Dat gebeurt toch ook; het zijn geen NES graphics die ik op die screenshots zie.quote:Op maandag 12 april 2004 10:53 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben een beetje klaar met de remakesRemake er dan eens een met de grafische kwaliteit van nu
Origineel.quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:38 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe FFXII character
...the blonde 16-year old female is described as a "high-energy" teenager who loves to sing and dance...
Ik weet nog steeds niet of ik Xenogears geweldig of verschrikkelijk vind. Ik vind het heerlijk om zo'n diepgaand verhaal te hebben en tegelijkertijd word ik ziek van al die verschillende personages die ik moet zien te houden. En de gameplay is best aardig uitgewerkt, maar je bent het grootste deel van de tijd bezig met het volgen van het verhaal. Ik ben dan nog niet zo ver in het spel (ben net bij de reapers aanbelant) maar ik kan het verhaal al helemaal niet meer volgen en het lijkt steeds ingewikkelder te worden. Ik ben dan laatst wel opnieuw begonnen op de PS (emuleerde het spel eerst op de PC) en nu volg ik het allemaal wat beter.quote:Op zondag 2 mei 2004 08:05 schreef Chocobo het volgende:
Xenogears is sowieso fantastisch.... iemand ooit Xenosaga gespeeld... de PS2 semi opvolger van Xenogears ?
Xenogears en Chrono Crossquote:Op maandag 3 mei 2004 17:08 schreef kipknots het volgende:
Trouwens nog een tip die ik iedereen kan geven: Ga niet tegelijk met Xenogears, Chrono Cross, Final Fantasy IX en Final Fantasy XI bezig. Je houd weinig sociaal leven meer over
Aaaaaaaaaaaargh...kan...vanavond...pas...downloaden...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 07:26 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe 168 MB FFXII trailer![]()
met battles (Insider only
)
http://ps2movies.ign.com/(...)v
Zit je vanavond op MSN?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 07:26 schreef Chocobo het volgende:
)
OOOOOHHHH !quote:Op dinsdag 4 mei 2004 07:26 schreef Chocobo het volgende:
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat denk ik ook Gijs. Ivalice heerstquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
OOOOOHHHH !Wow. Die summons op het einde
![]()
Je ziet aan alles dat ze geinspireerd zijn door FFTADe characters, de summons. Mooie wereld hebben ze gecreëerd. Ik heb er alle vertrouwen in dat XII weer gaat knallen.
En ?quote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:14 schreef Strolie75 het volgende:
*downen*
Ik heb hem nog niet gekeken.quote:Op woensdag 5 mei 2004 09:21 schreef Chocobo het volgende:
En ?
Zelfde hier. Als je op de link klikt krijg je een access denied pagina met daarop een link naar het filmpje die wel werktquote:Op woensdag 5 mei 2004 09:26 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb dan wel geen insider account, maar kan hem wel downloaden
Das de lage resolutiequote:Op woensdag 5 mei 2004 21:13 schreef kipknots het volgende:
[..]
Zelfde hier. Als je op de link klikt krijg je een access denied pagina met daarop een link naar het filmpje die wel werkt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |