abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 maart 2004 @ 18:59:53 #51
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_17870874
mannen testen Wat haal jij je nou weer allemaal in je hoofd
Je kan alleen testen door risico te lopen en dat betekent dus durven vallen en moeten opstaan - als nodig -
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_17870888
Een test vind ik gewoon te laag voor woorden.

Vooral als je bijvoorbeeld een goeie vriendin op 'm af zou sturen om met 'm te flirten of zo. Walgelijke praktijken. Ik heb het gelukkig zelf nooit meegemaakt (en ik zou daar sowieso niet op in gaan als ik een vriendin had), maar ik walg van zulke praktijken. Een relatie begint met VERTROUWEN, niet met WANTROUWEN en misselijke truukjes om er achter te komen of het wel echt is.
  zondag 21 maart 2004 @ 19:15:46 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17871221
quote:
Op zondag 21 maart 2004 19:00 schreef ToT het volgende:

Vooral als je bijvoorbeeld een goeie vriendin op 'm af zou sturen om met 'm te flirten of zo.
't Is wel een optie...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_17881267
Als ik er achter zou komen dat ik zo getest werd, zou ik het ter plekke uit maken!
pi_17881300
quote:
Op maandag 22 maart 2004 08:50 schreef ToT het volgende:
Als ik er achter zou komen dat ik zo getest werd, zou ik het ter plekke uit maken!
Of zou het een garantie zijn dat ik nooit meer met die persoon zou willen beginnen..
  maandag 22 maart 2004 @ 09:06:17 #56
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_17881382
quote:
Op zondag 21 maart 2004 19:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

't Is wel een optie...
Als ik erachter zou komen zou ik gewoon die vriendin op de bek pakken

kunnen ze samen uithuilen
Vampire Romance O+
  maandag 22 maart 2004 @ 09:44:15 #57
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_17881773
Testen is helemaal niet nodig..
Ik kan je nu al garanderen dat iedere man een vrouw in bed wil krijgen.
De vraag is, is het een blijvertje. En dat is natuurlijk moeilijk te voorspellen.

Dat kan je zo aanpakken:
- Jammer voor hem maar stel sex uit.. Gewoon niet toegeven en kijk of hij je ook interessant vindt zonder de sex.
- En daarnaast als hij niet wil wachten dan is hij het ook niet waard om mee naar bed te gaan, want dan is de kans groot dat het hem echt alleen om de sex gaat en is hij daarna weer vertrokken.
  maandag 22 maart 2004 @ 09:50:47 #58
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_17881850
Testen vrouwen een man niet altijd, gewoon door spelletjs en flirten? Is voor mij wel altijd zo gegaan, nou ja 'makkelijke' vrouwen boeien me ook niet zo...

@ TS ik kan me heel goed voorstellen dat je wil weten of de man echt voor jou gaat. Wat vrouwen betreft wil ik dat ook. Wat mij betreft goeie zaak, je mag jezelf best beschermen.
don't you know my tears will cause an inferno
pi_17882857
Haha

niet.
pi_17882903
quote:
Op zondag 21 maart 2004 16:03 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

alleenmaarwillen-neuken personen hebben ook behoeftes hoor
Tuurlijk, maar die neuken dan maar iemand anders.
  maandag 22 maart 2004 @ 11:14:39 #61
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_17883074
quote:
Op zondag 21 maart 2004 15:45 schreef Aprillady het volgende:
Hoe test je bij een man of ie niet alleen zulke mooie praatjes heeft omdat hij je in bed wil krijgen?
Dat probeert iedere man...
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
pi_17883126
Door niet gelijk met hem in bed te duiken, als hij dan nog bij je blijft zit het wel goed
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
pi_17884152
quote:
Op maandag 22 maart 2004 11:17 schreef Debs het volgende:
Door niet gelijk met hem in bed te duiken, als hij dan nog bij je blijft zit het wel goed
Listen clearly now
Hello, can you hear me now?
pi_17884177
Het lijkt me veel erger als ie alles wil behalve sex met je,...
quote:
Op zondag 21 maart 2004 19:00 schreef ToT het volgende:

Vooral als je bijvoorbeeld een goeie vriendin op 'm af zou sturen om met 'm te flirten of zo. Walgelijke praktijken. Ik heb het gelukkig zelf nooit meegemaakt (en ik zou daar sowieso niet op in gaan als ik een vriendin had), maar ik walg van zulke praktijken. Een relatie begint met VERTROUWEN, niet met WANTROUWEN en misselijke truukjes om er achter te komen of het wel echt is.
Ow die vriendin mag best meedoen hoor
pi_17887020
Prijst hij zichzelf aan of is hij geïnteresseerd in jou als persoon?

Mannen die al hun energie steken in het vertellen hoe geweldig ze wel niet zijn hebben vaak een korte termijn doelstelling: het bed delen.
  maandag 22 maart 2004 @ 16:48:29 #66
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_17891188
quote:
Op maandag 22 maart 2004 09:50 schreef Wizard_of_life het volgende:
Testen vrouwen een man niet altijd, gewoon door spelletjs en flirten? Is voor mij wel altijd zo gegaan, nou ja 'makkelijke' vrouwen boeien me ook niet zo...
Natuurlijk doen we dat.... is het niet bewust dan is het wel onbewust. Sommigen hier zien dat testen ook veel te zwaar volgens mij. Alsof je eerst een lijst met 30 punten door moet worstelen wil je uberhaupt een kans krijgen
quote:
@ TS ik kan me heel goed voorstellen dat je wil weten of de man echt voor jou gaat. Wat vrouwen betreft wil ik dat ook. Wat mij betreft goeie zaak, je mag jezelf best beschermen.
Zo is het .... het is niet meer dan logisch dat je wilt weten wat voor "vlees" je in de kuip hebt.
En dan nog loop je altijd risico's en ga je vast een keer op je smoel.... vallen en weer opstaan.
Zo worden we groot
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_17899003
Ik doe gewoon de "sex en dan kijken of hij blijft" techniek. Als je er een goed gevoel over hebt dan blijft hij meestal wel. en het is ook nog eens leuker dan de omgekeerde manier.
Like any young kid, I dreamed of world domination.
pi_17936980
quote:
Op maandag 22 maart 2004 21:56 schreef Salem het volgende:
Ik doe gewoon de "sex en dan kijken of hij blijft" techniek. Als je er een goed gevoel over hebt dan blijft hij meestal wel. en het is ook nog eens leuker dan de omgekeerde manier.
Nou, het geeft ook nog wel eens dikke stress die manier van jou
  woensdag 24 maart 2004 @ 14:25:21 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_17937046
quote:
Op maandag 22 maart 2004 21:56 schreef Salem het volgende:
Come to think of it... Heb je nu nog met die &%!@%$# man afgesproken?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_17937278
Ik zou gewoon pot worden als ik jou was.. vrouwen doen zulk soort dingen tenslotte nooit en zijn veel betrouwbaarder!
  woensdag 24 maart 2004 @ 16:43:07 #71
75702 Lay_D_Indo
SELAMAT TAHUN BARU 2004!!!
pi_17940519
Overal zitten risico's aan!!!

Door een tijdje te wachten filter je idd de meeste "foute" mannen er al wel uit.
Zorg gewoon dat je plezier hebt, dat je het veilig doet.

Leef bij de dag, de meeste mannen jaag je al snel weg als je met heel wat toekomstverwachtingen aan komt zetten. (denk ik als vrouw zijnde)

Ook na een paar maanden kan het zijn dat jullie toch niet zo goed bij elkaar passen en dat het dus einde relatie is.

Overal zit een risico aan verbonden. Garanties heb je nooit!
Je kunt natuurlijk moeilijk zo'n vent gelijk een huwelijkscontract onder z'n neus schuiven.

Maak je niet druk, en geniet van het leven!!!

Groetjes
  woensdag 24 maart 2004 @ 18:26:02 #72
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_17942735
quote:
Op zondag 21 maart 2004 15:58 schreef Georges het volgende:

[..]

Ik zou zeggen hou het nog een half jaar vol. Dat moet lang genoeg zijn. Als die man dan nog bij je is weet je denk ik wel of het wat wordt.
Weinig mannen willen zo lang wachten.
De mannen die het wel goed bedoelen willen ook niet allemaal zo lang wachten hoor.

Waarom zou je uberhaubt zo lang wachten? Als het goed aanvoelt kan je er nooit spijt van krijgen. Probeer gewoon je verwachtingspatroon aan te passen want als je altijd alleen maar op een langdurige relatie uitbent dan kan ik je nu al vertellen dat je dit nooit zal bereiken, je straalt dat uit en dat beklemt mensen ongeacht wat hun bedoelingen zijn.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_17942783
Gewoon zeggen dat je bij al je exen pas na 3 maanden sex had.. als ie dat allemaal prima vindt, omdat het toch om jou gaat..

Ik ben zelf best wel een sex-addict, maar als ik een meisje echt leuk vind, vind ik het allemaal wel best.. (een paar maanden dan)
pi_17943844
Gewoon je gevoel volgen. Ga rampetampen als je merkt dat het goed zit en maak het uit als je na een tijd hem nog niet vertrouwt, maar ga geen lage streken uithalen.
  woensdag 24 maart 2004 @ 19:53:43 #75
53989 Bart_Simpson
Uncredited Hero
pi_17944380
Een man testen is moeilijk, maar je voelt vanzelf wel aan of iemand deugt of niet.
Als iemand echt ge-intersseert in je is,......dan doet die persoon wel moeite voor je...en wil hij echt niet per se dezelfde dag nog krikken......als dat wel zo is...dan is die gast gewoon fout.
The road to victory is long.
*Takes care of his men, and women.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')