Dat is nog eens wat anders dan een paard in de gang.quote:Op zondag 21 maart 2004 10:01 schreef DaPinky het volgende:
Hoi
Ik woon in een studentenhuis en moest net even wat bier doneren aan de wc.
Zie ik opeens een zwerver in de gang liggen te slapen op de koude grond...
Volgens mij is dat niet geheel de bedoeling.
Zal wel weer iemand de deur niet goed dicht gedaan hebben.
Zal ik de brandslang pakken of hem zn roes uit laten slapen?
quote:Op zondag 21 maart 2004 10:04 schreef wenneke1 het volgende:
kopje koffie geven en dan weer weg sturen. was vannacht zulk kloteweer.
Volgens mij woon jij in een gezellige buurtquote:Op zondag 21 maart 2004 10:05 schreef DaPinky het volgende:
Er hangen overal al briefjes dat men GODVERDOMME die deuren dicht moet houden...
Er is ook al een paar keer ingebroken... Ik geef daar de zwerver niet per direct de schuld van, hoor...
Maar het schiet gewoon niet op zo. Alle sloten zijn al eens vervangen door die inbraak.
Tenminste nog iemand die hem een bakje koffie wil geven.quote:Op zondag 21 maart 2004 10:04 schreef wenneke1 het volgende:
kopje koffie geven en dan weer weg sturen. was vannacht zulk kloteweer.
Had ik vroeger in Amsterdam nooit last van.(woonde daar toen aan het Leidscheplein aan de Nassaukade en ik werd daar ook voor gewaarschuwd toen.quote:Op zondag 21 maart 2004 10:19 schreef Oblivion het volgende:
Ja, en dan komt ie vanavond weer terug, hij krijgt tenslotte wel een kopje koffie...![]()
Hebben we al, maar fijne huisgenoten halen die los zodat ze makkelijker door het huis kunnen lopen...quote:Op zondag 21 maart 2004 10:15 schreef dahei het volgende:
Wat dacht je van deurdrangers?
Nee, vriendin is onderwegquote:Op zondag 21 maart 2004 10:34 schreef Conflict het volgende:
Misschien wilt hij je wel pijpen voor een tientje, dan zijn jullie beiden tevreden
Oooohkay... misschien wil zij hem wel pijpen voor een tientje ?quote:Op zondag 21 maart 2004 10:37 schreef DaPinky het volgende:
[..]
Nee, vriendin is onderweg
quote:Op zondag 21 maart 2004 10:40 schreef ChOas het volgende:
[..]
Oooohkay... misschien wil zij hem wel pijpen voor een tientje ?
quote:Op zondag 21 maart 2004 10:42 schreef DaPinky het volgende:
zucht
quote:Op zondag 21 maart 2004 11:25 schreef DaPinky het volgende:
dus hij krijgt geen eten en wel de brandslang... komt ie iig niet meer terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |