezien!

nouja, gemiddeld houdt natuurlijk niet perse 'mooi' in

verder zijn hier voornamelijk jongeren, en die zijn toch gemiddeld slanker dan ouderen
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 22 maart 2004 @ 11:34:52 #55
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_17883488
quote:
Op maandag 22 maart 2004 11:33 schreef Oblivion het volgende:
wishfull thinking???
Het is mij in ieder geval nog niet opgevallen dat het uit is.
Carpe diem
pi_17883502
quote:
Op maandag 22 maart 2004 11:33 schreef Oblivion het volgende:
2 Broers en een vader die helemaal uit hun pan gaan van Rubens vrouwen... VLEES!! TIETEN!!
En ook alle drie mollige vrouwen hebben en hebben gehad. (maat 42 tot 44)

Kwam ik aan met maatje 34/36
Nu ben ik 36/38 en dat is NIET dik!
Zijn ze helemaal belazerd!

In het foto topic zijn toch ook wat vollere meiden?
Daar wordt volgens mij best wel positief op gereageerd...door de mannen althans...

wete je wat het is
het maakt mij niet uit of mager in uit of half om half is.
het gaat mij erom dat mensen met een [of 5] maatjes meer gewoon geaccepteerd worden zoals ze zijn.
zonder afkeurende blikken, gezeik om je gewicht, 'joh zou je niet eens afvallen' , of je gewoon voor van alles en nog wat uitmaken als je langsloopt

er zijn wel mannen die het leuk vinden, dat weet ik ook wel.
maar het niet geaccepteerd worden vind ik eigenlijk nog het ergste.
  maandag 22 maart 2004 @ 11:37:28 #57
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_17883539
quote:
Op maandag 22 maart 2004 11:33 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

nouja, gemiddeld houdt natuurlijk niet perse 'mooi' in

verder zijn hier voornamelijk jongeren, en die zijn toch gemiddeld slanker dan ouderen
gemiddeld is niet perse mooi nee, maar het is wel de simpele realiteit!
Joongeren zijn inderdaad vaak ietsje slanker dan ouderen, maar dat scheelt niet heeel veel hoor! Alleen zie je die wat dikkere jongeren niet zoveel in het uitgaansleven.
Als ik op school rond kijk, lopen er heel wat mensjes met maat 40/42 rond, maar als ik uitga en dan rondkijk, zie ik er nog al wat minder.

Ja hoor, maat 42 is helemaal geaccepteerd!
Carpe diem
pi_17883540
quote:
Op maandag 22 maart 2004 11:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb meerdere foto's gehad
ik steek mijn mening niet bepaald onder stoelen of banken, veel mensen kunnen daar niet tegen.
wat doen ze?
profiel bekijken, foto's bekijken, en mij persoonlijk compleet de grond intrappen en nog verder.
of ongevraagd foto's van mij op het forum plaatsen en afzeiken. meerdere keren gebeurd.
er staan nu wel wat foto's , maar niet waar ik geheel opsta.
ik kijk wel uit.
Dat is dus gewoon ronduit "kut"...
En zeer laag, zegt meer over diegene die een zwakpunt moeten zoeken...

Kan me voostellen dat je niks meer plaatst, maar zo blijft het utopia dat 34/36 plat en mager wel okay is. Terwijl het er helemaal niet toe mag doen.
pi_17883572
quote:
Op maandag 22 maart 2004 11:35 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

wete je wat het is
het maakt mij niet uit of mager in uit of half om half is.
het gaat mij erom dat mensen met een [of 5] maatjes meer gewoon geaccepteerd worden zoals ze zijn.
zonder afkeurende blikken, gezeik om je gewicht, 'joh zou je niet eens afvallen' , of je gewoon voor van alles en nog wat uitmaken als je langsloopt

er zijn wel mannen die het leuk vinden, dat weet ik ook wel.
maar het niet geaccepteerd worden vind ik eigenlijk nog het ergste.
Heb je helemaal gelijk in.
pi_17883592
quote:
Op maandag 22 maart 2004 11:37 schreef marchien het volgende:
Joongeren zijn inderdaad vaak ietsje slanker dan ouderen, maar dat scheelt niet heeel veel hoor! Alleen zie je die wat dikkere jongeren niet zoveel in het uitgaansleven.
Als ik op school rond kijk, lopen er heel wat mensjes met maat 40/42 rond, maar als ik uitga en dan rondkijk, zie ik er nog al wat minder.
Dat valt mij ook altijd op, ook op het zwembad trouwens, daar zie je ook maar relatief weinig mensen die dik zijn.
pi_17883620
quote:
Op maandag 22 maart 2004 11:37 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon ronduit "kut"...
En zeer laag, zegt meer over diegene die een zwakpunt moeten zoeken...

Kan me voostellen dat je niks meer plaatst, maar zo blijft het utopia dat 34/36 plat en mager wel okay is. Terwijl het er helemaal niet toe mag doen.
mij maakt het gene reet uit of iemand maatje 38 of 50 heeft.
maar daar sta je aardig alleen in, als je kijkt naar de mening van het overgrote deel mensen.
ik ga zeker niet fotos in mijn fotoboek plaatsen om iedereen ervan te overtuigen dat maat 48 ook mooi kan zijn, ik kijk wel uit!
ik ben al niet blij met mezelf, wat denk je dat er gebeurt als mensen me eens flink af gaan zeiken [wat al meerdere keren gebeurd is?]ik ben net uit mijn depressie gekomen, ik denk wel 10 keer na voordat ik me hier blootgeef. lettelijk of figuurlijk.

maar ach de mensen die ik irl ken die geven er weinig om, ze zeggen er in ieder geval niks over. end aar ben ik wel blij om. want al met al blijf je wel een persoon, hoe dom je er ook uit mag zien.
en op internet zijn kwetsende dingen veel makkelijker en sneller gezegd dan in het echte leven.
pi_17883769
Zou eigenlijk helemaal niet in me opkomen om zoiets tegen iemand te gebruiken.
Hmmzzz heeft misschien wel met de opvoeding te maken....

Maar ontopic, ben dus nu wat voller, heb er wat moeite mee gehad, maar naast me neergelegd.
En volgens meerdere mensen zie ik er nu wat gezonder uit.
pi_17883792
quote:
Op maandag 22 maart 2004 11:49 schreef Oblivion het volgende:
Zou eigenlijk helemaal niet in me opkomen om zoiets tegen iemand te gebruiken.
Hmmzzz heeft misschien wel met de opvoeding te maken....

Maar ontopic, ben dus nu wat voller, heb er wat moeite mee gehad, maar naast me neergelegd.
En volgens meerdere mensen zie ik er nu wat gezonder uit.
  maandag 22 maart 2004 @ 11:51:41 #64
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_17883824
quote:
Op maandag 22 maart 2004 11:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat valt mij ook altijd op, ook op het zwembad trouwens, daar zie je ook maar relatief weinig mensen die dik zijn.
Dat is op zich niet zo vreemd, als je er wel heen gaat als molliger persoon, neem dan een groooote handdoek mee om om je heen te slaan of je wordt verdacht veel aangestaart!

Soms heb ik gewoon het gevoel dat sommige mensen die daar een molliger persoon zien zoiets hebben van: WAAR haal jij het lef vandaan om met je dikke reet in het zwembad te zitten!
Carpe diem
pi_17883872
ik geef zwemles, sta dus meerdere kerenper week aan de badrand
gelukkig heb ik nog geen mensen lullige opmerkingen horen maken.
nu moet ik ook wel zeggen dat dara wel sta met een air van wie doet me wat, ik heb skijt aan jullie allemaal.
maargoed niet iedereen hoeft natuurlijk meteen negatief te doen.
in het zwembad loop ik dus wel ongegeneerd rond.

maar heel af en toe denk ik wel van nou, kijk me eens niet zo aan ofzo
pi_17884019
quote:
Op maandag 22 maart 2004 11:51 schreef marchien het volgende:

Soms heb ik gewoon het gevoel dat sommige mensen die daar een molliger persoon zien zoiets hebben van: WAAR haal jij het lef vandaan om met je dikke reet in het zwembad te zitten!
Dit soort uitspraken ben ik op fok al wel een aantal keren tegengekomen. Mensen die riepen dat dikke mensen eigenlijk gewoon niet in het openbaar moesten verschijnen om de dag van de slanke mensen niet te verpesten (en niet in het onzinforum). Ook mag je als dikker iemand niet op straat eten. Ik zat een keer op een terrasje een broodje te eten met een vriendin toen er een aantal jongens langskwam die gewoon hardop zeiden dat mensen met zo'n kont niet zoveel moeten eten. Ik had geen zin meer in dat broodje. En zo heel erg dik ben ik niet eens.
pi_17884114
quote:
Op maandag 22 maart 2004 11:53 schreef MissyMirjaM het volgende:

maar heel af en toe denk ik wel van nou, kijk me eens niet zo aan ofzo
Ik heb wel het idee dat mensen vaak veel te para zijn als het op aankijken aankomt. Mensen kijken nou eenmaal naar elkaar, dat maakt deel uit van het communicatieproces. Als je onzeker bent over je uiterlijk ga je daar meteen maar de conclusie uit trekken dat ze je aankijken omdat ze je lelijk vinden.
  maandag 22 maart 2004 @ 12:04:10 #68
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_17884132
quote:
Op maandag 22 maart 2004 11:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit soort uitspraken ben ik op fok al wel een aantal keren tegengekomen. Mensen die riepen dat dikke mensen eigenlijk gewoon niet in het openbaar moesten verschijnen om de dag van de slanke mensen niet te verpesten (en niet in het onzinforum). Ook mag je als dikker iemand niet op straat eten. Ik zat een keer op een terrasje een broodje te eten met een vriendin toen er een aantal jongens langskwam die gewoon hardop zeiden dat mensen met zo'n kont niet zoveel moeten eten. Ik had geen zin meer in dat broodje. En zo heel erg dik ben ik niet eens.
valt inderdaad best mee, volgens mij isser meer marchien dan isabeau!
Maar inderdaad.
Kijk er zijn dingen die gewoon niet praktisch zijn (ik zag laatst een kleine mevrouw van zo ongeveer 100 kilo schat ik en dan 1.60 oid. Die liep in een grasgroene legging en een strak roze-glanzend shirtje)
maar je moet toch in ieder geval in het openbaar kunnen eten
Ik wordt ook wel eens aangekeken als ik een patatje eet dat ik denk van: ja, maar normaal eet ik bijna nooit junk-food! wat KIJK je nou.
Al moet ik zeggen dat ik niet met een magnum op straat ga lopen.
Ze zijn best lekker, maar als ik die dingen 1 keer per jaar een keer eet, dan in een donker hoekje!
Carpe diem
  maandag 22 maart 2004 @ 12:05:10 #69
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_17884159
quote:
Op maandag 22 maart 2004 12:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik heb wel het idee dat mensen vaak veel te para zijn als het op aankijken aankomt. Mensen kijken nou eenmaal naar elkaar, dat maakt deel uit van het communicatieproces. Als je onzeker bent over je uiterlijk ga je daar meteen maar de conclusie uit trekken dat ze je aankijken omdat ze je lelijk vinden.
er zijn wel bepaalde manieren van aankijken waarvan je denkt: dat is NIET vriendelijk en WEL afkeurend! en helemaal als ze dan ook nog geen fluisteren
Carpe diem
pi_17884183
Ik durf eigenlijk niet zo goed patatjes of magnums (die ik gelukkig toch niet lust) op straat te eten. Heb dan echt het gevoel dat iedereen ineens afkeurend kijkt. Enne, als je iets te dik bent ga je natuurlijk niet in leggings lopen. Dat is wel heel erg fout. Eigenlijk moet niemand in leggings lopen

kom je vanavond computerspelletje spelen?
pi_17884249
quote:
Op maandag 22 maart 2004 11:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moet wel toegeven dat als ik een inmens persoon zie zitten, ongeneerd een patatje, frikandelletje, en een bal en een en een en een, toch wel de gedachte krijg.....Of zij/hij dat beter niet kan doen....
Maar uitspreken? Ga nog liever dood!
En ja, we zijn allemaal mens en op zijn tijd wil ook ik wel een ongeneerd een patatje naar binnen schuiven...
  maandag 22 maart 2004 @ 12:11:25 #72
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_17884308
quote:
Op maandag 22 maart 2004 12:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik durf eigenlijk niet zo goed patatjes of magnums (die ik gelukkig toch niet lust) op straat te eten. Heb dan echt het gevoel dat iedereen ineens afkeurend kijkt. Enne, als je iets te dik bent ga je natuurlijk niet in leggings lopen. Dat is wel heel erg fout. Eigenlijk moet niemand in leggings lopen

Ik durf het ook niet zo goed dus! en inderdaad: leggngs moeten verboden worden, vooral roze en groene!

helaaaaas geen tijd, volgende week wel weer wat vaker vrij, dus wie weet
Carpe diem
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2004 @ 12:11:59 #73
43556 miss_dynastie
pi_17884327
quote:
Op maandag 22 maart 2004 11:32 schreef marchien het volgende:
Omdat dikke meiden ook vaak walgen van zichzelf of iemand zoeken die nog dikker is dan zijzelf en daarop af gaan geven, zij is dikker dan ik dus lelijk. Raar, maar zo werken vrouwen
pi_17884369
quote:
Op maandag 22 maart 2004 12:11 schreef marchien het volgende:
Ik durf het ook niet zo goed dus! en inderdaad: leggngs moeten verboden worden, vooral roze en groene!
Vind ik wel een beetje dubbel....
Je moet op straat kunnen eten, maar je mag niet aantrekken wat mensen zelf leuk vinden?
Ik geef toe, vind het niet aantrekkelijk staan, maar ja wie zijn wij?
  maandag 22 maart 2004 @ 12:14:52 #75
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_17884389
quote:
Op maandag 22 maart 2004 12:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Omdat dikke meiden ook vaak walgen van zichzelf of iemand zoeken die nog dikker is dan zijzelf en daarop af gaan geven, zij is dikker dan ik dus lelijk. Raar, maar zo werken vrouwen
Hmmmmmm.... heel goed puntje
Mijn mamma vraagt wel eens heel bezorgt aan mij: Ben ik wel zoooo dik?
en dan wijst ze naar iemand!
Carpe diem
  maandag 22 maart 2004 @ 12:15:50 #76
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_17884420
quote:
Op maandag 22 maart 2004 12:13 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Vind ik wel een beetje dubbel....
Je moet op straat kunnen eten, maar je mag niet aantrekken wat mensen zelf leuk vinden?
Ik geef toe, vind het niet aantrekkelijk staan, maar ja wie zijn wij?
bij leggings maakt de maat niet uit, die zijn ook niet mooi bij maatje 34, terwijl niemand er een maatje 34 op aan kijkt als die een patatje eet op straat!
ik geef toe, dat van die legging is wel wat subjectief!
Carpe diem
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2004 @ 12:20:45 #77
43556 miss_dynastie
pi_17884563
quote:
Op maandag 22 maart 2004 12:09 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ik moet wel toegeven dat als ik een inmens persoon zie zitten, ongeneerd een patatje, frikandelletje, en een bal en een en een en een, toch wel de gedachte krijg.....Of zij/hij dat beter niet kan doen....
Maar uitspreken? Ga nog liever dood!
En ja, we zijn allemaal mens en op zijn tijd wil ook ik wel een ongeneerd een patatje naar binnen schuiven...
Precies!! Maar toch moet ik ook wel zeggen dat ik (94 kilo) toch wel even raar zat te kijken toen mijn 150 kilo wegende vriendin in de efteling achtereenvolgens: een frikandel met, grote bak popcorn, een flesje dubbelfriss, een grote zak friet met, een magnum en nog een bak popcorn wegwerkte. Toen dacht ook ik: meid, dat kan je beter niet doen. Maar als ik zo nu en dan eens zin heb ik een frietje, eet ik hem met smaak op, ook in de stad. Al heb ik wel de mazzel niet zo dik te ogen, anders was er vast meer commentaar gekomen!
pi_17884577
quote:
Op maandag 22 maart 2004 12:06 schreef Isabeau het volgende:

Ja dat heb ik ook... en dan denk ik van ja wat zal die en die er wel niet van denken dat ik dat zo eet. misschien is dat wel helemaal niet zo... maar toch denk je dat. En ik denk dat niemand echt tevreden is met overgewicht. iedereen wil toch maatje 36.
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2004 @ 12:21:35 #79
43556 miss_dynastie
pi_17884590
quote:
Op maandag 22 maart 2004 12:15 schreef marchien het volgende:

[..]

bij leggings maakt de maat niet uit, die zijn ook niet mooi bij maatje 34, terwijl niemand er een maatje 34 op aan kijkt als die een patatje eet op straat!
ik geef toe, dat van die legging is wel wat subjectief!
Ook wel... mijn beste vriendinnetje heeft helemaal nergens vlees aan zitten en amper borsten, en die krijgt dan te horen dat ze eens door moet vreten om een beetje kont te krijgen
  maandag 22 maart 2004 @ 12:26:43 #80
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_17884707
quote:
Op maandag 22 maart 2004 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Precies!! Maar toch moet ik ook wel zeggen dat ik (94 kilo) toch wel even raar zat te kijken toen mijn 150 kilo wegende vriendin in de efteling achtereenvolgens: een frikandel met, grote bak popcorn, een flesje dubbelfriss, een grote zak friet met, een magnum en nog een bak popcorn wegwerkte. Toen dacht ook ik: meid, dat kan je beter niet doen.
dat is logisch, maar dat is ook je vriendin. Jij kan haar daar (bij een goede relatie) ook wel subtiel op wijzen, maar dat zou ik dan NA een leuk dagje doen en niet TIJDENS Een toevallige voorbijganger die haar een bak popcorn ziet eten en dus niet weet wat ze verder gehad heeft. Moet gewoon zn bek dicht houden en voor zich kijken en ook al zou die persoon het weten, dan nog.

Stel: jij zegt er wat van: dan is dat om haar te waarschuwen/uit bezorgtheid/weet ik het
Maar als een voorbijganger een opmerking maakt of afkeurend kijkt is dat alleen maat om haar te krenken en er zelf een "wat ben ik goed"gevoel van te krijgen.
Carpe diem
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2004 @ 12:29:12 #81
43556 miss_dynastie
pi_17884762
quote:
Op maandag 22 maart 2004 12:26 schreef marchien het volgende:
dat is logisch, maar dat is ook je vriendin. Jij kan haar daar (bij een goede relatie) ook wel subtiel op wijzen, maar dat zou ik dan NA een leuk dagje doen en niet TIJDENS
Dat kan bij haar dus niet ... zij is ooit drie weken boos op haar moeder geweest toen die zei dat ze 'wat zwaarder dan gemiddeld' was. Nee, die heeft echt de Eiffeltoren voor haar kop wat dat aan gaat. Het is dus ook haar zaak, ik kan daar helaas niets aan doen.
pi_17884796
Wat bezielt mensen dit soort dingen gewoon te zeggen?
Ik begrijp er werkelijk geen bal van...
Als mijn vriend al iets te opzichtig laat weten aan mij, omdat er iets te zien zou zijn.
Krijgt ie een ongenadeloze blik van me... NIET DOEN!!
  maandag 22 maart 2004 @ 12:31:27 #83
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_17884806
quote:
Op maandag 22 maart 2004 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat kan bij haar dus niet ... zij is ooit drie weken boos op haar moeder geweest toen die zei dat ze 'wat zwaarder dan gemiddeld' was. Nee, die heeft echt de Eiffeltoren voor haar kop wat dat aan gaat. Het is dus ook haar zaak, ik kan daar helaas niets aan doen.
oei.... dat is wel link dan. Vermoedelijk ligt het nogal ehm... gevoelig!
Al moet ik zeggen dat ik ook wel eens zat van mijn moeder wordt die mij om de zoveel tijd (bijna dagelijks) vriendelijk verteld dat ik: mollig/te dik/ aan de zware kant/ fors ben!
Carpe diem
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2004 @ 12:37:30 #84
43556 miss_dynastie
pi_17884924
Ik vind ook dat ik mijn mond dicht moet houden. Ik ben zelf ook te zwaar, dus wie ben ik om een ander terecht te wijzen ?
pi_17885110
Toen ik wat dikker was, kreeg ik niet te horen dat ik te dik was maar kreeg ik de vraag of ik zwanger was (ook zo lekker debiel!) ... Die mensen moeten maar eens met zichzelf bemoeien en niet met mij!

Ik kreeg juist in het verleden van bekenden dat soort gezeik aan te horen. Zo kreeg ik ooit met mijn exvriendje ruzie omdat ik een reep chocola kocht om mij beter te voelen gedurende de maandelijkse periode. En toen had ik niet eens overgewicht!

marchien: ik ken dat van ouders die lopen te zeuren over je gewicht. Niet mijn moeder maar mijn vader zei altijd tegen mij dat ik te dik was (wat wil je met een moeder die toen nog maatje 34/36 had), ook toen had ik geloof ik nog niet eens overgewicht. Ik ben toen een keer heel erg tegen hem uitgevallen dat ie niet zo moet zeiken en mij niet moet vergelijken met mijn te magere moeder. Daarna heb ik hem ook nooit meer daarover gehoord . Maar helaas zeggen ze nu ook niets over het feit dat ik 10 kilo ben afgevallen.
  maandag 22 maart 2004 @ 12:47:22 #86
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_17885126
quote:
Op maandag 22 maart 2004 12:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind ook dat ik mijn mond dicht moet houden. Ik ben zelf ook te zwaar, dus wie ben ik om een ander terecht te wijzen ?
geeft je wel meer kansen: WIJ zijn te dik, zullen WIJ gaan lijnen? Ook nog goed voor jezelf
Carpe diem
pi_17885153
quote:
Op maandag 22 maart 2004 12:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

hallo
ik heb het niet over een vluchtige blik
maar kijken op zo een afwijzende manier dat je je het liefst wil verstoppen

beetje jammer dat ik steeds weer mn point duidelijk moet maken.
ik denk helemaal niet dat mensen me lelijk vinden als ze me aankijken
maar als ze langer dan 5 minuten naar me staren met een bek van jezus wat ben jij lelijk dan denk ik dat ze even moeten ophorken
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2004 @ 12:49:26 #88
43556 miss_dynastie
pi_17885179
quote:
Op maandag 22 maart 2004 12:47 schreef marchien het volgende:

[..]

geeft je wel meer kansen: WIJ zijn te dik, zullen WIJ gaan lijnen? Ook nog goed voor jezelf
Ik zit niet voor niets bij de dieetclub, ik ben al bijna tien kilo kwijt
  maandag 22 maart 2004 @ 12:49:26 #89
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_17885180
quote:
Op maandag 22 maart 2004 12:46 schreef Pandorah het volgende:

marchien: ik ken dat van ouders die lopen te zeuren over je gewicht. Niet mijn moeder maar mijn vader zei altijd tegen mij dat ik te dik was (wat wil je met een moeder die toen nog maatje 34/36 had), ook toen had ik geloof ik nog niet eens overgewicht. Ik ben toen een keer heel erg tegen hem uitgevallen dat ie niet zo moet zeiken en mij niet moet vergelijken met mijn te magere moeder. Daarna heb ik hem ook nooit meer daarover gehoord . Maar helaas zeggen ze nu ook niets over het feit dat ik 10 kilo ben afgevallen.
mijn mamma is zelluf ook te dik! ze zeurt gewoon, als ik even van me afbijt is het ook meestal wel even weer over!
Carpe diem
pi_17885206
quote:
Op maandag 22 maart 2004 12:48 schreef MissyMirjaM het volgende:

maar als ze langer dan 5 minuten naar me staren met een bek van jezus wat ben jij lelijk dan denk ik dat ze even moeten ophorken
Wat doe jij dan? Staar je terug? Of zeg je: Hork op?
pi_17885227
quote:
Op maandag 22 maart 2004 12:51 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Wat doe jij dan? Staar je terug? Of zeg je: Hork op?
niks
dan denk ik doe niet zo triest en negeer ik ze
pi_17885434
quote:
Op maandag 22 maart 2004 12:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
niks
dan denk ik doe niet zo triest en negeer ik ze
pi_17885456
quote:
Op maandag 22 maart 2004 13:01 schreef Oblivion het volgende:

[..]

ik kan me er wel druk over gaan zitten maken maar dan heb ik alleen mezelf ermee
pi_17885518
quote:
Op maandag 22 maart 2004 12:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Kijk, dat vind ik dan wel triest. Dan ben je echt alle realiteitszin kwijt. 150 kilo is ook niet zomaar "een maatje meer", dan ben je gewoon moddervet... Misschien dat iemand haar toch eens goed de waarheid moet vertellen, anders zal ze zeker niet veranderen, en ja, als je 150 kilo weegt is dat toch wel noodzakelijk (tenzij je graag op je 40e aan een hartaanval bezwijkt).
pi_17885527
Jezelf er druk overmaken, doe je toch wel...
Ik weet niet of ik mijn mond zou dichthouden, ben snel met het bekkie...
pi_17885579
quote:
Op maandag 22 maart 2004 13:06 schreef Oblivion het volgende:
Jezelf er druk overmaken, doe je toch wel...
Ik weet niet of ik mijn mond zou dichthouden, ben snel met het bekkie...
jawel, ik maak me er wel druk over
maar niet dat ik 3uur lang ga zitten kniezen omdat iemand lelijk tegen mij doet.
ik zal ze gewoon negeren. soms een valse blik terugwerpen.
maar wat het mondje betreft, daar ben ik zeker niet op gevallen, het is meer zo van ach, laat ik me maar niet verlagen tot jouw niveau
  maandag 22 maart 2004 @ 13:09:00 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_17885591
Getver, word helemaal down van zo'n topic als dit.

Kamp zelf ook al sinds m'n jeugd met overgewicht en bijbehorende moeder die er maar over bleef beginnen voorbeeldje: nieuwe bh gekocht, cupmaat groter, reactie moeder: "je wordt gewoon veel te dik"

In aug 2002 begonnen met lijnen, 15 kg afgevallen, had maat 38.. helemaal blij. Maar door omstandigheden, veel stress weer aardig wat daarvan teruggekomen.

Nu weer begonnen en vanavond ga ik voor t eerst in 4 maand weer zwemmen, baantjes trekken. Maar ik durf bijna niet, bang voor de blikken en de reacties. Schaam me dood en dat terwijl ik nu net rond maat 42 zit...

Bah!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_17885631
quote:
Op maandag 22 maart 2004 13:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Getver, word helemaal down van zo'n topic als dit.

Kamp zelf ook al sinds m'n jeugd met overgewicht en bijbehorende moeder die er maar over bleef beginnen voorbeeldje: nieuwe bh gekocht, cupmaat groter, reactie moeder: "je wordt gewoon veel te dik"

In aug 2002 begonnen met lijnen, 15 kg afgevallen, had maat 38.. helemaal blij. Maar door omstandigheden, veel stress weer aardig wat daarvan teruggekomen.

Nu weer begonnen en vanavond ga ik voor t eerst in 4 maand weer zwemmen, baantjes trekken. Maar ik durf bijna niet, bang voor de blikken en de reacties. Schaam me dood en dat terwijl ik nu net rond maat 42 zit...

Bah!
dat vind ik dus wel jammer.
bang zijn.
en je hebt maat 42.
dan denk ik ja waarom.
ik snap het wel, ik zit vaak in hetzelfde schuitje. en ik ben echt wel groter dan maat 42
maar het is toch van de zotte dat je bang moet zijn om te gaan zwemmen. mijn vriendin was ook zo.
die heb ik na veel morren over de streep getrokken, en ze vind het heerlijk om te gaan zwemmen.
pi_17885639
quote:
Op maandag 22 maart 2004 13:08 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

jawel, ik maak me er wel druk over
maar niet dat ik 3uur lang ga zitten kniezen omdat iemand lelijk tegen mij doet.
ik zal ze gewoon negeren. soms een valse blik terugwerpen.
maar wat het mondje betreft, daar ben ik zeker niet op gevallen, het is meer zo van ach, laat ik me maar niet verlagen tot jouw niveau
Zien ze het misschien een keer in HOE laag het niveau wel niet is...
Maar ik geef je gelijk.
pi_17885769
quote:
Op maandag 22 maart 2004 12:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit niet voor niets bij de dieetclub, ik ben al bijna tien kilo kwijt
Hulde! Als afvallen is wat je wilt!

Wilde hem toch even quoten!
  maandag 22 maart 2004 @ 13:18:40 #101
88247 pinkkashmir
keukenprinses
pi_17885788
tja,ik ben zelf een beetje mollig en opzich vind ik het niet zo erg,alleen in de zomer vind ik het wel fijn als er even een beetje af is,ivm bikini's enz.

het is niet dat ik veel eet ofzo,en al helemaal geen troep,ik eet geen chips,drink geen frisdrank met prik enz,ik eet zo gezond mogelijk,maar het zit gewoon nogal in de familie,mn vader is vrij dik,grootouders ook,mn moeder is altijd en eeuwig op dieet,haar moeder was nl ook heel erg dik.

daarnaast ben ik niet iemand die zich helemaal gek laat maken door van die magere sprieten in tijdschriften enzo en ook niet door opmerkingen enzo,als mensen zeggen dat ik te dik ben,denk ik altijd maar dat ik het zielig voor hun vindt dat ze zich over zulke dingen druk maken en het idee dat jongens alleen maar dunne meisjes willen is al helemaal onzin,m'n ex vond me altijd precies goed,die houdt niet zo van uitstekende botten enzo,en m'n huidige vlam vindt zelfs dat ik moet ophouden met mn dieetonzin hahaha maar ik wil gewoon puur voor mezelf die paar kilootjes er af,ziet er toch net iets leuker uit ime

maargoed,in principe heb ik er dus niet echt een probleem mee
  maandag 22 maart 2004 @ 13:22:15 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_17885865
quote:
Op maandag 22 maart 2004 13:11 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

dat vind ik dus wel jammer.
bang zijn.
en je hebt maat 42.
dan denk ik ja waarom.
ik snap het wel, ik zit vaak in hetzelfde schuitje. en ik ben echt wel groter dan maat 42
maar het is toch van de zotte dat je bang moet zijn om te gaan zwemmen. mijn vriendin was ook zo.
die heb ik na veel morren over de streep getrokken, en ze vind het heerlijk om te gaan zwemmen.
Ik vind het ook heerlijk, maar ik durf gewoon niet omdat ik me rot schaam voor mezelf en m'n lijf. Maar er moet gewoon ernstig weer eens wat aan gebeuren! Dus ben vandaag weer begonnen met dieet. Probeer te leven op bakje yoghurt met een appeltje erdoor, 1 boterhammetje en een klein beetje avondeten. Dat werkt meestal wel!

M'n vriend gaat vanavond iig mee zwemmen, dus dat scheelt wel weer, gewoon grote handdoek om en niet om me heen kijken
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 22 maart 2004 @ 13:37:44 #103
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_17886195
ik laat me wel gek maken door tijdschriften en dergelijke
Heel vermoeiend, weet dat het onzin is maar toch...
Carpe diem
  maandag 22 maart 2004 @ 13:38:39 #104
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_17886222
quote:
Op maandag 22 maart 2004 13:22 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Probeer te leven op bakje yoghurt met een appeltje erdoor, 1 boterhammetje en een klein beetje avondeten. Dat werkt meestal wel!
werkt inderdaad en zodra je 1 hapje meer eet, zit het er weer aan, is niet ideaal dus.
Carpe diem
pi_17886326
quote:
Op maandag 22 maart 2004 13:37 schreef marchien het volgende:
ik laat me wel gek maken door tijdschriften en dergelijke
Heel vermoeiend, weet dat het onzin is maar toch...
Luister: Ik ben wel altijd zo'n dunne spriet geweest, en heb me altijd laten gek maken door magazines en shit!
Het is niet gezond meer, het voorbeeld van de standaard vrouw.
  maandag 22 maart 2004 @ 13:44:46 #106
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_17886358
quote:
hmm.. ik had hier dan ook nog niet gereageerd, maar ik heb wel foto's in mijn boek staan.

Ik vind het niet fijn om dik te zijn, maar ik accepteer het wel. Ik weet dat ik er op dit moment weinig aan kan doen omdat mijn gezondheid niet mee werkt.
En aan de andere kant is het wel weer mijn handelsmerk!!!

(dusseh..limsdealer, ga maar gauw kijken! Klik anders op het huisje, daar staan er nog veeeeeeeeeel meer)
That's the way the cookie crumbles
  maandag 22 maart 2004 @ 13:45:59 #107
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_17886386
quote:
Op maandag 22 maart 2004 13:43 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Luister: Ik ben wel altijd zo'n dunne spriet geweest, en heb me altijd laten gek maken door magazines en shit!
Het is niet gezond meer, het voorbeeld van de standaard vrouw.
ben dus geen spriet maar het is idd een stom ideaalbeeld.
Om maar een voorbeeldje te noemen: ik ben in de zomer altijd: rood/wit/rood/wit/rood/wit
En NOOIT van dat mooie bruin
Carpe diem
pi_17886494
quote:
Op maandag 22 maart 2004 13:45 schreef marchien het volgende:
Om maar een voorbeeldje te noemen: ik ben in de zomer altijd: rood/wit/rood/wit/rood/wit
Nee, wilde je laten zien, dat niet alleen de wat rondere vrouwen onder ons last hebben van het gek maken van het "voorbeeld" vrouw.
Heeft mijn moeder dat rood/wit/rood/wit, beter is het de zon te vermijden en je toch getint laten worden door alles waar de zon op weerkaatst!
Je zal moeten wachten tot je flink wat ouder bent, want dan komt je pigment naar boven...
Maar is wel heel vervelend.
  maandag 22 maart 2004 @ 13:52:49 #109
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_17886564
quote:
Op maandag 22 maart 2004 13:50 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Nee, wilde je laten zien, dat niet alleen de wat rondere vrouwen onder ons last hebben van het gek maken van het "voorbeeld" vrouw.
Heeft mijn moeder dat rood/wit/rood/wit, beter is het de zon te vermijden en je toch getint laten worden door alles waar de zon op weerkaatst!
Je zal moeten wachten tot je flink wat ouder bent, want dan komt je pigment naar boven...
Maar is wel heel vervelend.
aan het eind van de zomer kan je BIJNA het verschil zien tussen mijn armen en mijn buik! als ik ga zeilen word ik vaak ook wat rood, maar daarna wel wat bruin
Carpe diem
pi_17886802
quote:
Op maandag 22 maart 2004 13:44 schreef IJzercookie het volgende:
hmm.. ik had hier dan ook nog niet gereageerd, maar ik heb wel foto's in mijn boek staan.

Ik vind het niet fijn om dik te zijn, maar ik accepteer het wel. Ik weet dat ik er op dit moment weinig aan kan doen omdat mijn gezondheid niet mee werkt.

(dusseh..limsdealer, ga maar gauw kijken! Klik anders op het huisje, daar staan er nog veeeeeeeeeel meer)
Wat een geweldig mooie foto's! (vooral die bij het kasteel)

Kijk, zo zou ik ook wel trots met mijn lijf op foto's willen staan, maar ik heb altijd het gevoel dat je eerder als een soort curiositeit wordt gezien dan als serieus model.
  maandag 22 maart 2004 @ 14:09:01 #111
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_17886953
quote:
Op maandag 22 maart 2004 14:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een geweldig mooie foto's! (vooral die bij het kasteel)

Kijk, zo zou ik ook wel trots met mijn lijf op foto's willen staan, maar ik heb altijd het gevoel dat je eerder als een soort curiositeit wordt gezien dan als serieus model.
Dankje!
Nou nee hoor, ze zien me niet als curiositeit, maar wel anders dan standaard. Dat is juist ook weer een motivatie om er wat moois van te maken!
Ik heb nog steeds geen gebrek aan fotografen hoor! Al zou ik soms wel eens een commerciele opdracht willen doen, alleen daar is nog niet echt markt voor helaas.
  maandag 22 maart 2004 @ 14:35:02 #112
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_17887604
quote:

[..]

-
had ik ook altijd
verschrikkelijk
maar ik heb de oplossing gevonden.
vanaf de nazomer tot het begin van de volgende lekker af en toe een zonnebankje nemen [sundays, kun je het mooi opbouwen met verschillende sterktes] je huid kleurt, je blijft wat bruinig
en in de zomer ben je superbruin omdat de kleur veel beter pakt en vasthoudt. het voordeel is dat je alw at voorgekleurd bent, je huid kan dus wat meer hebben en zal beter bruin worden.

ik was er afgelopen zeer gelukkig mee !
  maandag 22 maart 2004 @ 14:36:36 #113
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_17887649
quote:
Op maandag 22 maart 2004 14:09 schreef IJzercookie het volgende:

[..]

Dankje!
Nou nee hoor, ze zien me niet als curiositeit, maar wel anders dan standaard. Dat is juist ook weer een motivatie om er wat moois van te maken!
Ik heb nog steeds geen gebrek aan fotografen hoor! Al zou ik soms wel eens een commerciele opdracht willen doen, alleen daar is nog niet echt markt voor helaas.
wat een mooie foto's !
*jaloers is*

edit: hoe ben je zo in die foto wereld terechtgekomen?
pi_17889037
Hier nog een dikkertje
En ik haaaat het echt om te dik te zijn en probeer er ook wel van alles aan te doen maar ik kan een dieet oid nooit volhouden
Maar ik ben sowieso met bijna alles wel weer anders dan de rest dus...
  maandag 22 maart 2004 @ 15:53:28 #115
1762 YPPY
Yppiaans
pi_17889624
quote:
Op maandag 22 maart 2004 13:38 schreef marchien het volgende:

[..]

werkt inderdaad en zodra je 1 hapje meer eet, zit het er weer aan, is niet ideaal dus.
Vandaar dat het ook niet handig is om zo af te vallen. Dieeten werkt niet. Dat is jezelf uithongeren en daarna weer net zo ongezond worden als voorheen. Hoe vaker je jojo'd, hoe moeilijker het wordt. Zoek een manier die je wel vol kunt houden. De rest van je leven. Je hele leven schommelen tussen uithongeren en aankomen is niet gezond. Op een gezonde manier afvallen gaat minder snel, maar het kan wel.

O ja, toen ik zwaarder was (zo'n 25 kilo zwaarder) schaamde ik me niet voor mijn gewicht. Ik ging ook gewoon zwemmen. Maar ik vond het wel vreselijk vervelend dat ik geen leuke kleren kan kopen. Nu kan dat wel en nu pas zie ik hoe dik ik eigenlijk was. Daar verbaas ik me nog regelmatig over als ik oude foto's zie van mezelf. Ik ben dus zeker blij dat het er af is. Ik kan nu overal kleren kopen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_17889924
Ik ga eigenlijk niet zo snel naar het zwembad, ook uit schaamte
pi_17890260
quote:
Op maandag 22 maart 2004 16:04 schreef martinuhhh het volgende:
Ik ga eigenlijk niet zo snel naar het zwembad, ook uit schaamte
In het zwembad waar ik regelmatig mijn baantjes trek zijn vrouwen met (een paar) maatjes meer eerder regel dan uitzondering. Ze onvangen dan ook alleen afkeurende blikken als ze niet door hebben dat ze de baan voor snelle zwemmers blokkeren, maar die zijn niet afkeurender dan bij de maatjes 36 die dat doen.
Dus ik zou gewoon (op een doordeweekse avond) lekker een keer gaan zwemmen, prima sport juist omdat extra gewicht bij zwemmen minder belastend is voor de gewrichten.
Volgens mij denken veel mensen ook dat er naar hen wordt gekeken maar valt dat best mee, maar ja het blijft makkelijk praten voor een man die zelf eerder te mager dan te dik is (maar wel liever een randje vet dan een gratenpakhuis ziet )
  maandag 22 maart 2004 @ 16:25:36 #118
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_17890539
quote:
Op maandag 22 maart 2004 16:18 schreef Scorp[AM] het volgende:
wordt verliefd op missymirjam!!
i dont think that happens a lot
ik bedoel maar
maargoed meestal zijn het er maar een paar die het in hun hoofd halen je op het forum lekker te beledigen
pi_17890997
Mag ik vragen wat jullie maten zijn dan? Ik heb van broeken maat 42 en truitjes 38, maar ik ben ook nog maar 17...Ik heb altijd al hele stevige benen gehad, maar nooit echt last van gehad, omdat de mannelijke aandacht die hierbij hoorde heel groot was, maar als ik soms zo mijn vriendinnen hoor (maatje 38 of kleiner) denk ik wel eens hoe ze over mij denken, maar je bent toch bevriend met iemand om z'n karakter ipv zn uiterlijk, dus maak ik me weinig zorgen. Als zij me te dik vinden moeten ze dat zelf weten, maar ze weten ook dat ik niet vaak chips of koekjes eet en frisdrank drink, gewoon omdat ik daar niet zo van hou en dat mijn vader ook stevig is en dat ik dat van hem heb. Terwijl ik een suuuuuperdunne moeder en broer heb. Ook worden meisjes tegenwoordig wat dikker van de pil, ik ook. En over die foto's, ik heb genoeg foto's op internet staan, maar die zijn eigenlijk allemaal van m'n gezicht, niet omdat ik me zo grondig schaam, maar omdat ik ze gewoon niet heb. Ik vind de meeste modellen ook gewoon lelijk hoe dun ze zijn, zouden die ooit iets lekkers kunnen pakken? Ik ben liever wat molliger dan m'n hele leven te hoeven lijnen...
  maandag 22 maart 2004 @ 16:59:10 #120
88247 pinkkashmir
keukenprinses
pi_17891492
met shirtjes ook 38 en broeken meestal 40 maar ik meot vaak groter kopen omdat ik vrij lange benen heb,dat is zo irritant
pi_17891532
Ik heb ook heel vaak dat ik niet met gym mee durf te doen ops school omdat ik het idee krijg dat iedereen naar het trillen van mijn vet kijkt
pi_17891596
maat 46...wàs ik maar maatje 40
  maandag 22 maart 2004 @ 17:05:32 #123
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_17891682
ik wou dat ik maat 40 had dan hoefde ik niet zo te klagen.
ik schommel [gvd] tussen de 48 en 50.

altijd erg frustrerend als ik mensen hoor klagen terwijl ze maatje 40 hebben ofzo
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2004 @ 17:05:45 #124
43556 miss_dynastie
pi_17891692
quote:
Op maandag 22 maart 2004 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kijk, dat vind ik dan wel triest. Dan ben je echt alle realiteitszin kwijt. 150 kilo is ook niet zomaar "een maatje meer", dan ben je gewoon moddervet... Misschien dat iemand haar toch eens goed de waarheid moet vertellen, anders zal ze zeker niet veranderen, en ja, als je 150 kilo weegt is dat toch wel noodzakelijk (tenzij je graag op je 40e aan een hartaanval bezwijkt).
Luister eens, dat is haar keuze. Ik heb het weleens geprobeerd ter sprake te brengen, maar ze wil niet. Waar een wil is, is een weg, en mijn steun, maar zij heeft mij duidelijk laten weten dat ze blij is met hoe ze is. Ik ga niet elk gesprekje verpesten door over haar gewicht te beginnen. Echt niet. Mocht ze ooit mijn steun willen, dan ben ik er voor haar. Ik ga me niet opdringen.
  maandag 22 maart 2004 @ 17:06:14 #125
1762 YPPY
Yppiaans
pi_17891703
Ik had 48 en nu 40 (broek). Van boven heb ik maat 38.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2004 @ 17:08:04 #126
43556 miss_dynastie
pi_17891746
quote:
Op maandag 22 maart 2004 13:17 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Hulde! Als afvallen is wat je wilt!

Wilde hem toch even quoten!
Dank je
Waarbij ik wel even een ding wil benadrukken: ik doe het voor mij... niet voor mijn moeder die me zelfs in maatje 36 te dik vond, niet voor mijn vriendje die toch wel van me houdt, niet vanwege de mening van anderen. Ik doe het omdat ik het wil. Ik denk dat dat het aller- allerbeste uitgangspunt is!!
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2004 @ 17:11:50 #127
43556 miss_dynastie
pi_17891854
quote:
Op maandag 22 maart 2004 17:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
altijd erg frustrerend als ik mensen hoor klagen terwijl ze maatje 40 hebben ofzo
Dat vind ik dan ook niet helemaal eerlijk. Ook met een maatje 40 kun je je niet lekker in je vel voelen. Ik denk dat je dat wel moet respecteren. Waar ik niet tegen kan is als een maatje 34 een vetricheltje (of is het huid?) pakt met de mededeling: zie mij eens dik zijn. Daar heb ik dan wel weer een hekel aan
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2004 @ 17:12:17 #128
43556 miss_dynastie
pi_17891863
Maatje 46/48 hier, bijna 46.
pi_17891938
ik maat 40/42, maar ik ben nog maar 15 Ik moet echt nodig eens afvallen
pi_17892018
quote:
Op maandag 22 maart 2004 17:08 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dank je
Waarbij ik wel even een ding wil benadrukken: ik doe het voor mij... niet voor mijn moeder die me zelfs in maatje 36 te dik vond, niet voor mijn vriendje die toch wel van me houdt, niet vanwege de mening van anderen. Ik doe het omdat ik het wil. Ik denk dat dat het aller- allerbeste uitgangspunt is!!
Ik denk het niet eens! Het is zo!

Voor de zomer mag ik ook gaan trainen, ben er dus al mee bezig.
Ben "maar" een kleine 38, maar voor iemand die altijd een kindermaat is geweest met de lengte van 1.74 ben ik nu dus opeens wat voller. En heb baby-vet, wat ik niet leuk vind in bikini.
Dus het zal wat strakker moeten.
Verder klaag ik niet! Ben blij dat ik voller ben geworden, wat meer "vrouw".
Ik heb boobies...en heupen... 30 jaar op gewacht...
pi_17892225
quote:
Op maandag 22 maart 2004 17:17 schreef Oblivion het volgende:

[..]
Verder klaag ik niet! Ben blij dat ik voller ben geworden, wat meer "vrouw".
Ik heb boobies...en heupen... 30 jaar op gewacht...
met die heupen ben ik ook blij doet kinderen krijgen minder pijn
pi_17892543
quote:
Op maandag 22 maart 2004 17:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Luister eens, dat is haar keuze. Ik heb het weleens geprobeerd ter sprake te brengen, maar ze wil niet. Waar een wil is, is een weg, en mijn steun, maar zij heeft mij duidelijk laten weten dat ze blij is met hoe ze is. Ik ga niet elk gesprekje verpesten door over haar gewicht te beginnen. Echt niet. Mocht ze ooit mijn steun willen, dan ben ik er voor haar. Ik ga me niet opdringen.
Uiteraard is het haar eigen keuze en verantwoordelijkheid, maar uit hoe jij de situatie beschrijft meen ik op te maken dat ze gewoon keihard in ontkenning zit en niet wil horen dat ze erg dik is. Zolang ze niet geconfronteerd wordt met het feit dat ze dat wel is (ik bedoel maar, 150 kilo , dat is echt niet gezond of mooi meer, en dat heeft niks met opgedrongen schoonheidsbeeld van de media of wat dan ook te maken), zal ze ook geen noodzaak zien om dit te veranderen.
Ik snap best dat jij je niet op wil dringen, want waarschijnlijk gaat het een heleboel ruzie opleveren als je er over begint, zeker in het begin. Maar maak jij je dan nooit zorgen over haar gezondheid? Als een vriend/vriendin van mij zo dik zou worden zou ik er toch wel eens wat van gaan zeggen, of ze dat nou leuk vinden of niet...
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2004 @ 17:49:03 #133
43556 miss_dynastie
pi_17892759
quote:
Op maandag 22 maart 2004 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar maak jij je dan nooit zorgen over haar gezondheid? Als een vriend/vriendin van mij zo dik zou worden zou ik er toch wel eens wat van gaan zeggen, of ze dat nou leuk vinden of niet...
Wat dacht jij dan? Ik héb er wat van gezegd, maar zij heeft mij verzocht het onderwerp niet meer aan te snijden. Iemand kan pas afvallen als ze dat zelf wil, niet als ik haar dwing. Ik heb haar laten weten dat ze voor steun altijd bij me terechtkan, meer kan ik niet doen. Uit eigen ervaring weet ik dat als mensen doorzeiken, je je alleen nog maar meer kut voelt en nog een zak chips opentrekt
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2004 @ 17:49:52 #134
43556 miss_dynastie
pi_17892773
quote:
Op maandag 22 maart 2004 17:25 schreef Inu het volgende:

[..]

Dat is een fabeltje, maar dat weet je denk ik zelf ook wel
kijk maar eens naar de koningin
pi_17892787
Ja je kunt er beter wat van zeggen lijkt mij. Mijn vriendinnen zeggen heel vaak dat ik niet te dik ben, maar ik ben het wel, dát is pas irritant. Ze zullen het wel goed bedoelen, maar ik word niet voor niets altijd uitgescholden enz. En ik accepteer het eigenlijk ook wel van mezelf, héhé in onze klas hebben we zelfs een 'dikke-buiken club'
pi_17892862
quote:
Op maandag 22 maart 2004 17:49 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wat dacht jij dan? Ik héb er wat van gezegd, maar zij heeft mij verzocht het onderwerp niet meer aan te snijden. Iemand kan pas afvallen als ze dat zelf wil, niet als ik haar dwing. Ik heb haar laten weten dat ze voor steun altijd bij me terechtkan, meer kan ik niet doen. Uit eigen ervaring weet ik dat als mensen doorzeiken, je je alleen nog maar meer kut voelt en nog een zak chips opentrekt
Tja, ik zou eerst een tijdje doorzeiken en daarna zou ik het ook opgeven, maar laat zo iemand dan nooit bij mij aankomen met zielige verhalen over hoe dikke mensen het toch zo zwaar hebben, dan verzoek ik hun ook om dat onderwerp niet meer aan te snijden...
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2004 @ 18:02:17 #137
43556 miss_dynastie
pi_17893029
quote:
Op maandag 22 maart 2004 17:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tja, ik zou eerst een tijdje doorzeiken en daarna zou ik het ook opgeven, maar laat zo iemand dan nooit bij mij aankomen met zielige verhalen over hoe dikke mensen het toch zo zwaar hebben, dan verzoek ik hun ook om dat onderwerp niet meer aan te snijden...
Dat doet ze ook niet. In haar eigen ogen is ze namelijk dun, weet je nog?
pi_17893115
quote:
Ik bedoelde meer op het "vrouwelijk" eruit zien, in plaats van een strijkplank.
  maandag 22 maart 2004 @ 18:08:57 #139
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_17893149
Worden jullie nou echt altijd uitgescholden? Ik heb namelijk maat 48/50 en ben in mijn echt te zware leven maar 2x uitgescholden,nog door hang-jongeren ook dus dat maakt bij mijn niet veel indruk want die hebben op iedereen wel wat aan te merken!Als kind werd ik er wel mee gepest.Er zullen vast wel mensen naar me kijken maar dat heb ik (bijna) nooit in de gaten want daar let ik niet op,ik kijk ook naar andere mensen.Als iemand je uitscheld of uitlacht zegt dat natuurlijkmeer over die persoon dan jezelf,die lui zijn gewoon triest.
I don't care.....
  maandag 22 maart 2004 @ 18:14:14 #140
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_17893230
quote:
Op maandag 22 maart 2004 17:11 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat vind ik dan ook niet helemaal eerlijk. Ook met een maatje 40 kun je je niet lekker in je vel voelen. Ik denk dat je dat wel moet respecteren. Waar ik niet tegen kan is als een maatje 34 een vetricheltje (of is het huid?) pakt met de mededeling: zie mij eens dik zijn. Daar heb ik dan wel weer een hekel aan
jawel, je hebt helemaal gelijk hoor.
maar als ik daar met mijn maat 50 sta en iemand met maat 40 zegt tegen me ja jeetje wat ben ik dik
dan denk ik altijd ja en ik dan
snappie?
maar het is allebei erg hoor, je hoort me ook niet zeggen dat die mensen geen recht van klagen hebben.
pi_17893276
Ik word best vaak uitgescholden ja, maar dat zijn meestal van die kleine kut bruggertjes die even stoer moeten doen en meestal ga ik er ook niet op in. Heb wel een keer gehad dat ik mezelf niet meer kon beheersen en toen heb ik wel iemand op zn bek geslagen ook 3 dagen voor geschorst geweest trouwens
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2004 @ 18:54:32 #142
43556 miss_dynastie
pi_17893943
Een keer uitgescholden en toen aangeboden om die jongen eigenhandig te castreren... als ik hem nu tegenkom, is het 'goedenmiddag, mevrouw'
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2004 @ 18:55:27 #143
43556 miss_dynastie
pi_17893957
quote:
Op maandag 22 maart 2004 18:14 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

jawel, je hebt helemaal gelijk hoor.
maar als ik daar met mijn maat 50 sta en iemand met maat 40 zegt tegen me ja jeetje wat ben ik dik
dan denk ik altijd ja en ik dan
snappie?
maar het is allebei erg hoor, je hoort me ook niet zeggen dat die mensen geen recht van klagen hebben.
Tuurlijk, das ook weer waar
  Licht Ontvlambaar maandag 22 maart 2004 @ 19:20:59 #144
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_17894489
<=== Hier een maatje 46-48, 0ngeveer 100 kilo bij 1.70m

Het buikje komt overigens door 20 weken zwangerschap. Ik zit nu weer op hetzelfde gewicht als aan het begin van mijn zwangerschap. Ben tussendoor 3,5 kilo afgevallen en ook weer aangekomen.

Sinds een jaar of drie schommel ik tussen de 90 en de 100 kilo. Ik voel me er prima bij, sport wekelijks en draag gewoon strakke truitjes enz. Ik heb mijn figuur helemaal geaccepteerd, wil alleen niet over die 100 kilo heen (wel voor de zwangerschap uiteraard), ik vind gewoon leuke kleren en krijg niet snel een opmerking over mijn uiterlijk.

Ben gewoon happy met mezelf
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_17894511
quote:

[..]

Dan moeten ze er bij mij vanzelf uitglijden
Ik heb erg brede heupen en de kont van mn oma geerfd

Zat normaal op maar 42 en heb nu 44 (1,67 en ong 78 kilo).
Als ik zo naar mn tantes kijk die altijd maar aan het dieeten zijn en van maat 50 naar 44 en weer terug gaan... laat ik het streng dieeten maar achterwege.
Ik let natuurlijk wel op met wat ik eet maar ga echt geen honger lijden.
Vindt het alleen jammer van de kleding die nu krap zit dus ik probeer weer maat 42 te krijgen. Minder wil ik niet want dat past niet bij me, en mn vriend houdt wel van vlees

Degene die problemen heeft met mij draait zn hoofd maar...
  maandag 22 maart 2004 @ 19:31:55 #146
16715 Mylene
*schatje*
pi_17894756
quote:
Op maandag 22 maart 2004 18:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Een keer uitgescholden en toen aangeboden om die jongen eigenhandig te castreren... als ik hem nu tegenkom, is het 'goedenmiddag, mevrouw'
Ik word weleens uitgescholden voor poepchinees terwijl ik helemaal niet Chinees ben. Zo irritant is dat .

Schelden is echt een teken van zwakte.
pi_17894903
Ik heb een meisje in mijn klas zitten en die is ook wel redelijk stevig. Maar ik merk er ook helemaal nks van. Ik let er eik niet eens op. Het is gewoon een hele aardige meid en heeft een hele sterke persoonlijkheid. Nou doe ik ook de opleiding SPH, heeft er vast wel wat mee te maken. Het zijn allemaal van die sociale mensen...

Op de Middelbare school had ik ook een meisje in mijn klas zitten die ook best stevig was. Ze at ook wel redelijk veel, maar het stomme is dat je er bij hun wel oplet. Maar dat er mensen zijn die ontzettend dun zijn die evenveel of zelfs meer naar binnen krijgen. Dat lijkt me erg frustrerend. Maar zij werd ook best wel vaak gepest. En vooral in de 1e en 2e. Maar dan is het denk ik ook echt de "pesttijd". Het begin van de puberteit. Het is dan belangrijk hoe je eruit ziet. Je gaat ineens letten op hoe je eruit wilt zien en je ontwikkelt je eigen identiteit. Je wilt meestal graag aardig gevonden worden, en zorgen dat je niet gepest wordt. Een erg moeilijke tijd voor sommige mensen jammergenoeg
Do one thing erveryday that scares you...Sing!
  maandag 22 maart 2004 @ 19:43:55 #148
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_17895081
quote:
Op maandag 22 maart 2004 14:36 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

wat een mooie foto's !
*jaloers is*

edit: hoe ben je zo in die foto wereld terechtgekomen?
Nergens voor nodig hoor om jaloers te zijn! Zo bijzonder is het nu ook weer niet.

En hoe ik er bij gekomen ben.. hmmm weet ik eigenlijk niet precies.
Ik wilde graag laten zien dat je met een maatje meer ook mooi bent, en op zoek gegaan hoe ik dat kon laten zien. Website gemaakt, als visitekaartje.
Toen ging het snel, mensen die reageren via mijn site om foto's te maken en zo.
pi_17895135
Mijn confectiemaat is 42, ik kan nog wel de normale maten van de H&M aan. Toch ben ik best tevreden met mezelf. Ja, ik vind mezelf wel wat dik maar er zijn ook veel punten aan mezelf die ik mooi vind. Zo heb ik niet gek veel last van cellulitis en ben ik tevreden met mijn borsten, buik en gezicht. Ik heb nog nooit de opmerking gehad dat ik te dik ben, maar merk wel dat ik wat aan moet gaan doen nu. Aan mannelijke aandacht geen gebrek iig. Mijn gewicht gaat ieder jaar een kilootje omhoog en het word denk ik lastig met kleren kopen als ik aan blijf komen. Ik probeer dus 3 keer per dag te eten en tussendoor voornamelijk thee of dubbelfris light te drinken
pi_17896019
Pff, ik ben ook te dik en ik vind dat ik er lekker uitzie. Alhoewel ik vond dat ik er lekker uitzag. Nu ben ik te dik, omdat er eigenlijk na maat 46 nagenoeg geen confectiekleding meer te kopen is. En kleren maken de vrouw zeg ik altijd maar. De laatste tijd ben ik een hoop aangekomen, maar tot een jaar geleden was ik gewoon op constant gewicht en ik vond dat prima. Ik zag er goed uit, kon me leuk kleden en er viel een hoop te sletten. Doordat ik nu aangekomen ben in korte tijd voel ik me lichamelijk minder lekker, zit minder lekker in mn vel en heb daardoor dus ook "problemen" (grooohooot woord) met mn gewicht en zou best wat af willen vallen, tel daar bij op dat dus boven de 46 de leuke kleren niet meer te vinden zijn, ga ik nu wel naar de sportschool, maar ik weet eigenlijk wel zeker, dat ik het wel weer best vind als ik bij maat 44 of 42 ben.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2004 @ 20:44:59 #151
43556 miss_dynastie
pi_17897069
quote:
Op maandag 22 maart 2004 19:31 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik word weleens uitgescholden voor poepchinees terwijl ik helemaal niet Chinees ben. Zo irritant is dat .
Ja, maar wat in mijn geval irritant is, is dat ik écht dik ben. Daarom raakt het me toch iets meer Maar ik kan me voorstellen dat dat ook vervelend is
  maandag 22 maart 2004 @ 21:06:33 #152
21157 sioux_
lost in space
pi_17897810
quote:
Op maandag 22 maart 2004 19:31 schreef schatje het volgende:

[..]

Schelden is echt een teken van zwakte.
Singapore?
  maandag 22 maart 2004 @ 21:58:19 #153
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_17899041
ergens tussen de 40 en 44, maar vaak XL *mopper* en ik kan steeds minder vaak in 42!
Niet goed!
Carpe diem
pi_17903752
Ik heb een stofwisselingsziekte waardoor ik 'dikker' ben geworden. Zeker omdat ze niet wisten wat ik had, en hoe te behandelen, heeft het jaren geduurd voor ik iets kon doen. Al die jaren werd ik steeds dikker en dikker (in het begin 20 kilo in 2 a 3 maanden en daarna klom het op) en van maat 36/38 ging ik naar boven de 50 zeg maar.....Dat is best wel erg.

Nu weet ik precies wat ik niet moet eten om ervoor te zorgen dat ik deze stofwisselingsziekte kan beperken, en dieet ik daarnaast ook nog voor een deel gewoon (minder kc per dag). En natuurlijk ook fijn sporten e.d.!

Ik ben nu inmiddels 38 kilo kwijtgeraakt, in zo'n 10 a 11 maanden.....

Het verschil merk je direct aan hoe mensen met je omgaan. Opeens zijn mensen in kledingwinkels wel vriendelijk tegen je, behandelen mannen en andere mensen je anders (ook vrouwen dus) en er wordt niet meer gevraagd of ik zwanger ben en dat soort domme opmerkingen.

Ik accepteerde dat ik dik was, maar dat betekent niet dat ik er blij mee was. Ik ben blij dat ik dunner ben geworden, al was het alleen al om gezondheidsredenen! Ik weet niet precies welke maat ik nu heb, maar ik pas de meeste jurkjes/rokjes van mexx bijvoorbeeld in maat 42! Daar ben ik heel trots op omdat het me een hele strijd gekost heeft om de ziekte te overwinnen, en ik ook altijd met de ziekte rekening zal moeten houden.

Maar ik vond mezelf, ook dik, nog steeds mooi.
The greatest thing you'll ever learn, is how to love and be loved in return
  † In Memoriam † dinsdag 23 maart 2004 @ 08:53:06 #155
43556 miss_dynastie
pi_17905797
Ik vond in Idols nog een mooi voorbeeld waarom ik geen zin heb mijn foto te plaatsen :
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 00:13 schreef ****_******** het volgende:

[..]

Die bal had je beter in een andere richting kunnen terugkaatsen
Ik vind Alice trouwens te mollig om knap bevonden te worden.
Als zij al mollig is, wat ben ik dan
pi_17906115
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 08:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Als zij al mollig is, wat ben ik dan
Oh dat kom ik zo vaak tegen! Dan schelden ze in topics bepaalde beroemdheden uit voor mollig of vet mormel. Dat zijn dan in mijn ogen behoorlijk slanke vrouwen...

Ik zie trouwens dat veel vrouwen hun gewicht niet het grootste probleem zien, maar is het een groter probleem dat er domweg geen leuke kleren te koop zijn. En dat is ook zo! De "Grote Maten Winkeltjes" grossieren in oubollige en absoluut lelijke kleren (van die "kijk mij eens dik zijn kleding") . Is dat geen gat in de markt? Een winkelketen met leuke, moderne en jonge kleding voor grotere maten (vanaf 40 of zo).
  † In Memoriam † dinsdag 23 maart 2004 @ 09:27:44 #157
43556 miss_dynastie
pi_17906242
Tja, met kleding heb ik goddank geen probleem.... al was ik wel ff geschokt toen mijn voorheen favoriete winkel niet verder ging dan maat 42 . Bij Marks&Spencer hebben ze hele hippe mode hier in de stad en die gaan tot maat 52 of zo.... ik zit nu nog in 48 (heb enkele broeken gekocht in de aanbieding laatst in 44, maar die kan ik dus nog niet aan ) en heb gewoon twee ontzettend mooie broeken. Truitjes haal ik op de markt, daar hebben ze ook mooi spul. Kwalitatief niet zo heel goed, maar het hoeft toch maar één winter mee
pi_17906284
Mijn ervaring met de markt is juist dat de kleding als label "fits all sizes" heeft en dat ik niet echt onder "all sizes" val
  † In Memoriam † dinsdag 23 maart 2004 @ 09:32:13 #159
43556 miss_dynastie
pi_17906308
Nee, het is geen fits all sizes , gewoon maat 48
  † In Memoriam † dinsdag 23 maart 2004 @ 09:32:50 #160
43556 miss_dynastie
pi_17906319
Doet me denken aan de veeeeeel te dikke vriendin van mijn moeder die zich in leggingen propt, weet ook niet waarom ik daar nu aan moet denken
  dinsdag 23 maart 2004 @ 10:48:15 #161
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_17907749
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 09:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Doet me denken aan de veeeeeel te dikke vriendin van mijn moeder die zich in leggingen propt, weet ook niet waarom ik daar nu aan moet denken
ik vind dat zo erg
je moet zelf weten wat je draagt hoor, maar leggingen zijn gewoon zo not done, zeker niet als je wat groter toebedeeld bent.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:15:47 #162
81332 Eswald
De Eswald
pi_17909901
Mijn vriendin zit ook behoorlijk met haar gewicht en het feit dat ze wat dikker is..maar gelukkig voor haar vind ik het niet erg, ik vind haar een mooi figuur hebben, maar ff op als reactie op het feit dat er geen leuke kleding te krijgen is, mijn vriendin krijgt het toch steeds voor elkaar om me met iets leuks te verassen..enne wat dikker met een naveltruitje is helemaal niet erg, zolang er maar niks over de broek rolt...kwestie van de juist kleding
I wish I had wings, so I'd had a shorter travel time to the best girl in the world!
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:46:50 #163
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_17910612
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:15 schreef Eswald het volgende:
Mijn vriendin zit ook behoorlijk met haar gewicht en het feit dat ze wat dikker is..maar gelukkig voor haar vind ik het niet erg, ik vind haar een mooi figuur hebben, maar ff op als reactie op het feit dat er geen leuke kleding te krijgen is, mijn vriendin krijgt het toch steeds voor elkaar om me met iets leuks te verassen..enne wat dikker met een naveltruitje is helemaal niet erg, zolang er maar niks over de broek rolt...kwestie van de juist kleding
Als ik dat doe krijg ik dus WEL rolletjes! Anders kon dan misschien wel, maar daardoor doe ik dat dus NIET

1 van mijn problemen is dat er nooit mooie beha's zijn in mijn maat, alleen maar van die onderstenende OMA-dingen
En mijn beha maat valt nog best mee (80 DD)
Carpe diem
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:48:21 #164
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_17910642
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:46 schreef marchien het volgende:

[..]

Als ik dat doe krijg ik dus WEL rolletjes! Anders kon dan misschien wel, maar daardoor doe ik dat dus NIET

1 van mijn problemen is dat er nooit mooie beha's zijn in mijn maat, alleen maar van die onderstenende OMA-dingen
hema heeft soms wel eens leuke modelletjes in de wat groetere maten
en de v&d nog maar weinig eigenlijk
  † In Memoriam † dinsdag 23 maart 2004 @ 12:49:10 #165
43556 miss_dynastie
pi_17910659
Hoe krijg ik het voor elkaar dat er niets over de broek rolt Nou ja, in een naveltruitje voel ik me nu toch echt niet prettig
  dinsdag 23 maart 2004 @ 13:05:13 #166
16715 Mylene
*schatje*
pi_17910987
H&M heeft toch ook grotere maten?? Hier in A'dam tenminste wel geloof ik.
  † In Memoriam † dinsdag 23 maart 2004 @ 13:09:16 #167
43556 miss_dynastie
pi_17911090
Hier niet hoor
  dinsdag 23 maart 2004 @ 13:10:52 #168
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_17911125
hier bij de H&M een grote maten afdeling
die is ooit leuk geweest.
nu heb je daar alleen maar gare kutkleding [sorry], die voor geen meter aansluit bij wat in de rest van de winkel ligt
daar ga ik dus ook niet meer heen.
pi_17911426
quote:

[..]

Je kan tegenwoordig bij de hunkemoller ook al leuker krijgen in de grote maten.. ik ietsie groter kan tegenwoordig ook alle kleurtjes kopen en zitten netjes
  † In Memoriam † dinsdag 23 maart 2004 @ 13:26:23 #170
43556 miss_dynastie
pi_17911486
Ik wil trouwens benadrukken dat ik niet behoor tot de groep die de TS noemt, ik heb dus wél problemen met mijn gewicht. Die hebben voornamelijk met mijzelf en mijn gezondheid te maken, niet met wat anderen van me denken.
pi_17911614
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 13:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik wil trouwens benadrukken dat ik niet behoor tot de groep die de TS noemt, ik heb dus wél problemen met mijn gewicht. Die hebben voornamelijk met mijzelf en mijn gezondheid te maken, niet met wat anderen van me denken.
Ikke ook drom ook in dieet groepje
  † In Memoriam † dinsdag 23 maart 2004 @ 13:43:32 #172
43556 miss_dynastie
pi_17911879
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 13:31 schreef jolene het volgende:

[..]

Ikke ook drom ook in dieet groepje
pi_17912101
[/quote]
[/quote]

je moet gewoon niet naar van die standaard zaken gaan zoals hunkemoller. Maar je hebt ook speciaalzaken en daar kan je alle soorten en maten krijgen. Hier in Eindhoven is zelf een winkel speciaal voor grote lingerie maten.
  † In Memoriam † dinsdag 23 maart 2004 @ 14:50:17 #174
43556 miss_dynastie
pi_17913369
En de prijzen?
  dinsdag 23 maart 2004 @ 15:30:19 #175
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_17914405
Ok, ik hoor het al! er IS dus wel lingerie, maar ik zoek niet goed
Ga es op zoek (en denk erover om ook maar es bij dieetclubje te gaan)
Carpe diem
pi_17914820
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 14:50 schreef miss_dynastie het volgende:
En de prijzen?
lingerie met grote cupmaat is duur, je zit zo rond de 70 euro voor een bh maar daar staat weer tegenover dat de kwaliteit heel goed is.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 16:04:06 #177
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_17915313
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 15:45 schreef hopseflops het volgende:

[..]

lingerie met grote cupmaat is duur, je zit zo rond de 70 euro voor een bh maar daar staat weer tegenover dat de kwaliteit heel goed is.
dat heb ik gewoon niet
Ik ga een klacht indienen wegens kleding-kosten-discriminatie-van-dikkere-mensen
Carpe diem
pi_17915476
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 15:45 schreef hopseflops het volgende:

[..]

*proest, verslikt, hapt naar adem*
Hoeveel?!?!?! Ik zie het al voor me: vriendin:"Waarom geef jij me nooit eens een leuk setje lingerie, al mijn vriendinnen krijgen dat wel van hun vriendjes!" "Ehm, ach ja, kijk, eh.... Dat heb jij toch helemaal niet nodig schatje, jij bent al sexy genoeg van jezelf!"
pi_17915580
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 16:04 schreef marchien het volgende:

[..]

dat heb ik gewoon niet
Ik ga een klacht indienen wegens kleding-kosten-discriminatie-van-dikkere-mensen
meestal is er juist positieve discriminatie hoor want kleding kost in alle maten hetzelfde (geloof ik) en grotere mensen krijgen dus meer voor hetzelfde
  dinsdag 23 maart 2004 @ 16:21:51 #180
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_17915726
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 16:16 schreef Hurby het volgende:

[..]

meestal is er juist positieve discriminatie hoor want kleding kost in alle maten hetzelfde (geloof ik) en grotere mensen krijgen dus meer voor hetzelfde
Ja, maar BEHA's in mijn maat zijn inderdaad altijd idioot duur
Dat is lang niet in verhouding met dat kleine beetje stof!
Waar maken ze die beugels van? goud of platina oid????
Ik heb maar 1 keer in de heel weinig tijd genoeg geld om een goede BEHA te kopen, maar de opruiming helpt nog welles, dan zijn ze tegen de 40 euro
Carpe diem
pi_17915803
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 16:16 schreef Hurby het volgende:

[..]

lingerie niet...mensen met een grote cupmaat (ik dus niet ) hebben een hele goede beha nodig om dat allemaal te ondersteunen, een klein hunkemollerdingetje doet dat niet genoeg en dan hangen ze op je 20ste, dus grote beha's zijn over het algemeen wat duurder...
  Moderator / Miss SHO dinsdag 23 maart 2004 @ 16:25:37 #182
22592 crew  Ole
pi_17915824
quote:

[..]

Hema heeft ook grotere maten hoor..
Ook de leukere kleurtjes/ modellen. Zeker in jouw maat.. (heb zelf nog iets groter.. )
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 23 maart 2004 @ 16:26:48 #183
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_17915856
zoals ik al zei
ik koop ze bij de hema
ze hebben er veel ouwe wijven zooi, maar ook leuke ertussen.
bijvoorbeeld een zwarte, halve cup, de andere helft is van doorzichtig stof, afgewekt met een blaadjes rand en niet zo duur. in ieder geval onder de 20 euro
pi_17916115
Ik weet niet wat verstaan wordt onder grote maten hier hoor....
Maar bij de hema kom je niet verder dan D en ik ken genoeg meiden die groter hebben en dus echt geen bh's bij de hema kunnen kopen.
Als je grote borsten hebt moet je wel een goede bh hebben wil niet alles gaan hangen en last van je rug krijgen
pi_17916128
Tegenwoordig gaat de hema ook verder dan de D cup.
En niet alleen maar in de oma bh's maar ook in de leuke
  dinsdag 23 maart 2004 @ 16:37:51 #186
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_17916142
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 16:36 schreef hopseflops het volgende:
Ik weet niet wat verstaan wordt onder grote maten hier hoor....
Maar bij de hema kom je niet verder dan D en ik ken genoeg meiden die groter hebben en dus echt geen bh's bij de hema kunnen kopen.
Als je grote borsten hebt moet je wel een goede bh hebben wil niet alles gaan hangen en last van je rug krijgen
je moet ook niet kijken tussen de kleurige setjes die daar leuk hangen te zijn. daar pas ik ook bijna nooit in
ik sta altijd tussen de ouwe wijven afdeling te snuffelen, daar hebben ze dus soms best leuke bh's . en uiteraard in grotere maten.
volgens mij zelfs tot G ofzo?
pi_17916231
Ja ik heb ook weleens een bh maat F zien hangen bij hans texiel ofzo maar als jij cup f hebt en je doet zo'n slappe bh aan dan kan je net zogoed geen bh aandoen. Het is een dure grap als je een goede bh wilt hebben maar dan zit het tenminste goed en het scheelt een hoop last van je schouders/rug
  dinsdag 23 maart 2004 @ 16:42:57 #188
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_17916258
die ik heb van de hema zijn gewoon prima, beugels, goeie ondersteuning

die slappe zooi moet je inderdaad niet dragen, je borsten gaan hangen, doet zeer, en je rug is er ook niet bij gebaat.
pi_17916356
ok dat is dan persoonsgebonden hoe de bh's van de hema zitten
  dinsdag 23 maart 2004 @ 16:47:32 #190
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_17916376
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 16:46 schreef hopseflops het volgende:
ok dat is dan persoonsgebonden hoe de bh's van de hema zitten
dat kan natuurlijk altijd
waar koop jij ze dan?
pi_17916477
ik kocht ze altijd bij een speciaalzaak in Leerdam maar nu ik verhuisd ben in veenendaal
ik heb ook een borstverkleinig gehad dus ik ben niet meer gebonden aan hele dure bh's maar het is wel fijn als het goed zit. Koop ze nu meestal bij livera
  dinsdag 23 maart 2004 @ 19:31:19 #192
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_17920011
Van de HEMA heb ik wel een paar, maar ze zijn behoorlijk saai meestal! Ik wiil gewoon goede BEHA's (die bij de HEMA lanceren de beugels altijd na een tijdje) maar ook es een keer een leuke!
Carpe diem
pi_17920888
quote:
Op zondag 21 maart 2004 20:46 schreef Limsdealer het volgende:

[..]

Ik wel. Ik zou wel eens een dikke meid in schaarse kleding willen zien.
Ik niet...
Ik heb geen problemen met dikkere meiden zolang ze dus maar niet van die boeren zijn..
Dat ze geen probleem met hunzelf zouden hebben kan ik wel begrijpen, ze moeten er toch mee leven...
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 20:18:58 #194
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_17921401
[quote]Op dinsdag 23 maart 2004 20:02 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

Ik niet...
Ik heb geen problemen met dikkere meiden zolang ze dus maar niet van die boeren zijn..
Dat ze geen probleem met hunzelf zouden hebben kan ik wel begrijpen, ze moeten er toch mee leven...
[/quote

DAT had je hier nu niet moeten zeggen. "Ik heb geen problemen met dikkere meiden" nee, zou er nog bij moeten komen. En de meeste dikkere meiden zijn NIET boerig!
Carpe diem
pi_17921788
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 20:18 schreef marchien het volgende:
[quote]Op dinsdag 23 maart 2004 20:02 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

Ik niet...
[/quote

DAT had je hier nu niet moeten zeggen. "Ik heb geen problemen met dikkere meiden" nee, zou er nog bij moeten komen. En de meeste dikkere meiden zijn NIET boerig!
Uhm dat word ongeveer het halve topic gezegd, en ik zeg dus niet dat ik alle dikke meiden boeren zijn.
Meestal zijn ze juist heel aardig...
En ik heb zowieso een hekel aan boeren meisjes of ze nou wat dikker zijn of dun...
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
  † In Memoriam † dinsdag 23 maart 2004 @ 20:44:45 #196
43556 miss_dynastie
pi_17922147
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 16:50 schreef hopseflops het volgende:
ik kocht ze altijd bij een speciaalzaak in Leerdam maar nu ik verhuisd ben in veenendaal
ik heb ook een borstverkleinig gehad dus ik ben niet meer gebonden aan hele dure bh's maar het is wel fijn als het goed zit. Koop ze nu meestal bij livera
Even zwaaien naar mijn plaatsgenote
Of kom je alleen in Veenendaal om te winkelen ?
pi_17928694
quote:
Op maandag 22 maart 2004 11:20 schreef Isabeau het volgende:
En hoe komt dat? Omdat op Fok! nou niet echt de meest volwassen mensen rondhangen. Er zitten gelukkig wel een aantal logisch denkende mensen tussen die respect hebben voor anderen, anders was ik hier al lang weggeweest.
Het is gewoon jammer dat er niet meer slimme rationeel denkende mensen zijn en teveel dom meeloopvolk die roepen wat anderen ook roepen...
Maar ik ga een beetje off-topic dus hou ik me even in.

Wat heb ik toch een hekel aan domme onwetende mensen...bleergh
  † In Memoriam † woensdag 24 maart 2004 @ 08:37:55 #198
43556 miss_dynastie
pi_17930860
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 00:32 schreef Flamey het volgende:

[..]

En hoe komt dat? Omdat op Fok! nou niet echt de meest volwassen mensen rondhangen. Er zitten gelukkig wel een aantal logisch denkende mensen tussen die respect hebben voor anderen, anders was ik hier al lang weggeweest.
Het is gewoon jammer dat er niet meer slimme rationeel denkende mensen zijn en teveel dom meeloopvolk die roepen wat anderen ook roepen...

Fok! is net de echte wereld. Er lopen volwassenen, minder volwassenen, meelopers, en alle andere categorieën die in de samenleving voorkomen, rond. Tegen die mensen lopen wij dus ook in de echte wereld aan, dat is niet alleen Fok!
pi_17931537
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 09:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh dat kom ik zo vaak tegen! Dan schelden ze in topics bepaalde beroemdheden uit voor mollig of vet mormel. Dat zijn dan in mijn ogen behoorlijk slanke vrouwen...

Ik zie trouwens dat veel vrouwen hun gewicht niet het grootste probleem zien, maar is het een groter probleem dat er domweg geen leuke kleren te koop zijn. En dat is ook zo! De "Grote Maten Winkeltjes" grossieren in oubollige en absoluut lelijke kleren (van die "kijk mij eens dik zijn kleding") . Is dat geen gat in de markt? Een winkelketen met leuke, moderne en jonge kleding voor grotere maten (vanaf 40 of zo).
ik ken nu wel zo'n beetje in elke winkel kleren kopen maar ik vind dat ze niet bij maat 44 of 46 op moeten houden nee iedere winkel gewoon doorgaan tot maat 50 of weet ik veel tot welke maat.
pi_17947176
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 08:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Fok! is net de echte wereld. Er lopen volwassenen, minder volwassenen, meelopers, en alle andere categorieën die in de samenleving voorkomen, rond. Tegen die mensen lopen wij dus ook in de echte wereld aan, dat is niet alleen Fok!
Ik weet het, ik vind dan ook dat er te veel domme onwetende mensen in onze samenleving leven...
pi_17977997
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 20:31 schreef Mute_Me het volgende:

[..]

Uhm dat word ongeveer het halve topic gezegd, en ik zeg dus niet dat ik alle dikke meiden boeren zijn.
Meestal zijn ze juist heel aardig...
En ik heb zowieso een hekel aan boeren meisjes of ze nou wat dikker zijn of dun...
Ja, mollige meissies zijn vaak erg aardig en gezellig.
pi_17984494
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 10:48 schreef Limsdealer het volgende:

[..]

Mij is dat verband tussen mollig en gezellig eigenlijk nooit opgevallen, als ik er over nadenk ken ik eigenlijk meer mollige meiden die helemaal niet gezellig zijn dan wel...
  † In Memoriam † vrijdag 26 maart 2004 @ 20:47:40 #203
43556 miss_dynastie
pi_17991448
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 10:48 schreef Limsdealer het volgende:

[..]

Niet vaker of minder vaak dan dunne of dikke meisjes, volgens mij
pi_17992307
quote:
Op maandag 22 maart 2004 16:41 schreef Inu het volgende:
Ik ben liever wat molliger dan m'n hele leven te hoeven lijnen...
Daarom begin ik er ook niet aan, liever wat dikker dan.
pi_17992593
Dikke vrouwen, en daarmee bedoel ik dan ook maten boven de 46, vinden maar heeeeel weinig mannen aantrekkelijk. Vaak mogen kont en borsten ook flink zijn maar wordt een dikke pens bij vrouwen als onaantrekkelijk beschouwd, en dat is ook wel logisch, het gaat om de vrouwelijke vormen, zolang die goed naar voren komen zullen de meeste mannen dat als aantrekkelijk beschouwen. Er zijn ook heel weinig mannen die op hoekige, jongensachtige vrouwen vallen, misschien nog wel minder dan mannen die op moddervette vrouwen vallen.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_17999425
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 00:32 schreef Flamey het volgende:

Jij moet het wel heel moeilijk hebben.
  zaterdag 27 maart 2004 @ 18:10:33 #207
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_18005427
ik ben dan een jongen, maar ff dit:

Ik eet normaal, en normaal is een raar begrip... Netw at je gewend bent. En wat voor werk je doet. Ik werk als elektromontuer, veel op de bouw etc, en eet 8 snee brood op een dag, end an 's avonds warm eten. Weinig tot geen snoep oid, en toch weeg ik 95 kg bij een lenhte van 1.86 (d8 ik)

Zo zal het bij vele meisjes net zo gaan, denk ik dan?
pi_18009348
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 21:41 schreef nozem het volgende:
Dikke vrouwen, en daarmee bedoel ik dan ook maten boven de 46, vinden maar heeeeel weinig mannen aantrekkelijk. Vaak mogen kont en borsten ook flink zijn maar wordt een dikke pens bij vrouwen als onaantrekkelijk beschouwd, en dat is ook wel logisch, het gaat om de vrouwelijke vormen, zolang die goed naar voren komen zullen de meeste mannen dat als aantrekkelijk beschouwen.
Yep, ik kan het blijven zeggen (dat doe ik dan ook): het gaat om de verhoudingen. Zolang alles goed in verhouding is zullen mannen je op het eerste gezicht een stuk aantrekkelijker vinden. Let wel, op het eerste gezicht.... Je aantrekkelijkheid staat of valt niet met je uiterlijk. Maar als je er op uit bent om een avondje te "scoren", tja, dan is het wel handig als je lijf er lekker uit ziet, bij mannen is dat overigens precies hetzelfde verhaal.
pi_18013342
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 16:04 schreef marchien het volgende:

dat heb ik gewoon niet
Ben jij aan het mailen geweest?
In de Neckermann staan en grote maten, en dezelfde prijs.
Hele leuke basis kleding!
pi_18015318
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 21:41 schreef nozem het volgende:
Dikke vrouwen, en daarmee bedoel ik dan ook maten boven de 46, vinden maar heeeeel weinig mannen aantrekkelijk. Vaak mogen kont en borsten ook flink zijn maar wordt een dikke pens bij vrouwen als onaantrekkelijk beschouwd, en dat is ook wel logisch, het gaat om de vrouwelijke vormen, zolang die goed naar voren komen zullen de meeste mannen dat als aantrekkelijk beschouwen. Er zijn ook heel weinig mannen die op hoekige, jongensachtige vrouwen vallen, misschien nog wel minder dan mannen die op moddervette vrouwen vallen.
Vrouwen krijgen vrijwel nooit een dikke pens, het zijn dikke mannen die een pens krijgen.
pi_18015411
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 11:32 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Ach ja, je leert er mee leven
  † In Memoriam † zondag 28 maart 2004 @ 12:12:27 #212
43556 miss_dynastie
pi_18018472
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar als je er op uit bent om een avondje te "scoren", tja, dan is het wel handig als je lijf er lekker uit ziet, bij mannen is dat overigens precies hetzelfde verhaal.
Wat dat aan gaat ben ik dus blij dat ik niet zo makkelijk te scoren ben
pi_18018669
Och, ik 'scoor' best met een te hoog BMI.
  † In Memoriam † zondag 28 maart 2004 @ 12:27:59 #214
43556 miss_dynastie
pi_18018675
Ik scoor ook wel hoor
Maar voor een avondje wil ik niet eens te scoren zijn
  maandag 29 maart 2004 @ 12:56:12 #215
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_18037854
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 23:37 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ben jij aan het mailen geweest?
In de Neckermann staan en grote maten, en dezelfde prijs.
Hele leuke basis kleding!
neuh, nog niet gemaild Ik heb een hekel aan postorderbedrijven je krijgt het thuis, past niet, terugsturen, krijgt een nieuwe: te groot of zit niet lekker!
heel suf, ga liever gewoon naar de winkel
Carpe diem
pi_18040525
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Niet vaker of minder vaak dan dunne of dikke meisjes, volgens mij
Volgens mij doen dikkere meiden wel minder vaak moeilijk over eten en is het daarom gezelliger om met ze te gaan eten of stappen. Het is leuker dan met zo'n sla en spa figuur die er mischien wat slanker uit ziet.
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2004 @ 15:01:17 #217
43556 miss_dynastie
pi_18040630
Nee hoor. Sommige dikke mensen (waaronder ikzelf een tijdje) eten juist liever niet in het openbaar.
pi_18041021
quote:
Op maandag 29 maart 2004 15:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee hoor. Sommige dikke mensen (waaronder ikzelf een tijdje) eten juist liever niet in het openbaar.
Ok maar dat was waarschijnlijk omdat je je er op dat moment niet goed bij voelde. Ik bedoelde dus de meiden uit de topictitel
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2004 @ 15:21:39 #219
43556 miss_dynastie
pi_18041094
quote:
Op maandag 29 maart 2004 15:18 schreef Hurby het volgende:

[..]

Ok maar dat was waarschijnlijk omdat je je er op dat moment niet goed bij voelde. Ik bedoelde dus de meiden uit de topictitel
Oh die. Maar daar ken ik er maar een paar van en die verkeren in staat van ontkenning. Ook niet gezond, dus
pi_18041306
quote:
Op maandag 29 maart 2004 15:21 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oh die. Maar daar ken ik er maar een paar van en die verkeren in staat van ontkenning. Ook niet gezond, dus
Ik bedoelde hier met dik dus niet zwaar overgewicht maar gewoon dik (weet ook niet hoe ik het anders moet verwoorden)
van mensen met echt zwaar overgewicht kan ik begrijpen dat ze minder makkelijk in het openbaar eten door de negatieve aandacht die ze daarbij krijgen.Het is inderdaad ongezond als ze tevreden zijn met hun gewicht want niet overigens niet inhoud dat ze ontevreden moeten zijn met heel hun wezen wat helaas wel vaak samen gaat mede dankzij de lichaamscultuur waarin we leven
ook niks nuttigers te doen dan fok! @the moment?
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2004 @ 15:34:12 #221
43556 miss_dynastie
pi_18041368
Zoals ik eerder in dit topic heb gezegd, heb ik dus een vriendin met heeeeel veel overgewicht. Zij schaamt zich dus niet. Ik schaam me (nou ja, voel me er minder prettig bij) om in het openbaar te eten, al gaat dat wel steeds beter. en ik ben nu een beetje kalm aan het werk en fok een beetje tussendoor
pi_18774347
quote:
Op maandag 22 maart 2004 13:44 schreef IJzercookie het volgende:

[..]

Mooi!! Trouwens, zo dik ben jij nu toch ook weer niet, dat zie je toch op die foto's? Ik snap dan niet waarom meiden dat altijd zo erg vinden als ze niet superslank zijn.
pi_18775839
Uit een ander topic:

Leuk koppie wel...
pi_18775981
Ze heeft inderdaad een leuk koppie, mooie ogen.
Bewijst maar eens dat dikke mensen niet lelijk hoeven te zijn
pi_18779151
quote:
Op donderdag 29 april 2004 17:54 schreef fratsman het volgende:
Uit een ander topic:

[afbeelding]

Leuk koppie wel...
Lekker wijf!!!
  zaterdag 8 mei 2004 @ 17:05:54 #226
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_18978341
quote:
Op donderdag 29 april 2004 16:46 schreef Limsdealer het volgende:

[..]

Mooi!! Trouwens, zo dik ben jij nu toch ook weer niet, dat zie je toch op die foto's? Ik snap dan niet waarom meiden dat altijd zo erg vinden als ze niet superslank zijn.
Ik heb maat 48
pi_19163286
Is dat veel? (ik weet niet zoveel van maten en zo) Jij lijkt me niet extreem dik, gewoon mollig. Mooi zo!
  zondag 16 mei 2004 @ 01:20:42 #228
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19163420
quote:

[..]

komt door je huid, kun je vrij weinig aan doen. ik ben trouwens altijd een melkfles, en pas wel op voor teveel zon, anders wordt ik ook zo rood....
pi_19245303
quote:
Op maandag 22 maart 2004 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Precies!! Maar toch moet ik ook wel zeggen dat ik (94 kilo) toch wel even raar zat te kijken toen mijn 150 kilo wegende vriendin in de efteling achtereenvolgens: een frikandel met, grote bak popcorn, een flesje dubbelfriss, een grote zak friet met, een magnum en nog een bak popcorn wegwerkte. Toen dacht ook ik: meid, dat kan je beter niet doen. Maar als ik zo nu en dan eens zin heb ik een frietje, eet ik hem met smaak op, ook in de stad. Al heb ik wel de mazzel niet zo dik te ogen, anders was er vast meer commentaar gekomen!
150 kilo?!? Amaai, dat is toch echt wel verschrikkelijk veel!! En hoe oud is die vriendin? En wat is haar lengte?
  woensdag 19 mei 2004 @ 15:20:27 #230
55900 GM
vind ik dan toch
pi_19245483
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 11:32 schreef Henk_Glimlach het volgende:

[..]

Zalig zijn daarom ook de armen van geest, nietwaar?

On topic: Ieder mens, ongeacht zijn of haar maat heeft wel een probleem met zijn uiterlijk. Persoonlijk vind ik onverzorgd erger dan een maatje meer.

Ik heb niet zo'n moeite met mijn maatje meer. Ik eet zo gezond mogelijk, zorg voor mijn dagelijkse portie beweging en als iemand anders een probleem heeft met mijn verschijning.. tja, dan is dat toch echt ZIJN/HAAR probleem en niet het mijne...

Liever een slecht figuur dan een slecht karakter aan het eerste is wat te doen aan het laatste niet.
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_19246179
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 15:12 schreef Limsdealer het volgende:

[..]

150 kilo?!? Amaai, dat is toch echt wel verschrikkelijk veel!! En hoe oud is die vriendin? En wat is haar lengte?
dat is ook veel

maar de dame op de foto hierboven zit ook wel tegen dat gewicht hoor
en dat vond je wel geil

* Roellie80 houd ook wel van een b-tje vet
pi_19246426
Ik heb niet zo'n probleem met m'n gewicht/figuur, maar ben toch aan het lijnen. Waarom? Omdat kledingwinkels wel een probleem hebben met mijn gewicht (ze hebben mijn maat domweg niet) en ik ben het zat om kleding te kopen op "het past" ipv op "het is leuk".
pi_19246473
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 15:50 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

dat is ook veel

maar de dame op de foto hierboven zit ook wel tegen dat gewicht hoor
en dat vond je wel geil

* Limsdealer houd ook wel van een b-tje vet
Nee, 150 kilo zal die wel niet wegen. Ik denk ergens tussen de 100 en de 120. Iemand van 150 kilo, die ziet er haast niet meer als een mens uit. Moest een klein kind zo iemand zien, zou hij aan zijn mama of papa vragen: "Mama/papa, is dat een mens of een olifant?"
Volgens mij kun je ook niet zo dik worden alleen maar door teveel te eten en te weinig te bewegen. Om zó dik te worden moet je volgens mij een of andere ziekte hebben.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 19 mei 2004 @ 16:10:32 #234
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_19246701
Er zit in rotterdam tegenwoordig een kledingwinkel voor de echte vrouwen onder jullie...
Dus niet die bonestaken...
Kan alleen ff niet meer op de naam komen...
Je moet maar zo denken, des te meer vrouw heb je om van te houden als man zijnde...
(doe ik ook.. )
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_19247138
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 16:00 schreef Limsdealer het volgende:

[..]

Nee, 150 kilo zal die wel niet wegen. Ik denk ergens tussen de 100 en de 120. Iemand van 150 kilo, die ziet er haast niet meer als een mens uit. Moest een klein kind zo iemand zien, zou hij aan zijn mama of papa vragen: "Mama/papa, is dat een mens of een olifant?"
Volgens mij kun je ook niet zo dik worden alleen maar door teveel te eten en te weinig te bewegen. Om zó dik te worden moet je volgens mij een of andere ziekte hebben.
Dat met dat gewicht is denk ik niet helemaal waar. Ik ken meiden die rond de 150 kilo wegen (die nu overigens wel wat aan hun gewicht doen), maar die zijn niet echt 'onmenselijk' dik ofzo. Het ligt maar net aan je lengte en je postuur. Ik heb er zelf altijd minder zwaar uitgezien blijkbaar, want mensen schatten me altijd op een lager gewicht. Dit was een foto van toen ik 108 kilo was (ben er nu 10 afgevallen)

Met 150 kilo had ik er denk ik ook uitgezien als die meid van hierboven...
pi_19247293
Je lijkt een heel normaal gewicht te hebben op die foto!
  † In Memoriam † woensdag 19 mei 2004 @ 17:07:17 #237
43556 miss_dynastie
pi_19248110
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 15:12 schreef Limsdealer het volgende:

[..]

23, net zo lang als ik, ongeveer 1.70 schat ik.
pi_19248141
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 16:27 schreef octopussy het volgende:

[..]

Dat met dat gewicht is denk ik niet helemaal waar. Ik ken meiden die rond de 150 kilo wegen (die nu overigens wel wat aan hun gewicht doen), maar die zijn niet echt 'onmenselijk' dik ofzo. Het ligt maar net aan je lengte en je postuur. Ik heb er zelf altijd minder zwaar uitgezien blijkbaar, want mensen schatten me altijd op een lager gewicht. Dit was een foto van toen ik 108 kilo was (ben er nu 10 afgevallen)
[afbeelding]

Met 150 kilo had ik er denk ik ook uitgezien als die meid van hierboven...
Je bent ook wel behoorlijk lang zo te zien.
pi_19253314
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 16:10 schreef Netsplitter het volgende:
Er zit in rotterdam tegenwoordig een kledingwinkel voor de echte vrouwen onder jullie...
Dus niet die bonestaken...
Kan alleen ff niet meer op de naam komen...
Je moet maar zo denken, des te meer vrouw heb je om van te houden als man zijnde...
(doe ik ook.. )
Je komt vast nooit in dat soort campingartikel winkeltjes hè
Boutique's (want zo heten ze altijd) voor grote maten verkopen saaie, degelijke en zei ik al saaie? kleding.

Ik hou niet zo van bruin en alleen zwart. Of model tent. Of laagjes kleding (wie dat ooit verzonnen heeft voor dikke mensen).
  woensdag 19 mei 2004 @ 21:02:47 #240
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_19253370
winkels voor mensen met grote maten verkopen over het algemeen kleding
ik wil helemaal geen tentzak om me heen
of shirts die tot op mijn knieen reiken
of hele broekpakken
ik wil gewoon leuke eigentijdse kleding, lkiefst alternatief.
in die grote maten winkels slaag je daar gewoon niet.
ik ben 21. als ik daar inkopen zou gaan doen loop ik er bij alsdof ik 40 ben, ik ben me daar gek.
en bovendien,. het is nog eens gruwelijk duur ook.
pi_19253601
idd, MissyMirjaM mijn ervaring precies!!

Ik wil ook het liefst een beetje aparte, alternatieve kleding en dat verkopen ze (lijkt het) alleen een maatje XXS
pi_19253983
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 21:09 schreef Isabeau het volgende:

Ik wil ook het liefst een beetje aparte, alternatieve kleding en dat verkopen ze (lijkt het) alleen een maatje XXS
Toch vreemd dat de markt daar niet meer op inspeelt, er moet toch behoorlijk wat te verdienen zijn met hippe kleding voor de, eh, grotere maten...
pi_19255096
Ja, waarom houden de winkels daar eigenlijk geen rekening mee? Er zijn toch steeds meer mensen met een maatje meer. Waarom, in godsnaam, kunnen die dan nog steeds geen leuke kleding kopen??!!
  woensdag 19 mei 2004 @ 22:00:31 #244
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_19255144
tja.
zo heb ik maanden gezocht naar een nieuw badpak
maar toen stuimelde ik op een grote maten startpagina
[spam] http://mode-grotematen.startkabel.nl/ [/spam]
en daar heb ik er dan eindelijk 1 gevonden
verder heb ik daar nog niet gebrowsed eigenlijk.
heel soms vind ik wat bij de M&S mode. over het algemeen tuttig, maar soms hebben ze hele gave shirts enzo.
  woensdag 19 mei 2004 @ 22:02:30 #245
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_19255194
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 21:09 schreef Isabeau het volgende:

klopt.
ik had het er laatst toevallig met mijn broertje over.
het lijkt mij het einde om zo een gothic jurk te kopen
[ik ben niet zo heel erg alternatief, maar lijkt me wel super ]
hij gaf me een site, maar daar word ik nog niet zo wijs uit.

tja, t is behelpen met een paar maten meer
pi_19263530
Ik hèb wel alternatieve kleding, maar da's lang zoeken geweest. Die paarse jurk is een gothicjurk en staat prima, past ook prima (rekbare stof )

† In Memoriam † donderdag 20 mei 2004 @ 10:37:40 #247
43556 miss_dynastie
pi_19264001
Gisteren had ik een bruiloft. Was eigenlijk bezig met het korter maken van de broek van mijn krijtstreep broekpak, maar bedacht me ineens dat ik vorig jaar een jurkje had gekocht in mijn eigen maat, maar die ik nog nooit heb durven dragen. Rood jurkje, paars doorschijnend vestje eroverheen, om de aandacht niet zo op mijn buik te focussen (bijna al het vet zit in mijn buik, lijkt het wel ..... ik voelde me echt onwijs sexy, had de hele dag sjans en liep niet eens voor lul. Misschien omdat ik zelfverzekerdheid uitstraalde Geen idee, maar ik voelde me onwijs goed. Wat nou hobbezak, gewoon een strak jurkje! Wie het niet wil zien, kijkt maar de andere kant op. Wat niet wil zeggen dat ik nu kap met dieeten of naveltruitjes ga dragen of zo, maar het voelde wel onwijs goed, moet ik zeggen!
pi_19264125
Zolang je je lekker in je vel voelt zie je er ook goed uit, miss_dynastie en dat straal je dan ook uit
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 21 mei 2004 @ 09:52:30 #249
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_19286994
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 21:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je komt vast nooit in dat soort campingartikel winkeltjes hè
Boutique's (want zo heten ze altijd) voor grote maten verkopen saaie, degelijke en zei ik al saaie? kleding.

Ik hou niet zo van bruin en alleen zwart. Of model tent. Of laagjes kleding (wie dat ooit verzonnen heeft voor dikke mensen).
Toevallig wel!!!!!!
Winkel heet iets van ona po**** nog iets....
In rijswijk in de boogaard zit er ook een winkel voor grote maten...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  † In Memoriam † vrijdag 21 mei 2004 @ 09:57:33 #250
43556 miss_dynastie
pi_19287061
Sowieso.... een winkel voor grote maten, please!! In de meeste jonge meidenwinkels kun je voor maat 44 (!!!!) al niets meer krijgen! En de gemiddelde Nederlander wordt steeds dikker, dus zo goed snappen doe ik het ook niet. Ik wil niet naar een bijzondere winkel, ik wil naar een normale winkel! Zo bijzonder is maat 46 nu ook weer niet. Ergens moet de grens liggen, maar bij 44 al Ik denk dat als ik straks ben afgevallen, ik al die -bij maat 40 moet je al dood gaan van ellende- winkeltjes ga boycotten Nu heb ik wel de mazzel dat er een hoop andere leuke winkels zijn
  vrijdag 21 mei 2004 @ 10:16:07 #251
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_19287341
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 10:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik hèb wel alternatieve kleding, maar da's lang zoeken geweest. Die paarse jurk is een gothicjurk en staat prima, past ook prima (rekbare stof )

[afbeelding]

[afbeelding]
gave kleding heb je aan
pi_19346220
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 10:16 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

gave kleding heb je aan

ben normaal niet zo van de gothik kleding, maar het staat je erg leuk (misschien omdat er niet de gebruikelijke gothik entourage/make-up bij zit )
  zondag 23 mei 2004 @ 22:35:26 #253
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_19348781
om nog even te laten zien dat ik er geen problemen mee heb:
Mijn site is vernieuwd: www.irenehoekstra.nl
Is trouwens niet bedoeld om te spammen ofzo
pi_19357994
Hé Ijzercookie, ik heb één foto's, met name die waar je in het zand ligt, ingesteld als achtergrond van mijn beeldscherm.
  maandag 24 mei 2004 @ 11:22:01 #255
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_19358051
haha dat meen je niet!!! kan je me een screendump sturen?

irene@irenehoekstra.nl

[ Bericht 22% gewijzigd door IJzercookie op 24-05-2004 11:24:39 (emailadres toegevoegd) ]
pi_19358111
Wat is dat, een screendump? Maar ik kan het bewijzen. Moet ik eens een foto van mijn beeldscherm sturen?
  maandag 24 mei 2004 @ 11:25:26 #257
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_19358145
screendump maak je met alt + printscreen en dan openen in paint en opslaan

Foto is ook oke!
pi_19358222
Leuke site IJzercookie!

Enuh ik zie dat je de 26e een shoot hebt met Djurre (mijn vriend)
  maandag 24 mei 2004 @ 11:29:56 #259
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_19358257
haha, zit jij ook al op Fok!
pi_19358306
quote:
Op maandag 24 mei 2004 11:29 schreef IJzercookie het volgende:
haha, zit jij ook al op Fok!
Wie niet he
  maandag 24 mei 2004 @ 11:32:38 #261
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_19358349
De wereld is klein! Ik was al zo verrast dat ik Djurre op Fok tegen kwam!
TIs wel grappig want ik weet ook hoe jij er uit ziet! Dankzij het MSNNEN met Djurre

Maareh.. ik ga een beetje offtopic zo
pi_19358420
quote:
Op maandag 24 mei 2004 11:32 schreef IJzercookie het volgende:
De wereld is klein! Ik was al zo verrast dat ik Djurre op Fok tegen kwam!
TIs wel grappig want ik weet ook hoe jij er uit ziet! Dankzij het MSNNEN met Djurre

Maareh.. ik ga een beetje offtopic zo
Ojee en daar sta ik niet al te charmant op

Maar laten we dan maar ontopic gaan

Ik kwam in dit topic spieken omdat ik ook wel een dikke meid ben, maar ik heb er wel een probleem mee hehe. Ben aan het dieeten
  maandag 24 mei 2004 @ 11:37:33 #263
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_19358484
Het is een hele leuke foto!
Ik ben ook niet trots op mijn gewicht, maar ja, het is nu zo dus kan ik er maar het beste van maken.
Ben niet echt aan het dieeten, maar wel aan het minderen.
Wat doe jij voor dieet? Hoelang? En hou je het een beetje vol?
pi_19358572
Ben zo half april begonnen, er is nu 5 kilo af. Ik doe verder geen speciaal dieet, gewoon geen tussendoortjes enzo. Wil er nog 20 kilo vanaf hebben Doe het gewoon rustig aan
pi_19358629
quote:
Op maandag 24 mei 2004 11:25 schreef IJzercookie het volgende:
screendump maak je met alt + printscreen en dan openen in paint en opslaan

Foto is ook oke!
Ik heb zonet een emailbericht naar je gestuurd met daarin een foto van mijn beeldscherm. Normaal zou je het nu moeten kunnen zien.
  maandag 24 mei 2004 @ 11:43:06 #266
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_19358634
ah zo doe ik het ook! Maar ik val niet zo snel af omdat ik al een tijdje "ziek" ben en daardoor dus veel minder beweeg. Ben de laatste tijd dan ook al veel aangekomen helaas
pi_19358693
quote:
Op maandag 24 mei 2004 11:43 schreef IJzercookie het volgende:
ah zo doe ik het ook! Maar ik val niet zo snel af omdat ik al een tijdje "ziek" ben en daardoor dus veel minder beweeg. Ben de laatste tijd dan ook al veel aangekomen helaas
Ow das minder Hoop geen ernstige ziekte?

Ik sport ook niet, maar we willen binnenkort regelmatig gaan squashen. Ik fiets wel elke dag een half uurtje naar mn werk en terug Dus dat ga ik nu ook weer doen
  maandag 24 mei 2004 @ 11:46:32 #268
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_19358729
quote:
Op maandag 24 mei 2004 11:42 schreef Limsdealer het volgende:

[..]

Ik heb zonet een emailbericht naar je gestuurd met daarin een foto van mijn beeldscherm. Normaal zou je het nu moeten kunnen zien.
Ik kan mijn mail alleen thuis ophalen, maar ik ga zo naar huis (binnen 1 uurtje) dus dan ga ik gelijk ff kijken!
pi_19358777
Prachtige foto's hoor, IJzercookie!!
  maandag 24 mei 2004 @ 11:50:04 #270
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_19358809
Thnx
pi_19359269
Ik las laatst dat er in de wereld inmiddels minder mensen honger lijden dan er te dik zijn... wat een welvaart, wat een welvaart
Vrijwillig gebanned
  † In Memoriam † maandag 24 mei 2004 @ 12:20:38 #272
43556 miss_dynastie
pi_19359595
quote:
Op maandag 24 mei 2004 12:06 schreef MartinusMagnus het volgende:
Ik las laatst dat er in de wereld inmiddels minder mensen honger lijden dan er te dik zijn... wat een welvaart, wat een welvaart
Dat is toch mooi of heb ik het nu verkeerd
pi_19359792
quote:
Op maandag 24 mei 2004 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat is toch mooi of heb ik het nu verkeerd
Hij bedoelt meer honger lijden?? geloof ik
  † In Memoriam † maandag 24 mei 2004 @ 12:35:13 #274
43556 miss_dynastie
pi_19359974
quote:
Op maandag 24 mei 2004 12:28 schreef jolene het volgende:

[..]

Hij bedoelt meer honger lijden?? geloof ik
Nee, er zijn in de wereld meer dikke mensen dan hongerige mensen. Das toch fijn? Niet iedereen die dik is, is 100 kilo te zwaar, er zijn ook mensen maar een paar kilo te dik en die worden ook in de lijsten meegenomen. Ik ben zelf liever te dik dan dat ik honger heb en ik ga liever dood aan te dik zijn, dan aan uithongering.
  maandag 24 mei 2004 @ 13:27:04 #275
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_19361137
Tis ook nooit goed!
pi_19361319
-Edit-

Verschuilend achter 2 namen een kloteopmerking plaatsen.. ( wel of niet rot bedoeld)
Niet nodig , ga het ook niet serieus nemen en dus bericht verwijderd.

[ Bericht 80% gewijzigd door Brennie op 24-05-2004 17:03:43 ]
Vrijwillig gebanned
  † In Memoriam † maandag 24 mei 2004 @ 13:33:43 #277
43556 miss_dynastie
pi_19361356
quote:
Op maandag 24 mei 2004 13:32 schreef MartinusMagnus het volgende:
-Edit-
En dan pak je gelijk het probleem van de overbevolking aan

[ Bericht 17% gewijzigd door Brennie op 24-05-2004 17:04:03 ]
  maandag 24 mei 2004 @ 14:33:41 #278
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_19363016
rare suggestie
  maandag 24 mei 2004 @ 14:57:10 #279
87101 tjaweetjijhet
gaat naar CR-PAN-NIC
pi_19363705
quote:
Op zondag 21 maart 2004 20:22 schreef search64 het volgende:

[..]

Wat is nazitten........
Na het uitgaan bij iemand thuis nog wat drinken met z´n allen
Een wakeboardende muay thai die een aardig balletje trapt
  maandag 24 mei 2004 @ 15:00:12 #280
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_19363776
Dat zeggen ze..
pi_19916057
Ga eens naar deze site:
http://scholieren.nrc.nl/weekkrant/2001/24/3.shtml
Er bestaan dus wel degelijk zulke meiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')