ja, conclusie; er is niemand. Maakt het heel veel uit dat die achterdeur openstaat? M.a.w. kan elke gek nu naar binnen lopen, of ben jij de enige die het kan zien en is de tuin besloten? Zo niet, dan misschien ff politie bellen, anders tot maandag wachten en de woningstichting bellen.quote:Op zondag 21 maart 2004 11:56 schreef amaranta het volgende:
denk je niet, dat áls er iemand in dat huis zou zitten, dat die de deur wel zelf had dichtgedaan, aangezien het gisteren een beetje waaide
hiermee trek je een conclusie, dat er niemand thuis is... dus loop ff om de achtertuin in en doe de deur dichtquote:Op zondag 21 maart 2004 11:56 schreef amaranta het volgende:
denk je niet, dat áls er iemand in dat huis zou zitten, dat die de deur wel zelf had dichtgedaan, aangezien het gisteren een beetje waaide
Trek dan ff handschoentjes aanquote:Op zondag 21 maart 2004 12:00 schreef frederik het volgende:
ik zou zeker niet zomaar de deur dichtdoen. Indien er sprake is geweest van inbraak kun je sporen vernietigen
Moet je goed doen ... komt dadelijk de politie aanrijden en verklaar dat dan maar eens. Die denken dan dat je aan het inbreken bent.quote:Op zondag 21 maart 2004 12:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Trek dan ff handschoentjes aan
Scheelt natuurlijk, de deur stond al open....quote:Op zondag 21 maart 2004 11:53 schreef amaranta het volgende:
ik weet dus niet wie er woont
dus als ik aanbel, weet ik niet of dat de bewoners zijn die dan de deur opendoen
Het kan natuurlijk ook zijn dat de deur niet goed in zijn slot valt, dan wil het ook wel eens helpen om een koevoet mee te nemen om de deur in het slot te helpen...quote:Op zondag 21 maart 2004 13:28 schreef Maikuuul het volgende:
Doe je bivakmuts op zwarte kleren en handschoenen zodat niemand je kan zien en trek je stiekem de deur dichten als je gepakt word zeg je gewoon dat je de deur kwam dichtdoen
Als ze niets meer post de komende 2 maanden is het verkeerd afgelopenquote:Op zondag 21 maart 2004 14:11 schreef piere het volgende:
godver bel nou ff aan! misschien dat dit topic dan nog een beetje leuk gaat worden...
maar is het wel ff spannend geweest voor onsquote:Op zondag 21 maart 2004 14:14 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Als ze niets meer post de komende 2 maanden is het verkeerd afgelopen![]()
Of kloppen als de bel het niet doet.....quote:Op zondag 21 maart 2004 14:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
amaranta, gewoon aanbellen doos!
En gebruik hem vooral als je "rode verf" ziet.....quote:Op zondag 21 maart 2004 14:32 schreef piere het volgende:
en neem je camera digitale mee!!!!!!!!!
Niemand in de buurt met een digitale camera die ook ff wil aanbellen/aankloppen????quote:Op zondag 21 maart 2004 14:36 schreef ron_nie het volgende:
Ik ben bang dat ze heeft aangebeld. Misschien toch niet zo'n goed advies geweest?
jammer zeg....quote:Op zondag 21 maart 2004 14:42 schreef ron_nie het volgende:
Ik weet niet waar het is anders kon ik wel even langsgaan.
Shit, ik lag al de hele nacht wakker van iets wat klapperdequote:Op zondag 21 maart 2004 14:44 schreef Eronymus het volgende:
[..]
jammer zeg....
maaruh hey ron_nie heb je al gekeken of je achterdeur openstaat???
Ach een wilde gok eigenlijk....... maaruh nu blijft de vraag wat heb je met haar gedaan???quote:Op zondag 21 maart 2004 14:48 schreef ron_nie het volgende:
[..]
Shit, ik lag al de hele nacht wakker van iets wat klapperdeHoe wist je dat het mijn achterdeur was?
![]()
wahahaha, fijn dat ze dat ook even gecontroleerd hebben!quote:Op zondag 21 maart 2004 15:19 schreef amaranta het volgende:
de deur staat inmiddels weer open, denk dat ie niet goed in het slot valt
sukkels...quote:Op zondag 21 maart 2004 15:25 schreef Naamah het volgende:
[..]
wahahaha, fijn dat ze dat ook even gecontroleerd hebben!
dat wist ik nie.... ben geen fan waarschijnlijk.....quote:Op zondag 21 maart 2004 15:21 schreef amaranta het volgende:
ps
mijn digitale camera is gejat
als je fan van mij was en al mijn topics las
dan had je dat geweten
Wehehehehequote:Op zondag 21 maart 2004 15:21 schreef amaranta het volgende:
ps
als je fan van mij was en al mijn topics las
dan had je dat geweten
plunderen dan die zooi!quote:Op zondag 21 maart 2004 15:19 schreef amaranta het volgende:
nou, de wouten zijn geweest
ze zijn naar binnen gegaan
hebben rondgekeken en niemand thuis aangetroffen
ze hebben de deur dichtgedaan
en ze zouden het doorgeven aan de buurtwacht
de deur staat inmiddels weer open, denk dat ie niet goed in het slot valt
Is al gebeurd volgens mij, iemand nog een gare schutting nodig?quote:Op zondag 21 maart 2004 15:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
plunderen dan die zooi!
het begint nu wel een kuttopic te worden eigenlijk.quote:Op zondag 21 maart 2004 15:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
![]()
Nou daar zal een lekker geurtje gehangen hebbenquote:Op zondag 21 maart 2004 13:23 schreef moussy het volgende:
al gebeld?
Ik heb zo ook eens een dag of 4 gezeten, hoog zomer, bloedje heet en de deur van de buurman stond al vier dagen open... de man lag dus al vier dagen dood op bed
quote:Op zondag 21 maart 2004 15:42 schreef piere het volgende:
[..]
het begint nu wel een kuttopic te worden eigenlijk.
Die geur kon niet tippen aan de geur van zijn eigen huisquote:Op zondag 21 maart 2004 15:42 schreef Kimmster het volgende:
[..]
Nou daar zal een lekker geurtje gehangen hebben![]()
dunno maaruh misschien moet je op de fansite van amaranta kijkequote:Op zondag 21 maart 2004 15:46 schreef GBCHEATER het volgende:
Staat er helemaal nix meer in het huis dan??
quote:Op zondag 21 maart 2004 20:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Nee, inderdaad. Laten we de politie bellen om de achterdeur van de buren dicht te komen doen..
je hoeft toch niet naar binnen om die deur ff dicht te doen???quote:Op zondag 21 maart 2004 19:00 schreef amaranta het volgende:
ik ben niet binnen geweest
ik weet alleen dat de deur wederom open staat
maar ik ga daar niet naar binnen hoor
quote:Op zondag 21 maart 2004 20:12 schreef Naamah het volgende:
[..]
je hoeft toch niet naar binnen om die deur ff dicht te doen???
quote:Op zondag 21 maart 2004 20:59 schreef Annastacia het volgende:
Mijn god wat heb ik een hekel aan twijfelende laffe zeurpieten!![]()
O jee, een open deur, wat vinden de andere fokkers wat ik moet doen? Kun je zelf niet nadenken?
Die deur staat nu dus weer open? Als je in je broek schijt, dan bel je even wat vrienden op, en zet iets zwaars tegen de deur, zodat niet iedereen direct ziet dat hij open staat! Kleine moeite voor jou
Die is dus al door de politie dicht gedaan, maar ging weer open.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:12 schreef Naamah het volgende:
[..]
je hoeft toch niet naar binnen om die deur ff dicht te doen???
quote:Op zondag 21 maart 2004 21:20 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Die is dus al door de politie dicht gedaan, maar ging weer open.
ja, doe je het toch nog een keer??? wat de pliesie kan, kan TS ook. Ik snap het punt niet meer.. politie is geweest, niks bijzonders aan de hand, de deur kan alleen niet meer goed dicht.. wat doe je dan als goede buur; even iets voor de deur zetten --> klaar!quote:Op zondag 21 maart 2004 21:20 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Die is dus al door de politie dicht gedaan, maar ging weer open.
quote:Op zondag 21 maart 2004 21:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dus kan zij hemook weer dicht doen.....jezus
quote:Op zondag 21 maart 2004 21:22 schreef Naamah het volgende:
[..]
ja, doe je het toch nog een keer??? wat de pliesie kan, kan TS ook. Ik snap het punt niet meer.. politie is geweest, niks bijzonders aan de hand, de deur kan alleen niet meer goed dicht.. wat doe je dan als goede buur; even iets voor de deur zetten --> klaar!
quote:Op zondag 21 maart 2004 21:35 schreef Annastacia het volgende:
![]()
Even een kleine vergelijking. Toen mijn omaatje (77 was ze toen) zag dat haar achterdeur openstond liep ze naar binnen, en heeft ze de gozer die in haar bureau stond te graaien naarbuiten gemept met een honkbalknuppel. Dit hoef je niet eens te doen, ALLEEN MAAR IETS ZWAARS TEGEN DE DEUR TE ZETTEN. Ik kan mijn oma wel even bellen, op haar 82ste is ze waarschijnlijk nog minder bang dan jij
niets.. volgens mij, dit topic gaat echt nergens meer overquote:Op zondag 21 maart 2004 21:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over? Wat wil je nu bewijzen of duidelijk maken![]()
Wat daar in kapitalen staat: de deur dichtdoen, en niet zeurenquote:Op zondag 21 maart 2004 21:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over? Wat wil je nu bewijzen of duidelijk maken![]()
owjah.. maargoed, dit ging, in tegenstelling tot andere topics, in het begin echt nog wel ergens over! (goed, het was slechts een openstaande achterdeur, die nu nog steeds (of nee, weer!) openstaat)quote:Op zondag 21 maart 2004 21:43 schreef Annastacia het volgende:
[..]
Wat daar in kapitalen staat: de deur dichtdoen, en niet zeuren![]()
maar inderdaad, het topic gaat nergens meeer over, maar das wel vaker hier
quote:Op zondag 21 maart 2004 21:43 schreef Annastacia het volgende:
[..]
Wat daar in kapitalen staat: de deur dichtdoen, en niet zeuren![]()
maar inderdaad, het topic gaat nergens meeer over, maar das wel vaker hier
Had je je achterdeur open laten staan?quote:Op zondag 21 maart 2004 15:21 schreef amaranta het volgende:
ps
quote:Op zondag 21 maart 2004 21:49 schreef ron_nie het volgende:
[..]
Had je je achterdeur open laten staan?
my pointquote:Op zondag 21 maart 2004 21:23 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
. Dat slot is waarschijnlijk stuk en dan kan je wel aan de gang blijven.
quote:Op maandag 22 maart 2004 11:24 schreef amaranta het volgende:
anyway,
de deur staat nog steeds open
maar het mooie/gekke is
gisteren is er iemand in huis geweest, want mijn moeder was net bij HUN overbuurvrouw geweest, en toen zij DAAR naar buiten ging, deed er net iemand de voordeur open in het betreffende achterdeur huis. Iemand die daar stiekem zat denk ik, aangezien hij van schrik de deur weer dichtgooide. EN er brandde verder ook geen licht in het huis
maar goed eh, Anastacia, IK DURF die deur heus wel dicht te maken hoor, maar waar het in eerste instantie om ging was om het eventueel achterlaten van vingerafdrukken enzo..
en dat verhaal over jouw oma, ALS HET MIJN EIGEN HUIS WAS JA, DAN DEED IK NIET MOEILIJK, MAAR HET IS MIJN HUIS NIET
nee ik heb de voordeur opengezet en er een briefje bij gehangen, kom aub binnen er ligt hier een mooie camera en een mooie laptopquote:Op zondag 21 maart 2004 21:49 schreef ron_nie het volgende:
[..]
Had je je achterdeur open laten staan?
Ja, vind je het gek dan dat er iets gestolen wordt?quote:Op maandag 22 maart 2004 12:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee ik heb de voordeur opengezet en er een briefje bij gehangen, kom aub binnen er ligt hier een mooie camera en een mooie laptop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |