quote:Op zondag 21 maart 2004 19:52 schreef MasterE het volgende:
hi,
op welke rare plaatsen ben je weleens tekeer gegaan...? Mijn raarste plaats: op een fiets... heb me ooit eens af laten trekken door mijn toenmalige vriendin die achterop zat... En waarom niet afstappen, omdat we een vriendin van haar naar huis moesten brengen... En die had niets door - dat denken we tenminste... ;-)
Ben benieuwd!
Whahahahaaaaaa.a.aaaa.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:52 schreef MasterE het volgende:
hi,
op welke rare plaatsen ben je weleens tekeer gegaan...? Mijn raarste plaats: op een fiets... heb me ooit eens af laten trekken door mijn toenmalige vriendin die achterop zat... En waarom niet afstappen, omdat we een vriendin van haar naar huis moesten brengen... En die had niets door - dat denken we tenminste... ;-)
Ben benieuwd!
Woehahahahahhhahaaaaahahaah!quote:Op zondag 21 maart 2004 20:09 schreef MasterE het volgende:
Maar jullie reacties...?
quote:Op zondag 21 maart 2004 21:39 schreef yedimaster-sidguppy het volgende:
geloof me, je gaat dus echt niet liggen wippen op t strand in de branding!!!
niet als je geen rauw geschuurde zandpiemel wil, en je naderhand je vriendin mag leegschrapen omdat t arme mesike vol zand zit.
vrijen in de branding is highly overrated......
't Was niet tijdens een wedstrijd, we kregen een rondleiding en zijn 'm stiekem gepeerd...quote:Op zondag 21 maart 2004 21:09 schreef pAin het volgende:
bij een spannende wedstrijd zou ik uberhaupt niet weg gaan voor een robbertje sex hoor, dat erna wel!
- Ik ben 2x achter elkaar afgetrokken door een ex die al een ex was, die bij mij achter op de HONDA MT-5 (cross brommer) zat. DIt was een zeer geile ervaring. Mensen kijk wel gek als je voor bij rijd, en er zit iemand met je leuter te spelen tijdens het rijden.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:52 schreef MasterE het volgende:
hi,
Ben benieuwd!
As zaterdag iets te doen?quote:Op maandag 22 maart 2004 14:32 schreef Shadow_Smile het volgende:
[..]
- Ik ben 2x achter elkaar afgetrokken door een ex die al een ex was, die bij mij achter op de HONDA MT-5 (cross brommer) zat. DIt was een zeer geile ervaring. Mensen kijk wel gek als je voor bij rijd, en er zit iemand met je leuter te spelen tijdens het rijden.
- 1x in een disco (ja ik als metal head) met een ex (toen nog niet hoor) Ze kwam op schoot zitten,droeg een rok, met rode string niets mis mee, toen ze door had dat ik er opgewonden van was ging ze nog verder omhoog op mijn schoot zitten, opende mijn rits, en zonder dat men het door had pakte ze hem beet en deed hem bij haar naar binnen. en zo hebben we best lang gezeten zonder veel te bewegen zodat men het niet door had.
* Dit zou ik graag nog eens over doen *
- Op de clif van een berg in Bulgarije, vlak bij het plaatsje Provadia. Geloof me, dit heb ik nog lang gevoeld, we hadden geen deken of doek, dus gewoon op de stenen liggen, en hoppa douwe !!! IK heb heel wat van die scherpe steentjes ih mijn rug gehad. tis dus alleen een aanrader als je goede kleding draagt dus niet alleen een korte broek
- Op het strand, weder om in Bulgarije, zorg er voor dat je snikkel niet in het zand valt na de daar (als je hem er uit haalt)![]()
![]()
![]()
- Op de was machine mijn mijn ex haar moeder, extra vibe's![]()
- In de openlucht bij Kelpen Oler in het prik gras (Limbo Land)
- Op een stretcher in Haamsteden op een afgelegen terrein omringd door bos.
NOG niet,..............quote:Op maandag 22 maart 2004 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
As zaterdag iets te doen?![]()
Nee, ok, just checking...quote:Op maandag 22 maart 2004 14:36 schreef Shadow_Smile het volgende:
[..]
NOG niet,..............![]()
quote:Op maandag 22 maart 2004 14:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, ok, just checking...
Kreeg het een beetje warm hier namelijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |