Nee dat is niet toegestaan. Je betaald namelijk niet voor een zitplek, je betaald voor het "vervoer". Dat je daarbij de gelegenheid krijgt om te zitten is bijzaak.quote:Op zondag 21 maart 2004 14:48 schreef mrkoenz het volgende:
Ga jij in de 1e klas zitten als er in de 2e klas geen zitplaatsen meer zijn?
Ik wel en daar heb ik gister weer wat trammelant mee gehad. Ik betaal voor een
zitplaats, dus wil ik wel zitten. Helemaal als ik 20 minuten vertraging
heb en daardoor aansluiting mis.
Is zitten in 1e klas eigenlijk toegestaan als 2e vol zit?
nopes dat wordt lekker bij dokken op opzouten naar de 2e klasquote:Op zondag 21 maart 2004 14:48 schreef mrkoenz het volgende:
Ga jij in de 1e klas zitten als er in de 2e klas geen zitplaatsen meer zijn?
Ik wel en daar heb ik gister weer wat trammelant mee gehad. Ik betaal voor een
zitplaats, dus wil ik wel zitten. Helemaal als ik 20 minuten vertraging
Als je bijbetaald welquote:Op zondag 21 maart 2004 14:48 schreef mrkoenz het volgende:
Je betaalt voor een vervoersbewijs, niet een zitplaats. Alhoewel ik prima snap dat je wel graag zittend vervoerd wil worden.quote:Op zondag 21 maart 2004 14:48 schreef mrkoenz het volgende:
Ik betaal voor een zitplaats, dus wil ik wel zitten. Helemaal als ik 20 minuten vertraging
Alleen als de conducteur daar toestemming voor geeft. Het komt voor. Weinig. Te weinigquote:Is zitten in 1e klas eigenlijk toegestaan als 2e vol zit?
Hoewel, ik heb een paar keer meegemaakt, dat het dan echt uberdruk was in de spits.quote:Op zondag 21 maart 2004 14:51 schreef Litpho het volgende:
Alleen als de conducteur daar toestemming voor geeft. Het komt voor. Weinig. Te weinig.
quote:Op zondag 21 maart 2004 14:51 schreef mrkoenz het volgende:
ach ja beetje provoceren kan een mens goed doen toch
Best wel eigenlijk.quote:Op zondag 21 maart 2004 14:55 schreef UFOtje het volgende:
En of het verschil in zitplaats tussen 1e en 2e klas nu echt zoveel is?![]()
Nee je betaalt vooral extra voor "gegarandeerde rust en ruimte".quote:Op zondag 21 maart 2004 14:55 schreef UFOtje het volgende:
En of het verschil in zitplaats tussen 1e en 2e klas nu echt zoveel is?![]()
zijn de zelfde wagons hoor...quote:Op zondag 21 maart 2004 14:56 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk.
Ik heb opgemerkt dat in 1e klas veel stiller is. Je hoort bijna niks van de trein.
Toch maar eens een keer zo'n 1e klas kaartje kopen dan.quote:Op zondag 21 maart 2004 14:56 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk.
Ik heb opgemerkt dat in 1e klas veel stiller is. Je hoort bijna niks van de trein.
Ja, dat weet ik. Maar het is echt zo.quote:Op zondag 21 maart 2004 14:57 schreef Luvinsio het volgende:
[..]
zijn de zelfde wagons hoor...
Is zo. Vooral in die nieuwere dubbeldekkers. In de tweede klas zit meestal zo'n kastje waar erg irritante pieptonen uitkomen. Die heb je in de 1e klas niet.quote:Op zondag 21 maart 2004 14:56 schreef Space-Chinees het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |