abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17859830
Er was altijd een geniale Bergkamp "The Iceman" website, maar die is uit de lucht als ik correct gegoogled heb. Jammer, want daar stonden _veel_ goals op.
  Trouwste user 2022 zondag 21 maart 2004 @ 01:21:57 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_17859922
Alleen voor z'n drie doelpunten tegen Leicter City verdient ie al een ouevre prijs

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_17859932
In z'n AJAX tijd heeft 'ie veeeeeeeel gescoord.

En die ene keer dat 'ie bij Arsenal alledrie de Doelpunten van de Maand in de engelse competitie scoorde Smuuuuullen!
All good things must come to an end...
  zondag 21 maart 2004 @ 01:23:03 #29
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_17859933
quote:
Op zondag 21 maart 2004 01:13 schreef MaxPower het volgende:
Er was altijd een geniale Bergkamp "The Iceman" website, maar die is uit de lucht als ik correct gegoogled heb. Jammer, want daar stonden _veel_ goals op.
Die site lijkt helaas niet meer te bestaan, jammer.
pi_17859951
quote:
Op zondag 21 maart 2004 01:23 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Die site lijkt helaas niet meer te bestaan, jammer.
Dat is inderdaad wat ik al zei...
  Trouwste user 2022 zondag 21 maart 2004 @ 01:25:57 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_17859980
1993. Engeland-Nederland. Pass Wouters...Bergkamp neemt hem uit de lucht en wipt hem over de keeper.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_17860009
quote:
Op zondag 21 maart 2004 01:25 schreef tong80 het volgende:
1993. Engeland-Nederland. Pass Wouters...Bergkamp neemt hem uit de lucht en wipt hem over de keeper.

Met het fantastische commentaar van Theo Reitsma

"Tja, zo kan het natuurlijk ook"
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_17860031
vind dat ie zelf moet weten of ie door moet gaan :p zo veel hoor en zie ik niet van um. Wel de boertjes d'r uit !
  Trouwste user 2022 zondag 21 maart 2004 @ 01:30:27 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_17860044
RKC-Ajax. Pass van Wim Jonk over 40 meter. De keeper kwam uitgelopen. Had ie nooit moeten doen.

zondag 21 maart 2004 @ 01:36:02 #35
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_17860102
quote:
Op zondag 21 maart 2004 00:53 schreef tong80 het volgende:

[..]

Waarom niet ?

Hoogtepunt stoppen ?

Bang voor verval ?

Dennis staat voor zijn pre-VUT. Zijn hoogtepunt heeft hij al lang gehad en het verval is reeds ingetreden. Dennis weet dat, een merendeel van z'n supporters klaarblijkelijk nog niet.

Een briljant passje eens in de zoveel wedstrijden doen denken aan zijn hoogtijdagen. Het zijn stuiptrekkingen.

Laat de man genieten van zijn pensioen. Hij heeft het verdiend.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_17860112
Ik heb zelfs nog een mp3tje van Jack van Gelder bij de 2-1 tegen Argentina, WK '98:

...duwt Stam van zich af, komt die bal voor, is het...ooooh... Batistuta net niet. Nee niks aan de hand, Frank de Boer had er goed het oog op. Nederland... Nederland gaat in de halve finale komen. Ik heb opeens zo'n GEVOEL dat we in de halve finale gaan komen. Met eh... balbezit voor Frank de Boer. Frank de Boer speelt de bal... heel goed. Naar Dennis Bergkamp. Dennis Bergkamp. Dennis Bergkamp neemt de bal aan... Dennis Bergkamp! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!! Frank de Boer speelt de bal naar Dennis Bergkamp. Die neemt de bal feilloos aan... en die schiet de bal erin. We spelen nog officieel 20 seconden!!! DENNIS BERGKAMP, 2-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Daar is alles wel mee gezegd denk ik
pi_17860129
quote:
Op zondag 21 maart 2004 01:30 schreef tong80 het volgende:
RKC-Ajax. Pass van Wim Jonk over 40 meter. De keeper kwam uitgelopen. Had ie nooit moeten doen.

Die kan ik me niet voor de geest halen, wel een thuiswedstrijd tegen Vitesse waar hij hem in één keer over een uitkomende Van Der Gouw tilt
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  Trouwste user 2022 zondag 21 maart 2004 @ 01:43:19 #38
7889 tong80
Spleenheup
pi_17860190
Z'n debuut vergeet ik ook nooit meer onder Johan Cruijff tegen Malmö uit.

Werd ie in de schoolbanken geintervieuwd.

Voor ie antwoord gaf passeerde hij eerst de leraar, vervolgens de halve achterhoede van de klas, nam het hoofd-inspectiedienst terloops mee vooral aleer ie zei :

Morgen tentamen, dus ik moet vroeg naar bed.

VIVA zondag 21 maart 2004 @ 04:15:38 #39
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_17861182
wat boeit het nou als ie niet op zn hoogtepunt stopt? imho moet je doorgaan totdat je geen bal meer kan raken. Vind iedereen hem meteen een sukkel als ie volgend jaar minder speelt en daarna stopt? imho dikke onzin om op je maximale ownage te stoppen, das juist erg dom. ook al speelt ie de jaren erna slechter, en speelt door tot zn 40e hij is een geweldige voetballer, en heeft dat al laten zien. Hij hoeft niks meer te bewijzen, ook al speelt hij de komende jaren als een aap, hij is een wereldvoetballer.
What lies behind makes no sense in my mind
pi_17861187
quote:
Op zondag 21 maart 2004 04:15 schreef cosmosis het volgende:
wat boeit het nou als ie niet op zn hoogtepunt stopt? imho moet je doorgaan totdat je geen bal meer kan raken. Vind iedereen hem meteen een sukkel als ie volgend jaar minder speelt en daarna stopt? imho dikke onzin om op je maximale stop te stoppen, das juist erg dom. ook al speelt ie de jaren erna slechter, en speelt door tot zn 40e hij is een geweldige voetballer, en heeft dat al laten zien. Hij hoeft niks meer te bewijzen, ook al speelt hij de komende jaren als een aap, hij is een wereldvoetballer.
Ik vergeet nooit meer hoe Jack van Gelder tijdens het WK 98, of was het nou EK 2000, uit zijn dak ging. Deeeennnnnnniiiiiiissss Beeeerrrrrggggkamp, en dat een minuut lang.
pi_17861249
quote:
Op zondag 21 maart 2004 04:17 schreef Steijn het volgende:

[..]

Ik vergeet nooit meer hoe Jack van Gelder tijdens het WK 98, of was het nou EK 2000, uit zijn dak ging. Deeeennnnnnniiiiiiissss Beeeerrrrrggggkamp, en dat een minuut lang.
Dat was idd super. Heb je die aflevering van Sportpaleis de Jong gezien waarbij ze dat stukje radio-commentaar aan Bergkamp zelf leiten horen terwijl ze hem in close-up hadden, in zwart-wit. Onvergetelijk
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_17862302
quote:
Op zondag 21 maart 2004 01:02 schreef tong80 het volgende:
Zat me net te bedenken wat voor en geniale doelpunten ie heeft gemaakt.

Zijn er volgens mij meer dan van Basten.
Voor mij staat Bergkamp ook hoger dan Van Basten. Marco heeft de heiligenstatus vanwege het mysterie, omdat hij te vroeg moest stoppen. Dat werkt in zijn voordeel. Maar het briljante inzicht van Dennis, de steekpassjes, daarmee staat hij lonely aan de top. Die zijn mooier dan zijn doelpunten.
pi_17862402
quote:
Op zondag 21 maart 2004 00:42 schreef twi het volgende:
Ach, als ik met een schuin oog naar Litmanen kijk (oke, ander kaliber, maar zelfde situatie) zou ik zeggen dat 'ie er gewoon een punt achter moet zetten na dit jaar.
Litmanen had al een hele tijd last van blessures. Heel andere situatie dus.
  zondag 21 maart 2004 @ 11:59:53 #44
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_17863579
Ik kan hier maar 1 ding aan toevoegen:

Kippenvel
Where law ends, tyrrany begins.
  zondag 21 maart 2004 @ 12:02:47 #45
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_17863614
Doelpunt op het WK '94 tegen Brazilie vond ik ook altijd wel wat hebben

Ik zie hem opzich wel graag nog een jaartje voor Ajax uit komen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_17863723
quote:
Op zondag 21 maart 2004 04:17 schreef Steijn het volgende:

[..]

Nog een keertje dan:
quote:
Op zondag 21 maart 2004 01:37 schreef Praag het volgende:
Ik heb zelfs nog een mp3tje van Jack van Gelder bij de 2-1 tegen Argentina, WK '98:

...duwt Stam van zich af, komt die bal voor, is het...ooooh... Batistuta net niet. Nee niks aan de hand, Frank de Boer had er goed het oog op. Nederland... Nederland gaat in de halve finale komen. Ik heb opeens zo'n GEVOEL dat we in de halve finale gaan komen. Met eh... balbezit voor Frank de Boer. Frank de Boer speelt de bal... heel goed. Naar Dennis Bergkamp. Dennis Bergkamp. Dennis Bergkamp neemt de bal aan... Dennis Bergkamp! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!! Frank de Boer speelt de bal naar Dennis Bergkamp. Die neemt de bal feilloos aan... en die schiet de bal erin. We spelen nog officieel 20 seconden!!! DENNIS BERGKAMP, 2-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zondag 21 maart 2004 @ 13:27:55 #47
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_17863742
quote:
Op zondag 21 maart 2004 11:59 schreef Gunner het volgende:
Ik kan hier maar 1 ding aan toevoegen:

[afbeelding]

Kippenvel
Zijn goal tegen Newcastle.. Daar krijg ik pas kippenvel van. .
-
  zondag 21 maart 2004 @ 13:32:11 #48
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_17863805
Ja, zoals die speelt op het moment zou het zonde zijn om te stoppen als het lichaam het nog aankan!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 21 maart 2004 @ 13:39:10 #49
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_17863920
quote:
Op zondag 21 maart 2004 01:37 schreef Praag het volgende:

ik krijg hier gewoon nogsteeds kippenvel van!

bergkamp.. later zal hij even beroemd zijn als cruijf nu. wat die gast met de bal kan doen..
OJAAJOH?
  zondag 21 maart 2004 @ 13:41:38 #50
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_17863959
crosspost, vooruit maar.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')