abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17852529
Ik heb dus kiespijn! Na even gezocht te hebben op het tandarts.nl forum denk ik dat het om een ontsteking gaat. Het doet vreselijk pijn, zeurend e kloppende pijn! Het zit in m,n linkerboven tand. Ik verwacht niet dat ik morgen terecht kan bij de tandarts. Dus dat zal wel maandag worden

Heeft er iemand tips om de pijn te verlichten? Ik doe nu 2 ibuprofen400 en 2paracetamol om de 2uur! Dat is eik iets teveel...maar ik ga GVD nog steeds kapot van de pijn Ik heb verder niks in huis nu, dus misschien iemand die simpele tips heeft om het wat dragelijker te maken?
  zaterdag 20 maart 2004 @ 21:00:13 #2
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_17852589
Veel bier drinken.
pi_17852602
tip? weekendtandarts??
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_17852700
Veel alcohol blowen of gewoon paracetamol natuurlijk (liefst niet in combinatie)
i remember it well the first time that i saw
your head ‘round the door 'cause mine stopped working
i remember it well there was wet in your hair
you were stood in the stair and time stopped moving (Damien Rice)
pi_17852846
salie thee
en daarmee spoelen
maar ja aan die tip heb je niks natuurlijk als je geen verse salie in huis hebt, droge kan ook maar is niet zo effectief, gewoon sterke thee van trekken
strekte
  zaterdag 20 maart 2004 @ 21:09:50 #6
26791 MeMpHiSGT500
Inmortality is a Gift
pi_17852863
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 21:04 schreef thewizzard het volgende:
Veel alcohol blowen of gewoon paracetamol natuurlijk (liefst niet in combinatie)
idd de weekend tandarts bellen als je het echt niet meer uithoud.
maar liever nog naar je normale tandarts gaan, bellen en noodgeval verklaren
- In Life and in Death, I Will Always have a Desire for the Dark Rose Angels -
pi_17852918
en nu doen, want vannacht durf je dat niet meer!
pi_17852962
er niet aan denken, dus ga iets doen wat je afleid (idols kijken bijvoorbeeld )
pi_17853094
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 21:12 schreef Law. het volgende:
er niet aan denken, dus ga iets doen wat je afleid (idols kijken bijvoorbeeld )
AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW! AUW!
pi_17853203
Nee, blowen daar doe ik niet aan! En wat alcohol betreft, ik heb alleen bier in huis. Tja, en daar moet ik zoveel van drinken voor ik dronken ben De weekend tandarts dan maar bellen, maar wel morgen, ze zien me aankomen om dit tijdstip!

Ik heb ondertussen overigens wel een broodzakje gevult met water en ijsklontjes. En die hou ik dan tegen mijn mond, en zuig ik naar binnen Maar het is nog niet optimaal hoor1. Meer tips graag

Bedankt voor de tips tot zover iig
pi_17853248
er staat mij bij dat ze er vroeger een kruidnagel in staken.. wie weet.....
  zaterdag 20 maart 2004 @ 21:22:36 #12
63684 DakDuuf
to do, or toedeloe
pi_17853299
asperine dinges innemen met koffie, werkt ie ongeveer 10 keer beter, zetpil achtig iets... j hebt cker geen h2o2 in huus.. kennie daar mooi mee spoelen
Beter vol overtuiging fout, dan twijfelachtig goed
pi_17853359
Wordt alleen maar erger, bel nu maar gewoon je tandarts op.
Dan hoor je welke dienst je moet bellen voor noodgevallen, je kan zo terecht.
Neem wel cash geld mee!!
Gewoon doen, je krijgt er spijt van en je slaapt de hele nacht niet!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_17853835
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 21:24 schreef Oblivion het volgende:
Wordt alleen maar erger, bel nu maar gewoon je tandarts op.
Dan hoor je welke dienst je moet bellen voor noodgevallen, je kan zo terecht.
Neem wel cash geld mee!!
Gewoon doen, je krijgt er spijt van en je slaapt de hele nacht niet!
Nee, ze zien me aankomen nu! Ik doe dat morgen wel
pi_17853941
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 21:37 schreef Lennart22 het volgende:

[..]

Nee, ze zien me aankomen nu! Ik doe dat morgen wel
Nah, daar heb je tandartsen voor met dienst!!
Morgen moet je ook cash meenemen!
Doe het nou! Is geen probleem, laatste keer ben ik geweest op Vrijdag avond om half 11, is geen probleem! Geloof me.
pi_17854755
Net gebeld, maar dan krijg ik weet een 06 nummer, en de melding dat het voor ZEER SPOEDEISENDE HULP alleen is! En ja, ik lig hier nu ook weer niet dood tegaan, toch?

Ik heb het idee dat koffie overigens wel werkt! Hoe raar ook, want het is warm en je wordt er actiever van? Nouja, ik ga wel op een houtje bijten ofzo
pi_17854929
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 22:03 schreef Lennart22 het volgende:
Net gebeld, maar dan krijg ik weet een 06 nummer, en de melding dat het voor ZEER SPOEDEISENDE HULP alleen is! En ja, ik lig hier nu ook weer niet dood tegaan, toch?

Ik heb het idee dat koffie overigens wel werkt! Hoe raar ook, want het is warm en je wordt er actiever van? Nouja, ik ga wel op een houtje bijten ofzo
jah.. lastig wanneer je nou spoedeisend genoeg bent.. bij mij als 8 jarig meisje is op zaterdagavond eens mn beugel gesprongen, waardoor het geheel in mn gehemelte prikte.. was geen probleem toen ik bij de weekendtandarts terechtkwam.. maarja.. als het morgen nog zo erg is, dan is zondag altijd minder erg om zoiets te bellen dan zaterdagavond, lijkt mij tenminste.. sterkte! enneh.. niet teveel koffie, want dan kom je straks nóg moeilijker in slaap!
pi_17855026
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 22:03 schreef Lennart22 het volgende:

Zeer spoedeisende hulp is als je pijnstillers niet meer helpen.

Nou ja, je zal wel niet zoveel pijn hebben...

Niet huilen he vannacht...
pi_17855330
Nouja, het is wat Namaah zegt: "wanneer ben je spoedeisend". Ik weet het niet!! Maargoed huilen zal ik wel niet vannacht, lachen des te minder...en wat betreft de koffie, slapen ook niet! Iig bedankt voor jullie aandacht en meedenken, ik heb er zeker wat aan gehad, want dan ben ik toch weer ff minder met de pijn bezig! En morgen ga ik wel voor het spoedeisende Groetjes
pi_17855394
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 21:04 schreef thewizzard het volgende:
Nooit blowen als je pijn hebt
pi_17855461
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 22:19 schreef Lennart22 het volgende:
Nouja, het is wat Namaah zegt: "wanneer ben je spoedeisend". Ik weet het niet!! Maargoed huilen zal ik wel niet vannacht, lachen des te minder...en wat betreft de koffie, slapen ook niet! Iig bedankt voor jullie aandacht en meedenken, ik heb er zeker wat aan gehad, want dan ben ik toch weer ff minder met de pijn bezig! En morgen ga ik wel voor het spoedeisende Groetjes
ga morgen naar de huisartsenpost voor iets sterkers, dat kreeg ik een tijdje terug ook. Toen gaven ze me eerst ook ibuprofen maar dat werkte dus niet. Ik kreeg twee pillen waardoor ik 40 uur achter elkaar sliep, totdat ik naar de tandarts kon, het was een soort valium.

Reken maar vast op een wortelkanaalbehandeling.
pi_17855959
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 22:22 schreef Conflict het volgende:

[..]

ga morgen naar de huisartsenpost voor iets sterkers, dat kreeg ik een tijdje terug ook. Toen gaven ze me eerst ook ibuprofen maar dat werkte dus niet. Ik kreeg twee pillen waardoor ik 40 uur achter elkaar sliep, totdat ik naar de tandarts kon, het was een soort valium.

Reken maar vast op een wortelkanaalbehandeling.
Hoi conflict

Zou ik dat spul (valium? ) ook kunnen krijgen zonder dokters recept, bij de drogist/apotheker? Ik kom namelijk nooit bij de huisarts! Ik ken die hele kerel niet En op een wortelkanaalgedoe had ik idd al rekening mee gehouden! In de eerste fase van zoiets kunnen ze de pijn al weghalen begreep ik op het forum van tandarts.nl dus dat is wel mooi!
pi_17856342
Okee deze gaat op afzienbare termijn naar LIF TS meld je even, anders ben je straks je topic kwijt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_17856440
kan je niet even wachten totdat conflict weer gereageerd heeft Dr_Flash? Als je wilt:) Of iemand anders op de vraag: Kan ik zonder dokters recepts iets sterkers halen als de "gewone" pijnstillers?
pi_17856483
weten ze in lif vast ook wel.. maar wilde je nu nog naar de apotheek gaan dan? en als er al een open is, kan je die ook bellen en vragen wat ze je kunnen geven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')