abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17864002
Ik heb die wedstrijd van gisteren gemist.
Wordt het nog herhaald vandaag?
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_17864871
quote:
Op zondag 21 maart 2004 01:30 schreef tong80 het volgende:
RKC-Ajax. Pass van Wim Jonk over 40 meter. De keeper kwam uitgelopen. Had ie nooit moeten doen.

Zoals Tony al zei, dat was tegen Vitesse tong . Bergkamp neemt de dieptepass in een keer aan, wipt de bal omhoog om hem vervolgens over Van der Gouw te wippen, zonder dat de bal uit de lucht is geweest.

Andere fraaie goals voor Ajax: stiftje over Herman Teeuwen (RKC) van randje 16, dubbele schaar om Ed de Goey tegen feyenoord in de kuip. .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  zondag 21 maart 2004 @ 14:31:20 #53
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_17864896
quote:
Op zondag 21 maart 2004 13:41 schreef popolon het volgende:
crosspost, vooruit maar.

[afbeelding]

Wat een fenomenale goal zeg, .
-
  zondag 21 maart 2004 @ 14:38:03 #54
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_17865037
quote:
Op zondag 21 maart 2004 10:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Voor mij staat Bergkamp ook hoger dan Van Basten. Marco heeft de heiligenstatus vanwege het mysterie, omdat hij te vroeg moest stoppen. Dat werkt in zijn voordeel. Maar het briljante inzicht van Dennis, de steekpassjes, daarmee staat hij lonely aan de top. Die zijn mooier dan zijn doelpunten.
mja met het verschil dat Marco het wel heeft gered in Italie en Dennis niet ...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_17865249
Bij Arsenal en Ajax wel. Zegt genoeg.
pi_17865304
En speelde bij beide in de Europese subtop. Marco schiet zijn ploeg naar Europese titels.
pi_17865361
Bergkamp ook. JAmmer alleen dat zijn ploeggenoten de penalties misten

Van Basten was ook een ander type spelen. Een echte spits, Bergkamp voetbalt meer achter de spitsen.
pi_17865449
UEFA cup is geen fatsoenlijke titel, dat kan Feyenoord ook winnen

Pas als ze nu onder leiding van Bergkamp de CL winnen, mag ie zich in het rijtje legendes voegen.
pi_17865509
quote:
Op zondag 21 maart 2004 14:55 schreef MaxPower het volgende:
UEFA cup is geen fatsoenlijke titel, dat kan Feyenoord ook winnen
Ik heb het over halve finale WK '98, Nederland - Brazilië
pi_17865543
Dat is nog ver verwijderd van een titel.
pi_17866138
Die stift bij RKC was die waar van Gaal voor ging klappen.

Ik denk dat Bergkamp nog wel een jaar door kan gaan, zeker op de manier waarop Wenger hem gebruikt. Dus gewoon zijn duels spelen en af en toe rust pakken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_17874650
quote:
Op zondag 21 maart 2004 14:59 schreef MaxPower het volgende:
Dat is nog ver verwijderd van een titel.
1 wedstrijd?
  zondag 21 maart 2004 @ 21:52:10 #63
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_17875260
Ja en EK 2000, halve finale waarbij hij ook op de paal schoot en nederland in de wedstrijd zelf ook nogeens 2 penalties kreeg maar ze allebei wist te verprutsen
Ado is the pride of Holland!
pi_17875767
Wenger wil er met Bergkamp zelf over praten, hij laat de keuze aan hem, zo was net te horen op C+. Wenger was nogal voorzichtig, maar hij liet weten hem niet af te schrijven
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 21 maart 2004 @ 22:13:25 #65
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_17875803
Dennis moet stoppen op het hoogtepunt,na dit Treble Year dus

Effe serieus,lekker nog een jaartje door laten ballen,de drijfveer van Arsenal
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_17875814
quote:
Op zondag 21 maart 2004 14:38 schreef DAMH het volgende:

[..]

mja met het verschil dat Marco het wel heeft gered in Italie en Dennis niet ...
tja, en dennis heeft het wel gered in engeland en marco niet - so whats your point?
pi_17876053
Als rechtgeaard MANutd fan blijft kan ik het moeilijk verkroppen, maar een Bergkamp in deze vorm mag nog jaren doorgaan. Het blijft gewoon een genot voor het oog.
what if everything around you, isn't quite as it seems?
what if all the world you think you know, is an elaborate dream?
  zondag 21 maart 2004 @ 22:23:47 #68
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_17876082
quote:
Op zondag 21 maart 2004 22:13 schreef SCH het volgende:

[..]

tja, en dennis heeft het wel gered in engeland en marco niet - so whats your point?
The point is, dat jouw reply hierboven overkomt als het zijnde dat Bergkamp net zo goed( al dan niet beter) is als Marco en kben van mening van niet, en daarbij kom ik met de simpele beargumentatie dat hij het Niet heeft gered in Italie,,, en in mijn ogen is die italiaanse liga sterker als de EPL, dus met andere woorden dennis was te licht voor Italie en goed genoeg voor engeland.

en dat marco het niet in engeland heeft gered is nonsens wat hij heeft er nooit gespeeld ....
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_17876190
quote:
Op zondag 21 maart 2004 22:23 schreef DAMH het volgende:

[..]

The point is, dat jouw reply hierboven overkomt als het zijnde dat Bergkamp net goed( al dan niet beter) is dan Marco en kben van mening van niet, en daarbij kom ik met de simpele beargumentatie dat hij het Niet heeft gered in Italie,,, en in mijn ogen is die italiaanse liga sterker als de EPL, dus met andere woorden dennis was te licht voor Italie en goed genoeg voor engeland.

en dat marco het niet in engeland heeft gered is nonsens wat hij heeft er nooit gespeeld ....
Dennis heeft een veel grotere carriere gehad dan Marco - dat staat vast. Sneu dat iemand door blessures moet afhaken, we zullen nooit weten hoe goed hij eigenlijk was.

Ik vind de Italiaanse competitie echt drie keer niks en vind het alleen maar in iemand te prijzen als hij zich niet op zijn gemak voelt in die mafiose machowereld. Hij vond het gewoon niet leuk daar, logisch: hij paste daar ook niet. Ik denk gewoon dat ze beide heel erg goed zijn maar Dennis is overall een grotere speler, Marco is meer de James Dean van het Nederlandse voetbal.
  zondag 21 maart 2004 @ 22:28:23 #70
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_17876203
quote:
Op zondag 21 maart 2004 22:23 schreef DAMH het volgende:

[..]

,,, en in mijn ogen is die italiaanse liga sterker als de EPL, dus met andere woorden dennis was te licht voor Italie en goed genoeg voor engeland.

Kijk,en dit is jouw punt en SCH en anderen zullen misschien een andere standpunt dus zal je er nooit uitkomen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_17876219
Je moet beide spelers niet willen vergelijken. Van Basten heeft fantastische prestaties geleverd met Oranje en Milan, Bergkamp mislukte bij Inter, waar iedereen mislukt. Mede dankzij hem is Arsenal zo goed als ze nu zijn.

De omhaal tegen Den Bosch of dat fabelachtige doelpunt tegen Newcastle moet je ook niet met elkaar gaan vergelijken. Beiden zijn extreme talenten en wie er dan beter, groter of belangrijker is totaal irrelevant omdat je het niet kan meten
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 21 maart 2004 @ 23:09:36 #72
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_17877354
Laten we inderdaad de spelers niet gaan vergelijken

Allebei juweeltjes.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 21 maart 2004 @ 23:47:48 #73
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_17878423
quote:
Op zondag 21 maart 2004 22:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:

De omhaal tegen Den Bosch of dat fabelachtige doelpunt tegen Newcastle moet je ook niet met elkaar gaan vergelijken. Beiden zijn extreme talenten en wie er dan beter, groter of belangrijker is totaal irrelevant omdat je het niet kan meten
Niet te vergeten die goal tijdens wk98 kwartfinale, NL-ARG in de laatste minuut van de officiele speeltijd nee serieus allebei toppers uiteraard, en zo is het wel genoeg geweest over van Basten

[ Bericht 0% gewijzigd door bergkampf op 21-03-2004 23:53:32 ]
Ado is the pride of Holland!
pi_17879151
Bergkamp is eenzame klasse in zijn soort. De manier waarop hij het spelletje 'leest', een wedstrijd met splijtende passes open kan breken met een sierlijkheid en gratie die maar heel weinig spelers gegeven is, is gewoonweg fenomenaal. En al heeft hij minder vaak zijn 'briljante' momenten, als Bergkamp de bal heeft, gebeurt er iets. Je ziet nog steeds zijn tegenstanders een ietwat angstige blik krijgen, gewoon omdat ze weten dat hij staat is iets volledig onvoorspelbaars te doen, wat uiteindelijk in de uitvoering en herhaling vaak de meest simpele en daardoor mooiste oplossing blijkt te zijn. Bergkamp heeft voor mij laten zien dat voetballen kunst kan zijn, een samenspel tussen bal en speler is, bedoelt om de toeschouwers te laten genieten van dat wat mogelijk is op het veld. Van mij mag hij nog een jaar doorgaan, graag zelfs. En hij stopt gewoon lekker als hij het zelf genoeg vindt, op het moment dat hij voelt dat zijn lichaam het fysiek niet meer aankan. Want de natuurlijke gratie, zijn gevoel en relatie met de bal zal hij nooit verliezen. Amen.
pi_17879605
quote:
Op zondag 21 maart 2004 23:47 schreef bergkampf het volgende:

[..]

Niet te vergeten die goal tijdens wk98 kwartfinale, NL-ARG in de laatste minuut van de officiele speeltijd nee serieus allebei toppers uiteraard, en zo is het wel genoeg geweest over van Basten
En nog een keer!
quote:
Op zondag 21 maart 2004 01:37 schreef Praag het volgende:
Ik heb zelfs nog een mp3tje van Jack van Gelder bij de 2-1 tegen Argentina, WK '98:

...duwt Stam van zich af, komt die bal voor, is het...ooooh... Batistuta net niet. Nee niks aan de hand, Frank de Boer had er goed het oog op. Nederland... Nederland gaat in de halve finale komen. Ik heb opeens zo'n GEVOEL dat we in de halve finale gaan komen. Met eh... balbezit voor Frank de Boer. Frank de Boer speelt de bal... heel goed. Naar Dennis Bergkamp. Dennis Bergkamp. Dennis Bergkamp neemt de bal aan... Dennis Bergkamp! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!! Frank de Boer speelt de bal naar Dennis Bergkamp. Die neemt de bal feilloos aan... en die schiet de bal erin. We spelen nog officieel 20 seconden!!! DENNIS BERGKAMP, 2-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Daar is alles wel mee gezegd denk ik
All good things must come to an end...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')