Ja die tweede is vééél beter...quote:Op zondag 21 maart 2004 23:09 schreef =HellFire= het volgende:
Die eerste site is zoooooooo amateuristisch he......
Tjah het is ook niet totaal mijn stijl maar ik waardeer het erg als mensen dit soort goedlopende initiatieven nemen....quote:Op zondag 21 maart 2004 23:09 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Die eerste site is zoooooooo amateuristisch he......
Ho fout dude.quote:Op maandag 22 maart 2004 08:36 schreef fetcher het volgende:
[..]
Tjah het is ook niet totaal mijn stijl maar ik waardeer het erg als mensen dit soort goedlopende initiatieven nemen....
Welke site run jij dan?
Juist.quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:11 schreef iroQuai het volgende:
er is een verschil tussen goede initiatieven en goedlopende initiatieven. en goede websites.
punx.nl is een goed initiatief, heeft veel leden, maar echt goedlopend wil ik het niet noemen. zoals hellfire hierboven al zei, die recensies slaan zijn echt minimaal. 2 zinnetjes zijn het meestal.
Tjah zit wat in... een beetje moderatie zou wel helpen af en toe.quote:Op maandag 22 maart 2004 19:00 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ho fout dude.
Het iniatief is erg goed. Het principe van "iedereen mag posten" klinkt ook leuk. In de praktijk krijg je recencies en verslagen die gewoon als een kut op een drumstel slaan. Zit jij daar op te wachten?
Ik dus niet.![]()
Af en toe??? Nee kerel, ik vind het niks. Leuk iniatief, zit potentie in, maar het komt er niet uit. En het niveau daaro is niet echt wat ik van verwacht. Je zou je soms bijna schamen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:53 schreef fetcher het volgende:
[..]
Tjah zit wat in... een beetje moderatie zou wel helpen af en toe.
Forum is ook 1 spambende, wat niet wegneemt dat het wel "goed" loopt.
Je decendents review is iig goedquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:42 schreef desintbestaat het volgende:
Mijn eigen site natuurlijk
Niet de mijne, maar ik kan wel beamen dat de Descendents goed zijn jaquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:52 schreef fetcher het volgende:
[..]
Je decendents review is iig goed![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |