abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juni 2004 @ 11:45:21 #276
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19557447
Final Fantasy Unlimited wil ik ook nog een keer kopen ergens, maar das duur, moet nl via import enzo

Kent iemand trouwens FF: Legend of the Crystals? Daar zouden 4 eps van uitgekomen zijn, die kwam ik net tegen, en worden nu naar mij verzonden
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 1 juni 2004 @ 18:23:33 #277
50150 Pugsley
Mr. Smarty Man
pi_19567527
Kben nu met FFIX bezig, kmoet zeggen dat ik 'm halverwege toch wel iets minder begon te vinden, kan aan mij liggen. Desalniettemin wel een hele goeie titel hoor
Zo gaat dat tegenwoordig...
  dinsdag 1 juni 2004 @ 19:10:25 #278
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19568588
Ik vond juist hoe verder je kwam hoe beter die werd... D Het ontwikkelen van Vivi en Garnet Je leeft echt met hun mee...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_19594339
ja daar had ik er ook een paar van gevonden, legend of the chrystals
hier: http://www.ffodyssey.com/ staan trouwens reviews op van beide series
ik vind de series persoonlijk beetje minder, ze gebruiken vaak dezelfde beelden, maar dat je Kaza zn Demon-gun ziet gebruiken om bv Shiva te summonen maakt het wel weer leuk
khaal vanavond deeltje 19/20 van de 25 binnen dus kheb het al bijna compleet

jah in FFIX zie je veel character development, daarom vond ik em wel een leuk spel
pi_19623102
hi ff-kenners ik heb een vraagje :

Ik heb ff10 bijna uitgespeeld maar wil als de "echte die-hard" natuurlijk eerst alle sidequest doen voordat ik Sin in de pan hak.

Met veel moeite heb ik Tidus' Caladbolg gekregen. Deze wapen is echter nog niet krachtig omdat ik 2 power ups nodig heb nl : Suncrest en Sun sigel
Ik kan ze beiden niet vinden.

De suncrest :
You may have to go up and down the stairs once or twice to
get the chest to appear. It's on the left side of the screen, and blends in
with the wall. (Welke trap ..de trap die je opgaat voordat je tegen yudelesca gaat vechten?Die heb ik al verslagen ik zie nu wel een black bahamut maar die hakt me in de pan )

The sun sigil :
un Sigil location: After you can control the airship, it's a prize for
winning the fourth chocobo race against the other chocobo rider with a time of
better than 0:0:0. I have no advice on how to do this, other than use the other
rider as a shield if possible, use the D-pad and not the analogue control
stick, and grab balloons like mad. You need between 12 - 15 for a time of
0:0:0. (yeah right sounds mission impossible , iemand van jullie die dat heeft gered?)

Alle hulp is welkom
pi_19623175
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 17:23 schreef CaptainMiller het volgende:
Ow, me FFIX Guide:

FFIX Guide (.pdf)
FFX ook?
pi_19627478
Nee, geen FFX

Klein voorproefje van Xenogears

http://home.planet.nl/~essen577/Xenogears2.pdf
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_19627568
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 22:54 schreef Ker_Plunk het volgende:
Nee, geen FFX

Klein voorproefje van Xenogears

http://home.planet.nl/~essen577/Xenogears2.pdf
Ligt het aan mij of is de kleur rood erg vaag
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_19629871
quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:51 schreef PSyCHOBOy het volgende:
hi ff-kenners ik heb een vraagje :

Ik heb ff10 bijna uitgespeeld maar wil als de "echte die-hard" natuurlijk eerst alle sidequest doen voordat ik Sin in de pan hak.

Met veel moeite heb ik Tidus' Caladbolg gekregen. Deze wapen is echter nog niet krachtig omdat ik 2 power ups nodig heb nl : Suncrest en Sun sigel
Ik kan ze beiden niet vinden.

De suncrest :
You may have to go up and down the stairs once or twice to
get the chest to appear. It's on the left side of the screen, and blends in
with the wall. (Welke trap ..de trap die je opgaat voordat je tegen yudelesca gaat vechten?Die heb ik al verslagen ik zie nu wel een black bahamut maar die hakt me in de pan )
Haha, dat probleem had ik ook. Die gast heeft een paar miljoen hitpoints, dus dat gaat moeilijk worden. Je had em eigenlijk moeten halen meteen na Yunalesca.

Wat je wel kan doen, heb ik ook gedaan, is wel een beetje een zwakke oplossing, is zorgen dat je een paar miljoen Gil hebt (rond de 3 a 4 miljoen, makkeljijk te halen door de Mimic's te verslaan in Omega Ruins), Yojimbo oproepen, VEEL geld betalen, en hopen op Zanmato. Lukt het niet, reset. (dus wel saven onderaan de Chamber)
quote:
The sun sigil :
un Sigil location: After you can control the airship, it's a prize for
winning the fourth chocobo race against the other chocobo rider with a time of
better than 0:0:0. I have no advice on how to do this, other than use the other
rider as a shield if possible, use the D-pad and not the analogue control
stick, and grab balloons like mad. You need between 12 - 15 for a time of
0:0:0. (yeah right sounds mission impossible , iemand van jullie die dat heeft gered?)

Alle hulp is welkom
Eerst zorgen dat je yper Chocobo, Dodger Chocobo en Hyper Dodger Chocobo haalt. Daarna krijg je de optie voor Catcher Chocobo. Dit is de race waar je de Sigil kan halen.

Dit is echt niet moeilijk. Ik had het binnen 3 uur. Wat je moet doen is:

1. Zorgen dat je op het eerste rechte stuk 3 of meer balonnen makkelijk kan pakken. Hier zijn nog geen vogels, dus dat zijn fre balloons. Kun je daar niks pakken, ga ff iets drinken ofzo. Die Sigil ga je deze keer niet krijgen.

2. Concentreer je op het ontwijken van die vogels, ga niet domme dingen doen om maar een etra ballon te pakken. Waarom niet? Een ballon levert je 3 seconden op, een vogel kost je 3 seconden, plus je bent een seconde of 2 machteloos.

3. De vogels komen in groepen van 2. eerst een groep voor je tegenstander, daarna een voor jou. Je kan dus 50% van de vogels negeren, aangezien die NIET op jou gericht zijn.

De eerste keer dat ik het haalde, deed ik iets van 0:38:5 over de baan, werd geraakt door 1 vogel, en haalde en stuk of 15 ballonnen.

Nu haal ik et 50% van de tijd ongeveer
  vrijdag 4 juni 2004 @ 13:24:03 #285
26469 PhaE
Best wel ja.
pi_19637786
hehehehe klote vogels
Mijn snelste tijd is iets van 0:0:3 ofzo. erg frustrerend in ieder geval

Kben nu vooral bezig met FF X-2 en Sacred (PC), maar ga binnenkort weer verder met FF X, proberen alle Ultimate Weapons te krijgen..

vind ze trouwens best tegenvallen!
Had gelezen dat ze standaard piercing hadden die wapens, maar volgens mij klopt dat niet. Als ik Auron een wapen geef met piercing, doet ie rond de 11.000 damage, en met zijn ultimate wapen mag ik blij zijn als ik sowieso de 8000 haal...
pi_19639325
ik had die tijd na 4 uur ofzo, verdeeld over 2 dagen. ik weet nog dat ik heel blij was dat ik em eindelijk had. denk eraan dat het de een wat makkelijker lukt dan de andere... en voor black bahamut, zou ik ook yojimbo gebruiken, had ik ook gedaan...

succes!
pi_19642817
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 13:24 schreef PhaE het volgende:
hehehehe klote vogels
Mijn snelste tijd is iets van 0:0:3 ofzo. erg frustrerend in ieder geval

Kben nu vooral bezig met FF X-2 en Sacred (PC), maar ga binnenkort weer verder met FF X, proberen alle Ultimate Weapons te krijgen..

vind ze trouwens best tegenvallen!
Had gelezen dat ze standaard piercing hadden die wapens, maar volgens mij klopt dat niet. Als ik Auron een wapen geef met piercing, doet ie rond de 11.000 damage, en met zijn ultimate wapen mag ik blij zijn als ik sowieso de 8000 haal...
Nee, Ultimate Weapons zijn NIET piercing.
Wat wel speciaal is aan de Ultimates, is dat ze de Defense van de tegenstander negeren.
Dus je doet evenveel damage tegen een fiend met defense 100 als tegen een met defense 200.

Verder moet je er rekening mee houden dat Ultimate Weapons meer damage doen als je HP vol is.

Ben trouwens nu bezig met Lulu's Ultimate te halen. niet leuk, 200 bliksemschichten ACHTER ELKAAR op Thunder Plains ontwijken.

Wakka begin ik al niet eens aan, daar moet je zo'n 400 blitzball matches voor hebben gespeeld

De quest voor Rikku's ultimate weapon is trouwens super grappig om te doen
pi_19677079
ik heb die voor wakka gehaald hoor best minder prettig was het ja, maar die van lulu vind ik erger imho
  zondag 6 juni 2004 @ 19:56:23 #289
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_19689408
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 16:38 schreef E_Motion het volgende:
Ben trouwens nu bezig met Lulu's Ultimate te halen. niet leuk, 200 bliksemschichten ACHTER ELKAAR op Thunder Plains ontwijken.
quote:
Op zondag 6 juni 2004 02:35 schreef Mastermaus het volgende:
ik heb die voor wakka gehaald hoor best minder prettig was het ja, maar die van lulu vind ik erger imho
Persoonlijk vond ik het zelf het best gaan op deze manier: Kies een wapen met 'No encounters', dan hoef je niet iedere keer te vechten tussendoor. Zet het geluid uit en speel alleen op de lichtflitsen. Het geluid ervaarde ik als storend, terwijl het klikken op de flits altijd goed gaat. Zoek verder de gebieden op waar veel mist is. In mijn beleving volgden de flitsen daar korter op elkaar, en ben je dus eerder klaar. Ik heb er zo'n drie kwartier over gedaan op deze manier.

[ Bericht 0% gewijzigd door AirwiN op 06-06-2004 19:57:13 (Typfouten verwijderd) ]
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_19694774
hmmz, ja ik weet niet ik wordt na een kwartier helemaal para van die lichtflitsen, ik ga het zeker ooit nog eens proberen iig...
als is het over een paar jaar via een emulator en savestates
pi_19706723
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 18:23 schreef Pugsley het volgende:
Kben nu met FFIX bezig, kmoet zeggen dat ik 'm halverwege toch wel iets minder begon te vinden, kan aan mij liggen. Desalniettemin wel een hele goeie titel hoor
Vond het begin ook het best, maar de 2e helft ook meesterlijk
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  maandag 7 juni 2004 @ 18:33:53 #292
50150 Pugsley
Mr. Smarty Man
pi_19708641
Ok, FFIX is finished. Zo over het geheel bekeken vond ik 'm aardig tegenvallen. Verhaal was me niet diep genoeg en halverwege konden de karakters me niet zoveel meer boeien. Ook ontbrak het nogal aan uitdaging, vooral tegen het einde van het spel ging het me allemaal net iets te makkelijk af Jammer... Wel onwijs mooie graphics en fmv's. Zonder twijfel een goeie game, maar in vergelijking tot andere FF-delen is dit de minste.. vind ik
Zo gaat dat tegenwoordig...
  maandag 7 juni 2004 @ 18:35:41 #293
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19708682
Ik blijf het grappig vinden dat IX voor de een de beste is, en voor de ander de minste. Ligt echt duidelijk aan sfeer enzo.
pi_19717578
dat is waar, FFIX heeft een echt fantasy sfeer, en met al die gestileerde gebouwen uit de tijd van napoleon [kweet ff niet hoe die heet] kan het best tegenvallen
FF7 en FF8 hadden daarentegen een vrij futuristische sfeer, FF12 zal ook een ouderwetse fantasy setting krijgen. kvraag me af hoe die zal gaan vallen...
pi_19724882
quote:
Op maandag 7 juni 2004 18:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik blijf het grappig vinden dat IX voor de een de beste is, en voor de ander de minste. Ligt echt duidelijk aan sfeer enzo.
toch vond ik FFIX goed beginnen en het middleste stuk (wat ook rustig is) dat je weer terugkomt in Alexandrie (dacht ik weet ik niet zeker meer), was ook heel goed gedaan. De rest van het spel viel inderdaad tegen. Maar ja ik vind FFVIII nog steeds erg goed en daar kan je inderdaad ook genoeg commentaar op geven.
even zonder sig
  dinsdag 8 juni 2004 @ 13:18:53 #296
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_19725514
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kent iemand trouwens FF: Legend of the Crystals? Daar zouden 4 eps van uitgekomen zijn, die kwam ik net tegen, en worden nu naar mij verzonden
Ik heb hem thuis liggen op video. Het zijn inderdaad vier episodes, en het verhaal speelt zich af in de wereld van FF5. Het is al een paar jaar geleden dat ik hem heb gekeken, dus ik kan me niet veel meer herinneren van het verhaal, maar ik weet nog wel dat het behoorlijk wazig was.
pi_19771768
ik keek net weer ff op de site van FF:AC en ik zag dat de character index was geupdate, last time I looked it was still under construction... alleen jammer dat ik geen japans ken lezen
http://www.square-enix.co.jp/dvd/ff7ac/
  donderdag 10 juni 2004 @ 00:35:07 #298
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_19771839
Van wat ik tot nu toe heb gezien van FFXII wordt het een kruising van Vagrant Story en FFTA. Ik weet niet hoe of wat het gaat worden hoor

Chi: Ik moet nu alleen ep 4 nog
pi_19772946
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 00:31 schreef Mastermaus het volgende:
ik keek net weer ff op de site van FF:AC en ik zag dat de character index was geupdate, last time I looked it was still under construction... alleen jammer dat ik geen japans ken lezen
http://www.square-enix.co.jp/dvd/ff7ac/
heb dat stukje van een vechtende Tifa nu al een aantal keer gezien maar
even zonder sig
pi_19776103
Wat ik me nou afvraag, hoe kan je bv die "ontwijk 200 bliksemflitsen" quest weten zonder dat je een guide gebruikt?? Is er iemand die dan een hint geeft in een dorpje ofzo?
Sold my Soul to Sony
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')