quote:
Op donderdag 3 juni 2004 19:51 schreef PSyCHOBOy het volgende:hi ff-kenners ik heb een vraagje :
Ik heb ff10 bijna uitgespeeld maar wil als de "echte die-hard" natuurlijk eerst alle sidequest doen voordat ik Sin in de pan hak.
Met veel moeite heb ik Tidus' Caladbolg gekregen. Deze wapen is echter nog niet krachtig omdat ik 2 power ups nodig heb nl : Suncrest en Sun sigel
Ik kan ze beiden niet vinden.
De suncrest :
You may have to go up and down the stairs once or twice to
get the chest to appear. It's on the left side of the screen, and blends in
with the wall. (Welke trap ..de trap die je opgaat voordat je tegen yudelesca gaat vechten?Die heb ik al verslagen ik zie nu wel een black bahamut maar die hakt me in de pan
![]()
)
Haha, dat probleem had ik ook. Die gast heeft een paar miljoen hitpoints, dus dat gaat moeilijk worden. Je had em eigenlijk moeten halen meteen na Yunalesca.
Wat je wel kan doen, heb ik ook gedaan, is wel een beetje een zwakke oplossing, is zorgen dat je een paar miljoen Gil hebt (rond de 3 a 4 miljoen, makkeljijk te halen door de Mimic's te verslaan in Omega Ruins), Yojimbo oproepen, VEEL geld betalen, en hopen op Zanmato. Lukt het niet, reset. (dus wel saven onderaan de Chamber)
quote:
The sun sigil :
un Sigil location: After you can control the airship, it's a prize for
winning the fourth chocobo race against the other chocobo rider with a time of
better than 0:0:0. I have no advice on how to do this, other than use the other
rider as a shield if possible, use the D-pad and not the analogue control
stick, and grab balloons like mad. You need between 12 - 15 for a time of
0:0:0. (yeah right sounds mission impossible , iemand van jullie die dat heeft gered?)
Alle hulp is welkom
![]()
Eerst zorgen dat je yper Chocobo, Dodger Chocobo en Hyper Dodger Chocobo haalt. Daarna krijg je de optie voor Catcher Chocobo. Dit is de race waar je de Sigil kan halen.
Dit is echt niet moeilijk. Ik had het binnen 3 uur. Wat je moet doen is:
1. Zorgen dat je op het eerste rechte stuk 3 of meer balonnen makkelijk kan pakken. Hier zijn nog geen vogels, dus dat zijn fre balloons. Kun je daar niks pakken, ga ff iets drinken ofzo. Die Sigil ga je deze keer niet krijgen.
2. Concentreer je op het ontwijken van die vogels, ga niet domme dingen doen om maar een etra ballon te pakken. Waarom niet? Een ballon levert je 3 seconden op, een vogel kost je 3 seconden, plus je bent een seconde of 2 machteloos.
3. De vogels komen in groepen van 2. eerst een groep voor je tegenstander, daarna een voor jou. Je kan dus 50% van de vogels negeren, aangezien die NIET op jou gericht zijn.
De eerste keer dat ik het haalde, deed ik iets van 0:38:5 over de baan, werd geraakt door 1 vogel, en haalde en stuk of 15 ballonnen.
Nu haal ik et 50% van de tijd ongeveer