dan zal dat boris wel zijn vrees ik..quote:Op zondag 21 maart 2004 10:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, er is nog een mol over, maar of dat een jongen of meisje is weten ze niet. Het is een geweldig goede zanger(es), dus ze proberen Boris en Marlies uit. Wild guess, hoor!

ik volg eigenlijk die theorie niet helemaal.. maar waarom zou dat niet waar zijn? En wie heeft dta verhaal dan de wereld in geholpen?quote:Op zondag 21 maart 2004 10:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat jullie uberhaupt nog in die moltheorie geloven.

Als je goed had opgelet, heb je gelezen dat ik eerder heb gezegd dat de jury in de moltheorie gelooft. HJ is er ook meerdere malen op tv op teruggekomen.quote:Op zondag 21 maart 2004 10:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat jullie uberhaupt nog in die moltheorie geloven.

Nico Dijkshoornquote:Op zondag 21 maart 2004 10:48 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
ik volg eigenlijk die theorie niet helemaal.. maar waarom zou dat niet waar zijn? En wie heeft dta verhaal dan de wereld in geholpen?

quote:Op zondag 21 maart 2004 10:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nico Dijkshoorn

Beetje raar van HJ. Ik geloof er in ieder geval niks van.quote:Op zondag 21 maart 2004 10:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Als je goed had opgelet, heb je gelezen dat ik eerder heb gezegd dat de jury in de moltheorie gelooft. HJ is er ook meerdere malen op tv op teruggekomen.

Moet jij in dit topic trouwens niet enkele ziektes even edittenquote:Op zondag 21 maart 2004 10:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Beetje raar van HJ. Ik geloof er in ieder geval niks van.

Ik geloof dat Tooske in de eerste live-uitzending ook per ongeluk liet ontglippen dat er maar 2 stemmen per bron worden meegeteld. Als je vaker stemt , kost het je wel geld, maar tellen die stemmen niet meer mee.quote:Op zondag 21 maart 2004 10:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Daarom vind ik dat je per nummer maximaal 3x mag stemmen ofzo. Dan zou het veel eerlijker zijn.

Preciesquote:Op zondag 21 maart 2004 08:47 schreef Haay1971 het volgende:
Oh, en scanman01: ik ben het helemaal met je eens met betrekking tot "haten" van iemand. knip
En als iemand er zo wel over denkt, dan is het hoog tijd voor een psychologisch onderzoek! Maar scanman01, ik denk dat wij met het klimmen der jaren wat genuanceerder zijn gaan denken dan sommige van hormonen gierende tieners![]()

Het was nooit zo, maar ik begin nu ook te denken dat het vorig jaar zelfs beter was dan dit jaar.quote:Op zondag 21 maart 2004 11:54 schreef Vamos het volgende:Nee, ik verlang echt terug naar Hind en Yuli. Die wilden nog wel eens een hoge noot pakken dat een aantal seconden vasthouden. DAT is zingen naar mijn mening.

quote:Op zondag 21 maart 2004 11:56 schreef Magics het volgende:
Nog ff snel.
Dit vond ik zo'n zielige foto, moest ik nog ff met jullie delen :
[afbeelding]
Daar zit ie dan.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |