't Is wel een optie...quote:Op zondag 21 maart 2004 19:00 schreef ToT het volgende:
Een test vind ik gewoon te laag voor woorden.
Vooral als je bijvoorbeeld een goeie vriendin op 'm af zou sturen om met 'm te flirten of zo.
Of zou het een garantie zijn dat ik nooit meer met die persoon zou willen beginnen..quote:Op maandag 22 maart 2004 08:50 schreef ToT het volgende:
Als ik er achter zou komen dat ik zo getest werd, zou ik het ter plekke uit maken!
Als ik erachter zou komen zou ik gewoon die vriendin op de bek pakkenquote:Op zondag 21 maart 2004 19:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
't Is wel een optie...![]()
Tuurlijk, maar die neuken dan maar iemand anders.quote:Op zondag 21 maart 2004 16:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
alleenmaarwillen-neuken personen hebben ook behoeftes hoor
Dat probeert iedere man...quote:Op zondag 21 maart 2004 15:45 schreef Aprillady het volgende:
Hoe test je bij een man of ie niet alleen zulke mooie praatjes heeft omdat hij je in bed wil krijgen?
quote:Op maandag 22 maart 2004 11:17 schreef Debs het volgende:
Door niet gelijk met hem in bed te duiken, als hij dan nog bij je blijft zit het wel goed
Ow die vriendin mag best meedoen hoorquote:Op zondag 21 maart 2004 19:00 schreef ToT het volgende:
Een test vind ik gewoon te laag voor woorden.
Vooral als je bijvoorbeeld een goeie vriendin op 'm af zou sturen om met 'm te flirten of zo. Walgelijke praktijken. Ik heb het gelukkig zelf nooit meegemaakt (en ik zou daar sowieso niet op in gaan als ik een vriendin had), maar ik walg van zulke praktijken. Een relatie begint met VERTROUWEN, niet met WANTROUWEN en misselijke truukjes om er achter te komen of het wel echt is.
Natuurlijk doen we dat.... is het niet bewust dan is het wel onbewust. Sommigen hier zien dat testen ook veel te zwaar volgens mij. Alsof je eerst een lijst met 30 punten door moet worstelen wil je uberhaupt een kans krijgenquote:Op maandag 22 maart 2004 09:50 schreef Wizard_of_life het volgende:
Testen vrouwen een man niet altijd, gewoon door spelletjs en flirten? Is voor mij wel altijd zo gegaan, nou ja 'makkelijke' vrouwen boeien me ook niet zo...
Zo is het .... het is niet meer dan logisch dat je wilt weten wat voor "vlees" je in de kuip hebt.quote:@ TS ik kan me heel goed voorstellen dat je wil weten of de man echt voor jou gaat. Wat vrouwen betreft wil ik dat ook. Wat mij betreft goeie zaak, je mag jezelf best beschermen.
Nou, het geeft ook nog wel eens dikke stress die manier van jouquote:Op maandag 22 maart 2004 21:56 schreef Salem het volgende:
Ik doe gewoon de "sex en dan kijken of hij blijft" techniek. Als je er een goed gevoel over hebt dan blijft hij meestal wel. en het is ook nog eens leuker dan de omgekeerde manier.
Come to think of it... Heb je nu nog met die &%!@%$# man afgesproken?quote:Op maandag 22 maart 2004 21:56 schreef Salem het volgende:
Ik doe gewoon de "sex en dan kijken of hij blijft" techniek. Als je er een goed gevoel over hebt dan blijft hij meestal wel. en het is ook nog eens leuker dan de omgekeerde manier.
De mannen die het wel goed bedoelen willen ook niet allemaal zo lang wachten hoor.quote:Op zondag 21 maart 2004 15:58 schreef Georges het volgende:
[..]
Ik zou zeggen hou het nog een half jaar vol. Dat moet lang genoeg zijn. Als die man dan nog bij je is weet je denk ik wel of het wat wordt.
Weinig mannen willen zo lang wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |