Zoals Tony al zei, dat was tegen Vitesse tongquote:Op zondag 21 maart 2004 01:30 schreef tong80 het volgende:
RKC-Ajax. Pass van Wim Jonk over 40 meter. De keeper kwam uitgelopen. Had ie nooit moeten doen.
mja met het verschil dat Marco het wel heeft gered in Italie en Dennis niet ...quote:Op zondag 21 maart 2004 10:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor mij staat Bergkamp ook hoger dan Van Basten. Marco heeft de heiligenstatus vanwege het mysterie, omdat hij te vroeg moest stoppen. Dat werkt in zijn voordeel. Maar het briljante inzicht van Dennis, de steekpassjes, daarmee staat hij lonely aan de top. Die zijn mooier dan zijn doelpunten.
Ik heb het over halve finale WK '98, Nederland - Braziliëquote:Op zondag 21 maart 2004 14:55 schreef MaxPower het volgende:
UEFA cup is geen fatsoenlijke titel, dat kan Feyenoord ook winnen
1 wedstrijd?quote:Op zondag 21 maart 2004 14:59 schreef MaxPower het volgende:
Dat is nog ver verwijderd van een titel.
tja, en dennis heeft het wel gered in engeland en marco niet - so whats your point?quote:Op zondag 21 maart 2004 14:38 schreef DAMH het volgende:
[..]
mja met het verschil dat Marco het wel heeft gered in Italie en Dennis niet ...
The point is, dat jouw reply hierboven overkomt als het zijnde dat Bergkamp net zo goed( al dan niet beter) is als Marco en kben van mening van niet, en daarbij kom ik met de simpele beargumentatie dat hij het Niet heeft gered in Italie,,, en in mijn ogen is die italiaanse liga sterker als de EPL, dus met andere woorden dennis was te licht voor Italie en goed genoeg voor engeland.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
tja, en dennis heeft het wel gered in engeland en marco niet - so whats your point?
Dennis heeft een veel grotere carriere gehad dan Marco - dat staat vast. Sneu dat iemand door blessures moet afhaken, we zullen nooit weten hoe goed hij eigenlijk was.quote:Op zondag 21 maart 2004 22:23 schreef DAMH het volgende:
[..]
The point is, dat jouw reply hierboven overkomt als het zijnde dat Bergkamp net goed( al dan niet beter) is dan Marco en kben van mening van niet, en daarbij kom ik met de simpele beargumentatie dat hij het Niet heeft gered in Italie,,, en in mijn ogen is die italiaanse liga sterker als de EPL, dus met andere woorden dennis was te licht voor Italie en goed genoeg voor engeland.
en dat marco het niet in engeland heeft gered is nonsens wat hij heeft er nooit gespeeld ....
Kijk,en dit is jouw punt en SCH en anderen zullen misschien een andere standpunt dus zal je er nooit uitkomenquote:Op zondag 21 maart 2004 22:23 schreef DAMH het volgende:
[..]
,,, en in mijn ogen is die italiaanse liga sterker als de EPL, dus met andere woorden dennis was te licht voor Italie en goed genoeg voor engeland.
Niet te vergeten die goal tijdens wk98 kwartfinale, NL-ARG in de laatste minuut van de officiele speeltijdquote:Op zondag 21 maart 2004 22:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De omhaal tegen Den Bosch of dat fabelachtige doelpunt tegen Newcastle moet je ook niet met elkaar gaan vergelijken. Beiden zijn extreme talenten en wie er dan beter, groter of belangrijker is totaal irrelevant omdat je het niet kan meten
En nog een keer!quote:Op zondag 21 maart 2004 23:47 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Niet te vergeten die goal tijdens wk98 kwartfinale, NL-ARG in de laatste minuut van de officiele speeltijdnee serieus allebei toppers uiteraard, en zo is het wel genoeg geweest over van Basten
quote:Op zondag 21 maart 2004 01:37 schreef Praag het volgende:
Ik heb zelfs nog een mp3tje van Jack van Gelder bij de 2-1 tegen Argentina, WK '98:
...duwt Stam van zich af, komt die bal voor, is het...ooooh... Batistuta net niet. Nee niks aan de hand, Frank de Boer had er goed het oog op. Nederland... Nederland gaat in de halve finale komen. Ik heb opeens zo'n GEVOEL dat we in de halve finale gaan komen. Met eh... balbezit voor Frank de Boer. Frank de Boer speelt de bal... heel goed. Naar Dennis Bergkamp. Dennis Bergkamp. Dennis Bergkamp neemt de bal aan... Dennis Bergkamp! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!! Frank de Boer speelt de bal naar Dennis Bergkamp. Die neemt de bal feilloos aan... en die schiet de bal erin. We spelen nog officieel 20 seconden!!! DENNIS BERGKAMP, 2-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar is alles wel mee gezegd denk ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |