De muziek voor Advent Children is nieuw en gecomponeerd door Nobuo Uematsu.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 07:27 schreef wc-eend het volgende:
is de muziek speciaal voor gecomponeerd? of is het al bestaand? weet iemand dat?
Uhm dude, FF XI is toch allang in de winkels, dus weinig te beta-testen hoor...quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:03 schreef peristilius het volgende:
Wilde me opgeven voor FF XI beta test, maar kreeg alleen maar wit schermpje toen ik mijn ding instuurde
Vind ik lullig......
Uhm dude, de Europese versie is nog lang niet in de winkel en net zoals de Amerikaanse en Japanse versie wordt die ook gebeta-test. Anders zou ik toch geen uitnodiging krijgen om te beta-testen........quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:13 schreef PhaE het volgende:
[..]
Uhm dude, FF XI is toch allang in de winkels, dus weinig te beta-testen hoor...
Krijgt de Xbox Unlimited Sagaquote:Op zaterdag 15 mei 2004 10:11 schreef pkwarts het volgende:
square-enix is alleen WELLICHT (met grote nadruk) voor de xbox 2 te ontwikkelen.
final fantasy is daarbij geeneens genoemd.
als square final fantasy voor de xbox gaat uitbrengen is dat niet meer nodigquote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het ook in het Xbox topic gepost ja![]()
IK WIL TROUWENS HELEMAAL NIET DAT SQUARE MULTICONSOLE IS WANT DAN MOET IK OOK DE VOLGENDE GENERATIE WEER 3 CONSOLES KOPEN
wordt dan wel hét bordspel met de mooiste graphicsquote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Krijgt de Xbox Unlimited Saga
Die mogen ze hebben van mij
Zou mooi zijnquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:13 schreef pkwarts het volgende:
[..]
als square final fantasy voor de xbox gaat uitbrengen is dat niet meer nodig![]()
![]()
Hoe kan je de beste controller ooit zat zijn, dat ze hem niet vervangen heeft een goede redenquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zou mooi zijnWant eigenlijk ben ik de PS controller ook beu. En die komt er weeeer voor de PS3, zei het standaard draadloos
Dat zou echt een droom zijnquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:13 schreef pkwarts het volgende:
[..]
als square final fantasy voor de xbox gaat uitbrengen is dat niet meer nodig![]()
![]()
whaha die van de 8-bit die was echt ergquote:Op zondag 16 mei 2004 00:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beste controller ooitDe enige waar ik meer pijn van krijg zijn die van de NES... TOTAAL geen ergonomie...
De pookjes mogen wat groter van mij maar voor de rest een perfecte controller,...komt door je chubby handjesquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zou mooi zijnWant eigenlijk ben ik de PS controller ook beu. En die komt er weeeer voor de PS3, zei het standaard draadloos
quote:Op zondag 16 mei 2004 08:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zou echt een droom zijn![]()
?quote:Op maandag 17 mei 2004 15:41 schreef chibibo het volgende:
Ik ben nog niet eens over de schok heen dat Square Nindendo heeft verlaten.
En de controller van de PSX/PS2 is een kloon van de SNES controller.
Vroeger, Choco, maakte Square uitsluitend spellen voor Nintendo. Dat was nog voor de tijd van FF7, die helaas maar weinigen hier hebben meegemaakt.quote:Op maandag 17 mei 2004 15:43 schreef Chocobo het volgende:
Ze hebben pas FFCC uitgebracht ? Wie zegt dat ze weg zijnIk hoop wel dat ze voor Xbox gaan maken
FF:Crystal Chronicles net uitquote:Op maandag 17 mei 2004 15:41 schreef chibibo het volgende:
Ik ben nog niet eens over de schok heen dat Square Nindendo heeft verlaten.
En de controller van de PSX/PS2 is een kloon van de SNES controller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |