quote:Op zondag 21 maart 2004 16:57 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Instelling?

Zag ik Alice in Liveshow 1 niet toevallig op de kruk zitten?quote:Op zondag 21 maart 2004 17:04 schreef Sweetlay-d het volgende:
kom op zeg, alice en eric halen de finale heus niet! Alice is er al dichtbij, gister had ze een van de minste stemmen samen met eric, dus hun einde is nabij..

Als je Alice wilt terugzien: er staat nog een link in dit gesloten topic >> Video Link is doet het niet met al haar optredens tijdens de liveshows..quote:Op zondag 21 maart 2004 17:23 schreef Linz het volgende:
Damn, ik heb wat gemist geloof ik, het was een vreemde uitzending als ik de reacries mag geloven. Jammer dat ik niet thuis was. Woensdag herhaling, ben benieuwd wat Marlies fout deed.

je kunt natuurlijk ook gewoon op www.idols.nl kijken. daar staan de liveshows ook. Ook al van gisteren.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:26 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Als je Alice wilt terugzien: er staat nog een link in dit gesloten topic >> Video Link is doet het niet met al haar optredens tijdens de liveshows..![]()
Die link zal ik hier maar niet plaatsen.

Alleen die van gisteren nog. Archief = betalen.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:35 schreef snoweh het volgende:
[..]
je kunt natuurlijk ook gewoon op www.idols.nl kijken. daar staan de liveshows ook. Ook al van gisteren.

helemaal mee eens!quote:Op zondag 21 maart 2004 16:33 schreef Vamos het volgende:
[..]
hmmja, vals zongen ze allemaal wel eens. Maar dat doet Elton John ook wel eens. Verschil is dat ze ook wel eens een hun keel openzetten en uithaalden. En dat zie heb ik deze finalisten in alle 3 de live shows amper zien doen, terwijl het juist DE manier is om stemmen te trekken. Als je een enorme uithaal doet aan het einde en hij gaat goed...nou dan zit je echt niet op de bank.
Ze komen gewoon te kort. Irma kan het, maar die kiest alleen maar nummers waarbij het schreeuwerig klinkt (op haar workshop na). Ron kan het, maar die is weg. JK doet het soms, maar op zo'n RnB manier vol op zijn keel. Maud zingt alles heel saai. Marlies deed het schreeuwerig bij de workshop en vals in deze uitzending. Boris zingt perfect, maar heb 'm nog niet een toon lang horen vasthouden. Elke keer stopt ie al vlug met een snik. En de rest kan het niet of doet het extreem vals.
Bij de vorige idols hadden Dewi, Hind, Jim en Jamai een uniek stemgeluid. Je herkende ze meteen. Bij deze finalisten heeft alleen Boris een uniek stemgeluid en wellicht Irma. De rest is inwisselbaar voor 1000 anderen. Ok, toegeven, Eric klinkt ook vrij uniek. Maar ja, da's omdat ie niet kan zingen. Het is de eerste finalist waarvan ik denk 'zo klink ik ook als ik mezelf terughoor op een bandje' en dat is GEEN compliment ...

OMG, jij bent echt niet helemaal fris hèquote:Op zondag 21 maart 2004 10:14 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
luister jochie, als je echt een man bent, zet je nu je mailadres ff hier.. mail ik je terug voor een afspraak.. daarna piep je wel anders... waar blijf je met dat topic...

Daar is het ook een tiener voorquote:Op zondag 21 maart 2004 18:31 schreef laffer het volgende:
[..]
OMG, jij bent echt niet helemaal fris hè [afbeelding]
zielig hoor, als je het verbaal niet meer aankunt!![]()

Nu spreek je jezelf tegen. Doordat ze zo'n snolliebolliequote:Vanochtend vroeg al schreef JohnDDD het volgende:
Onbegrijpelijk dat die snolliebollie van een Alice meer stemmen krijgt dan Ron.

Getuige de berichten hier, zeer terecht!quote:Op zondag 21 maart 2004 17:04 schreef JohnDDD het volgende:
Ik wilde een berichtje plaatsen in het gastenboek van Alice maar dat moet eerst gekeurd worden door de webmaster.

Zong verschrikkelijk vals.quote:Op zondag 21 maart 2004 17:23 schreef Linz het volgende:
Damn, ik heb wat gemist geloof ik, het was een vreemde uitzending als ik de reacries mag geloven. Jammer dat ik niet thuis was. Woensdag herhaling, ben benieuwd wat Marlies fout deed.

Dat zegt mij al genoegquote:Op zondag 21 maart 2004 19:10 schreef kyra1974 het volgende:
live&cooking rulez![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |