Ja jij hebt hem al een keer uitgespeeld zeker? ik nog nietquote:Op zondag 23 mei 2004 14:59 schreef peristilius het volgende:
Zit op 68% in chapter 1
Wil nog wel voor de 100% gaan maar heb ik nu ff geen zin in.
Je moet op twee momenten in het spel fluiten met X, als je dat hebt gedaan krijg je het alternatieve, uitgebreidere en gelukkiger einde, welke wel heel erg mooi is.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:35 schreef peristilius het volgende:
Heb net trouwens eindelijk FF X-2 een keer uitgespeeld, vond het einde beetje tegenvallen...... misschien omdat ik maar 68% had maar toch.......
De rest van het spel was wel vet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:05 schreef Mastermaus het volgende:
zijn we al aan het spoileren?
any hoo, toen ik er aan begon had ik blijkbaar die bepaalde items al want ik zit nu vast in lvl 50 ofzo. er zijn daar 2 'bepaalde' fiends die ik dan niet aankan
nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neuh dungeon lvl 50, mn char's zijn al lvl 99quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:08 schreef PhaE het volgende:
Aaaaahh, okay.. als je zelf level 50 bent bedoel je?
FFIXquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:56 schreef Mastermaus het volgende:Hehehe, ikke begraipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met die mega-tonberry heb ik geen problemen meer, die lukt redelijk makkelijk als jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. hebt...
Die draak heb ik nog niet geprobeert eigenlijk...
Heb de eerste 8 afleveringen origineel op dvd, ik moet zeggen ik vindt het echt een coole serie.quote:Op zondag 23 mei 2004 14:46 schreef Mastermaus het volgende:
edit: nou vergeet ik wel ff te melden dat ik de complete FF-unlimited reeks aan het binnenslurpen ben 25 afleveringen, heeft iemand deze al gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |