Gelukkigquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:46 schreef Miss_B het volgende:
Denk Spleeffy dat toch echt de jury debiel is... :s
Irma is duidelijk een favoriet van mij. Maar vond je haar echt goed Itsme??? Ze zong echt vaak vals hoor...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:45 schreef itsme het volgende:
Wow irma, eindelijk weer de Irma die ik verwachtte van voor de finaleshows. YES!
O wee als ze nu weer op die kruk komt!
nee, ronquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:46 schreef flugeltje het volgende:
volgens mij komt Alice nu
ik bedoelde die zin die Irma zei, ik weet niet of het een verspreking was, maar het klonk arrogant.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:45 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
reclame? je bedoelt zeker commercial breakquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:46 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Blij als er weer reclame is, misschien hoor ik dan nog iemand die wel kan zingen
Van mij ook... maar dit was gewoon niet goed. Ik vond JK bv beter. Ik weet dat Irma een zeer goede stem heeft, maar ze blijft maar de verkeerde liedjes kiezen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Irma is duidelijk een favoriet van mij. Maar vond je haar echt goed Itsme??? Ze zong echt vaak vals hoor...
inderdaad.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:47 schreef Dark_Killah het volgende:
Nee heb je, en ja kun je krijgen..
Uhm, wat hebben we daaraan..
Sinds haar scheiding wel denk ikquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:47 schreef schatje het volgende:
"Vibe"
Tooske, je weet nog geen eens wat dat inhoudt.
het kan nog erger Alice komt nogquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:47 schreef bridget_j het volgende:
Tot nu toe valt het tegen deze week
Oh ja, natuurlijk, ik loop weer totaal achter wat de buzzwords betreftquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:47 schreef belanov het volgende:
reclame? je bedoelt zeker commercial break
wat zijn we het weer eens deze weekquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van mij ook... maar dit was gewoon niet goed. Ik vond JK bv beter. Ik weet dat Irma een zeer goede stem heeft, maar ze blijft maar de verkeerde liedjes kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |