idd de weekend tandarts bellen als je het echt niet meer uithoud.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:04 schreef thewizzard het volgende:
Veel alcohol blowen of gewoon paracetamol natuurlijk (liefst niet in combinatie)
AUW!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:12 schreef Law. het volgende:
er niet aan denken, dus ga iets doen wat je afleid (idols kijken bijvoorbeeld)
Nee, ze zien me aankomen nu! Ik doe dat morgen welquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:24 schreef Oblivion het volgende:
Wordt alleen maar erger, bel nu maar gewoon je tandarts op.
Dan hoor je welke dienst je moet bellen voor noodgevallen, je kan zo terecht.
Neem wel cash geld mee!!
Gewoon doen, je krijgt er spijt van en je slaapt de hele nacht niet!
Nah, daar heb je tandartsen voor met dienst!!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:37 schreef Lennart22 het volgende:
[..]
Nee, ze zien me aankomen nu! Ik doe dat morgen wel
jah.. lastig wanneer je nou spoedeisend genoeg bent.. bij mij als 8 jarig meisje is op zaterdagavond eens mn beugel gesprongen, waardoor het geheel in mn gehemelte prikte.. was geen probleem toen ik bij de weekendtandarts terechtkwam.. maarja.. als het morgen nog zo erg is, dan is zondag altijd minder erg om zoiets te bellen dan zaterdagavond, lijkt mij tenminste.. sterkte! enneh.. niet teveel koffie, want dan kom je straks nóg moeilijker in slaap!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:03 schreef Lennart22 het volgende:
Net gebeld, maar dan krijg ik weet een 06 nummer, en de melding dat het voor ZEER SPOEDEISENDE HULP alleen is! En ja, ik lig hier nu ook weer niet dood tegaan, toch?
Ik heb het idee dat koffie overigens wel werkt! Hoe raar ook, want het is warm en je wordt er actiever van? Nouja, ik ga wel op een houtje bijten ofzo![]()
Zeer spoedeisende hulp is als je pijnstillers niet meer helpen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:03 schreef Lennart22 het volgende:
Net gebeld, maar dan krijg ik weet een 06 nummer, en de melding dat het voor ZEER SPOEDEISENDE HULP alleen is! En ja, ik lig hier nu ook weer niet dood tegaan, toch?
Ik heb het idee dat koffie overigens wel werkt! Hoe raar ook, want het is warm en je wordt er actiever van? Nouja, ik ga wel op een houtje bijten ofzo![]()
Nooit blowen als je pijn hebtquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:04 schreef thewizzard het volgende:
Veel alcohol blowen of gewoon paracetamol natuurlijk (liefst niet in combinatie)
ga morgen naar de huisartsenpost voor iets sterkers, dat kreeg ik een tijdje terug ook. Toen gaven ze me eerst ook ibuprofen maar dat werkte dus niet. Ik kreeg twee pillen waardoor ik 40 uur achter elkaar sliep, totdat ik naar de tandarts kon, het was een soort valium.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:19 schreef Lennart22 het volgende:
Nouja, het is wat Namaah zegt: "wanneer ben je spoedeisend". Ik weet het niet!! Maargoed huilen zal ik wel niet vannacht, lachen des te minder...en wat betreft de koffie, slapen ook niet! Iig bedankt voor jullie aandacht en meedenken, ik heb er zeker wat aan gehad, want dan ben ik toch weer ff minder met de pijn bezig! En morgen ga ik wel voor het spoedeisendeGroetjes
Hoi conflictquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:22 schreef Conflict het volgende:
[..]
ga morgen naar de huisartsenpost voor iets sterkers, dat kreeg ik een tijdje terug ook. Toen gaven ze me eerst ook ibuprofen maar dat werkte dus niet. Ik kreeg twee pillen waardoor ik 40 uur achter elkaar sliep, totdat ik naar de tandarts kon, het was een soort valium.
Reken maar vast op een wortelkanaalbehandeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |