SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:55 schreef makenshi het volgende:
de plaatjes van setzer en strago staan verkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog ideeen? Behalve elke keer loaden en proberen elk monster te Ejecten..
Want dan kom ik geen enkel level verder..
Kheb nu al mijn chars op level 99, en ben uit nijd maar aan het rondlopen om mijn dress-spheres te maxen..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben in V.I. gestopt bij leveltje 50 ongeveer, geen zin meer in... jammer dat het er zo eentonig uitziet
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:21 schreef Mastermaus het volgende:
hmmz.Dark element is geen spell/magic, het is een Fiend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben in V.I. gestopt bij leveltje 50 ongeveer, geen zin meer in... jammer dat het er zo eentonig uitzietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Square Enix heeft in het blad Jump bekend gemaakt dat ze werken aan de remakes van de NES spellen Final Fantasy I enFinal Fantasy II.
Beide spellen zullen extra vijanden en eindbazen bevatten, die in de originele versies niet aanwezig waren. In juli dit jaar zal Square Enix de spellen in Japan uitgeven.
Bron: Insidegamer
quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:23 schreef PhaE het volgende:
[..]
Dark element is geen spell/magic, het is een Fiend.ok ik wist wel dat het een fiend was. met dark element. bedoelde ik dan ook non-elemental damageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en bashen... ja da's gewoon meppen, hack n slashen, buttonsmashen enz.. eigenlijk zoiets als die triggerhappy trick van jou [waar ik btw nog niet op was gekomen]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:41 schreef Mastermaus het volgende:
[..]huh? hoe bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn nu dus opnieuw begonnen, dit keer met guide
Hoop nieuwe dingen gedaan en gezien al, en nog steeds in chapter 1![]()
Ik ben een beetje klaar met de remakesquote:Op vrijdag 9 april 2004 19:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is het al enigzins bekent wanneer FF XI op de ps2 naar Europa komt? Dat wordt voor mij de reden om on-line te gaan met m'n ps2, alleen jammer dat FF XI zo duur is.quote:
Ah okayquote:Op maandag 12 april 2004 16:30 schreef Mastermaus het volgende:
@Phae, ik bedoel het completion percentage
Heb je het beter gedaan dan ons, wij kwamen er in chapter 3 achter dat we die special van Paine waren vergetenquote:Op maandag 12 april 2004 10:28 schreef wc-eend het volgende:
Nou.. ik zit ongeveer op 20% nu, chapter 1, dressspheres gaan wel aardigYuna en rikku en pain bijna de eerste 100%, paine heeft d'r special al.. en tjah.. beetje overal langskomen
Mwah. Ik heb Origins op de PSOne alquote:Op vrijdag 9 april 2004 19:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb Origins nog niet en ik denk dat het voor de mensen die op vakantie een goede game willen spelen wel een gewenste remake is.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mwah. Ik heb Origins op de PSOne alDie remakes zijn beter volgens mij, filmpjes erbij enzo. Enige die ik nog wil is FF3 van de NES, dan heb ik ze allemaal.
Als Square nou eens Tales of Phantasia in het Engels zou releasen op de GBA, en Treasure Hunter G, en Seiken 3, en Chrono Trigger.
Dan zou ik pas blij wordenVan de zoveelste remake van FF1 (en 2) wordt ik dat namelijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |