Moet je zeggen....quote:Op zondag 21 maart 2004 15:21 schreef mynick het volgende:
Ik heb eens een discussie gehad met een vrouw uit de 1e klas toen ik daar ging zitten omdat ik al 40 min had staan wachten en de hele 2e klas bom vol zat. "Ik betaal voor een 1e klas kaartje en wil dus alleen met 1e klas mensen zitten." Zei ze echt!
Er moet nog een derde klas bij komen, staanplaatsen voor heel zachte prijzen! en tussen 7 en 9 geen klasse, dus vrij zitten!quote:Op zondag 21 maart 2004 15:39 schreef CasB het volgende:
Je betaald voor een vervoersbewijs, niet voor een zitplaats...deal with it...
Btw vind ik sowieso dat de eerste klas afgeschaft moet worden...
je bedoelt zo'n open wagon... zo eentje waar ze steenkool mee vervoerenquote:Op zondag 21 maart 2004 15:46 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Er moet nog een derde klas bij komen, staanplaatsen voor heel zachte prijzen! en tussen 7 en 9 geen klasse, dus vrij zitten!
*betaalTquote:Op zondag 21 maart 2004 15:39 schreef CasB het volgende:
Je betaald voor een vervoersbewijs, niet voor een zitplaats...deal with it...
Btw vind ik sowieso dat de eerste klas afgeschaft moet worden...
Hmm ach in de spits is het wel zo handig als iedereen gewoon kan zitten...zeker 's ochtends...quote:Op zondag 21 maart 2004 16:04 schreef Mask0rz het volgende:
[..]
*betaalT
te makkelijk gezegd...dat jij er geen gebruik van maakt kunnen we et meteen afschaffen ja... denk ook aan anderen.
kan....quote:Op zondag 21 maart 2004 17:03 schreef CasB het volgende:
[..]
Of ze moeten alles 1e klas maken
Jah als je niet meer in de 2e klas kan staan omdat het vol is mag je naar de 1e klasquote:Op zondag 21 maart 2004 14:48 schreef mrkoenz het volgende:
Ga jij in de 1e klas zitten als er in de 2e klas geen zitplaatsen meer zijn?
Ik wel en daar heb ik gister weer wat trammelant mee gehad. Ik betaal voor een
zitplaats, dus wil ik wel zitten. Helemaal als ik 20 minuten vertraging
heb en daardoor aansluiting mis.
Is zitten in 1e klas eigenlijk toegestaan als 2e vol zit?
Dat heet 3e klas. Dat was vroeger de staplaats. Als de NS dat afschaft is dat hun probleem. Gezeik met die 1e klasquote:Op zondag 21 maart 2004 14:52 schreef vanOekelen het volgende:
Nee, en je betaald ook niet voor een zitplaats, je betaald in princiepe altijd voor een staplaats en je hebt volgens de NS gewoon puur geluk als je kunt zitten... Zoiets staat geloof ik ook op de achterkant van een treinkaartje...
quote:Op maandag 22 maart 2004 02:23 schreef nozem het volgende:
1e klas gewoon afschaffen en zorgen voor treinen die over de algehele linie fatsoenlijk schoon en comfortabel zijn.
waarom de eerste klas afschaffen? Ik snap dat echt niet. We zeiken gewoon teveel... Stel je voor dat je een keer moet staan no big deal! We zijn gewoon verwende mensen!quote:Op maandag 22 maart 2004 02:23 schreef nozem het volgende:
1e klas gewoon afschaffen en zorgen voor treinen die over de algehele linie fatsoenlijk schoon en comfortabel zijn.
Ach, voor 10 km maakt dat niets uit. Maar van Maastricht naar Groningen kan het vervelend zijn.quote:Op maandag 22 maart 2004 07:52 schreef blablasjit het volgende:
[..]
waarom de eerste klas afschaffen? Ik snap dat echt niet. We zeiken gewoon teveel... Stel je voor dat je een keer moet staan no big deal! We zijn gewoon verwende mensen!
kijk dat is nou mooi uitgelegd.quote:Op maandag 22 maart 2004 14:44 schreef thatsme het volgende:
he was er geen plekje voor je alleen met de richting mee met uitzicht op een mooie meid? nee? nee dan mag je eerste klas gaan zitten
pff tuurlijk niet! net zoals het B merk pc's is uitverkocht en je neemt maar een A merk mee voor dezelfde prijs :s, dat doe je toch ook niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |