Zeker NIET !!! Alleen al om hoe ze er weer uitzietquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
een poll is sowieso overbodig. Alice moet er gewoon uit.
Niet alleen omdat ik hem goed vind, maar ik denk sowieso dat het nog wel een hele tijd duurt voordat hij eruit gaat. Vooral hier in Rotterdam heeft hij héél veel fans.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
JK moet er zo hard uit.
Ik offer graag een weekje m'n oren op voor Eric, zolang ik JK maar nooit meer hoef te zien/horen bij Idols.
Boris en Irma, de rest is niet om aan te horenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:22 schreef Georges het volgende:
Wie zijn de kanshebbers voor vanavond? The ones to watch.
Gooi maar wat Vanish over Alice heenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:21 schreef Solinski het volgende:
vanish, echt topspul! ik kreeg er hele lastige wijnvlekken mee uit mijn overhemd.
in een mum van tijd!
ja, maar dat zie je op de radio niet als ze dan als winnares (quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker NIET !!! Alleen al om hoe ze er weer uitziet
JKquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:22 schreef ThaDamien het volgende:
JK![]()
Vind Marlies ook goedquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:22 schreef SpleeffY het volgende:
[..]
Boris en Irma, de rest is niet om aan te horen.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:23 schreef GaF het volgende:
[..]
Gooi maar wat Vanish over Alice heen![]()
Ah okquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:21 schreef schatje het volgende:
[..]
September, maar Peking Express is een zeer goede vervanger voor nu. Zie SHO.
Zondag wordt het tweede deel uitgezonden, zelfde tijd als ER. Het is ook van dezelfde makers.
Waarom zit Eric er dan nog inquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ja, maar dat zie je op de radio niet als ze dan als winnares () een single zou moeten uitbrengen.
Niet spotten met Alicequote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:23 schreef GaF het volgende:
[..]
Gooi maar wat Vanish over Alice heen![]()
hoiquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:23 schreef stame het volgende:
hoi
(is da een goede binnenkomer?)
Ik ga de telefoonlijnen in Rotterdam doorsnijden. *D.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:22 schreef BVO het volgende:
Niet alleen omdat ik hem goed vind, maar ik denk sowieso dat het nog wel een hele tijd duurt voordat hij eruit gaat. Vooral hier in Rotterdam heeft hij héél veel fans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |