abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 maart 2004 @ 11:40:55 #1
77057 WPA
punk4ever
pi_17863282
Ik zie in deze lijst een aantal topics over 'pijpen/beffen vergeleken met neuken'
Toen ik zelf in mijn puberteit was, was de algemene mening dat meisjes op hun hoede moesten zijn voor jongens, want die wilden alleen maar neuken. Ik probeerde ge-emancipeerd te doen, en probeerde niet aan neuken te denken.
Mijn eerste serieuse vriendinnetje was die mening ook min of meer aangedaan, en we hebben het gehele eerste jaar van onze verkering niet geneukt, maar wel alle andere dingetjes die we toen konden bedenken. Uiteindelijk vond ik het neuken 'niets bijzonders' meer. Nu -zo'n 20 jaar later- merk ik dat ik nog steeds niet echt zit te wachten op een neukpartij, maar dat ik juist het experimenteren, en vooral allerlei vormen van orale sex, verreweg prefereer.
Sterker nog, van gewoon neuken kom ik bijna niet klaar, ik moet me echt concentreren (want we wilden een kind). Leuk voor mijn vrouw, want ik kan het uren volhouden (vooral als zij boven zit, want ik ben graag lui ). Maar niet leuk voor mij, want het wordt al snel heel saai.
( Hierdoor ben ik mijn fantasieen patroon ook flink gaan uitbreiden, en ben zo ook bij bepaalde vormen van SM terecht gekomen).

Nu lees ik in eerder genoemde topics van allerlei vrouwen de reactie dat ze toch uiteindellijk juist een stevige neukpartij willen... Ben ik nu gek?

Nu verwacht ik hier niet dezelfde reacties als in die andere topics, zoals 'ik vind dit lekkerder dan dat'. Maar juist meer zwart/wit. Zijn er hier mensen zijn die ook niet van neuken houden, maar wel van veel andere manieren sex.
Wild Punks Amsterdam
pi_17865924
volgens mij ben jij jou vrouw beu....klopt niet ...
  zondag 21 maart 2004 @ 17:47:14 #3
77057 WPA
punk4ever
pi_17869392
quote:
Op zondag 21 maart 2004 15:12 schreef maxso het volgende:
volgens mij ben jij jou vrouw beu....klopt niet ...
Nee, dat is het niet. Ik heb dat met al mijn vriendinnen tot dusverre gehad.
Wild Punks Amsterdam
  zondag 21 maart 2004 @ 21:24:10 #4
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_17874507
Hmmmm .... dit topic verdient meer aandacht en reacties vind ik .... vooral omdat TS er een mooie OP van gemaakt heeft en serieus de vraag stelt.

Komt ie .....
quote:
Nu lees ik in eerder genoemde topics van allerlei vrouwen de reactie dat ze toch uiteindellijk juist een stevige neukpartij willen... Ben ik nu gek?
Ik denk dat het merendeel van de mensen neuken toch een ontzettende lekkere vrijetijdsbesteding vinden, dus in die zin ben je wel 'raar' te noemen inderdaad.

Zoals iedereen wel dingen heeft die ze niks aan vinden ... ook op dat gebied ... vind jij het neuken zelf niet prettig. Gelukkig zijn er vele andere manieren om seks te bedrijven en veel plezier te hebben. Als je vrouw daar geen probleem van maakt, zou ik me er niet druk om maken.

Om een baby te krijgen zul je het wel op die manier moeten doen en dat gebeurt dan ook begrijp ik. Probeer het voor beiden zo aangenaam mogelijk te maken en laat het niet alleen van dat onderdeel afhangen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 21 maart 2004 @ 22:01:49 #5
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_17875512
Hmmm ik had van alles getypt maar ik vraag me eigenlijk af wat je nu precies bedoelt. Geniet je juist van orale sex als je dit bij je partner doet of andersom?

Over het stukje dat vrouwen menen dat ze graag af en toe flink geneukt willen worden verschilt mijn mening niet van de vrouwen die dit jou wijs hebben gemaakt. Mijn vriendin is daarin totaal geen uitzondering. Soms wil ze het gewoon teder en langzaam maar vaak mag er ook gewoon flink "geramd" worden om het maar platvloers uit te drukken. Sterker nog, het lijkt er vaak op dat ze hier meer van geniet dan van de langdurige sessies met veel afwisseling.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_17877007
oww je klinkt precies als mijn vriend! ik vind het geweldig. Vorige vriendjes waren nogal van die 3-minuten mannetjes en als vrouw heb je daar weinig aan! Nu drinken we nog wel is gezellig om 3 uur snachts een kopje thee om ff na te keuvelen. Voor mij gaat knuffelen en intimiteit voor 'harde sex' !
  zondag 21 maart 2004 @ 23:42:26 #7
77057 WPA
punk4ever
pi_17878283
@ondeugend
quote:
Om een baby te krijgen zul je het wel op die manier moeten doen
Die baby is er al 10 maanden, en is het mooiste dat ik ooit heb meegemaakt! :-)

@hollander
quote:
Geniet je juist van orale sex als je dit bij je partner doet of andersom?
Uiteindelijk van beide. Standje 69 is dan ook een van mijn lievelings bezigheden.

@wkraaij
quote:
Voor mij gaat knuffelen en intimiteit voor 'harde sex' !
Ook. Ik hou vooral van experimenteren tijdens de sex, en veel orale dingetjes. En na de sex inderdaad lekker tegen elkaar aan kruipen met zoiets als een kop thee (ik ben ook een niet-roker ;-) ). En dan eventjes later misschien we weer verder gaan ;-)
Wild Punks Amsterdam
  maandag 22 maart 2004 @ 00:52:05 #8
16701 scanman01
Today's a good day
pi_17879437
quote:
Op zondag 21 maart 2004 11:40 schreef WPA het volgende:
Nu verwacht ik hier niet dezelfde reacties als in die andere topics, zoals 'ik vind dit lekkerder dan dat'. Maar juist meer zwart/wit. Zijn er hier mensen zijn die ook niet van neuken houden, maar wel van veel andere manieren sex.
Ik kan je hele verhaal onderschrijven. Bij ons is neuken erg bijzaak en gebeurt ook regelmatig helemaal niet. Voorspel (met alles inbegrepen) is voor ons de echte sex. Een paar uur lang elkaar helemaal gek maken en tot 10 of 20 of 30 keer op het randje brengen totdat je zo geil bent dat je bij wijze van spreken al klaarkomt als je partner 1 klein likje geeft. Soms willen we het nog wel eens afronden door op het einde 5 minuten te neuken, maar het komt ook regelmatig voor dat we tijdens het "voorspel" al geheel bevredigd zijn.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 22 maart 2004 @ 14:05:46 #9
63246 Shadow_Smile
Be awake in your dreams !
pi_17886868
Ik heb ook de voorkeur om liever met orale sex te expirimenteren. Neuken is leuk, maar orale sex, en andere sexuele handelingen zijn leuker. Tja hoe je het ook bekijkt, iedere vorm van neuken is niet meer dan een bepaalde standje op en neer gaande beweging.. Maakt dus niet uit hoe je leg, zit of staat, het is alleen maar op en neer ie die must. Mat andere handelingen heb je veel meer variatie, en mogelijk heden.

Maar zo heeft iedereen z'n eigen voorkeur !
See my lonely life unfold,...... I see it every day !!!
  maandag 22 maart 2004 @ 14:15:00 #10
77057 WPA
punk4ever
pi_17887100
quote:
Op maandag 22 maart 2004 14:05 schreef Shadow_Smile het volgende:
Ik heb ook de voorkeur om liever met orale sex te expirimenteren. Neuken is leuk, maar orale sex, en andere sexuele handelingen zijn leuker. Tja hoe je het ook bekijkt, iedere vorm van neuken is niet meer dan een bepaalde standje op en neer gaande beweging.. Maakt dus niet uit hoe je leg, zit of staat, het is alleen maar op en neer ie die must. Mat andere handelingen heb je veel meer variatie, en mogelijk heden.

Maar zo heeft iedereen z'n eigen voorkeur !
Maar je beschrijft wel voor 99% wat ik er ook van vind
Wild Punks Amsterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')