Anders was SC me weer voor geweestquote:Op zondag 21 maart 2004 00:45 schreef schatje het volgende:
Je bent eigenlijk te vroeg. Maar ik laat 'm maar open.
quote:Op zondag 21 maart 2004 00:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee.. behalve als ze eruit zijn
Dus jij zou het fijner hebben gevonden als er tienduizenden stemmen tussen jou en de ander hadden gezeten, m.a.w. dat jij echt onwijs impopulair bent?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:49 schreef Dizer het volgende:
Vind trouwens dat als Ron door was gegaan, best wel kut voor hem dan om te horen dat ie van Alice heeft gewoon met maar een paar honderd stemmen...zou me best kut gaan voelen..
Nee had het liever niet willen horenquote:Dus jij zou het fijner hebben gevonden als er tienduizenden stemmen tussen jou en de ander hadden gezeten, m.a.w. dat jij echt onwijs impopulair bent?
Is dit al zeker?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:49 schreef Glamazon het volgende:
Het thema is disco en Maud gaat Rock Your Body van Justin Timberlake doen
Ik weet het niet, maar doe een wild gokje...... de topicstarter!!!!quote:Op zondag 21 maart 2004 00:51 schreef mia_wallace het volgende:
Wie heeft deze topictitel nou weer bedacht![]()
lolquote:Op zondag 21 maart 2004 00:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar doe een wild gokje...... de topicstarter!!!!
dan ligt ze er uit...quote:Op zondag 21 maart 2004 00:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Is dit al zeker?Zou wel érg leuk zijn
.
Zwartkijkerquote:Op zondag 21 maart 2004 00:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
dan ligt ze er uit...
dag dagquote:Op zondag 21 maart 2004 00:54 schreef StarGazer het volgende:
Weltrusten mensen
Zeg maar dag dag
Juistquote:Op zondag 21 maart 2004 00:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar doe een wild gokje...... de topicstarter!!!!
realist... ze moet ballads blijven zingen.. daar is ze goed in.. net zowiets als boris vanavond.. rock is niet zijn stijl..quote:Op zondag 21 maart 2004 00:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Zwartkijker.
Heb ik nou ook met alice..quote:Op zondag 21 maart 2004 00:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Juist
Ik hoop al vanaf finaleaflevering 1 dat Eric eruit moet! Maar het gebeurt maar steeds niet![]()
Ik vond haar Just Like a Pill anders ook erg goed doen.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
realist... ze moet ballads blijven zingen.. daar is ze goed in.. net zowiets als boris vanavond.. rock is niet zijn stijl..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |