Fout. Ik maak me druk om mensen die zonder reden iemand finaal afmaken en die persoon voor vanalles en nogwat uitmaken. Of dat nou Alice is of Maud of Ron maakt me niets uit. Had ook iemand uit een ander programma kunnen zijn. Jij bent degene die zich druk maakt om dat ene zangeresje in Idols.quote:Op zondag 21 maart 2004 01:40 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Jij bent degene die zich over dat zangeresje ontfermt... niet ik...

Kijk, dat is goed gesproken. Helemaal mee eens!quote:Op zondag 21 maart 2004 01:40 schreef nightfall het volgende:
heb het eens voor de gein zitten kijken vannavond omdat ik bezoek had die het graag wilden zien:,. wat een bagger zeg,. geen van allen had een stem die er lekker uitkwam,. die grieten zijn stuk voor stuk van die types met een stem die in een leuk top 40 coverbandje kunnen zingen, maar meer ook niet,. alleen die ene jongen die dat nummer van the rasmus deed had iets aan potentie,.. maar om nou te zeggen dat het allemaal super is????????,. die deen/zweed/whatever die dat worldidols heeft gewonnen heeft wel een ontzettend goeie stem ja,. maar dat zooitje huppelkutten wat hier nu wordt geacht op hun top te presteren laat het imo flink afweten,... loopt die oetlul met die krullen nog tegen zo'n valszingende griet te roepen dat ze het niet "heeft",. en nooit zal hebben ook, en dat ie dat de vorige keer al zag,. dat sjagerijnige zooitje wat daar zit, wat claimt dat ze "oog " voor talent hebben, en ook nog eens verstand hebben van muziek, die mogen ook wel eens wat kritiescher zijn op zichzelf, want als je pas in dit stadium ziet dat dat iemand het niet haalt als er zo wordt gezongen, dan heb je toch echt al die tijd naar andere "kwaliteiten" zitten kijken.,. schandalig dat compleet zingend nederland zich laat beoordelen door een stelletje beunhazen.,. neem dan een paar mensen die er echt verstand van hebben, en ook bv toelatingsexames doen op het conservatoriom, die weten tenminste wel waar ze het over hebben.
de groeten, wat een amateurs zeg.![]()

hey timmyLsd, was jij niet die knurft die z`n vriendin had geslagen?? loser!quote:Op zondag 21 maart 2004 01:43 schreef TimmyAsd het volgende:
ff bookmarken trouwens.. morgen weer een nieuwe dag (ochtend...)

die tijd is allang geweest... Geef mijn mening over haar.. meerderen doen dat.. jij kon dara niet tegen (je maakt je druk om mensen die zonder reden iemand finaal afmaken en die persoon voor vanalles en nogwat uitmaken...)...quote:Op zondag 21 maart 2004 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Fout. Ik maak me druk om mensen die zonder reden iemand finaal afmaken en die persoon voor vanalles en nogwat uitmaken. Of dat nou Alice is of Maud of Ron maakt me niets uit. Had ook iemand uit een ander programma kunnen zijn. Jij bent degene die zich druk maakt om dat ene zangeresje in Idols.

Nee dat was ik niet.. ik reageerde juist dat de TS dara een klootzak was..quote:Op zondag 21 maart 2004 01:45 schreef laffer het volgende:
[..]
hey timmyLsd, was jij niet die knurft die z`n vriendin had geslagen?? loser!

Tell me about it. Dat hebben zoveel mensen al gezegd en moet ik eigenlijk ook doen. Gewoon negeren die handel. Helaas kan ik dat niet. Dat is mijn probleem inderdaad.quote:Op zondag 21 maart 2004 01:46 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
die tijd is allang geweest... Geef mijn mening over haar.. meerderen doen dat.. jij kon dara niet tegen (je maakt je druk om mensen die zonder reden iemand finaal afmaken en die persoon voor vanalles en nogwat uitmaken...)...
Waar maak je je nou eigenlijk druk om? Als je ons echt kinderachtig vindt enzo.. waarom negeer je het niet? wees de verstandigste.. ipv er 3dubbel zo hard tegenin te gaan...

Ieder zo zijn eigen probleem....quote:Op zondag 21 maart 2004 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tell me about it. Dat hebben zoveel mensen al gezegd en moet ik eigenlijk ook doen. Gewoon negeren die handel. Helaas kan ik dat niet. Dat is mijn probleem inderdaad.

Dat was pas de eerste hoor.quote:Op zondag 21 maart 2004 01:47 schreef TimmyAsd het volgende:
iemand anders nog wat loze argumenten die ik zo makkelijk weg kan wuifen?

Van hem jaquote:Op zondag 21 maart 2004 01:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was pas de eerste hoor.

zal ik ff over moeten nandenken.. sorryquote:Op zondag 21 maart 2004 01:48 schreef schatje het volgende:
Ik ga slaapjes doen. Ik stel het op prijs als je het wat minder persoonlijk maken.
Weltrusten lieve mensen.

Ik ga even wat zinvollers doen. Ja, er is ook leven buiten Idolsquote:Op zondag 21 maart 2004 01:48 schreef schatje het volgende:
Ik ga slaapjes doen. Ik stel het op prijs als je het wat minder persoonlijk maken.
Weltrusten lieve mensen.

no way! Jij bent boven de 20?quote:Op zondag 21 maart 2004 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ga even wat zinvollers doen. Ja, er is ook leven buiten Idols
Mijn vrouw ligt al een uurtje te wachten.

2x zelfsquote:Op zondag 21 maart 2004 01:50 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
no way! Jij bent boven de 20?

Tell it to Bush!quote:Op zondag 21 maart 2004 01:50 schreef CJ het volgende:
Ik ga ook pitten. En mensen...
't Is maar dat je 't weet.

No way! we zijn het hierover eens?quote:Op zondag 21 maart 2004 01:51 schreef scanman01 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 21 maart 2004 01:50 schreef CJ het volgende:
Ik ga ook pitten. En mensen...
[afbeelding]
't Is maar dat je 't weet.</div></blockquote> Tell it to Bush!

tuurlijk, eerst trots lopen te verkondigen dat je je vriendin hebt gemept en dan nog flamen tegen users hier op fok??quote:Op zondag 21 maart 2004 01:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
kanker nou eens op hoerenjong!

als je chinshan in je avatar hebt heb je sowieso al ergens een essentiële schakel gemistquote:Op zondag 21 maart 2004 01:59 schreef laffer het volgende:
[..]
tuurlijk, eerst trots lopen te verkondigen dat je je vriendin hebt gemept en dan nog flamen tegen users hier op fok??
ga hulp zoeken jochie...

als jij de naam shinchan niet fatsoenlijk kunt spellen moet je misschien weer terug naar de ballenbak! hoer!quote:Op zondag 21 maart 2004 02:03 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
als je chinshan in je avatar hebt heb je sowieso al ergens een essentiële schakel gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |