abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17872268
Ik heb al eens een topic geopend over zware meiden. Het is echter meestal wel zo dat dikke dames helemaal niet zwaar willen zijn, ze storen zich er enorm aan en zouden er enorm veel voorover hebben om slank te zijn. Ik vraag me nu eigenlijk af, zijn er mollige meissies die daar wel tevreden mee zijn?
Al zegt IEDEREEN dat iets zo of zo is, toch kan het fout zijn. Vóór Galileo Galilei zei iedereen: de zon draait rond de aarde. Tegenwoordig weten we wel beter. En iedereen verklaarde hem gek, oerdom, enz. Toch had hij gelijk.
  zondag 21 maart 2004 @ 20:09:50 #2
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_17872366
tevreden weet ik niet, trots weet ik al helemaal niet.

Ik ken echter wel een aantal meiden die zich er niet aan storen. Dan hebben we bij het nazitten een zak chips, en dan zegt ze nog even heel leuk, ach die chips kunnen ook wel, een dikke kont heb ik toch al.
pi_17872453
Ja, dat lijkt me wel, zo'n lekker dikke meid die zonder schaamte vanalles naar binnen werkt zoals chips, snoep etc.
Al zegt IEDEREEN dat iets zo of zo is, toch kan het fout zijn. Vóór Galileo Galilei zei iedereen: de zon draait rond de aarde. Tegenwoordig weten we wel beter. En iedereen verklaarde hem gek, oerdom, enz. Toch had hij gelijk.
  zondag 21 maart 2004 @ 20:14:45 #4
24054 search64
Avec le grande
pi_17872479
Nazitten.....? Kom je uit Belgie, of is dit ook echt een woord dat in Nederland gebruikt wordt..... voor... whatever.......
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  zondag 21 maart 2004 @ 20:15:25 #5
86634 Pectos
mind wide open
pi_17872495
Een fetish van je dus, dat dacht ik al toen ik de topic las.
Despair and Deception, Love's ugly little twins
pi_17872512
quote:
Op zondag 21 maart 2004 20:14 schreef search64 het volgende:
Nazitten.....? Kom je uit Belgie, of is dit ook echt een woord dat in Nederland gebruikt wordt..... voor... whatever.......
Van ConQuestador weet ik het niet, maar ik woon in ieder geval in België.
pi_17872527
quote:
Op zondag 21 maart 2004 20:15 schreef Pectos het volgende:
Een fetish van je dus, dat dacht ik al toen ik de topic las.
Welke fetish bedoel je?
  zondag 21 maart 2004 @ 20:19:02 #8
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_17872580
ik weet alleen dat ik er niks van mot hebben
  zondag 21 maart 2004 @ 20:22:26 #9
24054 search64
Avec le grande
pi_17872675
quote:
Op zondag 21 maart 2004 20:16 schreef Limsdealer het volgende:

[..]

Van ConQuestador weet ik het niet, maar ik woon in ieder geval in België.
Wat is nazitten........
pi_17872701
Laatst las ik nog ergens dat "gewichtsverlies" voor vrouwen hoog staat op de lijst van gelukkig makende factoren... Ik denk dat de meeste meiden die te dik zijn toch liever wat slanker zouden zijn, maar misschien is het handig als de dames zelf hun mening komen geven (wat ik overigens niet snel zie gebeuren)...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_17872711
quote:
Wat is nazitten..........
Gebruik de woordenboek.

[ Bericht 57% gewijzigd door Limsdealer op 21-03-2004 20:33:10 ]
  zondag 21 maart 2004 @ 20:24:17 #12
24054 search64
Avec le grande
pi_17872723
"het" woordenboek
  zondag 21 maart 2004 @ 20:27:35 #13
86634 Pectos
mind wide open
pi_17872815
na·zit·ten (ov.ww.)
1 (iem.) achtervolgen => achternazitten
2 dwingen tot grotere activiteit

Despair and Deception, Love's ugly little twins
  zondag 21 maart 2004 @ 20:29:28 #14
24054 search64
Avec le grande
pi_17872877
Goed, dan weten we nog niks.
  zondag 21 maart 2004 @ 20:35:08 #15
59761 Salmonella
Wat niet weet, dat weet niet
pi_17873050
Ik ben zelf niet bepaald dun.. Er zou best wat af mogen, graag zelfs, maar ik ga er niet voor lijnen om dan weer 3 keer zoveel aan te komen.
Er zijn momenten waarop het echt niet leuk is, nml als je met andere meiden/vrouwen iets gaat doen, zoals winkelen, of naar het strand.. Dan kan ik soms toch wel een beetje jaloers worden..
Maar 90 % van de tijd ben ik heel gelukkig met hoe ik eruitzie.
Heb ook niks te klagen qua aandacht van mannen of dat mensen me anders behandelen ofzo..
Dus ja, ik vind het wel goed zo
I want that one!
  zondag 21 maart 2004 @ 20:36:11 #16
43360 Tjingtjangtjong
zingt de hoge c
pi_17873073
Ik ken er eigenlijk niet 1. Over het algemeen zegt men het niet zo erg te vinden, maar trekt dan wel een hobbezakkige trui over de te dikke reet, dus ik geloof ze niet zo. En als ik zelf te dik ben (hetgeen op het moment weer zo is) dan komt er altijd weer een moment dat ik er zo van walg dat ik drastisch ga lijnen tot ik weer acceptabel voor mezelf ben.
en haalt het maar net!
  zondag 21 maart 2004 @ 20:39:15 #17
24054 search64
Avec le grande
pi_17873166
Heb je liever dat ze een strak naveltruitje aantrekken.... ik iig niet.....
pi_17873398
quote:
Op zondag 21 maart 2004 20:16 schreef Limsdealer het volgende:

[..]

Welke fetish bedoel je?
dat je van dikke meiden houdt...
pi_17873410
quote:
Op zondag 21 maart 2004 20:36 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Ik ken er eigenlijk niet 1. Over het algemeen zegt men het niet zo erg te vinden, maar trekt dan wel een hobbezakkige trui over de te dikke reet, dus ik geloof ze niet zo. En als ik zelf te dik ben (hetgeen op het moment weer zo is) dan komt er altijd weer een moment dat ik er zo van walg dat ik drastisch ga lijnen tot ik weer acceptabel voor mezelf ben.
Die hobbezakkige trui over de te dikke reet hoeft niet meteen te zeggen dat ze problemen hebben met te dik zijn, moet je dan als je wat, eh, forser bent rond gaan lopen in allerlei strakke outfits?

Maar je hebt wel gelijk denk ik, ik ken ook geen één vrouw die niet liever slank(er) zou willen zijn...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_17873412
Dikke meiden moeten zich wel schamen: dat maakt de maatschappij ze wel heel erg duidelijk. En anders is het wel duidelijk dat ze niet normaal zijn omdat er geen leuke kleren te koop zijn in grote maten (vnl. hobbezak-mode). Daarbij is op Fok regelmatig te lezen hoe wal-ge-lijk het wel niet is om dik te zijn. En op tv is het ook al algemeen geaccepteerd dat je dikke mensen belachelijk maakt. Kijk je daar dan eenmaal allemaal doorheen dan is het je (huis)arts wel die je op de gezondheidsrisico's wijst.

Het is vrijwel onmogelijk om tevreden te zijn met je overgewicht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 21 maart 2004 @ 20:46:35 #21
43360 Tjingtjangtjong
zingt de hoge c
pi_17873414
quote:
Op zondag 21 maart 2004 20:39 schreef search64 het volgende:
Als je echt lekker in je vel zit en tevreden bent met hoe je eruit ziet dan trek je dus wel een strak naveltruitje aan in plaats van een jutezak, snap je. Verder zal het mij persoonlijk een zorg zijn wat iedereen draagt.
en haalt het maar net!
pi_17873417
quote:
Op zondag 21 maart 2004 20:39 schreef search64 het volgende:
Ik wel. Ik zou wel eens een dikke meid in schaarse kleding willen zien.
  zondag 21 maart 2004 @ 20:47:42 #23
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_17873464
"tevreden" met hun gewicht zullen ze misschien niet zijn.
Maar accepteren is ook een manier van "geen probleem ermee hebben"...

Ik ken zat meisjes die wat dikker zijn maar die daar gewoon aanleg voor hebben en dus hebben geaccepteerd dat ze nooit "dun" zullen zijn.
Tevreden zijn ze er meestal niet mee maar ze hebben het geaccepteerd en kunnen er prima mee leven.

Je kunt er ook prima gelukkig mee worden als je niet perfect bent....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  † In Memoriam † zondag 21 maart 2004 @ 20:48:05 #24
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_17873478
Ik heb wel en geen problemen met mijn gewicht. Een paar maatjes kleiner zou ik fijn vinden, aangezien ik dan wat leukere kleding kan kopen. Verder boeit t me dan ook niet echt, aangezien ik me verder wel goed voel.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zondag 21 maart 2004 @ 21:17:49 #25
53359 PeterRabbit
moraalridster
pi_17874319
Hmm lastig dit. Er is een tijd geweest dat ik me echt verschrikkelijk stoorde aan mn gewicht, zelfs zo ver dat ik er echt alles (ja, álles) aan deed om gewicht te verliezen. Ik ben het me (gelukkig) op tijd gaan beseffen dat ik er niemand mee hielp.
Vooralsnog heb ik er geen problemen meer mee, natuurlijk kunnen dr wel een paar kilootjes af, ik let er alleen echt niet meer op. Mocht ik afvallen, dan zou ik echt niet weten hoe het komt. Ik eet gewoon wat ik lekker vind, of het nou rauwkost is of een patatje, net zo graag waar ik trek in heb. En net zoals Skaai zegt, het zou handiger zijn met kleding, maar dat is dan ook alles. Ik zit gewoon weer lekker in mn vel en ik merk gewoon dat ik daardoor ook aantrekkelijker ben geworden voor het andere geslacht. Dus ook voor dat zou ik het voor geen goud meer willen.

Ik zou echt absoluut niet een maatje 36 willen hebben, ik ben wie ik ben, m'n bouw hoort bij mij. Dus eigenlijk, ja ik ben tevreden met m'n overgewicht.
Op maandag 28 februari 2005 22:35 schreef MUUS het volgende:
Incrowd is slecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')