Je vuisten gebruiken is natuurlijk het beste maar als je aanvaller een mes heeft? Vaak zijn slachtoffers fysiek in het nadeel dus moeten ze wel hun hersens gebruiken.quote:Op zondag 21 maart 2004 10:20 schreef TimmyAsd het volgende:
gebruik je vuisten (allen als het echt moet)..
denk je dat jouw bovenstaande ideeen niet strafbaar zijn als je die echt uitvoert?
bij je hebben mag wel, iemand ermee de hersens inslaan natuurlijk niet...quote:Op zondag 21 maart 2004 10:23 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Je vuisten gebruiken is natuurlijk het beste maar als je aanvaller een mes heeft? Vaak zijn slachtoffers fysiek in het nadeel dus moeten ze wel hun hersens gebruiken.
Strafbaar of niet een blikje red-bull of mijn fietssleutel mag ik bij me hebben toch?
Ik zal zoiets niet snel nodighebben ( met mijn 1.75 m en 80+ kg ) maar deze topic is gericht om mensen die wat lichter zijn gebouwd en dus een slachtofferuiterlijk hebben te helpen.quote:Op zondag 21 maart 2004 10:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
bij je hebben mag wel, iemand ermee de hersens inslaan natuurlijk niet...
Er zijn trouwens genoeg speciale technieken om met je handen iemand te verslaan die een mes bij zich heeft, maargoed daravoor moet je die wel eerst leren...
Als jij 's nachts in de trein zit en er komen 5 dronken boeren op je af, kijken of je er hetzelfde overdenkt.quote:Op zondag 21 maart 2004 10:30 schreef Conflict het volgende:
Roep heel hard boe!
Dit topic zet juist aan tot boven proportioneel geweld.
Gelukkig heb jij dan je fietssleutel bij...quote:Op zondag 21 maart 2004 10:33 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Als jij 's nachts in de trein zit en er komen 5 dronken boeren op je af, kijken of je er hetzelfde overdenkt.
die kan er zelfs dood aan gaanquote:Op zondag 21 maart 2004 11:52 schreef Fokslet het volgende:
Een pen. Blijft goed hangen na enig duwwerk.
quote:Gelukkig heb jij dan je fietssleutel bij...
Een gewoon zakmes is bij mijn weten nog altijd verboden. De regelgeving rondom het dragen van een mes is nogal vaag maar ik zou het er niet op wagen. Voor je het weten staat er verboden wapenbezit op je strafbladquote:een gewoon zakmes niet.
Bij-les wiskunde om 3 uur 's nachts... alleen voor de echte kanslozen onderlingquote:Op zondag 21 maart 2004 14:00 schreef N_I_ het volgende:
. Een passer is wel scherp maar hoe leg je aan een agent uit waarom je 's nachts een passer nodighebt
dan zakt je broek af... en het duurt effe voordat je hem los hebt.quote:Op zondag 21 maart 2004 12:20 schreef echt het volgende:
riem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |