ze weet niet eens hoe ze 't moet spellenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:47 schreef schatje het volgende:
"Vibe"
Tooske, je weet nog geen eens wat dat inhoudt.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:47 schreef SpleeffY het volgende:
Dat liedje is voor Alice:
Shut up, just shut up SHUT UP!
Ooooohw het live! Dan mag je vals zingen..!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:47 schreef itsme het volgende:
Hallo. Volgens mij vergeten jullie dat dit LIVE is.
stelletje azijnruikers eh pissers
Ja, Ik vond haar god. eh goedquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Irma is duidelijk een favoriet van mij. Maar vond je haar echt goed Itsme??? Ze zong echt vaak vals hoor...
Wat kan je met een ja bij idols dan ?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
inderdaad.
het enthousiasme om Idol te worden spat werkelijk van zulke uitspraken af.
jij hebt een tv waar je het geluid op een andere zender kan zetten dan het beeld?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:49 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja, Ik vond haar god. eh goed![]()
goed ideequote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:49 schreef Solinski het volgende:
* zet frank boeijen op
Dat ligt idd aan jouquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar ik ben echt helemaal lyrisch over Irma.
nou, ik zou professionele hulp gaan zoeken.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben het met je eens Marky (behalve over Maud, die was slecht) . Ook ik vind JK nog het beste......maar daar kan nog verandering in komen, want Alice komt zo!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:49 schreef marky het volgende:
Tot nu toe vond ik JK het beste. Maud deed het ook goed maar was niet echt een spetterend optreden. Erik was weer leuk jammer van een paar glijertjes. Irma... neuhhh dat viel mij tegen.
Ik vond het wat tegenvallen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mja, lijkt wel een chatboxquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:49 schreef funmaster het volgende:
Wie vind dit topic ook zo gezellig?
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou, ik vond Irma echt geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |