abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 april 2004 @ 14:49:25 #76
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_18246756
Neuh, voor mij niet echt boeiend

de 1e guide die ik ooit besteld heb, dus ben sowieso tevreden

Voorheen printe ik altijd de guides van gamefaqs uit, hehehe.
Op het werk natuurlijk, ga zelf geen 70+ pagina's met platte tekst printen..

Enige voordeel wat die gamefaq guides hebben als ik het vergelijk met de Brady guide die ik nu heb voor FF X-2: In de platte tekst staat het echt stap voor stap, zodat je echt niets vergeet.
In de Brady guide staat dat niet altijd even duidelijk.
voorbeeldje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_18253033
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:55 schreef makenshi het volgende:
de plaatjes van setzer en strago staan verkeerd

Morgen even opnieuw downen die PDF dan Wordt de 24ste keer dat ik voor die guide een pdf maak
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  woensdag 7 april 2004 @ 21:40:32 #78
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_18259212
ARGH!

Ik word GEK van FF X-2...

Kzit nu in de Via Infinito, op leveltje 80+..
Maar aangezien ik wat mis, namelijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand nog ideeen? Behalve elke keer loaden en proberen elk monster te Ejecten..
Want dan kom ik geen enkel level verder..

Kheb nu al mijn chars op level 99, en ben uit nijd maar aan het rondlopen om mijn dress-spheres te maxen..
pi_18276199
hmmz.
SPOILER
ik ben in V.I. gestopt bij leveltje 50 ongeveer, geen zin meer in... jammer dat het er zo eentonig uitziet
  vrijdag 9 april 2004 @ 10:23:48 #80
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_18294282
quote:
Op donderdag 8 april 2004 15:21 schreef Mastermaus het volgende:
hmmz.
SPOILER
ik ben in V.I. gestopt bij leveltje 50 ongeveer, geen zin meer in... jammer dat het er zo eentonig uitziet
Dark element is geen spell/magic, het is een Fiend.
SPOILER
  vrijdag 9 april 2004 @ 16:31:53 #81
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_18303241
Hey, zijn we met z'n alleen het topic aan het leeg laten bloeden ofzo?

vrijdag 9 april 2004 @ 19:47:19 #82
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_18307434
quote:
Square Enix heeft in het blad Jump bekend gemaakt dat ze werken aan de remakes van de NES spellen Final Fantasy I enFinal Fantasy II.

Beide spellen zullen extra vijanden en eindbazen bevatten, die in de originele versies niet aanwezig waren. In juli dit jaar zal Square Enix de spellen in Japan uitgeven.

Bron: Insidegamer
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_18318021
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 10:23 schreef PhaE het volgende:

[..]

Dark element is geen spell/magic, het is een Fiend.
SPOILER
ok ik wist wel dat het een fiend was. met dark element. bedoelde ik dan ook non-elemental damage
en bashen... ja da's gewoon meppen, hack n slashen, buttonsmashen enz.. eigenlijk zoiets als die triggerhappy trick van jou [waar ik btw nog niet op was gekomen ]
SPOILER
  zondag 11 april 2004 @ 23:50:10 #84
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_18357693
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 11:41 schreef Mastermaus het volgende:

[..]
SPOILER
huh? hoe bedoel je?
SPOILER
Zijn nu dus opnieuw begonnen, dit keer met guide
Hoop nieuwe dingen gedaan en gezien al, en nog steeds in chapter 1
pi_18364223
Nou.. ik zit ongeveer op 20% nu, chapter 1, dressspheres gaan wel aardig Yuna en rikku en pain bijna de eerste 100%, paine heeft d'r special al.. en tjah.. beetje overal langskomen
  maandag 12 april 2004 @ 10:53:33 #86
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18364509
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 19:47 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik ben een beetje klaar met de remakes Remake er dan eens een met de grafische kwaliteit van nu
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_18367077
Als die games op de gba uitkomen wil ik ze eigenlijk wel hebben.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_18370464
@Phae, ik bedoel het completion percentage
pi_18372634

pi_18372755
quote:
Op maandag 12 april 2004 18:13 schreef kipknots het volgende:
[afbeelding]

Is het al enigzins bekent wanneer FF XI op de ps2 naar Europa komt? Dat wordt voor mij de reden om on-line te gaan met m'n ps2, alleen jammer dat FF XI zo duur is.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
  maandag 12 april 2004 @ 23:10:07 #91
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_18380641
quote:
Op maandag 12 april 2004 16:30 schreef Mastermaus het volgende:
@Phae, ik bedoel het completion percentage
Ah okay

Hmmm, ik dacht dat de "key to succes" het beste item was wat je van hem kon krijgen.
Al een erg prettig item moet ik zeggen
  maandag 12 april 2004 @ 23:12:50 #92
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_18380691
quote:
Op maandag 12 april 2004 10:28 schreef wc-eend het volgende:
Nou.. ik zit ongeveer op 20% nu, chapter 1, dressspheres gaan wel aardig Yuna en rikku en pain bijna de eerste 100%, paine heeft d'r special al.. en tjah.. beetje overal langskomen
Heb je het beter gedaan dan ons, wij kwamen er in chapter 3 achter dat we die special van Paine waren vergeten
We hebben um net een half uurtje geleden opgehaald, heheheh.. (met een new game dus.)
  dinsdag 13 april 2004 @ 23:01:04 #93
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_18405248
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 19:47 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Mwah. Ik heb Origins op de PSOne al Die remakes zijn beter volgens mij, filmpjes erbij enzo. Enige die ik nog wil is FF3 van de NES, dan heb ik ze allemaal.

Als Square nou eens Tales of Phantasia in het Engels zou releasen op de GBA, en Treasure Hunter G, en Seiken 3, en Chrono Trigger.

Dan zou ik pas blij worden Van de zoveelste remake van FF1 (en 2) wordt ik dat namelijk niet.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_18417229
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Mwah. Ik heb Origins op de PSOne al Die remakes zijn beter volgens mij, filmpjes erbij enzo. Enige die ik nog wil is FF3 van de NES, dan heb ik ze allemaal.

Als Square nou eens Tales of Phantasia in het Engels zou releasen op de GBA, en Treasure Hunter G, en Seiken 3, en Chrono Trigger.

Dan zou ik pas blij worden Van de zoveelste remake van FF1 (en 2) wordt ik dat namelijk niet.
Ik heb Origins nog niet en ik denk dat het voor de mensen die op vakantie een goede game willen spelen wel een gewenste remake is.
  vrijdag 16 april 2004 @ 08:38:08 #95
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18461369
Nieuwe FFXII character

April 15, 2004 - In the latest issue of Jump! Magazine, the next character in the upcoming Final Fantasy XII RPG was officially unveiled. Known as Pannero, the blonde 16-year old female is described as a "high-energy" teenager who loves to sing and dance and is a close personal friend of the main character Vaan. Unfortunately nothing else about the young girl was revealed, but it was speculated by Jump that her singing and dancing abilities may be incorporated into the gameplay somehow.

We'll be back with more on Final Fantasy XII, Pannero, her picture, and the inevitable stream of jailbait e-mails as soon as they become available.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_18488141
duidelijk een yuffie/selphie/rikku look-a-like
pi_18594318
wat een stilte opeens
iedereen te druk bezig met levellen?
  donderdag 22 april 2004 @ 09:48:08 #98
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_18603425
Yupz...

Al heb ik de laatste week weinig FF gezien, vooral bezig geweest met wat nieuwe (voor mij dan) games op de Pc installeren en kijken wat het is.
pi_18616719
haha ik ook hoor, kheb laatst een lucasarts point and click cd gevonden met oa Indiana jones en sam & max
en ik krijg binnenkort diablo 2 binnen
  vrijdag 23 april 2004 @ 11:29:50 #100
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_18629206
Ikke wil ook!

[quasi offtopic, de meesten hier houden er wel van denk ik]

Trouwens, zag bij Dimension Plus wel wat interessante Cd's voor de PC:

Een reis naar het verleden met dit prachtige machientje. Speel 5 van de klassiekers nu gelijk op je T.V., makkelijk en bovenal veel plezier van de klassieke games van Namco.
Sluit de Namco TV games rechtstreeks aan op je tv en kies uit de 5 games. Geen gedoe met losse cartridges. Alles zit ingebouwd in de joystick. Leuk om te spelen en ook leuk als een mooie collectors item.
De spellen op de Namco TV Games zijn:
-Bosconian
-Dig Dug
-Galaxian
-Pac Man
-RallyX

En dat voor 37,99 euro...
Yummie

Ennuh, deze twee?

Voor 9,99 euro per stuk..

[/quasi offtopic, de meesten hier houden er wel van denk ik]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo