ja weet ik maar daar ken ik alleen winkels vinden waar ze de kleren verkopenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:53 schreef schatje het volgende:
Mooie site hebben ze wel; www.fornarina.com
De Leeuw zit ook in Goes, daar heb ik ze ook wel eens gezien.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:17 schreef Sjabba het volgende:
In Middelburg zit de Leeuw, die hebben ze.
Edit:
De leeuw Schoenmodes
Lange Delft (nummer weet ik niet uit me hoofd)
P.S. Zijn leuke schoenen.
ben dr vandaag geweest maar keb dr geen fornarina schoenen gezien eigenlijk wel diesel enzo maar geen fornarina!1quote:Op zondag 21 maart 2004 13:47 schreef miki het volgende:
Chaussures Mondiales (Maastricht, Heerlen, misschien ook wel ergens anders in NL..)
Niet? Dan hebben ze ze denk ik uit de collectie gehaald...vorig jaar en het jaar ervoor weet ik iig zeker dat ze ze daar gehad hebben...quote:Op maandag 3 mei 2004 18:59 schreef Sugarlady het volgende:
[..]
ben dr vandaag geweest maar keb dr geen fornarina schoenen gezien eigenlijk wel diesel enzo maar geen fornarina!1
indd in utrecht, ik weet ook niet meer welke straat.. maar hij zit bij die diddle winkel en tegenover reisbureau brooks... (vlakbij de dom)quote:Op maandag 3 mei 2004 20:32 schreef DaZilva het volgende:
In Utrecht zit een fornarina winkel (weet niet precies meer waar helaas). In Groningen verkochten ze eerst bij de kamikazi ook fornarina schoenen, maar helaas liep het niet goed genoeg en zijn ze ermee gestopt. Gelukkig heb ik er nog op tijd een paar op de kop kunnen tikken
Op hun site staat een "store locator" !!quote:Op zondag 30 mei 2004 21:40 schreef Sugarlady het volgende:
en in maastricht verkopen ze ze daar ergens>>?? ga nl volgende week even naar maastricht toe....
ja dat weet ik maar bij nl staan alleen de kledingwinkels!!quote:Op zondag 30 mei 2004 22:01 schreef thomas26 het volgende:
[..]
Op hun site staat een "store locator" !!
Iddquote:Op zondag 30 mei 2004 22:56 schreef myfairlady het volgende:
[afbeelding]
dit vind ik nou echt gave schoenen
ja die van mij zijn ook zo leuk, met rose streepjes..... maar kan ze alleen nergens vinden!!!quote:Op zondag 30 mei 2004 22:56 schreef myfairlady het volgende:
[afbeelding]
dit vind ik nou echt gave schoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |