Daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:50 schreef Praag het volgende:
Als ze de CL winnen kan ie er mee stoppen
Ik heb het over z'n voetbalkwaliteiten.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:29 schreef SCH het volgende:
Dennis moet doorgaan tot ie een rollator nodig heeft.
Ik ook Tong. Bergkamp op zijn 60e is beter dan alle Ajacieden bij elkaar nuquote:Op zondag 21 maart 2004 00:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het over z'n voetbalkwaliteiten.
Kleine toevoeging.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:42 schreef twi het volgende:
Ach, als ik met een schuin oog naar Litmanen kijk (oke, ander kaliber, maar zelfde situatie) zou ik zeggen dat 'ie er gewoon een punt achter moet zetten na dit jaar. Al hangt dat natuurlijk voornamelijk af van hoe Arsenal dit seizoen eindigt. Pakken ze de titel en de Champions League, dan zou ik als ik Bergkamp was er gewoon mee stoppen. Het kan dan namelijk alleen maar slechter gaan, en wellicht raakt 'ie wel geblesseerd of moet 'ie weer meer op de bank plaats nemen net als een tijdje terug bij Arsenal.
Ik hoop dat 'ie de winnende goal maakt in de Champions League finale, Nederland in Portugal naar het Europees Kampioenschap leidt en na een weekje of twee genieten z'n afscheid aankondigd. Dat zou het mooiste einde zijn van de voetbalcarriere van deze briljante speler. Nouja, niet zo mooi als dat van Rijkaard (die overigens 2 jaar Ajax eraan vast plakte, tong), maar mooi genoeg, een legende waardig
Waarom niet ?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:51 schreef Juan Zueco het volgende:
Neen.
J.
Bergkamp kan zelfs met een rollator mooie dingen laten zien, die gast is gewoon van een andere planeet zo goed.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het over z'n voetbalkwaliteiten.
In zijn Ajax periode was het al zo'n keiharde killer, echt als je Bergkamp moest verdedigen dan stond je een zware avond met veel wanhoop te wachten.quote:Op zondag 21 maart 2004 01:02 schreef tong80 het volgende:
Zat me net te bedenken wat voor en geniale doelpunten ie heeft gemaakt.
Zijn er volgens mij meer dan van Basten.
Bergkamp heeft de pech gehad dat ie nooit won op een groot toernooi.
Als ie dit jaar de EC-1 wint staat ie definitief in het rijtje grootsen allertijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |