Er moet een komma tussen "sukkel" en "het". Over sukkels gesproken.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:16 schreef twister_rodriguez het volgende:
Sukkel het is onkosten hoor en niet omkosten hahahahah wheehheheh
Heb je het over jezelf?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Er moet een komma tussen "sukkel" en "het". Over sukkels gesproken.
Nee, ik heb het over jou. Lezen is moeilijk, is het niet?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:22 schreef twister_rodriguez het volgende:
[..]
Heb je het over jezelf?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
rode rakker
Kostprijs van een pizza (prijs van de ingredienten) is circa 3 a 5 euro. Als je dan denkt dat er 6 euro pure winst gemaakt wordt, dan mag je wel weer eens wat aan je economie gaan doen. Zeker als ja nagaat dat die pizza ook nog bezorgd moet worden. je wil niet weten wat dat kost. Verder moeten er dan ook nog eensquote:schat dat ze ongeveer 3 euro per pizza kwijt zijn en dus zo'n 6 euro per pizza pure winst hebben.
Ja, je spreekt over sukkels, enkel is het niet duidelijk wie die sukkels nou in werkelijkheid zijn. Je kunt het in ieder geval niet over mij hebben, omdat je schrijft in het meervoud. Nerd.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over jou. Lezen is moeilijk, is het niet?
Op basis van jouw posts krijg ik toch een beeld van jou en je doet niets op dat beeld te ontkrachten. Sterker nog: je gaat door met het demonstreren van je sukkel-zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:36 schreef twister_rodriguez het volgende:
[..]
Ja, je spreekt over sukkels, enkel is het niet duidelijk wie die sukkels nou in werkelijkheid zijn.
Ik heb het onder meer over jou. Nerd.quote:Je kunt het in ieder geval niet over mij hebben, omdat je schrijft in het meervoud. Nerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |