Die site lijkt helaas niet meer te bestaan, jammer.quote:Op zondag 21 maart 2004 01:13 schreef MaxPower het volgende:
Er was altijd een geniale Bergkamp "The Iceman" website, maar die is uit de lucht als ik correct gegoogled heb. Jammer, want daar stonden _veel_ goals op.
Dat is inderdaad wat ik al zei...quote:Op zondag 21 maart 2004 01:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die site lijkt helaas niet meer te bestaan, jammer.
Met het fantastische commentaar van Theo Reitsmaquote:Op zondag 21 maart 2004 01:25 schreef tong80 het volgende:
1993. Engeland-Nederland. Pass Wouters...Bergkamp neemt hem uit de lucht en wipt hem over de keeper.
Dennis staat voor zijn pre-VUT. Zijn hoogtepunt heeft hij al lang gehad en het verval is reeds ingetreden. Dennis weet dat, een merendeel van z'n supporters klaarblijkelijk nog niet.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom niet ?
Hoogtepunt stoppen ?
Bang voor verval ?
Die kan ik me niet voor de geest halen, wel een thuiswedstrijd tegen Vitesse waar hij hem in één keer over een uitkomende Van Der Gouw tiltquote:Op zondag 21 maart 2004 01:30 schreef tong80 het volgende:
RKC-Ajax. Pass van Wim Jonk over 40 meter. De keeper kwam uitgelopen. Had ie nooit moeten doen.
Ik vergeet nooit meer hoe Jack van Gelder tijdens het WK 98, of was het nou EK 2000, uit zijn dak ging. Deeeennnnnnniiiiiiissss Beeeerrrrrggggkamp, en dat een minuut lang.quote:Op zondag 21 maart 2004 04:15 schreef cosmosis het volgende:
wat boeit het nou als ie niet op zn hoogtepunt stopt? imho moet je doorgaan totdat je geen bal meer kan raken. Vind iedereen hem meteen een sukkel als ie volgend jaar minder speelt en daarna stopt? imho dikke onzin om op je maximale stop te stoppen, das juist erg dom. ook al speelt ie de jaren erna slechter, en speelt door tot zn 40e hij is een geweldige voetballer, en heeft dat al laten zien. Hij hoeft niks meer te bewijzen, ook al speelt hij de komende jaren als een aap, hij is een wereldvoetballer.
Dat was idd super. Heb je die aflevering van Sportpaleis de Jong gezien waarbij ze dat stukje radio-commentaar aan Bergkamp zelf leiten horen terwijl ze hem in close-up hadden, in zwart-wit. Onvergetelijkquote:Op zondag 21 maart 2004 04:17 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit meer hoe Jack van Gelder tijdens het WK 98, of was het nou EK 2000, uit zijn dak ging. Deeeennnnnnniiiiiiissss Beeeerrrrrggggkamp, en dat een minuut lang.
Voor mij staat Bergkamp ook hoger dan Van Basten. Marco heeft de heiligenstatus vanwege het mysterie, omdat hij te vroeg moest stoppen. Dat werkt in zijn voordeel. Maar het briljante inzicht van Dennis, de steekpassjes, daarmee staat hij lonely aan de top. Die zijn mooier dan zijn doelpunten.quote:Op zondag 21 maart 2004 01:02 schreef tong80 het volgende:
Zat me net te bedenken wat voor en geniale doelpunten ie heeft gemaakt.
Zijn er volgens mij meer dan van Basten.
Litmanen had al een hele tijd last van blessures. Heel andere situatie dus.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:42 schreef twi het volgende:
Ach, als ik met een schuin oog naar Litmanen kijk (oke, ander kaliber, maar zelfde situatie) zou ik zeggen dat 'ie er gewoon een punt achter moet zetten na dit jaar.
Nog een keertje dan:quote:Op zondag 21 maart 2004 04:17 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit meer hoe Jack van Gelder tijdens het WK 98, of was het nou EK 2000, uit zijn dak ging. Deeeennnnnnniiiiiiissss Beeeerrrrrggggkamp, en dat een minuut lang.
quote:Op zondag 21 maart 2004 01:37 schreef Praag het volgende:
Ik heb zelfs nog een mp3tje van Jack van Gelder bij de 2-1 tegen Argentina, WK '98:
...duwt Stam van zich af, komt die bal voor, is het...ooooh... Batistuta net niet. Nee niks aan de hand, Frank de Boer had er goed het oog op. Nederland... Nederland gaat in de halve finale komen. Ik heb opeens zo'n GEVOEL dat we in de halve finale gaan komen. Met eh... balbezit voor Frank de Boer. Frank de Boer speelt de bal... heel goed. Naar Dennis Bergkamp. Dennis Bergkamp. Dennis Bergkamp neemt de bal aan... Dennis Bergkamp! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!! Frank de Boer speelt de bal naar Dennis Bergkamp. Die neemt de bal feilloos aan... en die schiet de bal erin. We spelen nog officieel 20 seconden!!! DENNIS BERGKAMP, 2-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar is alles wel mee gezegd denk ik
Zijn goal tegen Newcastle.. Daar krijg ik pas kippenvel van.quote:Op zondag 21 maart 2004 11:59 schreef Gunner het volgende:
Ik kan hier maar 1 ding aan toevoegen:
[afbeelding]
Kippenvel
ik krijg hier gewoon nogsteeds kippenvel van!quote:Op zondag 21 maart 2004 01:37 schreef Praag het volgende:
Ik heb zelfs nog een mp3tje van Jack van Gelder bij de 2-1 tegen Argentina, WK '98:
...duwt Stam van zich af, komt die bal voor, is het...ooooh... Batistuta net niet. Nee niks aan de hand, Frank de Boer had er goed het oog op. Nederland... Nederland gaat in de halve finale komen. Ik heb opeens zo'n GEVOEL dat we in de halve finale gaan komen. Met eh... balbezit voor Frank de Boer. Frank de Boer speelt de bal... heel goed. Naar Dennis Bergkamp. Dennis Bergkamp. Dennis Bergkamp neemt de bal aan... Dennis Bergkamp! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! DENNIS BERGKAMP!!! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!! Frank de Boer speelt de bal naar Dennis Bergkamp. Die neemt de bal feilloos aan... en die schiet de bal erin. We spelen nog officieel 20 seconden!!! DENNIS BERGKAMP, 2-1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar is alles wel mee gezegd denk ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |