Een ritje naar breda kost toch teveel tijd voor wat dat ding nog waard is. Ik ga er absoluut niet meer tijd aan verspillen dan noodzakelijk en eigenlijk doe ik dat nu al. Dan zeg ik wel dat er geen redden meer aan is met dat ding en dat ie het beste richting schroothoop kan verhuizen.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Serieus, gooi maar binnen, ik wek hem wel weer tot leven, heb genoeg ouwe troep liggen, en software geen tekort![]()
Je moet eerst de moederbord drivers installeren, want anders krijg je allerlei andere problemen.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:43 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Welke mobo drivers?
Dacht je dat een leek die van een 6 jaar oude pc nog terug zou kunnen vinden?
>update<
Net de netwerkkaartdriver geinstalleerd en de wizard nieuwe hardware zit al vast
Zoals al beschreven heeft ie al gewerkt tot de direct x. Ik wil nu gewoon ff die beeldschermdriver erop hebben, office erbij en dan dat ding teruggeven, zodat er nog op gewerkt kan worden. Op de site van compaq staan verder ook geen drivers voor het moederbord.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:56 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Je moet eerst de moederbord drivers installeren, want anders krijg je allerlei andere problemen.
Als je niet wil luisteren moet je het zelf weten.quote:Zoals al beschreven heeft ie al gewerkt tot de direct x.
Kijk eens op het moederbord wat voor chipset er op staat. Gebruik google om de drivers te downloaden.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:00 schreef apophis4u het volgende:
[..]
Ik wil nu gewoon ff die beeldschermdriver erop hebben, office erbij en dan dat ding teruggeven, zodat er nog op gewerkt kan worden. Op de site van compaq staan verder ook geen drivers voor het moederbord.
Ik ben nu voor de laatste keer opnieuw begonnen zónder die netwerkkaart erin en ga es kijken hoever ie komt. Zou wel heel droog zijn als ie het nu wel goed gaat doen
Ik luister wel, maar ik ga dus niet onnodig mijn tijd verdoen voor opties die toch niet gebruikt zullen gaan worden.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:57 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Als je niet wil luisteren moet je het zelf weten.
Ik zeg niet voor niets dat je eerst de moederbord drivers moet installeren.
[..]
Kijk eens op het moederbord wat voor chipset er op staat. Gebruik google om de drivers te downloaden.
Dat is idd een heel mooi topic waar alle bekende frustraties in staan beschreven.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:00 schreef mhr-zip het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/886719
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |