Volgens mij zei HJ al in de workshop dat ze nep overkwam met zingen, te overdreven. Daar was ik het toen mee eens, nu nog steeds. In de wildcardronde had ze dat niet, daar kwam ze veel leuker over en ze zong daar beter. Ik had er geen problemen mee dat ze doorging. In de finales is ze weer terug bij het workshopniveau. Niet echt goed zingen en weer te overdreven. Het komt bij haar echt niet geloofwaardig over. Het komt niet uit haar hart lijkt het.
Hoe dan ook gen reden om haar zo hard aan te pakken in de media en de show. iets minder hard eerlijk zijn kan ook. Dat meisje heeft ook gevoelens.
" Je doet wel heel hard je best, maar net iets teveel. Je bewegingen en uitdrukkingen zijn net iets te overdreven. Je zang kan ook verbeterd worden. Probeer daar aan te werken. Verder denk ik niet dat jij echt een topper kan worden. " Dat komt al heel anders over vind ik.
Dan zou ze er waarschijnlijk ook al uit zijn, want dan zou ze niet zielig zijn.Al is dat ookr aar, want als mensen het zo zielig vinden dat ze zo wordt aangepakt, zou je denken dat ze zorgen dat ze er juist uit moet, zodat ze niet nog een week die kritiek krijgt en weer heel Nederland over zich heen als bijv. Maud weg moet.