Ik zie in deze lijst een aantal topics over 'pijpen/beffen vergeleken met neuken'
Toen ik zelf in mijn puberteit was, was de algemene mening dat meisjes op hun hoede moesten zijn voor jongens, want die wilden alleen maar neuken. Ik probeerde ge-emancipeerd te doen, en probeerde niet aan neuken te denken.
Mijn eerste serieuse vriendinnetje was die mening ook min of meer aangedaan, en we hebben het gehele eerste jaar van onze verkering niet geneukt, maar wel alle andere dingetjes die we toen konden bedenken. Uiteindelijk vond ik het neuken 'niets bijzonders' meer. Nu -zo'n 20 jaar later- merk ik dat ik nog steeds niet echt zit te wachten op een neukpartij, maar dat ik juist het experimenteren, en vooral allerlei vormen van orale sex, verreweg prefereer.
Sterker nog, van gewoon neuken kom ik bijna niet klaar, ik moet me echt concentreren (want we wilden een kind). Leuk voor mijn vrouw, want ik kan het uren volhouden (vooral als zij boven zit, want ik ben graag lui
![]()
). Maar niet leuk voor mij, want het wordt al snel heel saai.
( Hierdoor ben ik mijn fantasieen patroon ook flink gaan uitbreiden, en ben zo ook bij bepaalde vormen van SM terecht gekomen).
Nu lees ik in eerder genoemde topics van allerlei vrouwen de reactie dat ze toch uiteindellijk juist een stevige neukpartij willen... Ben ik nu gek?
Nu verwacht ik hier niet dezelfde reacties als in die andere topics, zoals 'ik vind dit lekkerder dan dat'. Maar juist meer zwart/wit. Zijn er hier mensen zijn die ook
niet van neuken houden, maar wel van veel andere manieren sex.