Van ConQuestador weet ik het niet, maar ik woon in ieder geval in België.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:14 schreef search64 het volgende:
Nazitten.....? Kom je uit Belgie, of is dit ook echt een woord dat in Nederland gebruikt wordt..... voor... whatever.......
Welke fetish bedoel je?quote:Op zondag 21 maart 2004 20:15 schreef Pectos het volgende:
Een fetish van je dus, dat dacht ik al toen ik de topic las.
Wat is nazitten........quote:Op zondag 21 maart 2004 20:16 schreef Limsdealer het volgende:
[..]
Van ConQuestador weet ik het niet, maar ik woon in ieder geval in België.
Gebruik de woordenboek.quote:Wat is nazitten..........
dat je van dikke meiden houdt...quote:Op zondag 21 maart 2004 20:16 schreef Limsdealer het volgende:
[..]
Welke fetish bedoel je?
Die hobbezakkige trui over de te dikke reet hoeft niet meteen te zeggen dat ze problemen hebben met te dik zijn, moet je dan als je wat, eh, forser bent rond gaan lopen in allerlei strakke outfits?quote:Op zondag 21 maart 2004 20:36 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Ik ken er eigenlijk niet 1. Over het algemeen zegt men het niet zo erg te vinden, maar trekt dan wel een hobbezakkige trui over de te dikke reet, dus ik geloof ze niet zo. En als ik zelf te dik ben (hetgeen op het moment weer zo is) dan komt er altijd weer een moment dat ik er zo van walg dat ik drastisch ga lijnen tot ik weer acceptabel voor mezelf ben.
Als je echt lekker in je vel zit en tevreden bent met hoe je eruit ziet dan trek je dus wel een strak naveltruitje aan in plaats van een jutezak, snap je. Verder zal het mij persoonlijk een zorg zijn wat iedereen draagt.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:39 schreef search64 het volgende:
Heb je liever dat ze een strak naveltruitje aantrekken.... ik iig niet.....
Ik wel. Ik zou wel eens een dikke meid in schaarse kleding willen zien.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:39 schreef search64 het volgende:
Heb je liever dat ze een strak naveltruitje aantrekken.... ik iig niet.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |