Ja, je koopt een kaartje om te kunnen zitten.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
Aso...
[..]
O, ja? Is dat zo?
[..]
Dan heb je met héle aardige conducteurs te maken gehad.
Dat is waar. Maar dat is geen garantie op een zitplaats of zo.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:16 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, je koopt een kaartje om te kunnen zitten.
Ja, ach... van mij mogen de eersteklassers hun ruime plaatsen wel even afstaan in zo'n geval, maarja... daar zullen zij vaak anders over denken.quote:Op zondag 21 maart 2004 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alleen als de conducteur daar toestemming voor geeft. Het komt voor. Weinig. Te weinig.
alleen kneuzen denken datquote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:20 schreef Ricky2k4 het volgende:
[..]
Jah daar dacht ik ook aan toen ik de titel van het topic las. Ik dacht dat de TS 13 of 14 was en niet over kon gaan omdat de 2e klas van zn school vol zat ofzo.![]()
Mensen betalen niet voor niets extra geld om o.a. in de spits toch (iets minder opgepropt) te kunnen zitten.quote:Op zondag 21 maart 2004 14:48 schreef mrkoenz het volgende:
Ga jij in de 1e klas zitten als er in de 2e klas geen zitplaatsen meer zijn?
Ik wel en daar heb ik gister weer wat trammelant mee gehad. Ik betaal voor een
zitplaats, dus wil ik wel zitten. Helemaal als ik 20 minuten vertraging
heb en daardoor aansluiting mis.
Is zitten in 1e klas eigenlijk toegestaan als 2e vol zit?
net zoals in de 2WO zekerquote:Op zondag 21 maart 2004 15:46 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Er moet nog een derde klas bij komen, staanplaatsen voor heel zachte prijzen! en tussen 7 en 9 geen klasse, dus vrij zitten!
Nee... je koopt een kaartje om met de trein te kunnen reizen en vervolgens in de trein te verblijven in de desbetreffende klasse. Er staat nergens iets over zitplaatsen.quote:Op maandag 29 maart 2004 22:16 schreef Ayaxola het volgende:
Ja, je koopt een kaartje om te kunnen zitten.
Ja, waarom niet? In de spits is daar nu al weinig verschil tussenquote:Op maandag 29 maart 2004 23:48 schreef JPM01 het volgende:
[..]
net zoals in de 2WO zeker![]()
Nee, maar je koopt natuurlijk wel een kaartje in de hoop te kunnen zittenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 02:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee... je koopt een kaartje om met de trein te kunnen reizen en vervolgens in de trein te verblijven in de desbetreffende klasse. Er staat nergens iets over zitplaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |