Doe ff normaal zeg.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:58 schreef TheGreenOne het volgende:
Wat eenhomokop
idd.
Ik heb er al éénquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:58 schreef Yeahinho het volgende:
Eric moet eruit, simpel.
En dan nog even een oproepje:
Wie wil een icoontje van een Idols-ster? Laat dat dan effe horen want ik heb niks te doen!
Nee hoor! Ik ga volgende week naar de show en wil 'm nog wel graag zien!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:45 schreef SunChaser het volgende:
Wedden dat vandaag Boris eruitgaat? Dat zou wat zijn
Nah, iddquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:58 schreef bridget_j het volgende:
Beter als het origineel? Zou wel schelen als ik het origineel kende misschien....![]()
Wil je dat nu nog?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:58 schreef bridget_j het volgende:
Beter als het origineel? Zou wel schelen als ik het origineel kende misschien....![]()
ik wil jerneyquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:58 schreef Yeahinho het volgende:
Eric moet eruit, simpel.
En dan nog even een oproepje:
Wie wil een icoontje van een Idols-ster? Laat dat dan effe horen want ik heb niks te doen!
Heb je iets tegen homo's ofzo?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:58 schreef TheGreenOne het volgende:
Wat eenhomokop
idd.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:59 schreef toska het volgende:
[..]
ik wil jerney
Saai? Ron zong goed maar vond ik saaiquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:58 schreef SunChaser het volgende:
JK was heel erg saai hoor en slecht
Ah, ik kende het nietquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ja, nouja, tis in elk geval een nummer dat ik regelmatig op 3fm hoor voorbijkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |